Goed werk voor een mooie prijs

de spouw en vloer laten isoleren door ETS Isolatie het werk is uitgevoerd door vrolijke mensen en goed uitgevoerd

We zijn blij dat je tevreden bent Bart!

Vlekkeloos verlopen

Na positieve ervaringen met ETS in onze vorige woning hebben wij bij onze nieuwe woning het dak, de vloer en de spouw laten isoleren. Ze hebben weer prima werk afgeleverd( voor een prima prijs) en ook alles weer netjes achter gelaten

Beste A. Van Veen, Hartelijk dank voor uw review, wat fijn om te horen dat alles wederom naar wens is geweest!

Heel net bedrijf

Vriendelijke mensen snelle werkers en zeer netjes alles opgeruimd

Bedankt voor je positieve review Sjaak :) Dat doet ons goed!

Goede communicatie en het werk ook naar tevredenheid

ETS is een bedrijf wat vertrouwd aanvoelt. Goed werk willen leveren, zonder tijdsdruk, wat we eerder hebben meegemaakt bij de 'grote' bedrijven. Communicatie was ook prima.

Bedankt voor je aardige review Pieter, daar zijn we erg blij mee!

Zeer slechte service! Mensen kijk verder!

Door dit bedrijf zowel spouw- als vloerisolatie laten doen. Bewust tijdens de verbouwing gekozen voor eerst isoleren en daarna de spouwmuur aan de buitenkant laten schilderen (huis wit laten schilderen door een bedrijf). Komen we er na 3 jaar achter dat op veel plekken in de spouwmuur helemaal geen isolatiemateriaal zit! Na veel heen en weer gemail en late of geen reacties van het bedrijf willen ze de spouwmuur bijvullen maar de beschadiging van het schilderwerk (omdat er weer gaten geboord moeten worden) vergoeden ze niet. Door hun fout worden wij op kosten gejaagd omdat het schilderwerk beschadigd wordt. Tevens al die jaren dus een slecht geïsoleerd huis gehad. Wij hebben dus absoluut niet gekregen waarvoor wij betaald hebben. Tevens wordt de schade die zij veroorzaken niet vergoed. Mensen, kijk verder en ga NIET met dit bedrijf in zee.

Prima werk geleverd

De spouwmuurisolatie is snel en goed uitgevoerd en gelijk merkbaar aan een warmer huis zonder meer te hoeven stoken. De bodemisolatie ging niet helemaal vlekkeloos maar is uiteindelijk ook perfect uitgevoerd.

Bedankt voor je review Alex! We zijn zijn blij dat je tevreden bent met het eindresultaat!

Slordig gewerkt

Tijdens spouwisolatie hebben ze mijn toiletruimte door geboord en toiletruimte volgespoten met isolatiemateriaal. Alle tegels van de zijwand kapot. Ze vergoeden niks! Mijn internet kabel doorgeboord tijden het boren van ventilatiegaten. Niks vergoed gekregen!! Tijdens vloerisolatie is de hele kruipruimte volgespoten met isolatiemateriaal waardoor mijn kruipruimte niet meer toegankelijk is hier door zijn we grote problemen tijden een verbouwing/uitbouw tegen gekomen. Kortom hebben ze veel problemen veroorzaakt en ze helpen me nergens mee!! Ze lossen niks op. Eerst geven ze fout toe dan een jaar aan het lijntje houden en na allerlei documenten overleg word er gezegd: ,,zoek het zelf maar uit”... ???? Grote prutsers zijn het.

Beste Thomas, Allereerst nogmaals onze excuses! Het is natuurlijk nooit onze bedoeling geweest om de toiletruimte te doorboren. Wij vragen daarom altijd om bouwtekeningen van het te isoleren gebouw zodat dit soort ongelukken voorkomen kunnen worden. Helaas zijn de tekeningen destijds niet aangeleverd, en is er door een enkele muur heen geboord omdat er geen spouw aanwezig was. Wij hebben toen aangeboden om de beschadigingen te vergoeden vanwege het ontstane ongemak. Er is toen vanuit uw kant besloten om hier niet op in te gaan. Wij vinden het vervelend dat we in uw ogen niet de juiste oplossing hebben geboden.

Klantcontact

Probleem van vloerisolatie opgelost. Nadien contact gehad met Ets en een mooie bos bloemen als excuus ontvangen.

Bedankt voor je review Marianne, we zijn blij dat alles goed is gekomen.

Uitvoering prima

Gevel en vloer laten doen. Prima uitgevoerd.

Bedankt voor je review Philippe, dat doet ons goed!

Werkzaamheden keurig uitgevoerd als afgesproken

De uitvoerende mannen hebben keurig hun werk verricht en ik ben zeer tevreden over de uitvoering inclusief de inachtname van de regels conform het Corona protocol. Ik kan u het bedrijf van harte aanbevelen Joop Bos

Bedankt voor je review Joop, daar zijn we erg blij mee!

Van isolatie t/m subsidie aanvraag perfect!!

Van isolatie t/m de subsidie aanvraag prima geregeld!!

Bedankt voor je review Arlette, we hebben het contact ook als zeer aangenaam ervaren.

Uitvoering/nazorg-afstersales zorgen voor matige/slechte score

Werkzaamheden in de kruipruimte en zolder laten uitvoeren door ETS. Waar in het begintraject (sales) er veel aandacht wordt besteed qua telefoon en mailverkeer, voor het binnenhalen van de opdracht, is er na het plaatsvinden van de werkzaamheden beperkt contact mogelijk. Voor aanvang van werkzaamheden duidelijk gevraagd wat er moet worden afgedekt/afgeplakt (i.v.m. dakisolatie zolder). Helaas na plaatsvinden werkzaamheden alles onder met isolatie spul zoals o.a. kraanaansluiting wasmachine en CV-ketel. Helaas ook niet op alle plekken de besproken dikte isolatiewaarde genoeg gespoten, op dit moment in afwachting van uitkomst - oplossing van ETS.

Snel en correcte uitvoering

Binnen een paar uur de woning voorzien van vloerisolatie. Vriendelijke mensen die snel en netjes werken. En dat voor een heel scherpe prijs. Aanrader !

Uitmuntend!

Onlangs meerdere woningen door deze firma laten verduurzamen. Tevens deden ze een zeer interessant voorstel voor zonnepanelen, die hebben we er ook maar meteen bij laten installeren. Ben goed behandeld door de dame en heren van ETS.

Goede en vlotte service

Prima werk geleverd en nadien heel erg goed geholpen met de subsidie aanvraag. Ondertussen al na 17 uur en er werd alle tijd genomen om me te helpen. Hartelijk dank hiervoor.

Goed en snel opgelost !

Na een nare ervaring met ETS isolatie , hebben we telefonisch contact gehad . En zijn we samen tot een goede oplossing gekomen ! Prima service en alsnog snel opgelost.

De vloer voelt al meteen warmer aan!

Afgelopen donderdag zijn John en Tomasz de vloer van onze woning komen isoleren. Dit werd gedaan met gesloten cellige PUR. De jongens gingen direct aan de gang en waren ook al weer snel klaar. Net en vriendelijk personeel en leggen goed uit wat ze gaan doen. Na het isoleren rook je eventjes een sterke lucht in de woning, maar na 2 uur was de lucht weer helemaal weg. Nu, na het isoleren, voelt de vloer meteen warmer aan.

in afwachting van de afgesproken oplossing

na een schade verhaal, zijn wij nu bezig met een oplossing. Wij zijn nog in afwachting van het eind resultaat

Klacht over stank na isolatie is opgelost

Half september is onze vloer geïsoleerd. Na oplevering werd aangegeven dat na ongeveer 48 uur de stank weg moest zijn. Na ruim een week stinkt nog het in een deel van het huis en onze klacht daarover wordt niet goed opgepakt door dit bedrijf. Wij hebben gevraagd of iemand kan komen kijken. Telefonisch al 2x contact gezocht en inplannen lukt kennelijk niet vanwege ziekte en er is geen zicht op wanneer onze klacht opgelost wordt en dat stoort ons enorm. Er werd voor uitvoering wel steeds gebeld over de datum van uitvoering, maar verhelpen van onze klacht is kennelijk moeilijk. Positief aanbevelen is hierdoor op dit moment moeilijk, tenzij het bedrijf er adequaat op gaat reageren. Inmiddels zijn er 2x medewerkers geweest om de klacht te verhelpen. De ventilatie onder de vloer was onvoldoende door dichtgespoten roosters. We wachten nu af of de klacht definitief is verholpen.

Zeer klantvriendelijk. Komen hun afspraken na. Uitleg zeer goed. Begeleiding ook zeer goed. Ze helpen de klanten super goed. Echt een aanrader.

Spouw en vloer isolatie laten doen door ETS. Zeer netjes en professioneel uitgevoerd door uitermate vriendelijke en meedenkende werknemers. Ook mbt de subsidie aanvraag is goed advies gegeven door de accountmanager. De prijs is absoluut concurrerend ten opzichte van andere aanbieders met dezelfde oplossingen. Niks anders dan lof over dit bedrijf.

Prima bedrijf

Komen hun afspraken na. Geven graag advies. Scherpen prijs kwaliteit verhouding. Werken in hoog tempo gaan niet eerder weg tot het werk klaar is. Prima werk geleverd.

Bedankt voor de mooie review Ed!

Klantgerichte kwaliteit

Op donderdag bij Maud een offerte aangevraagd, 2 uur later ontvangen en de volgende dag is het werk uitgevoerd. Twee ‘topgasten’(Hamza en Ronnie) hebben geïsoleerd! Maar werkten ongevraagd ook wat beschadigde voegen bij. Ruimden de omgeving netjes op. Je zag dat ze samen plezier hadden om de klant te verrassen. ETS wees zuinig op deze visite kaartjes! Kortom veel waarde voor je €!

De jongens hebben het ook als zeer prettig ervaren, dankjewel!

Uitmuntende service waarbij ETS Isolatie uitstekend werk heeft geleverd tegen redelijke prijs

Nooit van ETS Isolatie gehoord toen ik kontakt met hen legde in het voorjaar. Afspraak gemaakt voor offerte, en het was geen probleem om vanuit Overijssel West-Brabant te bezoeken! Het betrof een noodzakelijke dak isolatie met een oppervlak van 73 m2, waarbij ook nog dakbeschot moest worden aangebracht. Op basis van een eerlijk advies hebben we ter voorbereiding zelf het dakbeschot aangebracht en daarna kon er op korte termijn een afspraak worden gemaakt om het Souda foam met een dikte van 17 cm aan te brengen. Binnen een halve dag gedaan, schoon opgeleverd en wat een geweldige ervaring op onze grote zolder. Volledig tocht dicht en voelbaar warmer.

Hoi Andy, Wat fijn dat je alles zo prettig hebt ervaren, wij zijn je heel dankbaar voor je gastvrijheid en de mooie review!

oplossingsgericht

Na wat onenigheden met het bedrijf ben ik gebeld met een oplossing. Er wordt met je meegedacht. Ze hebben ook excuses aangeboden. Om die reden zou ik het wel aanbevelen.

Beste Emerald, Excuus voor het ontstane ongemak, fijn dat we het correct hebben kunnen oplossen!

Over ETS Isolatie