Vlot en vriendelijke afhandeling

Een echt familie bedrijf top garage

SLECHTE SERVICE en TELEURGESTELD.

Als particulier kom je er met een auto (Ford focus eco boost 1.0) 4 maanden na aanschaf (gekocht van de eigenaar van APK Scholten) met het probleem dat de motor oververhit is geraakt door een koelvloeistof probleem. Dit is gerepareerd, maar een week later start de auto eerst niet en komt er na proberen door te starten witte damp uit de uitlaat. Direct terug gegaan met deze kenmerken, aangegeven of dit niet een vervolgprobleem kon zijn van het koelvloeistof probleem, maar dit was volgens hun niet de oorzaak. Uiteindelijke weten zij het probleem niet te vinden en wordt je weg gestuurd met een nieuwe accu en was dit niet het probleem dan moesten we maar naar een FORD dealer.. Uiteindelijke naar een andere garage in Winterswijk geweest blijkt het probleem WEL door het koelvloeistof probleem te komen, hele motor stuk !!! Dit doorgegeven bij APK Scholten, wat krijgen we te horen 'helaas dikke pech we kunnen niks meer voor je betekenen'. Dus met lege handen weg gestuurd en totaal geen verdere hulp ! Kennis van zaken?? Niet bij deze garage!!

Alles naar wens verlopen

Afspraken goed uitgevoerd

Prima autobedrijf

Goede service,vriendelijk personeel.

Hele fijne mensen

Zeer bekwaam en een goed APK station.

Non nonsens garage, nette tarieven en goed advies.

Zoals altijd goed overleg van de kosten. Denken mee en altijd vriendelijk. Als ze toevallig ergens moeten zijn nemen ze je auto mee en zetten het bij je voor de deur. Nou, fantastisch toch!!

Professionele afhandeling

Prettige ontvangst goed feedback. Dit altijd in overleg met de klant erg professioneel. Top.

Betrouwbaar bedrijf

Prettige omgang. Goede kwaliteit

Sociaal en meedenkend

Vriendelijk geholpen

Vriendelijke mensen, ondanks de drukke tijden hier wel snel geholpen

Vriendelijk, goeie communicatie em m'n autootje rijst weer heerlijk

Alleen jammer dat er geen betalingsregeling mogelijk is, past niet in deze tijd vind ik. Maar... ze zijn dat wel heel eerlijk en duidelijk over. Blijven vriendelijk en aardig

Top garage altijd al geweest

Vakmensen aan het werk, Eerlijk en betrouwbaar. Zonodig goed advies

Goed ben zeer tevreden

Super en Transparant

Ik ga sinds dat ik mijn auto heb naar dit bedrijf. Het bedrijf is super, erg klantvriendelijk, denken graag mee en als je vragen hebt kun je altijd even langs om het te laten checken of bellen. Wat communicatie betreft over een reparatie zijn ze erg open en transparant over de kosten. Kort om super fijne garage!

Uitstekend!

Goede service!

Een echte fam garage top

Een fijne garage een goede kwaliteit prijs verhouding vriendelijk personeel

Alles weer top geregeld

Snelle service, goed meedenken en hele nette prijzen.

Snelle service

Snelle service vriendelijk geholpen

Alles netjes volgens afspraak gedaan.

Alles netjes volgens afspraak gedaan.

Geweldig service

Goede planning vriendelijke en nette afhandeling.

Service gericht, betrouwbaar,

Kom er al vele jaren, geen klachten

Klantvriendelijk!

Altijd Klantvriendelijk. Er wordt altijd gebeld om te overleggen. Dat vind ik erg prettig. Zeer tevreden klant.

Eerlijk

Eerlijk advies,duidelijke prijsafspraak en goede service

Misterweg 106 7102BM Winterswijk

0543 - 51 40 94

Over APK-scholten.nl

APK Scholten richt zich op APK voor personen-en bestel auto's. In 1988 werd de keuringsplicht voor personen-en bestelauto's ingevoerd in Nederland. Als één van de eerste bedrijven in Winterswijk kreeg Scholten de bevoegdheid deze keuring te mogen uitvoeren. Naast APK specialisme kunt u bij ons ook terecht voor een goede en betrouwbare occasion. Mocht u vragen hebben neem dan gerust contact met ons op.