Prettige benadering en een prima service in dit goed verzorgd bedrijf.

Klantvriendelijke eigenaar die veel vertrouwen en kundigheid uitstraalt.

Zeer betrouwbaar bedrijf

Geven goed advies,wat hij beloofd komt hij na.Auto goed en netjes afgeleverd.Kunt gerust daar een auto kopen.En altijd KOFFIE.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

We werden vriendelijk ontvangen, proefritje gemaakt en een bakkie gedaan!!

We hebben er een hele leuke wagen gekocht, een Ford Ecosport!! Mooie hoge zit, bouwjaar 2016 en ziet er keurig uit!!! Het enigste wat er voor mij een beetje aan tegenviel waar ik wat later achter kwam is dat er geen cruise control op zit.. Maar ook dat gaan ze zeer waarschijnlijk fijn voor mij oplossen, kortom tot zover prima service!!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige ontvangst en mooie producten

Warme ontvangst van de jonge eigenaar in een verrassend mooi pand. De auto waar ik voor kwam uitgebreid kunnen bekijken, vragen stellen en een proefrit maken. Het gesprek over de financiën verliep probleemloos en vlot met een heerlijke kop koffie. Een week later de auto opgehaald en alle afspraken en opmerkingen uitgevoerd Kortom , perfect.

TOP bedrijf

Wij zijn heel vriendelijk en deskundig geholpen door Laurens. Nette inruilprijs voor onze “oude” auto. Extra kentekenplaat, geen probleem. Franstalig instructieboekje? Laurens zorgt er voor dat er een Nederlandstalig versie komt. Vergeleken met andere autohandelaren/dealers een verademing. Wij zijn heel erg tevreden met onze Skoda Yeti. Laurens, oprecht bedankt voor de fijne contacten. Jij hebt de 5 sterren verdiend!!

Goede en betrouwbare zaak

Klantvriendelijk en betrouwbaar.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

klantvriendelijk

nog geen ervaring

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke man die weet waar Hij het over heeft, Hij stelt je zeer op je gemak en geeft je alle tijd om iets rustig te bekijken.

Uitstekende service!

Vriendelijke man. Na een belletje konden we direct een proefrit maken! Gekocht zonder toestanden. Zeer behulpzame verkoper! Prachtige auto! Ziet er goed uit! Een echte aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer net bedrijf met jonge professionele eigenaar die helder en duidelijk communiceert.

Prima uitstraling van een mooi, schoon bedrijf met nette voertuigen. Een jonge eigenaar die het familiebedrijf voortzet. Auto's staan netjes binnen en buiten opgesteld. Duidelijk geen "rommelaar" en heeft nette auto's van diverse merken met "normale" prijzen die ongeveer overeenkomen met de ANWB standaard. Door de corona-crisis heb ik nog niet veel kunnen rijden maar ben tot zover prima tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding. Bij de overdracht was alles geregeld, zelfs reparaties en apk zijn gratis uitgevoerd en (voor de ouderen heel herkenbaar en correct!) werd de sleutel vergezeld van een mooie fles wijn overhandigd!

Goed geholpen

Wij zijn goed geholpen, afspraken zijn netjes nagekomen. Ga een volgende keer graag terug.

Betrouwbaar en servicegericht.

Vriendelijk en niet opdringerig, niets is teveel.

Te mooi om waar te zijn

In januari onze Peugeot ion hier gekocht, leuk contact met Laurens. Snel tot de koop gekomen, de elektrische auto werd netjes thuis gebracht en kregen er een heerlijke fles wijn bij. Na er een paar weken mee te hebben gereden gaf het dashboard aan dat er iets mis was, in overleg met Laurens de auto door laten meten en ook bij de dichtstbijzijnde Peugeot dealer laten maken . Wat een service want alle kosten werden meteen door autohuys Zweekhorst voldaan. Dit is onze eerste auto bij hun maar hopen niet onze laatste!! Wij zijn super tevreden!

Nette aflevering

Goed welkom en een nette aflevering alles goed afgehandeld zoals afgesproken

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf die zijn afspraken nakomt.

Bij de zoektocht naar een nieuwe auto liet ik mijn oog vallen op een auto van Autohuys Zweekhorst. Aangezien het vanaf mij 2,5u rijden was hadden we van te voren even telefonisch contact gehad. Tijdens dit gesprek hadden we afgesproken dat we die dag de auto zeker konden bezichtigen, en hadden we een mondelinge afspraak gemaakt over het eventueel inruilen van mijn auto en onder welke voorwaarden. Aangekomen bij Autohuys Zweekhorst bleek dat de auto er nog stond, zoals afgesproken. De auto (compleet schoongemaakt) stond al netjes buiten zodat we meteen een testrit konden maken. Dit was erg goed bevallen, waarna ik besloot om de auto te kopen. De afspraak over het inruilen van mijn oude auto bleek geen loze belofte, waardoor we snel tot een akkoord kwamen. De betrouwbaarheid en vriendelijkheid van de eigenaar gaf me een goed gevoel, wat ik erg belangrijk vind bij het aanschaffen van een auto. Al met al heb ik de ervaring met Autohuys Zweekhorst als zeer prettig ervaren.

Fijne ervaring met autobedrijf Zweekhorst

We zijn goed geslaagd voor het vinden van een tweede auto nu er een tweede kindje op komst is. Het contact met verkoper Laurens verliep zeer prettig. Een ontsierende grote deuk is als service hersteld. De auto kon snel geleverd worden. We zijn vriendelijk geholpen en afspraken zijn goed nagekomen.

uitstekend geholpen

goede service

Zeer goede servise

Heel goed geholpen En een echte aanrader

Fantastisch

Deze maand zag ik een mooie Outlander te koop staan. Ik kende het autobedrijf niet maar las dat recenties lovend waren. Dat gaf me een goed gevoel. De auto heb ik gekocht en ivm werk en afstand auto direct meegenomen. Nu blijkt er toch een euvel met de auto te zijn. Auto wordt elders gemaakt en gemaakte kosten heb ik vergoed gekregen. Top service! Mijn volgende auto koop ik zonder enige twijfel hier weer Eindelijk een garage die met een klant meedenkt in oplossingen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een heel fijn bedrijf met goede service

We werden netjes ontvangen konden goed zaken doen en alle afspraken zijn netjes nagekomen. Kan deze garage aan iedereen aanbevelen.

Vertrouwen

Eerlijkheid

• Deskundigheid/Vakmanschap

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels hebben wij bij dit bedrijf voor de tweede keer een auto gekocht, Je kan rustig een auto kiezen zonder dat je haast hoeft te maken, Dit autobedrijf geeft realistische inruilbedragen en komt zijn afspraken stipt na. \r\nWij hebben nu al weer zeven maanden onze peugeot 208 en hebben gelukkig maar één klein probleempje gehad, t.w. een kapotte ruitensproeier motortje. Omdat wij 45 min. bij deze garage vandaan wonen vertelde de eigenaar, laat maar maken en stuur de rekening maar naar mij. Zo gezegd zo gedaan, en de rekening werd binnen een uur aan mij betaald. \r\nDe garage wordt door vader en zoon Zweekhorst gerund en beiden komen zeer sympathiek over en geven een goede adviezen betreffende een aankoop.\r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Makkelijk contact met u en vriendelijk en snel handelen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed