Fantastische service

Inmiddels alweer anderhalf jaar geleden aan Volkswagen gekocht. Zeer goed geholpen en ook naderhand een uitstekende service ervaren. Zelfs na bijna een jaar nog een gratis garantie reparatie gekregen. Vriendelijk, correct en betrouwbaar!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima bedrijf vriendelijk reageert snel

Onlangs een occasion gekocht prima auto kwam probleem met de automatische versnellingsbak.Op zondag geconstateerd en meteen gemeld kreeg zelfs op zondagavond bericht terug.Er werd maandag meteen werk van gemaakt en het werd snel opgelost.Inmiddels ben ik zeer tevreden over de auto en ook over de heer Zweekhorst.

Top bedrijf

Onlangs een Hyundai i20 gekocht en mijn auto ingeruild. Laurens is een uiterst vriendelijke man , die heel eerlijk en betrouwbaar overkomt. Heb een goede prijs voor mijn oude auto gekregen, en de de "nieuwe" was met al zijn opties zeer schappelijk, heb voor een redelijke prijs een trekhaak gekregen. Inmiddels al ca 1000 km gereden en de auto bevalt prima, wij zijn er erg blij mee.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrouwbare en fijne omgang met verkoper. Auto stond netjes klaar voor een proefrit. Afhandeling na aankoop is netjes afgewikkeld en verzorgd. Al met al een fijne autodealer waar je met een goed gevoel een auto aanschaft.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alle rust en tijd voor de klant

Via autoscout mooie vw golf bij deze garage gezien. Mijn auto goed ingeruild met ruimte om te onderhandelen. Verder is alles naar alle tevredenheid afgeleverd, heel relaxed en professioneel

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer klantvriendelijk! Open en eerlijk over de inruilwaarde van mijn Fiat.

Ik heb eind juni 2021 mijn Fiat cabrio ingeruild voor een Mini one Cabrio. Laurens Zweekhorst is een zeer vriendelijke en eerlijke onderhandelaar. Komt zijn beloftes en afspraken na. Bent u voornemens een andere auto aan te schaffen dan beveel ik van harte Autohuys Zweekhorst aan. Menig autohandelaar/garagebedrijf kan een voorbeeld nemen aan zijn klantvriendelijkheid en betrouwbaarheid. Henriëtte van Setten-Thomas Voorst

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn dat er ook bedrijven bestaan waar er tijd voor je wordt genomen

We zijn zeer tevreden. We kwamen op het tijdstip binnen wanneer de showroom ging sluiten. Er werd tijd voor ons gemaakt om zelfs een proefrit in de auto te kunnen maken. We zijn dan ook enorm blij met de aankoop van deze auto!!!

fijn behandeld

onze zoektocht naar een wat kleinere auto stopte in Vaassen. heel prettig geholpen, en behandeld, voor herhaling vatbaar!

• Service N.v.t.

Keurig betrouwbaar bedrijf

Keurig bedrijf met mooie voorraad auto’s. Ontvangst is aller hartelijkst. Laurens Zweekhorst en zijn monteur staan de klanten netjes te woord en geven een goed en deskundig advies. Proefrit maken is geen enkel probleem en mocht er al iets defect gaan dan wordt dat keurig binnen de garantietermijn gerepareerd. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Auto was ernstig mooi en netjes Zorgvuldig en netjes alles geregeld Auto netjes over geschreven

Prima eerste ervaring met Zweekhorst

Wij zijn erg tevreden met de auto die we gekocht hebben. Alles klopte

Betrouwbaar

Betrouwbaar, auto voldeed aan mijn verwachting.

• Deskundigheid/Vakmanschap

vriendelijk , duidelijk en tot nu toe afsprken nakomend

geen verkoper met vlotte praatjes , maar iemand waar je afspraken mee kan maken , duidelijk en recht door zee en toch heel vriendelijk . auto zag er prima uit en ik hoop er vele veilige km mee te maken

Zeer goede klandizie

Eerlijk en betrouwbaar

Mijn vrouw heeft bij Dhr. Zweekhorst een Suzuki S-Cross gekocht op afstand. Kwamen netjes voor de deur om de auto te bekijken en een proefrit te maken, afgerekend en overgeschreven op naam. Naderhand een hardware defect aan het navigatiescherm. Monteur kwam deze netjes vervangen, perfecte service. Wij zijn zeer tevreden over de gang van zaken. Eerlijk en betrouwbaar.

zo doorgaan

netjes geholpen

Degelijk en netjes

Laurens heeft alles extra na gekeken zodat we een goede deal hebben gemaakt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Op fijne persoonlijke manier geholpen

Op fijne persoonlijke manier geholpen. Kreeg een betrouwbaar gevoel

• Deskundigheid/Vakmanschap

Service is goed, klantvriendelijk, komt afspraken na, dus met andere woorden aanrader als je een andere wilt kopen.

Vakkundig, sympathiek en betrouwbaar

Vriendelijk en gastvrij, afspraken worden nagekomen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top bedrijf aan iedereen aan te bevelen

Wij hebben op 19-2-2021 een Mazda 2 bij dit bedrijf gekocht. Je voelt je direct zeer prettig bij dit bedrijf. Jonge ondernemer Laurens is zeer attent en gaat alle afspraken na. Auto was perfect afgeleverd. Veel mooier dan wij zelf konden verwachten. Wij zijn zeer tevreden over de aanschaf en de aflevering. Lekker flesje wijn gekregen als traktatie. Zeer attent. Echt aan iedereen aan te bevelen! Andre Zielinski Nijmegen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zegt wat hij doet en doet wat hij zegt. Betrouwbaar

Ik heb mijn Volkswagen Beetle online gekocht. Laurens reageert snel op vragen van mijn kant en heeft de auto keurig afgeleverd. Aan alles was gedacht, zo kon ik mobiel pinnen, werd de auto bij mij thuis overgeschreven en ontving ik een flesje wijn. De auto rijdt heerlijk. Ik ben een super blije klant. Echt een aanrader.

Uitstekend!

Vriendelijk en gastvrij. Alles volgens afspraak nagekomen. Goed bereikbaar. Ik ben zeer tevreden. Ga zo door!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bij aankomst zag Autohuys Zweekhorst er al goed en vertrouwd uit. Na het bezichtigen van Renault Kangoo uit 2008, prettig geholpen door Laurens eigenaar/verkoper. Een fles wijn bij aflevering werd zeer gewaardeerd. Week later auto afgeleverd nadat afspraken en opmerkingen waren uitgevoerd. Al met al een zeer vertrouwd en eerlijk bedrijf. Zeker een aanrader.

Klant gericht

Klant gericht en vriendelijk Vandaag onze Hyundai Tucson op gehaald Goede uitleg van de auto Alle afspraken die zijn gemaakt waren netjes afgehandeld We bevelen deze garage voor iedereen aan