Ben 100 Procent tevreden alles prima

Heel erg bedankt voor je review Frans, dat stellen we ten zeerste op prijs!

Voldoende

Mij werd, tijdens het isoleren, verteld dat het plaatsen van ventilatieroosters voor eigen risico was terwijl ets wist dat de kruipruimte niet bereikbaar was. Dit had ik graag van tevoren geweten. Niet alle boorgaten in de muur zijn gevuld. Dit heb ik gemeld maar geen reactie op ontvangen

Bedankt voor je review Patty, en wat vervelend om te horen dat onze communicatie niet aan de verwachtingen heeft voldaan. Er is inmiddels contact geweest tussen jou en onze klantenservice en de bovenstaande punten zijn als het goed is besproken. We gaan deze feedback zeker meenemen en zorgen er zo voor dat dit in de toekomst niet weer zal gebeuren. Nogmaals onze excuses!

Dubbel gevoel overgehouden aan ervaring met ETS

Dak en vloer laten isoleren. Na offerte opvragen kwam een jonge verkoper ons vertellen wat ETS kan bieden en gaf een tip waar andere partijen geen rekening mee hadden gehouden. Om die reden de gunfactor voor ETS. Verkoper gaf aan dat er balkdik (14 cm) gespoten zou gaan worden en alle informatie verstrekt zou worden tbv de subsidie aanvraag. Ook gaf hij aan dat de vloer even afgeplakt moest worden uit voorzorg vanwege het spuiten. Een aantal dagen voor de geplande spuitdatum werd ik gebeld door de planner of het niet een dagje eerder kon wat ETS erg zou uitkomen. Gelukkig liepen we voor op schema, dus geen probleem. Voor alsnog geen enkel probleem met ETS en erg tevreden. Helaas werd het vervolgens alleen maar minder. De verkoper reageert niet op emails en laat het afhandelen door een binnendienst. Spuitwerk was niet conform afspraak (isolatielekken in de kap als ook niet dik genoeg gespoten) en hiervoor zijn de jongens een week later terug geweest (met als gevolg dat de werkzaamheden van de verbouwing ook weer stil komen te liggen). Planner beloofd terug te bellen, maar doet dit vervolgens niet en je krijgt uiteindelijk een verklaring van uitgevoerd werk waarop de meldcodes niet zijn opgenomen om subsidie aan te kunnen vragen. Wel een tekst erbij dat voor 75 euro ETS de aanvraag wel even voor je wil uitvoeren. Zeker allemaal niet conform de mooie woorden van de verkoper en trap ik dus niet in. Conclusie: de houding van de uitvoerende mannen allemaal dik in orde, maar verkoper met mooie praatjes als ook uitvoering laat diverse steken vallen waardoor ik slechts een magere voldoende geef. ETS heeft gebeld en heb ze bovenstaand ook duidelijk gemaakt, hoop dat ze wat met de feedback gaan doen (al heb ik mijn sterke twijfels gezien de verhalen van de uitvoerende mannen).

Bedankt voor je review Hendry, en wat vervelend om te horen dat je onze communicatie als gebrekkig hebt ervaren. Er is inmiddels contact geweest tussen jou en onze klantenservice en de bovenstaande punten zijn als het goed is besproken. We gaan deze feedback zeker meenemen en zorgen er zo voor dat dit in de toekomst niet weer zal gebeuren. Nogmaals onze excuses!

Zeer tevreden over ETS

Spouwmuren van het woongedeelte laten isoleren. De mannen hebben snel, netjes en efficiënt gewerkt en de klus binnen een halve werkdag geklaard. En daarbij ook nog eens de boel netjes achtergelaten door respectievelijk de kozijnen af te stoffen en de bestrating te vegen. Klasse!!

Hartelijk bedankt voor je review Jan, dat stellen we ten zeerste op prijs!

Uitstekende ervaring met de vloerisolatie

Nette jongens, die keurig gewerkt hebben Zo fijn dat alles opgeruimd werd

Bedankt voor je positieve review Wendy, dat doet ons goed!

Voldoende

Op zich ben ik gewoon tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden. Wel merkte ik weerstand bij de medewerkers. Het was niet hun favoriete werk. Ze hadden de verkeerde bus met spullen mee etc. Nogmaals- uiteindelijk gaat het over het resultaat en dat lijkt er goed uit te zien. Toch is mijn feedback- let een beetje op wat je de klant laat merken. Ik kreeg nu het gevoel alsof mijn klus erg ondergewaardeerd werd (ze deden het erbij) Terwijl ik natuurlijk echte experts en specialisten verwacht. Aanbevelen vind ik daarom een lastige vraag. Op basis van het resultaat kan dat misschien gewoon een ja zijn. Op basis van het gevoel wat ik eraan heb overgehouden (was dit wel het topbedrijf dat ik verwachtte) zeg ik toch maar een nee.

Beste Marit, Hartelijk dank voor je review, we waarderen je eerlijkheid. We gaan de feedback verwerken, om ervoor te zorgen dat niemand in het vervolg het gevoel krijgt dat zijn of haar klus ondergewaardeerd wordt. Want dat is vanzelfsprekend natuurlijk niet de bedoeling! We zijn blij dat de uitgevoerde werkzaamheden wel naar wens zijn. Nogmaals onze excuses.

Goed werk voor een mooie prijs

de spouw en vloer laten isoleren door ETS Isolatie het werk is uitgevoerd door vrolijke mensen en goed uitgevoerd

We zijn blij dat je tevreden bent Bart!

Vlekkeloos verlopen

Na positieve ervaringen met ETS in onze vorige woning hebben wij bij onze nieuwe woning het dak, de vloer en de spouw laten isoleren. Ze hebben weer prima werk afgeleverd( voor een prima prijs) en ook alles weer netjes achter gelaten

Beste A. Van Veen, Hartelijk dank voor uw review, wat fijn om te horen dat alles wederom naar wens is geweest!

Heel net bedrijf

Vriendelijke mensen snelle werkers en zeer netjes alles opgeruimd

Bedankt voor je positieve review Sjaak :) Dat doet ons goed!

Goede communicatie en het werk ook naar tevredenheid

ETS is een bedrijf wat vertrouwd aanvoelt. Goed werk willen leveren, zonder tijdsdruk, wat we eerder hebben meegemaakt bij de 'grote' bedrijven. Communicatie was ook prima.

Bedankt voor je aardige review Pieter, daar zijn we erg blij mee!

Zeer slechte service! Mensen kijk verder!

Door dit bedrijf zowel spouw- als vloerisolatie laten doen. Bewust tijdens de verbouwing gekozen voor eerst isoleren en daarna de spouwmuur aan de buitenkant laten schilderen (huis wit laten schilderen door een bedrijf). Komen we er na 3 jaar achter dat op veel plekken in de spouwmuur helemaal geen isolatiemateriaal zit! Na veel heen en weer gemail en late of geen reacties van het bedrijf willen ze de spouwmuur bijvullen maar de beschadiging van het schilderwerk (omdat er weer gaten geboord moeten worden) vergoeden ze niet. Door hun fout worden wij op kosten gejaagd omdat het schilderwerk beschadigd wordt. Tevens al die jaren dus een slecht geïsoleerd huis gehad. Wij hebben dus absoluut niet gekregen waarvoor wij betaald hebben. Tevens wordt de schade die zij veroorzaken niet vergoed. Mensen, kijk verder en ga NIET met dit bedrijf in zee.

Prima werk geleverd

De spouwmuurisolatie is snel en goed uitgevoerd en gelijk merkbaar aan een warmer huis zonder meer te hoeven stoken. De bodemisolatie ging niet helemaal vlekkeloos maar is uiteindelijk ook perfect uitgevoerd.

Bedankt voor je review Alex! We zijn zijn blij dat je tevreden bent met het eindresultaat!

Slordig gewerkt

Tijdens spouwisolatie hebben ze mijn toiletruimte door geboord en toiletruimte volgespoten met isolatiemateriaal. Alle tegels van de zijwand kapot. Ze vergoeden niks! Mijn internet kabel doorgeboord tijden het boren van ventilatiegaten. Niks vergoed gekregen!! Tijdens vloerisolatie is de hele kruipruimte volgespoten met isolatiemateriaal waardoor mijn kruipruimte niet meer toegankelijk is hier door zijn we grote problemen tijden een verbouwing/uitbouw tegen gekomen. Kortom hebben ze veel problemen veroorzaakt en ze helpen me nergens mee!! Ze lossen niks op. Eerst geven ze fout toe dan een jaar aan het lijntje houden en na allerlei documenten overleg word er gezegd: ,,zoek het zelf maar uit”... ???? Grote prutsers zijn het.

Beste Thomas, Allereerst nogmaals onze excuses! Het is natuurlijk nooit onze bedoeling geweest om de toiletruimte te doorboren. Wij vragen daarom altijd om bouwtekeningen van het te isoleren gebouw zodat dit soort ongelukken voorkomen kunnen worden. Helaas zijn de tekeningen destijds niet aangeleverd, en is er door een enkele muur heen geboord omdat er geen spouw aanwezig was. Wij hebben toen aangeboden om de beschadigingen te vergoeden vanwege het ontstane ongemak. Er is toen vanuit uw kant besloten om hier niet op in te gaan. Wij vinden het vervelend dat we in uw ogen niet de juiste oplossing hebben geboden.

Klantcontact

Probleem van vloerisolatie opgelost. Nadien contact gehad met Ets en een mooie bos bloemen als excuus ontvangen.

Bedankt voor je review Marianne, we zijn blij dat alles goed is gekomen.

Uitvoering prima

Gevel en vloer laten doen. Prima uitgevoerd.

Bedankt voor je review Philippe, dat doet ons goed!

Werkzaamheden keurig uitgevoerd als afgesproken

De uitvoerende mannen hebben keurig hun werk verricht en ik ben zeer tevreden over de uitvoering inclusief de inachtname van de regels conform het Corona protocol. Ik kan u het bedrijf van harte aanbevelen Joop Bos

Bedankt voor je review Joop, daar zijn we erg blij mee!

Van isolatie t/m subsidie aanvraag perfect!!

Van isolatie t/m de subsidie aanvraag prima geregeld!!

Bedankt voor je review Arlette, we hebben het contact ook als zeer aangenaam ervaren.

Uitvoering/nazorg-afstersales zorgen voor matige/slechte score

Werkzaamheden in de kruipruimte en zolder laten uitvoeren door ETS. Waar in het begintraject (sales) er veel aandacht wordt besteed qua telefoon en mailverkeer, voor het binnenhalen van de opdracht, is er na het plaatsvinden van de werkzaamheden beperkt contact mogelijk. Voor aanvang van werkzaamheden duidelijk gevraagd wat er moet worden afgedekt/afgeplakt (i.v.m. dakisolatie zolder). Helaas na plaatsvinden werkzaamheden alles onder met isolatie spul zoals o.a. kraanaansluiting wasmachine en CV-ketel. Helaas ook niet op alle plekken de besproken dikte isolatiewaarde genoeg gespoten, op dit moment in afwachting van uitkomst - oplossing van ETS.

Snel en correcte uitvoering

Binnen een paar uur de woning voorzien van vloerisolatie. Vriendelijke mensen die snel en netjes werken. En dat voor een heel scherpe prijs. Aanrader !

Uitmuntend!

Onlangs meerdere woningen door deze firma laten verduurzamen. Tevens deden ze een zeer interessant voorstel voor zonnepanelen, die hebben we er ook maar meteen bij laten installeren. Ben goed behandeld door de dame en heren van ETS.

Goede en vlotte service

Prima werk geleverd en nadien heel erg goed geholpen met de subsidie aanvraag. Ondertussen al na 17 uur en er werd alle tijd genomen om me te helpen. Hartelijk dank hiervoor.

Goed en snel opgelost !

Na een nare ervaring met ETS isolatie , hebben we telefonisch contact gehad . En zijn we samen tot een goede oplossing gekomen ! Prima service en alsnog snel opgelost.

De vloer voelt al meteen warmer aan!

Afgelopen donderdag zijn John en Tomasz de vloer van onze woning komen isoleren. Dit werd gedaan met gesloten cellige PUR. De jongens gingen direct aan de gang en waren ook al weer snel klaar. Net en vriendelijk personeel en leggen goed uit wat ze gaan doen. Na het isoleren rook je eventjes een sterke lucht in de woning, maar na 2 uur was de lucht weer helemaal weg. Nu, na het isoleren, voelt de vloer meteen warmer aan.

in afwachting van de afgesproken oplossing

na een schade verhaal, zijn wij nu bezig met een oplossing. Wij zijn nog in afwachting van het eind resultaat

Klacht over stank na isolatie is opgelost

Half september is onze vloer geïsoleerd. Na oplevering werd aangegeven dat na ongeveer 48 uur de stank weg moest zijn. Na ruim een week stinkt nog het in een deel van het huis en onze klacht daarover wordt niet goed opgepakt door dit bedrijf. Wij hebben gevraagd of iemand kan komen kijken. Telefonisch al 2x contact gezocht en inplannen lukt kennelijk niet vanwege ziekte en er is geen zicht op wanneer onze klacht opgelost wordt en dat stoort ons enorm. Er werd voor uitvoering wel steeds gebeld over de datum van uitvoering, maar verhelpen van onze klacht is kennelijk moeilijk. Positief aanbevelen is hierdoor op dit moment moeilijk, tenzij het bedrijf er adequaat op gaat reageren. Inmiddels zijn er 2x medewerkers geweest om de klacht te verhelpen. De ventilatie onder de vloer was onvoldoende door dichtgespoten roosters. We wachten nu af of de klacht definitief is verholpen.

Over ETS Isolatie