Focuses on the issue immediately

Identified and understood our problem quickly and solved it in a prompt efficient way.

Snelle en ervaren hulp

Binnen een dag kreeg ik hulp bij mijn vso. Dit werd gelijk serieus opgepakt en is tot het einde goed geholpen. Erg blij met de service!

Fijne communicatie

De communicatie verliep perfect. Daarnaast wordt er heel fijn meegedacht en goed advies gegeven. Ik ben tevreden!

• Geholpen door: Geert de Haas

Vakkundig, slagvaardig en met resultaat!

Naar tevredenheid, zeer vakkundig bijgestaan door ESQ Advocaten. Men ontzorgt je op het moment dat dat zo nodig is.

Super tevreden

Diane Smeulders-Martens advocaat Ik vind haar een van het beste advocaat die er is ze was hulp zaak en goede advies en haar door zet vermogen is super goed ze had geduld en leef met je mee en onze communicatie is super goed van af het begin tot nu toe ze vocht voor mijn tot het einde als ik ooit weer problemen heb ga ik weer bij Diane Smeulders nemen ik ben super echt super trots op advocaat Diane Smeulders ,goed bereikbaar en snelle e-mails en vooral goede duidelijkheid en zeer vriendelijk ze heeft mijn zaak heel goed en serieus in behandeling genomen Ze heeft mijn leven weer op rij gezet ik dank haar alles was ze heeft voor mijn gedaan !!!top advocaat Met vriendelijke groet S.B.Emelina

zeer aangename samenwerking

gelet op de aard waardoor de samenwerking is ontstaan ben ik erg dankbaar en tevreden over de samenwerking. Voor mijn gevoel ben ik ten alle tijden in mijn waarde gelaten en heb ik, mede daardoor, zelf een persoonlijke groei kunnen ervaren. ik ben erg dankbaar voor de relatie die ik opgebouwd heb met mijn advocaat.

Daadkrachtig en Oplossingsgericht

...

Ζeer Goede Service

Marieke Simons is erg goed in haar werk, staat dicht bij de klant en is bereid om bij elk probleem te helpen. Met haar begeleiding konden we het probleem dat ik had met mijn werkgever op de best mogelijke manier oplossen. Ik beveel deze advocaat ten zeerste aan aan degenen die juridische bijstand nodig hebben.

Prettig contact

Tijdens telefonisch contact eerste keer werd er erg goed geluisterd en begrepen waar mijn hulpvraag zat. Ik werd op weg geholpen met hoe ik voorbereidend werk kon doen. Snel een eerste afspraak. Goede en duidelijke communicatie.

• Geholpen door: Peter van den Boogaard

tevereden

to the point en goed geholpen

Snel en betrouwbaar

Fijne medewerking, snel advies gehad

fijne dienstverlening

Naar mijn ervaring werken er gedegen mensen. Dit maak ik op uit telefonisch contact met de receptie en het contact wat ik met mevrouw Smeulders- Martens heb. Ik voel me ten alle gehoord en wordt ook altijd netjes te woord gestaan door de receptie.

• Geholpen door: Diane Smeulders-Martens

Korte lijnen en zeer deskundig advies en ondersteuning

In een situatie waar je privé volledig uit je doen bent en emoties en verdriet hoogtij vieren is deskundig en betrouwbaar advies zeer belangrijk. Dit heb ik zeker gekregen vanuit ESQ; mijn belangen zijn uitermate goed geborgd en er zijn mede dankzij mijn advocaat afspraken op papier gezet die ik alleen nooit voor elkaar had gekregen.

• Geholpen door: Diane Smeulders-Martens

fijn, hele fijn samenwerking gehad

Zaak ivm SZW, snel afhandeling en deskundig geholpen door mr. Simons.

Tevreden.

Ik ben tevreden over het advies.

• Geholpen door: Peter van den Boogaard

Altijd de juiste hulp

Heb diverse zaken op laten lossen door dhr de Haas. Heeft alle zaken goed en netjes opgelost. Ben zeer tevreden en ga niet meer bij een andere advocaat. Heb dhr de Haas al aanbevolen bij andere mensen.

Ben prima ondersteund

Ben prima ondersteund

Over ESQ Advocaten

Wij willen onze cliënten gastvrij ontvangen. Als je een juridisch probleem hebt, is de toekomst onzeker en de weg naar een oplossing kan lang en ingewikkeld zijn. Dan is het wel zo prettig dat je je onderweg thuis voelt bij je advocaat. Wij willen bijdragen aan jouw geluk door jouw juridische problemen op te lossen.

Over Advocaatscore