Uistekend

We zijn zeer dankbaar voor de persoonlijke benadering en de manier waarop alles tot op de puntjes werd verzorgd.

Service in 1 woord geweldig

Klink Uitvaart en dan, in ons geval, met name de hulp van uitvaart begeleider Nienke van Veen, doet wat ze beloven. Ze heeft geweldig geholpen en meegedacht, met name in deze tijd van restricties rond het Corana virus. Ondanks de beperkingen hebben wij, als kinderen, met hun hulp een mooie dienst en uitvaart kunnen regelen voor onze vader.

Zeer respectvol naar overledene en nabestaanden.

Vanaf het allereerste contact, was er een duidelijk en professioneel advies. Alles kon besproken worden en we werden zeer deskundig te woord gestaan. Ook de familiekamer was uitstekend. Het deskundig advies en de begeleiding van de nabestaanden gaf zeer veel rust en gelegenheid tot rouwverwerking. Hierdoor durfden wij met een gerust hart, alles aan Klink Uitvaart over te laten.

Respectvol

Ik heb het ervaren als zeer respectvol voor de overledene als ook voor de familie.

Een mooi afscheid

De medewerkers van Klink hebben goed hun best gedaan om er ondanks de situatie een mooi en persoonlijk afscheid van te maken. Veel dank daarvoor.

Het was weer prima geregeld. Ondanks de situatie rondom het corona virus was het een waardige uitvaart

Over Klink Uitvaart

Klink Uitvaart is al ruim 35 jaar een gevestigde naam in Barendrecht en omgeving. Het team van medewerkers kent de normen, waarden en tradities die hier leven. Tegelijkertijd gaat het bedrijf met zijn tijd mee. Kennis van zaken, respect voor de overledene en medeleven voor de nabestaanden staan bij Klink hoog in het vaandel. Aanvoelen wat mensen willen en hen helpen bij het maken van de juiste keuzes; daar draait het om.