Super leuke lieve vrouw, werkt nauwkeurig en hygiëne. Is zeker moeite waard en geld waard.

Ik ben dik tevreden

Kwaliteit en service

Het is de eerste keer dat ik.bij Caesars ben ik geweest.Bina neemt de tijd vd klant,en ze levert echt veel kwaliteit en service.Zij is ook een spontane dame.Van mij krijgt zij een dikke tien.

• Kwaliteit

Zeer tevreden over de behandelingen!

Top ervaring!

• Kwaliteit

Super vriendelijk en geweldig resultaat!

Vanuit Limburg gekomen voor Japanese Straightening en wat een geweldig resultaat! Super tevreden en de tijd vloog zo voorbij vanwege de gezelligheid.

Japanese straightening

Ik heb goede ervaring heb gehad , ik heb een japnese straightening behandeling heb gehad , Binahi was een aardige meid . Goed gehoplen ..

Topservice!

Professionele werkwijze tegen een betaalbare prijs met topresultaat. Zeker een aanrader en tot over 3 maanden.

top

Een perfect behandeling gehad, Bina is kundig en professioneel. zeker een aanrader.

Ge-wel-dig

Ik vind het een geweldige zaak. Klantvriendelijk, kennis is aanwezig en de kwaliteit is niet te beschrijven hoe goed.

• Kwaliteit

Snelle afspraak, op tijd geholpen,vriendelijkheid en deskundigheid.

• Kwaliteit

Goed professioneel, goed werk.

Het is bijna een maand na dat ik de keratine behandeling heb gedaan. Wat vond ik? Ik vind inderdaad dat het volume echt minder is, maar misschien omdat ik heb allen 1 keer gedaan, het verschil van de achter kant is niet zo groot. De eigenaar is echt professioneel, vrolijk en geeft aan jou goed tips.

Top top top

Gewoon heel kort top top en top

tevredenheid alom

Ik kan niet wachten tot de nieuwe keratine behandeling!! Het is iedere keer een uitje. Binah legt je in de watten en gaat heel zorgvuldig om met alle wensen die ik heb.

Ik ben zeer tevreden.

Ik ben nog bezig met lpg behandelingen en ik ben zeer tevreden met zijn resultaat.

• Kwaliteit

Vandaag voor het eerst een behandeling hier een behandeling gehad ik heb dit zeer als prettig ervaren. Ik zal hier zeker terug gaan en het aan andere aanbevelen.

• Kwaliteit

Zeer professioneel en deskundig.

Netjes geholpen en zeer tevreden.

• Kwaliteit

Top, erg lief en hulpzaam en legt alles goed uit.

Heel erg lief word overal aan gedacht het is er heel schoon. Kortom top plek voor mijn keratine behandeling.

Good service

Good and professional service!

zeer tevreden

Ik ben tevreden over mijn keratine behandeling, mijn haar is makkelijker in model te brengen zacht en glad.

Bouwmeesterweg 16

1333LC Almere

Over Caesars Beauty

Caesars Beauty in Almere staat voor kwaliteit, eenvoud en schoonheid. We zijn voornamelijk gespecialiseerd in keratine behandelingen en Japanese straightening. Voor iedere haartype en wens hebben we de juiste keratine behandelingen. Je kunt bij ons terecht voor: - keratine behandelingen - Japanese straightening - knippen van je haar - Kleuren van je haar Wij verwelkomen jouw graag voor een kennismaking, intake of één (of meerdere) behandeling(en).