Vakmanschap voor een aantrekkelijke prijs

De mensen zijn praktisch en pragmatisch in hun aanpak van offerte en uitvoering van de vloerisolatie. Er ging wel nogal veel fout in de planning door ziekte en strakke planning, maar de communicatie daarover was correct en overleg bleef mogelijk. Gecombineerd met de scherpe prijs zijn wij zeer tevreden.

Bedankt voor deze review Peter, we zijn blij dat je tevreden bent met de vloerisolatie.

Professioneel team, met kundige vakmensen

Wij hebben de vloer, spouwmuur en het dak geïsoleerd. Zijn zeer tevreden over het eind resultaat. ETS is goed bereikbaar en zeer behulpzaam indien wij vragen hadden. Tevens zijn we goed geholpen met de subsidie aanvraag op de isolatie werkzaamheden.

Beste familie den Hollander, hartelijk bedankt voor jullie review, we zijn blij dat jullie tevreden zijn met onze werkzaamheden.

Correct en klantvriendelijk

De mensen van ETS Isolatie hebben onder vloer van mijn huis isolatie aangebracht. Dat gebeurde op een correcte manier. Het personeel was deskundig en vriendelijk. Tijdens en nadien was er contact over de voortgang en de afhandeling. Ik beveel daarom ETS Isolatie van harte aan!

Bedankt voor deze review Angela, het doet ons erg goed om te lezen dat jullie tevreden zijn met de door ons geleverde diensten!

Lijkt mij een goede investering

Het is nog te vroeg om het resultaat van de muur isolatie te constateren,maar in ieder geval hebben de installateurs keurig gewerkt en geen sporen achter gelaten. Ze hebben vlot en netjes gewerkt. Ik denk dat ik er geen spijt van heb

Bedankt voor je review Florus, daar zijn we erg blij mee!

Goede ervaringen

Goede ervaringen kwam men De afspraken goed na en super netjes gewerkt en alles netjes achter gelaten

We zijn blij dat je tevreden bent met de door ons geleverde diensten Gert. En bedankt voor deze review!

Goede ervaring, aardige en nette werknemers, goed werk geleverd

Ze waren netjes op tijd, helaas zat het weer niet voor ze mee maar hadden alles netjes op tijd af. Ben zeer tevreden met het geleverde werk.

Bedankt voor het schrijven van deze review Vincent, daar zijn we erg blij mee!

Eerlijk en goed advies

Wij hebben bezoek gehad van Ricardo, hij gaf ons een eerlijk advies en hebben dit als zeer prettig ervaren. Het werk is uitgevoerd door Frank en Hamza. Hele vriendelijke behulpzame heren die oog hebben voor de klant en kwaliteit.

Bedankt voor deze review Bert, daar zijn we erg blij mee! Goed om te lezen dat alles naar wens is geweest, we zullen dit ook zeker doorgeven aan Frank en Hamza!

eerlijkheid

Vanmorgen heb ik bezoek gehad van een medewerker van ETS isolatie BV. Voor onderzoek naar spouwmuurisolatie.Dit onderzoek werd gedaan door Reinout medewerker van ETS Isolatie BV. Hieruit is gebleken dat het bij isoleren van de woning niet nodig was. Ben zeer onder de indruk van de eerlijkheid van u medewerker Reinout en ook jullie als bedrijf. Zou mij iemand vragen naar spouwmuurisolatie dan zal ik zonder meer ETS isolatie aanbevelen.

Bedankt voor je mooie review Jan, daar zijn we erg blij mee!

Aardige jongens keurig gewerkt

Vanmiddag bijna 3 uur gewerkt! 48 m2 Ben er heel blij mee Keurig gewerkt en achtergelaten.

Bedankt voor deze mooie review Azarja, daar zijn we erg blij mee!

doeltreffend

door omstandigheden wederzijds en een aanpassing moesten wij de uitvoering een paar keer verzetten dit alles verliep vlekkeloos ,en het meedenken van de uitvoerende mensen zijn wij uitermate tevreden goede communicatie kost niks alleen maar rendement.

Beste Wiggers, Bedankt voor deze review, daar zijn we ontzettend blij mee! Ook fijn dat het verzetten van de afspraak vlekkeloos is verlopen. We hopen dat jullie nog veel plezier en comfort ervaren van de genomen verduurzamingsmaatregel.

Spouwmuur isolatie, professioneel en vakkundig uitgevoerd

Service, bereikbaarheid en tijd van respons op vragen is uitstekend. Uitvoering van werkzaamheden gaan vlot en vakkundig. Kai, Roy en Dennis weten wat ze doen. Zeer tevreden met het resultaat en de wijze waarop alles is opgeleverd. We zullen anderen ETS zeer zeker aanraden.

Bedankt voor jullie review familie den Hollander, daar zijn we erg blij mee! We zullen Kai, Roy en Dennis doorgeven dat jullie zeer tevreden zijn met de door hen geleverde werkzaamheden!

hartstikke tevreden

Een belletje als men wat later komt dan afgesproken zou helemaal top zijn geweest. Verder harstikke tevreden over het geleverde werk.

Beste Koster, Bedankt voor je review, we zijn blij dat je tevreden bent met de geleverde diensten! We zullen in het vervolg een telefoontje plegen als onze ploeg een paar minuten verlaat is, bedankt voor de tip!

Tevreden klant

Na werkzaamheden netjes en schoon achter gelaten

Bedankt voor je review Selis, dat doet ons goed!

Solide en professionale dienstverlening!

Afgelopen week heeft ETS de spouwisolatie in ons huis verzorgd. Dit gebeurde naar volle tevredenheid. Betrokken en enthousiaste medewerkers, van sales t/m uitvoering een sluitend geheel! We hopen en verwachten veel profijt te hebben van de diensten van ETS!

Bedankt voor je review René, we zijn blij dat onze diensten naar tevredenheid zijn geweest!

zoals afgesproken alles top

de heren die bij ons de isolatie hebben uitgevoerd gewoon weg uitstekend in de ochtend plus/min acht uur begonnen doorgewerkt zonder pauze tot ongeveer achttien uur bij deze dan ook nog de complimenten voor Hamsa en Boy dikke vette pluim

Bedankt voor je review Hans, wat fijn om te zien dat alle werkzaamheden naar tevredenheid zijn uitgevoerd!

Werkzaamheden werden vakkundig uitgevoerd

De werkzaamheden werden vakkundig uitgevoerd door vriendelijke vakmensen.

Bedankt voor je review Jan, daar zijn we erg blij mee!

Vriendelijke mannen we zijn erg tevreden.

Terwijl het erg warm was hebben ze op een hele goede en vriendelijke manier het werk gedaan. We zullen jullie zeker aanbevelen als het ergens ter sprake komt. Heel erg bedankt.

Bedankt voor je review Cedric, erg fijn te horen dat alles naar wens is geweest!

tevreden klant!

ETS heeft allereerst een prima opname van de situatie en een daarop gebaseerd aanbod gedaan. Het aanbod was to the point en erg competitief, en de uitvoering was sneller dan verwacht. Ter plaatse is alles netjes en zorgvuldig uitgevoerd. Helemaal goed !

Bedankt voor je reactie Alexandru, daar zijn we erg blij mee! Goed om te lezen dat zowel het aanbod als de uitvoering als positief zijn ervaren.

korte levertijd, snelle afhandeling werkzaamheden

Goede adviseur, snelle levering, aan te bevelen

Beste G, Bedankt voor je review, daar zijn we erg blij mee!

Offerte opgevraagd en gelijk gekomen

Fijn bedrijf niet duur

Bedankt voor je review Marian, dat doet ons goed!

snel, accuraat, netjes

Wij hebben goede ervaringen met ETS. Precies op afgesproken tijd aanwezig, Snel, maar accuraat en alles weer netjes weggewerkt.

Hartelijk dank voor je review Christ, daar zijn we erg blij mee! Wat fijn om te horen dat alles naar wens was, we wensen je nog veel wooncomfort van de toegebrachte isolatie.

Snelle en goede service

Uw collega Stefan, vriendelijke man en denk ook wel een duizendpoot. Goed technisch inzicht voor dat hij een gaatje boord. Deze mensen zitten de hele dag om je huis, dus bied ze ook wat aan! Daar krijg je ook wat voor terug!

Bedankt voor je review Fred, daar zijn we erg blij mee! Ook namens Stefan bedankt voor de fijne samenwerking :)

Snelle reactie en prima uitgevoerd

Beste Henk, bedankt voor je review! Het doet ons goed om te lezen dat alles naar wens is geweest. Bedankt voor de prettige samenwerking!

Zeer matig

Bij het verkoop praatje was bijna alles mogenlijk op een metertje onder de nok na waardoor we geen hoogwerker nodig zouden hebben. Toen het eerste team kan was dit alles niet mogelijk zonder hoogwerker en hebben ze maar de helft van het huis geïsoleerd, ons werd daarop een grote en daarmee een dure hoogwerkervoor het tweede team besteld. Tijdens de werkzaamheden hebben ze de hoogwerker maar 10 minuten gebruikt omdat ze de zijmuur compleet met de lader gedaan hebben wat volgens het eerste team onmogelijk was en de andere kant was een veel kleiner en daarmee ook een veel goedkopere hoogwerker genoeg geweest. Al met al een zeer chaotische ervaring die mij onnodig extra geld gekost heeft.

Snel, vakkundig en goede service

ETS, afspraak gemaakt , opdracht geplaats, snel uitvoeringsdatum afgesproken. Uitvoering professioneel en netjes schoongemaakt. Na afloop bleken er 2 gaatjes niet gevuld en direct via service opgelost. Fijn bedrijf.

Bedankt voor je review Flip, we zijn blij dat je tevreden bent met de door ons geleverde diensten.

Over ETS Isolatie