Klantvriendelijk!

Altijd Klantvriendelijk. Er wordt altijd gebeld om te overleggen. Dat vind ik erg prettig. Zeer tevreden klant.

Eerlijk

Eerlijk advies,duidelijke prijsafspraak en goede service

Snelle en goede service!

Zeer tevreden, ik heb gebeld en de automonteur dacht mee in mogelijkheden zodat mijn probleem met de auto snel verholpen was!

Strak voor mekaar

Goede beoordeling en geen misbruik gemaakt de auto heeft in een jaar weinig k.m. Gemaakt en geen beurt nodig.

Altijd vriendelijk en goede service

Goed geholpen en netjes bericht als er wat meer ontdekt is voordat ze met de reparatie beginnen.

Snelle en goede service door een vakkundig team!

Mijn oude, maar vertrouwde C1 gaat al een tijdje voor keuringen en reparaties naar APK Scholten. De service is keer op keer weer ontzettend goed. Snel en vriendelijk geholpen :)

Ben heel tevreden met de garage.

Als ik de auto breng voor onderhoud brengen ze me naar huis en brengen ze de auto ook weer thuis wat ik heel fijn vind.

bevalt prima

Prima bedrijf, fijne mensen. Helpen met advies. Ik ben erg blij met Scholten autobedrijf.

Erg goed geholpen

Vriendelijk, snel en professioneel

Prima, snelle service

Snelle service, altijd overleg

Eerste keer

Eerste keer bij Scholten een auto laten repareren en Apk, goede service en prijs

Snel geregeld

Goede en directe service, veel vertrouwen in deze garage. Maar hopelijk geen verdere gebreken aan onze auto. Tot volgende Apk, Gr Richard Beestman

Perfect bedrijf

Klantvriendelijk eerlijk en behulpzaam

Vriendelijk, komen afspraken na en flexibel met afspraken.

Top service!

Vriendelijk personeel, goede service (de auto is bij huis opgehaald) helder en duidelijk qua probleem en de kosten zijn vooraf besproken!

zoals altijd prettig en vlot geholpen

Auto voor een vakantie check gebracht, alles werd netjes, volgens afspraak afgehandeld.

Prima, zoal altijd

Altijd netjes en conform afspraak.

Goede communicatie

Ze komen de afspraken naar wie we samen maken

Top bedrijf!

Uitstekende service komen afspraken naar en helpen je altijd als er uitstekend met de auto is

Klant vriendelijk, en een goede sevice.

Misterweg 106

7102BM Winterswijk

0543 - 51 40 94

Over APK-scholten.nl

APK Scholten richt zich op APK voor personen-en bestel auto's. In 1988 werd de keuringsplicht voor personen-en bestelauto's ingevoerd in Nederland. Als één van de eerste bedrijven in Winterswijk kreeg Scholten de bevoegdheid deze keuring te mogen uitvoeren. Naast APK specialisme kunt u bij ons ook terecht voor een goede en betrouwbare occasion. Mocht u vragen hebben neem dan gerust contact met ons op.