Goede service. Klantvriendelijkheid. Nette salon. Het is een aanrader.

• Kwaliteit

Zeer aardige lieve mensen Goed gedaan.

• Kwaliteit

Zeer professioneel, vriendelijk en ervaren. Resultaat super.

• Kwaliteit

Heel blij dat ik weer geweest ben!

Ik kom al jaren bij Ceasars Beauty voor keratine behandelingen. Waar ik echt super blij mee ben! Binahi doet haar werk heel zorgvuldig en heeft veel kennis. Ze is warmhartig en doet haar werk met veel liefde. Het is een kadoutje voor mezelf!

De beste ervaring!

Mijn haar was altijd dun en kwetsbaar. Sinds ik de keratine behandeling bij ceasars beauty heb ontdekt, is mijn haar nog nooit zo mooi geweest. Het blijft maanden goed zitten. Hoef amper moeite te doen en mijn haar zit perfect! Ook moet ik erbij zeggen dat het een gezellige salon is, met lieve medewerkers die alle hulp bieden. Had zelf een grote fout gemaakt met haarverf. Gellukig dankzij deze angels ben ik gered! Ik raad deze salon zeer zeker aan!!

Fijne ervaring

Amazing service

I came in Netherlands 2 years before and I did smoothing every year, here last few months I searched lots of salons and after read the reviews I taken appointment for hair straightening, it was great experience with CAESARS SALON I am really very happy with Japanese straightening. I got the best results more than my expectations. Also got good services between treatment. Thanks a lot

• Would you recommend us? Yes

Perfecte service

Prettige ervaring. Lieve dames, ze willen dat je tevreden weggaat. Dat hebben ze echt bereikt. Complimenten.

• Kwaliteit

De keratine behandeling is echt super! Mijn haar is glanst, is niet dof en pluizig. Door het stylen en föhnen was mijn haar heel droog en pluizig. Na de eerste keratinebehandeling was dit verholpen. Mijn haar is makkelijker te verzorgen, het glanst en ziet er heel mooi uit. Vandaag voor de derde keer gegaan(ik ga 3-5 maanden dan is de keratine eruit) en word altijd goed geholpen. De dames zijn lief, deskundig en geven je oprecht advies!

Ik ben heel tevreden

Ze zijn vriendelijk mensen em ze doen hun werk prefect

Leuke salon!

Heel fijn geholpen, en een leuke gezellige salon!

• Kwaliteit

Het beste ervaring is een salon

Het was super netjes en gezellig

• Kwaliteit

Wat een lieve vrouw en een prachtig resultaat voor de Japanese Straight! Het was mijn eerste keer en ik vond het best spannend, maar door de relaxte sfeer ebte dat al heel snel weg. Mijn haar is super stijl en glanzend. Ben heel blij en raad het zeker aan!

Ze is een topper!

Dit was mijn eerste en beste ervaring bij een kapster. Bina is ongelooflijk goed in haar werk en een super lieve vrouw! De sfeer in haar zaak en de andere medewerksters zijn geweldig. Caesars Beauty is zeker een aanrader! Je gaat vrolijk en mooi naar huis.

• Kwaliteit

Precies wat ik had verwacht

Ik heb gisteren een keratine behandeling gehad voor kroeshaar en het resultaat was zeker mooi. Mijn haar was eerst droog en dof en werd daarna zachter en meer glanzend. Daarna gaf ze mij ook tips hoe ik mijn haar het best kon verzorgen. Dit allemaal meegenomen zal ik zeker terugkomen voor een volgende afspraak.

altyd goed vriendelihk

Meer dan tevreden

Ik kom al ruim 2 jaar bij Mina voor de keratine behandeling. Wat ik erg fijn vind is dat zij in alle haar type gespecialiseerd is! Dus ook in Black hair!

• Kwaliteit

Ik ben voor het eerst sinds een paar jaar na de kapper. Mijn haar was futloos droog en ik heb een keratine behandeling gedaan. Ik ben tot nu toe heel tevreden. De website is transparant daar hou ik van. Bina heeft mij goed geholpen. Zij is lief, open en zij heeft mijn haren met liefde behandeld.

Het is meer Dan perfect

• Kwaliteit

Hele lieve en kundige dames

Ze namen de tijd, sociaal, en ben super blij met het eindresultaat!

Uitstekend.

Goede salon die weet wat je wil en fantastische service.

• Kwaliteit

Werkt keurig, aardig en geeft goede tios!

Super aardig, werkt keurig!

Voor altijd!

Weer geweldige professionele behandeling gehad. Bina neemt de tijd voor je en biedt goede service! Ik ga nergens anders meer heen.

Gezelligheid & prachtig resultaat

Geeft fijne eenvoudige uitleg over de keratine behandeling voor krullen. Lieve, rustige dame die de tijd voor je neemt. Geen lange wachttijden, kopje koffie of thee, behandeling, klaar ! Was de moeite waard om naar Almere te rijden.

• Kwaliteit

Uitstekend en een topservice met resultaat!

Jarenlang trouwe klant die graag wat kilometers rijdt om hier een keratine behandeling te nemen.

Bouwmeesterweg 16 1333LC Almere

Over Caesars Beauty

Caesars Beauty in Almere staat voor kwaliteit, eenvoud en schoonheid. We zijn voornamelijk gespecialiseerd in keratine behandelingen en Japanese straightening. Voor iedere haartype en wens hebben we de juiste keratine behandelingen. Je kunt bij ons terecht voor: - keratine behandelingen - Japanese straightening - knippen van je haar - Kleuren van je haar Wij verwelkomen jouw graag voor een kennismaking, intake of één (of meerdere) behandeling(en).