Fantastisch goede service!

Goede service en in mijn geval super snelle service! Altijd vriendelijk personeel! Netjes, helder en duidelijk in communicatie.

Snelle afhandeling 16.00 brengen 17.00 klaar met complete nieuwe uitlaat top

uitstekend!

Gelukkig gaat goed nieuws niet vervelend . Ik ben al meer dan 14 jaar klant bij garage Scholten tot grote tevredenheid. Mijn oer oude auto,s worden er als babies verzorgd. Bij problemen wordt er meteen naar gekeken en zijn die in no time weer opgelost. Zeker, Pa SCHOLTEN met zijn zonen hebben en top bedrijf waar een klant steeds weer op kan vertrouwen. Vriendelijkheid, correctheid en expertise gaan hand in hand bij deze garage. Wat zou een klant nog meer willen??

Goeie service

Ik ben al jaren bij APK Scholten en ze bevallen me uitstekend.Goeie service en zeer vriendelijk personeel een echte aanrader.

Positief

Fijn geholpen nadat mijn auto onverwacht stuk ging. Inmiddels weer blij dat ik rij!

Positief

Vriendelijk en deskundig advies, snelle service.

Al jaren een tevreden klant!

We hebben onze auto al jaren in onderhoud bij APK Scholten en dat bevalt prima. Vriendelijk, goede service, meedenkend en het allerbelangrijkst kwaliteit in de geleverde diensten.

Beter kun je niet krijgen

Heel goede service en vakmanschap. Ze halen en brengen de auto en houden je op de hoogte met de reparatie kosten. Dank je wel.

uitstekend

vriendelijk en meedenkende medewerkers

Vriendelijk, goeie adviezen, altijd behulpzaam wanneer je even met de auto langs komt.

Goede ervaring, vriendelijke mensen.

Top service en Top personeel!

Altijd goede service, een duidelijke communicatie dus je weet waar je aan toe bent en komt dan ook niet voor verrassingen te staan! Heel fijn en heel vriendelijk personeel!

Prima ervaring

Gewoon super goeie service Bedankt

Zeer makkelijk en snel geregeld en zeer vriendelijke mensen

Zeer makkelijk en snel geregeld en zeer vriendelijke mensen.

Goede prijs, kwaliteit en klantvriendelijkheid

Zie boven

Snel en goede service

snelle en vakkundige behandeling

zie boven

Flexibel inplannen apk

Moest ivm werk voor 12u mijn auto terug hebben, was vlot en goed geregeld.

Goede snelle service

Goedenmorgen snelle service met vriendelijk personeel

Altijd vriendelijk en goed geholpen

Vriendelijke mensen en altijd bereid om te helpen.

Ben zeer tevreden klant

Vakmensen, Vooraf goed overleg over te verrichten werkzaamheden en de kosten, Geven goed advies,

Altijd prima

Prettige communicatie. Eerlijk en duidelijk. Heb veel vertrouwen in het team. En prijs Scholten APK bij anderen aan!

Prima service en duidelijke afspraken over de kosten.En altijd vriendelijk te woord gestaan.

deskundig en sympathiek personeel

deskundig ,sympathiek personeel

Makkelijk online een afspraak regelen. Zet hem er s,morgens om 8 uur neer als ik uit de nachtdienst kom. En s,middags haal ik hem weer op. Ik kom er al jaren.

fantastisch

prima service

Misterweg 106 7102BM Winterswijk

0543 - 51 40 94

Over APK-scholten.nl

APK Scholten richt zich op APK voor personen-en bestel auto's. In 1988 werd de keuringsplicht voor personen-en bestelauto's ingevoerd in Nederland. Als één van de eerste bedrijven in Winterswijk kreeg Scholten de bevoegdheid deze keuring te mogen uitvoeren. Naast APK specialisme kunt u bij ons ook terecht voor een goede en betrouwbare occasion. Mocht u vragen hebben neem dan gerust contact met ons op.