Respectvol

De rust die uit ging van iedereen die ik aan de lijn kreeg. Debora die de volgende dag met ons aan tafel ging en alles tot in de puntjes heeft verzorgd en de vrijheid die de kinderen kregen om zelf veel voor mama te mogen doen. Duidelijke afspraken en als we vragen hadden op alle momenten contact hadden via whatsapp. Ook het aankleden van mama met hulp van 2 medewerkers was bijzonder en heel goed voor de verwerking. Wij, de Roosjes, bedanken jullie nogmaals voor deze bijzondere periode.

Uitstekend!

Vanaf mijn eerste telefoontje over het ophalen van het lichaam van mijn moeder in het verzorgingstehuis, dat moest tot mijn verrassing binnen 1 uur,en het eerste persoonlijk contact met de uitvaartbegeleider de volgende dag (op zondag), tot en met de bedankjes altijd attent, vriendelijk, vooruit- en meedenkend, en zorgvuldig: in 1 woord: uitstekend.

het is naar mijn wens alles geregeld. Goed contact is ook geweest

Erg aangenaam contact en met veel zorg en medeleven omgegaan van de uitvaart organisatie.

Ik vond de begeleiding wat afstandelijk en moest zelf achter een aantal zaken aangaan.

Ik had verwacht dat de begeleider wat meer tijd zou nemen om ons te informeren over bepaalde mogelijkheden. We moesten zelf een aantal zaken regelen. Ook bij de uitvaart miste ik de regie van de contactpersoon. Ter plekke moest ik nog een aantal zaken afstemmen. Ik had een draaiboek verwacht waarin alles beschreven stond. Een voorbeeld: de kist dichtmaken was een actie die we zelf moesten bedenken. Een ander voorbeeld: bij het uitdragen van de kist vanuit de aula naar de kapel werden de aanwezigen hierop niet geattendeerd. Men had dan achter de kist aan kunnen lopen. Al met al miste ik pro-activiteit en regie.

Geen stijl om op deze manier mijn mening te vragen

Ik ervaar het als hinderlijk om mijn mening over de uitvaart van mijn man te moeten geven. Zeker wanneer U mij keer op keer weer benaderd. Dit soort “ervaringen” zijn te privé om te delen met een markering organisatie, Geen stijl !!! Ben teleurgesteld in deze actie.

Prima voorbereiding, iets mindere uitvoering

Het voorbereiden van de uitvaartplechtigheid was prima, al onze wensen kon aan worden voldaan. Helaas ging bij de plechtigheid niet alles zoals was afgesproken. Zo ontbrak de aangeleverde foto, pas bij navraag werd deze pas geplaatst. Bij de welkomsttoespraak werden enkele soms pijnlijke vergissingen gemaakt. Tevens duurde 1 van de muziekstukken langer dan was afgesproken.

Dank voor uw review, we pakken de aangegeven punten op.

Deskundige hulp met een menselijk gezicht

De begeleiding tijdens het proces van voorbereiding op de begrafenis was goed. Er werd geluisterd, meegedacht, en telkens helder gecommuniceerd. Alles rond de begrafenis zelf was goed geregeld, en werd op respectvolle wijze gedaan.

Wat fijn dat u dit zo ervaren heeft. Dank voor uw review

De vriendelijke en empatische manier waarop de medewerker van het bedrijf met ons omging na het overlijden, en de begrafenis van onze moeder was heel fijn. Onze wensen zijn perfect uitgevoerd , waardoor deze verdrietige dag toch voor ons met een goed gevoel is afgesloten.

Wat fijn om te horen dat u dit zo heeft ervaren. Dank voor uw review

Mijn moeder heeft de uitvaart gehad ,die zij verdiende.

Dankzij de rustige en vriendelijke begeleiding van mw. Murel, kijken wij met een tevreden gevoel op ma's uitvaart terug. Enigste minpunt was dat mijn dochter en ik (o)ma, na haar overlijden niet mochten verzorgen. Ma is vrijdagavond overleden, zaterdag hebben wij haar niet gezien, en zondag konden we pas helpen met aankleden. De 24uurs familiekamer is ons uitstekend bevallen.

Dank voor uw review, fijn om te horen dat het over het algemeen naar tevredenheid was. Mocht u nog met ons willen spreken over de verzorging van uw moeder dan kunt u ons gerust contacten wanneer u daar behoefte aan heeft.

Netjes en verzorgd, zoals afgesproken.

Netjes en verzorgd, zoals afgesproken

Wat fijn, dank voor uw review

Zeer verzorgde uitvaart

De uitvaart was goed voorbereid en verzorgd door Klink Uitvaart. De begeleidster heeft op de uitvaart alles goed geregeld en een goede toespraak gehouden.

Fijn dat u dit zo heeft ervaren, dank voor uw review

Warme, persoonlijke begeleiding en totaal ontzorging

Voor de uitvaart van mijn schoonvader hebben wij voor het eerst kennisgemaakt met Klink uitvaartverzorging. Toen mijn moeder zeer onverwachts overleed, stond het voor mij vast dat Klink de uitvaart moest verzorgen. Onze uitvaartverzorgster Anja Kluifhooft verstaat haar vak. We werden volledig ontzorgd tijdens een voor ons zo heftige periode. Overal werd aan gedacht. Wat me echter vooral aansprak was de warme, persoonlijke en liefdevolle aandacht voor ons als nabestaanden. Dit hebben wij als zeer waardevol ervaren.

Fijn dat u dit zo heeft ervaren, dank voor uw review

Zeer goed. Geduldig, duidelijk, vriendelijk, transparant

We werden als het ware aan de hand meegenomen. Vol begrip in deze nare situatie. Mede dankzij jullie, is de uitvaart onvergetelijk geworden. Dank daarvoor en een dikke pluim.

Dank voor uw review, fijn om te horen

Zeer goed, zoals wij het wilden

Alles is prima verzorgd en gegaan zoals wij het wilden

Dank voor uw review, fijn dat u dit zo heeft ervaren.

Uitstekende begeleiding voor, tijdens, en na de uitvaart

In de emotionele periode voor de uitvaart heeft Rick Oversluizen ons op een prettige manier begeleid in de keuzes die gemaakt moesten worden. Rick voelt de sfeer goed aan, is rustig en kan goed luisteren. Daarbij heeft hij onze wensen feilloos vertaald in een waardig afscheid. De (onverwachte) optie voor de familiekamer in aanloop naar de uitvaart heeft ons veel steun geboden in deze droevige periode. Tijdens de uitvaart heeft Rick alles in goede banen weten te leiden zonder teveel aanwezig te zijn. Ook technische problemen heeft hij adequaat opgelost waardoor niemand hier hinder van heeft ondervonden. Alle lof voor de medewerkers van Klink en Minnendael.

Dank voor uw review, fijn dat u dit zo heeft ervaren.

Een prettige ervaring naast het plotselinge verlies

De zorg voor de overledene was respectvol en goed. De zorg voor de nabestaanden was liefdevol. Daarnaast was de hulp bij de voorbereiding voor het afscheid uitgebreid en goed, met aandacht voor elk punt. Ook de uiteindelijke uitvoering van herdenking en uitvaart was prachtig.

Fijn om te horen dat u dit zo heeft ervaren, dank voor uw review.

hoe ik de uitvaart wilde is ook goed gedaan

Fijn om te horen, dank voor uw review

Zeer medelevend en respectvol .

De crematie werd gehouden bij minnendael. Dit is een hele mooie locatie met zeer vriendelijke mensen. Alles tot in de puntjes verzorgt. Rick Oversluizen is zeer rustgevend en luisterd heel goed naar wat je wil. Hij heeft alles heel goed geregeld. Zijn inzet is 100 %. Ze hebben van een hele verdrietige dag een mooie herinnering gemaakt.

Fijn dat u dit zo heeft ervaren, dank voor uw review

Begrafenis was prima geregeld volgens onze wensen

Fijn contact met de uitvaartleider. Alles werd goed uitgelegd en de diverse opties zijn besproken. Het was fijn dat mij moeder thuis kon worden opgebaard en alles in het woonzorgcentrum kon plaats vinden. De vrouwelijke draagsters was een zeer gewaardeerde optie. Alles was keurig geregeld

Fijn dat u dit zo heeft ervaren, dank voor uw review

Goed meedenken en ondersteuning.

Zorgen er voor dat het ondanks het verlies van een dierbare de uitvaart een mooie herinnering blijft.

Dit is precies waar we het voor doen, fijn om te horen dat u dit zo beleefd heeft. Dank voor uw review.

Vlekkeloos en tot in de puntjes verzorgd.

Van begin tot eind prima verlopen, mede door de goede zorgen en begeleiding van Jessica.

Fijn om te horen, dank voor uw review.

Zeer respectvolle ondersteuning.

Het is aan te bevelen een duidelijke prijsafspraak te maken, vooraf.

Dank voor uw review, fijn om te horen dat u onze dienstverlening als respectvol heeft ervaren.

Was zeer goed en zeer goed verzorgd

Was heel goed

Dank u wel! Goed om te horen.

Ik ben netjes en accuraat geholpen door Jessica Smidt en Roland Maissan

Heb de behandeling als rustig en netjes ervaren

Fijn om te horen, dank u wel

Netjes en verzorgd

Goed , doen alles wat je vraagt. Maar sommigen dingen zouden verteld moeten worden . Kaarten die te zwaar zijn en extra postzegels moesten komen . Zou nagevraagd worden maar niks meer over gehoord . Zou netjes zijn als ze vermelden dat op zaterdag begraven op een hoop dingen een toeslag komt . Maar buiten dit net bedrijf

Dank u voor uw review, we nemen uw woorden mee.

Betrouwbare uitvaartverzorging

De rust en aandacht voor de wensen rondom opbaren, herdenking en uitvaart, de professionaliteit was zeer aangenaam.

Dank u wel voor uw review. Fijn om te horen dat we u naar wens hebben ondersteund.

uitstekend

Uiterst plezierig contact, perfecte verzorging in alle opzichten. Alle afspraken zijn foutloos ingevuld.

Op de dag van de begrafenis was het allemaal dik in orde. Daarna niks meer gehoord van van Klink

Op de begrafenisdag 28 mei van mijn moeder liep alles op rolletjes en had ik ook een zeer positieve recensie geschreven. Alleen...daarna heb ik niks meer vernomen dan alleen de rekening. Ik zou na 2 weken gebeld worden is niet gebeurd. Na 6 weken dacht ik er zouden toch bedankkaartjes geregeld moeten worden. geappt wel gelezen geen reactie. We gingen op vakantie dus zelf kaartjes met knip en plakwerk naar de drukkerij gestuurd tijdens onze vakantie na een roerige periode. weer een appje gestuurd. wederom gelezen niet gerageerd. Na onze vakantie maar eens contact gezocht en bleek dat de desbetreffende persoon met vakantie was en excuses. Ik zou in de week van 30 aug als de persoon in kwestie terug was iets horen....het is nu 9 sept....helaas nog niets gehoord Moest iets invullen bij aanbevelen voor de dag zeker maar de nazorg is prut

De familie kan terug kijken op een mooi, waardevol afscheid van onze moeder en oma. Dit dankzij Klink uitvaart. Goed advies, begrip en respect ontvangen. Fijn om in de familiekamer te zijn. Er is goed naar de wensen van de familie geluisterd.

Keurig

Keurig geregeld allemaal voor onze moeder

Warm en Professioneel

Ik ben blij verrast met de begeleiding. Warm, respectvol en met de juiste accenten op de juiste momenten. Ook de betrokkenheid heeft me goed gedaan. Tevens is alles zeer soepel verlopen. Gelukkig niet afstandelijk maar dicht bij de mens en dat heb je op zo'n moment juist nodig. Dank jullie wel!

prima geregeld

Alles snel en goed geregeld , duidelijke uitleg over de kosten , alleen de luxe bittergarnituur vond ik erg karig

Jessica hebben wij ervaren als zeer prettig en correct

Jessica regelde alles. Het was fijn dat we ons niet druk hoefde te maken over de dingen die geregeld moesten worden. We konden ons focussen op de uitvaart en de familie. Ook hield Jessica de familie in de gaten en kende ze heel snel de familieverbanden. Het was heel fijn Jessica die dag bij ons te hebben. Jessica reuze bedankt voor alles je hebt deze verdrietige dag verdraagzaam gemaakt!

Deze onderneming maakt de uitvaart wat "makkelijker".

Een prima uitvaartdienstverlening. Goed geholpen. Niet de goedkoopste dus vandaar de 4 sterren maar het personeel is top en helpt je echt en snel! Geen moeite teveel. Voor een "wat meer prijs" een uitstekende klantvriendelijke organisatie. Aanrader. Denkt mee en is oprecht betrokken.

respectvol, meelevend, keurig verzorgd

Uitvaart is door Klink prima geregeld.

Kunnen zich goed in leven in de situatie en Meedenken met de nabestaanden.

Helaas de ervaring van 3 uitvaarten binnen 1 jaar. Weten zich goed in te leven en te luisteren naar wat men wil. Dringen geen zaken op, komen met praktische adviezen.

Minimale ervaring voor de hoofdprijs

Ik had verwacht persoonlijk nagebeld te worden zoals ook verteld in de boekjes. En niet via een automatische beoordeling gevraagd te worden. De organisatie verliep niet vlekkeloos. Kaarten die niet op tijd geleverd werden. Zonder akkoord al kaarten drukken. Bloemen wensen die niet juist waren doorgegeven. De telefonische bereikbaarheid in de eerste dagen was niet optimaal. De onderlinge communicatie ook niet. De vriendelijke begeleiding op de dag zelf maakt helaas de hele ervaring daarmee niet goed.

Beste mevrouw Bakker, Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het bijzonder vervelend dat u de uitvaart op deze manier heeft ervaren. De digitale reviews staan in principe los van ons nazorg-traject. Het is inderdaad gebruikelijk dat wij na de uitvaart telefonisch contact met u opnemen om na te gaan hoe u de uitvaart heeft ervaren en of er nog zaken zijn waarmee wij u van dienst kunnen zijn. Mijn collega zal op korte termijn telefonisch contact met u opnemen om dit inhoudelijk met u te bespreken. Overigens is het het fijn dat u nog laat weten tevreden te zijn over de begeleiding op de dag van de uitvaart. Met vriendelijke groet, Klink Uitvaart

Een waardig afscheid

Helaas moesten wij in een half jaar tijd voor de 2e keer gebruikmaken van de diensten van Klink. Omdat de heer Oversluizen de uitvaart van onze moeder goed heeft begeleid hebben we hem ook gevraagd om de uitvaart van onze vader te begeleiden. Dit is door hem en alle overige medewerkers van Klink met respect gedaan. En mede door de ideeën van de heer Oversluizen hebben wij waardig afscheid kunnen nemen van onze vader.

Vriendelijk en betrokken, to the point. Wel bleek dat op vragen niet altijd hetzelfde antwoord werd gegeven. Helaas zorgde dat voor verwarring binnen de familie.

We werden goed begeleid!

We werden goed begeleid door onze begeleider(s) .Ze hadden ook mooie ideeën die we onder andere deden met de uitvaart . Dat vonden wij fijn en dat er meegedacht werd.

Er waren goede en slechte kanten.

De persoonlijke begeleiding door de uitvaartverzorgster was uitstekend. Goed gericht op de achtergebleven partner. En dat heeft voor ons de hoogste prioriteit. Het vervoer van de overledene van het verpleeghuis naar huis was ronduit slecht: een uur te laat op de afgesproken plaats en op de terugweg een volkomen verkeerde route gereden, waardoor we met de rouwauto en twee volgende auto's verdwaald kwamen in een nieuwbouwwijk ipv van de grote weg op gingen. Echt een traumatische situatie. Van oorsprong is Klink een organisatie waar alleen maar christelijke mensen werkte. Onze begeleidster had niets met het geloof. En dat geeft niet, maar je verwacht het niet. En soms voelde dat niet vertrouwd. Ze was ook nog nooit op de Begraafplaats Jeroen Boschlaan geweest. En dat geeft niet, maar je verwacht het niet. En zo ontbraken soms net even de puntjes op de "i". We hebben een mooie periode gehad van thuis opbaren en de begrafenis. Daar heeft de uitvaartbegeleidster zelf hard aan gewerkt. Gelukkig hebben we zelf ook intensief en nauwkeurig gewerkt. Door attent te zijn, is alles goed verlopen. Wat betreft de aanbeveling: lastig: als mensen de "oude Klink" verwachten, valt het echt tegen. Op basis daarvan zeg ik "nee".Maar zonder die verwachtingen is het goed geregeld.

Respectvol

Voor zover mogelijk hebben wij een fijne herinnering aan de uitvaart, alles klopte, het weer, de locatie en de begeleiding van Jessica.

Goede verzorging, moesten we een beetje sturen op sommige punten

Goede flexibele verzorging door meelevende medewerkers. Technische kennis van You Tube en overzetten van foto's via WeTransfer werd wel gemist.

Alles was goed geregeld.

Wij zijn zet tevreden over alles en vooral over Mevr.Elderkamp.

Uitstekend en zeer invoelend.

Goede ontvangst, mooi gesprek en veel meedenken. Heeft ons zeer gesteund bij deze moeilijke taak. Uitvaart zelf was respectvol, zeer goed verzorgd en heel mooi. De mooie herinnering nemen we mee in de verwerking en dat doet goed.

Uitstekend verzorgd en meevoelend

Ondanks de corona maatregelen hebben wij de uitvaart als positief ervaren met veel medeleven van de uitvaartverzorgers ondanks dat we elkaar niet persoonlijk gesproken hebben. De familiekamer was keurig verzorgd. Ik waardeer het glazen ornament zeer, de gehele uitvaart is zeer respectvol naar de familie gedaan. Ook de verzorging van mijn man en vader was tot in de puntjes. Met onze wensen werd goed rekening gehouden en er werden goede suggesties gedaan.

Fantastisch.

Voor de tweede keer in 4 maanden tijd hebben we met hulp van Klink een uitvaart geregeld. Omdat de vorige keer bij hen en ons nog vers in het geheugen lag, was het gemakkelijk communiceren. We konden aangeven: dit hetzelfde, dat anders, enz. Er werd steeds snel gereageerd op vragen of veranderde omstandigheden. Hoewel we niet dezelfde begeleider konden krijgen als de eerste keer (i.v.m. Corona), kon ik deze begeleider wel op de hoogte houden en ook hij reageerde steeds snel. Was erg fijn. Kortom: prima ervaring!

Wij zijn heel tevreden overdekt manier waarop de uitvaart is geregeld. Ging heel goed en flexibel ondanks de Corona maatregelen. Het enige minpunt is de flexibiliteit en kennis van degene die bij het eerste contact de telefoon opneemt.

Voortreffelijk !

Ondanks het hele coronagebeuren zijn ik en mijn kinderen buitengewoon tevreden op de manier waarop Klink Uitvaart ons met alles geholpen heeft in het hele traject vanaf de 1e melding tot en met de uitvaart toe , alles straalde kwaliteit en waardigheid uit met respect naar de overledene toe en ons , problemen werden moeiteloos opgelost , geen moeite was teveel en ik ben wederom overtuigd van de kwaliteit zoals die weer geleverd is , het was niet de 1e uitvaart bij Klink voor ons maar helaas de zoveelste maar de kwaliteit is altijd prima gebleven dus ik raad dit bedrijf zeker aan !

De uitvaart is geheel volgens onze wensen keurig verzorgd.

Onze dank( als gezin) gaat vooral uit naar dhr.Oversluizen die ons tijdens deze voor ons verdrietige periode op een zeer prettige en resoectvolle manier heeft ondersteund.

Uistekend

We zijn zeer dankbaar voor de persoonlijke benadering en de manier waarop alles tot op de puntjes werd verzorgd.

Service in 1 woord geweldig

Klink Uitvaart en dan, in ons geval, met name de hulp van uitvaart begeleider Nienke van Veen, doet wat ze beloven. Ze heeft geweldig geholpen en meegedacht, met name in deze tijd van restricties rond het Corana virus. Ondanks de beperkingen hebben wij, als kinderen, met hun hulp een mooie dienst en uitvaart kunnen regelen voor onze vader.

Zeer respectvol naar overledene en nabestaanden.

Vanaf het allereerste contact, was er een duidelijk en professioneel advies. Alles kon besproken worden en we werden zeer deskundig te woord gestaan. Ook de familiekamer was uitstekend. Het deskundig advies en de begeleiding van de nabestaanden gaf zeer veel rust en gelegenheid tot rouwverwerking. Hierdoor durfden wij met een gerust hart, alles aan Klink Uitvaart over te laten.

Respectvol

Ik heb het ervaren als zeer respectvol voor de overledene als ook voor de familie.

Een mooi afscheid

De medewerkers van Klink hebben goed hun best gedaan om er ondanks de situatie een mooi en persoonlijk afscheid van te maken. Veel dank daarvoor.

Het was weer prima geregeld. Ondanks de situatie rondom het corona virus was het een waardige uitvaart

Over Klink Uitvaart

Klink Uitvaart is al ruim 35 jaar een gevestigde naam in Barendrecht en omgeving. Het team van medewerkers kent de normen, waarden en tradities die hier leven. Tegelijkertijd gaat het bedrijf met zijn tijd mee. Kennis van zaken, respect voor de overledene en medeleven voor de nabestaanden staan bij Klink hoog in het vaandel. Aanvoelen wat mensen willen en hen helpen bij het maken van de juiste keuzes; daar draait het om.