Handig

Zeer gebruiksvriendelijk systeem

Het systeem is erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.

• Gebruiksgemak Systeem

Nieuwsbriefsysteem is makkelijk in gebruik en heeft de toepassingen die wij nodig hebben.

Het werkt makkelijk en is duidelijk.

• Gebruiksgemak Systeem

duidelijk en fijn werkend systeem

snelle service/hulp via chat

Erg fijne persoonlijke samenwerking

Jarenlang heb ik, tot alle tevredenheid, samengewerkt met Nieuwsbriefsysteem. Een vrij eenvoudige manier om nieuwsbrieven te versturen en makkelijk om de resultaten te volgen.

Heel fijn systeem!

Heel vriendelijk in het gebruik. Met duidelijke grafieken zie ik wat de effectiviteit van mijn nieuwsbrief is. Ik kan mijn nieuwsbrieven inrichten op de manier die ik wil. En de support is fantastisch!

• Gebruiksgemak Systeem

Werk er al jaren mee en is gewoon goed

Ik gebruik het systeem voor zowel intern als extern nieuws, memo’s etc. Bewerken op desktop is gewoon goed. Op IPad is het soms wat minder.

• Gebruiksgemak Systeem

Een makkelijk systeem, zelfs als je onervaren bent.

Nieuwsbriefsysteem.nl werkt makkelijk. Het is ook erg fijn dat alles in het Nederlands wordt uitgelegd. En begrijp je iets niet dan krijg je snel antwoord op je vraag.

• Gebruiksgemak Systeem

Overzichtelijk en makkelijk in gebruik

Prima systeem om je nieuwsbrieven mee te versturen. Je krijgt een duidelijke rapportage na het versturen van de nieuwsbrief en je kan bijv. makkelijk nieuwe aanmeldformulieren maken.

• Gebruiksgemak Systeem

Snel een professionele nieuwsbrief maken

Nieuwsbriefsysteem.nl maakt het mogelijk om snel een professionele nieuwsbrief te maken.

Gebruiksvriendelijk en klantgericht

Zeer gebruiksvriendelijk programma om nieuwsbrieven te maken. Goede klantenservice die snel reageert en actief met je meedenkt.

Nieuwsbriefsysteem is een aanrader

Mooie en makkelijk te maken nieuwsbriefsysteem. Goed service met uitleg en tips.

• Gebruiksgemak Systeem

Makkelijk in gebruik, snel in afhandeling

Gewoon top systeem

• Persoonlijke Service & Advies N.v.t.
  • Gebruiksgemak Systeem

Een gemakkelijk en gebruiksvriendelijk systeem voor al je nieuwsbrieven

Ik ben al jaren heel tevreden over dit systeem. Het is overzichtelijk, gemakkelijk in te richten en heel gebruiksvriendelijk.

Fijn en overzichtelijk systeem

Voor onze meerdere BV's kunnen wij makkelijk nieuwsbrieven verzenden. De verzendlijsten zijn makkelijk aan te maken en bij te houden. Het systeem werkt overzichtelijk en is makkelijk in gebruik. Kortom, een fijn systeem om mee te werken!

• Gebruiksgemak Systeem

Eenvoudig in gebruik, snel een nieuwsbrief te realiseren.

Nieuwbriefsysteem.nl is eenvoudig in gebruik waardoor een nieuwsbrief snel te realiseren is. Veel mogelijkheden qua opmaak.

Duidelijk en makkelijk

Het programma is heel duidelijk en makkelijk. Goed overzicht wat er is verstuurd en is bekeken. Wij raden het nieuwsbriefsysteem aan iedere zaak aan.

• Gebruiksgemak Systeem

Ik moet wel even wennen met hoe het precies werkt, maar uit eindelijk kan je er alle kanten mee op. Erg fijn.

• Gebruiksgemak Systeem

Snel en makkelijk een mooie nieuwsbrief versturen naar alle klanten

Eenvoudig een mooie nieuwsbrief maken en versturen naar mijn klanten.

Handig en eenvoudig

Een eenvoudig nieuwsbriefsysteem waarmee je snel aan de slag kan. Sinds de laatste update van de versie heb je nog meer mogelijkheden. Ook altijd een snelle respons via de chatfunctie.

• Gebruiksgemak Systeem

Heel gemakkelijk en snel te gebruiken

Ik vind nieuwsbriefstysteem heel gemakkelijk te gebruiken. Je kan er veel mee. De nieuwsbrieven zijn door de drag en drop manier snel te maken. Er is een goede chat functie waar doorgaans snel op gereageerd word.

Eenvoudig, simpel én professioneel

Het systeem is heel gebruiksvriendelijk en de service is erg goed. Ik krijg altijd heel positieve reacties op onze nieuwsbrieven.

Top.....

Ik verstuur mijn nieuwsbrieven in een handomdraai. De service is geweldig het programma top! Ik wil nooit meer zonder......

• Gebruiksgemak Systeem

Toegangkelijk systeem met een zeer professionele nieuwsbrief als eindresultaat!

Makkelijk te bedienen portal waarin je zeer snel een professionele kunt versturen. Ook de verzendlijst vanuit je eigen Excel systeem plaats je er zo in. Onze klanten prijzen de newsletter!!

Over Nieuwsbriefsysteem.nl

Nieuwsbriefsysteem.nl is dé professionele e-mail nieuwsbrief oplossing, ideaal voor ZZP en MKB. Makkelijk in gebruik met snelle persoonlijke service en in het Nederlands. Bespaar tijd om meer potentiële kanten te bereiken. Maak en verstuur gemakkelijk prachtige nieuwsbrieven die klanten graag lezen op desktop, tablet of mobiel. Versterk de band met je klanten en vergroot de kans op meer klanten en extra omzet. Al 11+ jaar betrouwbaar partner bij het helpen om meer resultaat uit nieuwsbrieven te halen.