Handig in gebruik, gebruiksvriendelijk. Ik vind het alleen soms lastig om de grootte van foto's aan te passen.

• Gebruiksgemak Systeem

Zeer goed werkend systeem !!!

Ik verzorg de Nieuwsbrieven en Mailings van de belangenorganisaties voor de Marktondernemers in Den Haag. Die doe ik via het Nieuwsbriefsysteem.nl met veel plezier en groot gemak. Ik kan het iedereen aanraden. Plus en Min punten. Min: Zijn er niet. Plus: Het systeem maakt het mogelijk om in zeer korte tijd en professionele Nieuwsbrief of Mailing te maken. Er zijn mooie templets die je volledig naar je huisstijl kunt zetten. U heeft het systeem snel onder de knie. U heeft direct hulp indien nodig via de chat.

Zeer gebruiksvriendelijk systeem

We gebruiken sinds een aantal maanden nieuwsbriefsysteem. We hadden een klein technisch probleem. Direct werd dit opgepakt door nieuwsbriefsysteem. Erg fijn deze korte lijnen.

• Gebruiksgemak Systeem

Top software voor betaalbare prijs

Wij gebruiken NieuwsbriefSysteem nu ongeveer een jaar en het bevalt ons vele malen beter dan grote internationale conculega's zoals MailChimp. NieuwsbriefSysteem is een overzichtelijk en makkelijk werkend platform zonder gedoe. Geen onnodige reclame of vage reward systemen zoals bij MailChimp maar gewoon een goed werkend, "hufterproof" product. Daarnaast is de support ook buitengewoon snel. Met een makkelijke chat interface krijg je binnen enkele seconden tot minuten antwoord op je vragen. Dat alleen al verdient een sticker ;) Enkele dingen die ik tof zou vinden als ze toegevoegd zouden kunnen worden: - Zien welke gebruiker op welke link klinkt in je nieuwsbrieven - Gemakkelijk het e-mail adres van een gebruiker wijzigen (nu moet je de gebruiker verwijderen en opnieuw toevoegen) Bovenstaand is absoluut geen must, maar het zou voor onze doeleinden mooi zijn. Wij zijn in elk geval heel blij met NieuwsbriefSysteem en gaan er nog veel gebruik van maken!

• Gebruiksgemak Systeem

Super makkelijk en goede service!!

Wij zijn sinds deze week begonnen met de voetbalvereniging om onze nieuwsbrieven op deze manier te verzenden. Het is erg gebruiksvriendelijk. Ook daarbij is de klantenservice heel makkelijk en snel te bereiken voor al je vragen. Kortom erg tevreden en ik raad het iedereen aan!!

• Gebruiksgemak Systeem

Fijn programma en handige ondersteuning

Het programma is erg fijn en hanig om mee te werken. Bij onduidelijkheid kan er eenvoudig een vraag gesteld worden aan de mede-eigenaar, dit werkt erg goed!

Fijn en gebruiksvriendelijk systeem

Het werkt niet ingewikkeld en je hebt snel een leuke nieuwsbrief in elkaar gezet.

Handig

Zeer gebruiksvriendelijk systeem

Het systeem is erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.

• Gebruiksgemak Systeem

Nieuwsbriefsysteem is makkelijk in gebruik en heeft de toepassingen die wij nodig hebben.

Het werkt makkelijk en is duidelijk.

• Gebruiksgemak Systeem

duidelijk en fijn werkend systeem

snelle service/hulp via chat

Erg fijne persoonlijke samenwerking

Jarenlang heb ik, tot alle tevredenheid, samengewerkt met Nieuwsbriefsysteem. Een vrij eenvoudige manier om nieuwsbrieven te versturen en makkelijk om de resultaten te volgen.

Heel fijn systeem!

Heel vriendelijk in het gebruik. Met duidelijke grafieken zie ik wat de effectiviteit van mijn nieuwsbrief is. Ik kan mijn nieuwsbrieven inrichten op de manier die ik wil. En de support is fantastisch!

• Gebruiksgemak Systeem

Werk er al jaren mee en is gewoon goed

Ik gebruik het systeem voor zowel intern als extern nieuws, memo’s etc. Bewerken op desktop is gewoon goed. Op IPad is het soms wat minder.

• Gebruiksgemak Systeem

Een makkelijk systeem, zelfs als je onervaren bent.

Nieuwsbriefsysteem.nl werkt makkelijk. Het is ook erg fijn dat alles in het Nederlands wordt uitgelegd. En begrijp je iets niet dan krijg je snel antwoord op je vraag.

• Gebruiksgemak Systeem

Overzichtelijk en makkelijk in gebruik

Prima systeem om je nieuwsbrieven mee te versturen. Je krijgt een duidelijke rapportage na het versturen van de nieuwsbrief en je kan bijv. makkelijk nieuwe aanmeldformulieren maken.

• Gebruiksgemak Systeem

Snel een professionele nieuwsbrief maken

Nieuwsbriefsysteem.nl maakt het mogelijk om snel een professionele nieuwsbrief te maken.

Gebruiksvriendelijk en klantgericht

Zeer gebruiksvriendelijk programma om nieuwsbrieven te maken. Goede klantenservice die snel reageert en actief met je meedenkt.

Nieuwsbriefsysteem is een aanrader

Mooie en makkelijk te maken nieuwsbriefsysteem. Goed service met uitleg en tips.

• Gebruiksgemak Systeem

Makkelijk in gebruik, snel in afhandeling

Gewoon top systeem

• Persoonlijke Service & Advies N.v.t.
  • Gebruiksgemak Systeem

Een gemakkelijk en gebruiksvriendelijk systeem voor al je nieuwsbrieven

Ik ben al jaren heel tevreden over dit systeem. Het is overzichtelijk, gemakkelijk in te richten en heel gebruiksvriendelijk.

Fijn en overzichtelijk systeem

Voor onze meerdere BV's kunnen wij makkelijk nieuwsbrieven verzenden. De verzendlijsten zijn makkelijk aan te maken en bij te houden. Het systeem werkt overzichtelijk en is makkelijk in gebruik. Kortom, een fijn systeem om mee te werken!

• Gebruiksgemak Systeem

Eenvoudig in gebruik, snel een nieuwsbrief te realiseren.

Nieuwbriefsysteem.nl is eenvoudig in gebruik waardoor een nieuwsbrief snel te realiseren is. Veel mogelijkheden qua opmaak.

Duidelijk en makkelijk

Het programma is heel duidelijk en makkelijk. Goed overzicht wat er is verstuurd en is bekeken. Wij raden het nieuwsbriefsysteem aan iedere zaak aan.

Over Nieuwsbriefsysteem.nl

Nieuwsbriefsysteem.nl is dé professionele e-mail nieuwsbrief oplossing, ideaal voor ZZP en MKB. Makkelijk in gebruik met snelle persoonlijke service en in het Nederlands. Bespaar tijd om meer potentiële kanten te bereiken. Maak en verstuur gemakkelijk prachtige nieuwsbrieven die klanten graag lezen op desktop, tablet of mobiel. Versterk de band met je klanten en vergroot de kans op meer klanten en extra omzet. Al 11+ jaar betrouwbaar partner bij het helpen om meer resultaat uit nieuwsbrieven te halen.