Fijne ervaring met autobedrijf Zweekhorst

We zijn goed geslaagd voor het vinden van een tweede auto nu er een tweede kindje op komst is. Het contact met verkoper Laurens verliep zeer prettig. Een ontsierende grote deuk is als service hersteld. De auto kon snel geleverd worden. We zijn vriendelijk geholpen en afspraken zijn goed nagekomen.

uitstekend geholpen

goede service

Zeer goede servise

Heel goed geholpen En een echte aanrader

Fantastisch

Deze maand zag ik een mooie Outlander te koop staan. Ik kende het autobedrijf niet maar las dat recenties lovend waren. Dat gaf me een goed gevoel. De auto heb ik gekocht en ivm werk en afstand auto direct meegenomen. Nu blijkt er toch een euvel met de auto te zijn. Auto wordt elders gemaakt en gemaakte kosten heb ik vergoed gekregen. Top service! Mijn volgende auto koop ik zonder enige twijfel hier weer Eindelijk een garage die met een klant meedenkt in oplossingen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een heel fijn bedrijf met goede service

We werden netjes ontvangen konden goed zaken doen en alle afspraken zijn netjes nagekomen. Kan deze garage aan iedereen aanbevelen.

Vertrouwen

Eerlijkheid

• Deskundigheid/Vakmanschap

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels hebben wij bij dit bedrijf voor de tweede keer een auto gekocht, Je kan rustig een auto kiezen zonder dat je haast hoeft te maken, Dit autobedrijf geeft realistische inruilbedragen en komt zijn afspraken stipt na. \r\nWij hebben nu al weer zeven maanden onze peugeot 208 en hebben gelukkig maar één klein probleempje gehad, t.w. een kapotte ruitensproeier motortje. Omdat wij 45 min. bij deze garage vandaan wonen vertelde de eigenaar, laat maar maken en stuur de rekening maar naar mij. Zo gezegd zo gedaan, en de rekening werd binnen een uur aan mij betaald. \r\nDe garage wordt door vader en zoon Zweekhorst gerund en beiden komen zeer sympathiek over en geven een goede adviezen betreffende een aankoop.\r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Makkelijk contact met u en vriendelijk en snel handelen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een betrouwbaar bedrijf. Klant is koning. Je wordt netjes geholpen en helemaal niet opdringerig. Alle gemaakte afspraken komen ze na.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring, \r\nIk was hier nog niet eerder geweest.\r\nVriendelijke mensen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardige mensen, niet opdringerig maar wel behulpzaam, uitstekende service.\r\nNa aanschaf van de auto kwam er een storing te voorschijn die naar volle tevredenheid is opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service. Heel klantvriendelijk. Afspraken worden nagekomen, erg belangrijk. De kwaliteit van de auto is zoals besproken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijne service, vriendelijk en klantgericht. Fijne auto bij hen gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf aardige en nette verkoper kwam vertrouwd over en heeft alles wat hij heeft beloofd waargemaakt auto stond op afgesproken dag kant en klaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk en betrouwbaar\r\nKlacht werd keurig opgelost

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ervaring. Makkelijk contact en informatie te verkrijgen. Aardige mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief. Prettige aandacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie auto gekocht voor- in vergelijking met andere aanbieders- relatief weinig geld. Juist daarom vroegen wij ons eerst af of er een addertje onder het gras zou zitten, maar daar is niets van gebleken. Alleen de trekhaak ontbrak terwijl daar wel mee geadverteerd werd, maar dit was voor ons op zich geen punt. Allemaal verder prima geregeld en afgehandeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben een hele goede ervaring met uw bedrijf. Professioneel en betrouwbaar. En we werden zeer fijn geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer net bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij waren al enige tijd op het internet aan het speuren naar een auto met hoge instap . Zo kwamen we hier terecht . Ruime keuze , betaalbaar en zeer correct en eerlijk het een en ander uit gelegd gekregen . Dit hebben wij als zeer prettig ervaren .