Overzichtelijk en makkelijk in gebruik

Prima systeem om je nieuwsbrieven mee te versturen. Je krijgt een duidelijke rapportage na het versturen van de nieuwsbrief en je kan bijv. makkelijk nieuwe aanmeldformulieren maken.

• Gebruiksgemak Systeem

Snel een professionele nieuwsbrief maken

Nieuwsbriefsysteem.nl maakt het mogelijk om snel een professionele nieuwsbrief te maken.

Gebruiksvriendelijk en klantgericht

Zeer gebruiksvriendelijk programma om nieuwsbrieven te maken. Goede klantenservice die snel reageert en actief met je meedenkt.

Nieuwsbriefsysteem is een aanrader

Mooie en makkelijk te maken nieuwsbriefsysteem. Goed service met uitleg en tips.

• Gebruiksgemak Systeem

Makkelijk in gebruik, snel in afhandeling

Gewoon top systeem

• Persoonlijke Service & Advies N.v.t.
  • Gebruiksgemak Systeem

Een gemakkelijk en gebruiksvriendelijk systeem voor al je nieuwsbrieven

Ik ben al jaren heel tevreden over dit systeem. Het is overzichtelijk, gemakkelijk in te richten en heel gebruiksvriendelijk.

Fijn en overzichtelijk systeem

Voor onze meerdere BV's kunnen wij makkelijk nieuwsbrieven verzenden. De verzendlijsten zijn makkelijk aan te maken en bij te houden. Het systeem werkt overzichtelijk en is makkelijk in gebruik. Kortom, een fijn systeem om mee te werken!

• Gebruiksgemak Systeem

Eenvoudig in gebruik, snel een nieuwsbrief te realiseren.

Nieuwbriefsysteem.nl is eenvoudig in gebruik waardoor een nieuwsbrief snel te realiseren is. Veel mogelijkheden qua opmaak.

Duidelijk en makkelijk

Het programma is heel duidelijk en makkelijk. Goed overzicht wat er is verstuurd en is bekeken. Wij raden het nieuwsbriefsysteem aan iedere zaak aan.

• Gebruiksgemak Systeem

Ik moet wel even wennen met hoe het precies werkt, maar uit eindelijk kan je er alle kanten mee op. Erg fijn.

• Gebruiksgemak Systeem

Snel en makkelijk een mooie nieuwsbrief versturen naar alle klanten

Eenvoudig een mooie nieuwsbrief maken en versturen naar mijn klanten.

Handig en eenvoudig

Een eenvoudig nieuwsbriefsysteem waarmee je snel aan de slag kan. Sinds de laatste update van de versie heb je nog meer mogelijkheden. Ook altijd een snelle respons via de chatfunctie.

• Gebruiksgemak Systeem

Heel gemakkelijk en snel te gebruiken

Ik vind nieuwsbriefstysteem heel gemakkelijk te gebruiken. Je kan er veel mee. De nieuwsbrieven zijn door de drag en drop manier snel te maken. Er is een goede chat functie waar doorgaans snel op gereageerd word.

Eenvoudig, simpel én professioneel

Het systeem is heel gebruiksvriendelijk en de service is erg goed. Ik krijg altijd heel positieve reacties op onze nieuwsbrieven.

Top.....

Ik verstuur mijn nieuwsbrieven in een handomdraai. De service is geweldig het programma top! Ik wil nooit meer zonder......

• Gebruiksgemak Systeem

Toegangkelijk systeem met een zeer professionele nieuwsbrief als eindresultaat!

Makkelijk te bedienen portal waarin je zeer snel een professionele kunt versturen. Ook de verzendlijst vanuit je eigen Excel systeem plaats je er zo in. Onze klanten prijzen de newsletter!!

Okay

Okay systeem maar vindt het niet gebruiksvriendelijk in de zin van veelzijdigheid aan invulling. Ook mis ik de functie om de personen die niet geopend hebben nog een reminder te sturen. Ik zie dit bij andere zzper's die andere systemen gebruiken wel terug

• Gebruiksgemak Systeem

Prachtig programma om snel en eenvoudig schitterende nieuwsbrieven te versturen.

Snel en eenvoudig schitterende nieuwsbrieven versturen. Hulp nodig? Ze staan altijd voor je klaar met goede raad en tips.

Supersysteem!

Het mooie van Nieuwsbriefsysteem is dat het Nederlandstalig is. Ook de support is prima. Als je niet technisch bent zoals ik, is dat heel fijn. De mensen van Nieuwsbriefsysteem blijven net zo lang aan de telefoon met je dat je het helemaal begrijpt. Ook weet je gewoon zeker dat de nieuwsbrief in alle browsers goed overkomt.

Leuke ervaring

het systeem is goed doordacht, volgens mij op maat van de kleine KMO, vzw, ... Wij zitten aan onze 4e nieuwsbrief en de opmaak loopt steeds vlotter. Belangrijk ook: de rapportages degelijk en bruikbaar. Bij mijn eerste nieuwsbrief waren er een aantal dingen niet duidelijk, maar ik had een supersnel antwoord op mijn mails en... in het Nederlands. Met dank aan Fedor. Aanrader dus!

Persoonlijk contact goed

tip: graag zou ik A/B keuze hebben voor een titel (dus meten welke titels beter openen)

Geweldig systeem!

Heel fijn systeem, handig, snelle import en geheel naar eigen wens in te delen. Ook goede ondersteuning achter de schermen, indien nodig. We maken er met veel plezier gebruik van.

• Gebruiksgemak Systeem

Met beperkte kennis in kort tijdsbestek een professionele nieuwsbrief

Het gebruiksvriendelijke programma, de persoonlijke begeleiding en de professionele templates maken dit systeem zeer aan te raden. In mijn ogen bestaat een 10 niet (altijd wel iets te verbeteren) maar een 9 is zeker verdiend.

• Gebruiksgemak Systeem

Fijne applicatie, goede en vriendelijke Service!

Na de wijziging was het weer even zoeken naar de juiste werkwijze maar met de vriendelijke service van Fedor is het snel goed gekomen. Het is een zeer gebruiksvriendelijke applicatie!

Over Nieuwsbriefsysteem.nl

Nieuwsbriefsysteem.nl is dé professionele e-mail nieuwsbrief oplossing, ideaal voor ZZP en MKB. Makkelijk in gebruik met snelle persoonlijke service en in het Nederlands. Bespaar tijd om meer potentiële kanten te bereiken. Maak en verstuur gemakkelijk prachtige nieuwsbrieven die klanten graag lezen op desktop, tablet of mobiel. Versterk de band met je klanten en vergroot de kans op meer klanten en extra omzet. Al 10 jaar betrouwbaar partner bij het helpen om meer resultaat uit nieuwsbrieven te halen.