Heel tevreden

Goed gewerkt volgens afspraak

Goeie service

De medewerkers van ETS gingen met precisie te werk!

Zal mooi aanbevelen

Slordige afwerking alles zou schoon zijn en was het bij lange na niet. Slechte apparatuur steeds kapot. Veel werk werd door een leerling gedaan

Bedankt voor je review J.F., en wat vervelend om te horen dat niet alles naar wens is geweest. We zullen deze ervaring zeker meenemen in ons overleg, om er zo voor te zorgen dat we in de toekomst de beste service kunnen verlenen. Team ETS

Kwaliteits isolatie voor een eerlijke prijs,

Harde werkers, netjes gewerkt en opgeruimd, dit bedrijf is aan te bevelen.

Bedankt voor deze review Arno, daar zijn we erg blij mee! Fijn om te horen dat je ons aanbeveelt. Team ETS

keurige afwerking

De mensen van ETS hebben netjes gewerkt. We zijn nog aan het "uitvoelen" of de isolatie bijgedragen heeft aan het behaaglijk voelen in het woongedeelte waarvan de muren geïnpregneerd zijn.

Bedankt voor de review Piet, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Team ETS

goed geinformeerd, snel geholpen

Nadat een adviseur ons goed had geinformeerd, werd het werk snel ingepland. Ondanks ziekte werd toch gezocht naar een snelle afhandeling. Deze vond volgens afspraak plaats en de klus was bijzonder vlot uitgevoerd. We hebben niet zelf onder de vloer gekeken, maar hebben vertrouwen dat het goed is gedaan. De medewerkers waren prettig.

Beste van den Geest, Bedankt voor deze review, we vinden het erg fijn dat alles naar wens is geweest. We wensen jullie nog veel (woon)comfort toe! Team ETS

Goede service en komt afspraken na

Goede ervaring met ETS.

Bedankt voor je review Maria, dat doet ons goed! Team ETS

Terzake kundige info en uitvoering

Goede uitleg en info gegeven bij bezoek vooraf en bij de uitvoering een professionele aanpak.

Bedankt voor deze review Wim, erg fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Team ETS

Vlot netjes en correct uitgevoerd

Vlotte uitvoering. Enkele tips werden nog gegeven waar rekening mee te houden met spouwmuur isolatie. Er werd aangeboden om de hal nog te stofzuigen. Marcel

Bedankt voor je review Marcel, daar zijn we erg blij mee! Team ETS

In 2020 is ETS isolatie bij ons langsgeweest voor een advies.

Hun advies was toen isolatiefoam. Wij hebben hier toen akkoord voor gegeven en een uitvoerdatum besproken. 2 maanden later was het zover, het foam zou onder ons huis komen. Bij aankomst wilde de uitvoerder het opeens niet meer doen: teveel 'plassen' onder ons huis. (Dit terwijl er minder vocht lag dan 2 maanden eerder). Na contact met het hoofdkantoor zijn de heren vertrokken. Diezelfde avond om 17.01uur ontvingen wij een rekening voor 'onkosten'. Deze rekening zou dezelfde dag betaald moeten worden. Toen ik telefonisch contact op probeerde te nemen bleek het kantoor onbereikbaar na 17.00uur. Vervolgens komt ETS met het alternatief van isolatieparels. Dit zou wel ***€ extra kosten. Dat was geen optie voor ons. De enige optie was volgens ETS of parels of annuleren. Bij het annuleren zou wel een flinke boete staan. Hierna hebben wij besloten de rechtsbijstand te betrekken in het geschil. Nadat deze contact heeft opgenomen met ETS hebben wij nooit meer een bericht van hen ontvangen.. Ga dus vooral niet in zee met dit bedrijf. Of neem vooraf alvast rechtsbijstand om u bij te staan bij problemen.

Beste K, Hartelijk dank voor je review, en wat vervelend om te horen dat het allemaal niet zo gelopen is zoals gepland. We hebben geprobeerd om je te vinden in ons klantenbestand zodat we contact konden opnemen om de bovengenoemde problemen op te lossen, helaas is dit ons tot op heden nog niet gelukt. We willen je daarom vragen of jij misschien contact met ons wilt opnemen, dan kunnen we samen kijken naar een gepaste oplossing. Je kan ons bereiken op 0547 - 850 975. Alvast bedankt. Team ETS

ETS blijkt een onbetrouwbare partner.

2 offertes ontvangen. 1 voor spouwmuurisolatie en 1 voor herstel stucwerk op dak van kerkgebouw. Bij de uitvoering van spouwmuurisolatie zijn ze een heel stuk vergeten, maar dit is later alsnog gedaan. Wel flink bij moeten betalen, omdat ze de breedte van de spouw niet goed hadden gemeten. Stucwerk zijn ze muur vergeten, maar deze week alsnog gedaan. Wat wel blijkt is dat we uiteindelijk 60 % teveel hebben betaald. Voor een zichzelf professioneel noemend bedrijf een schande. Offertes van ETS moet je dus door een deskundige laten beoordelen.

Heel erg goed.

Goede intro, prijs behoorlijk goed, afspraken minder goed, afhandeling perfect, nazorg wat minder, nota moest ik omvragen.

Bedankt voor je review Klaas, het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent met de uitgevoerde werkzaamheden! We zullen ons best doen om in vervolg nog beter te communiceren omtrent onze afspreken en nazorg.

slechte communicatie

Ets isolatie zou komen isoleren helaas werd die door ETS zelf geannuleerd en dat wel 3 keer achter elkaar. ETS zou tussen 12-13 komen en ze belde om 15:00 dat ze niet meer kwamen. Dus de tweede dag voor niets vrij van me werk genomen. 28 sept eindelijk kwamen ETS isoleren, helaas slang moest binnen door ipv via het raam, slecht afgeleverd, slecht informatie voor het afplakken van de verdieping. Slecht afgeleverd van eind resultaat 6-10 cm isolatie ipv 16cm zoals in offerte staat. Weer bellen wat we er nu mee aan moesten en hebben foto’s gemaild en vervolgens kregen we te horen dat naar een Aftersales afdeling ging. En daarna was het stil bij Ets dus hebben wij weer gebeld. Toen werden we ingepland eind oktober en dat wilde wij niet dus werd het vervroeg en is de afspraak ook weer 2 keer verzet. Op 7oktber is ETS geweest en hebben het beoordeelt en gaf ons gelijk want het zag er niet uit. Dus is er opnieuw een laag isolatie op gegaan en dit keer mocht de slang wel via het zij raam naar binnen dit was allemaal geen probleem en toen de werknemers klaar waren mochten we het bekijken en beoordelen of het goed was en dat was het ook. Na veel gedoe toch tevreden over het resultaat, maar niet over het bedrijf ETS isolatie en ook niet over de communicatie. Wij hadden gehoopt na die tijd nog wat van hen te horen maar het bleef stil. Wij zitten met extra kosten en hadden gehoopt dat ETS isolatie ons daarin wel iets zou compenseren maar niets is minder waar helaas. Als combinatie hebben we een mooie bos bloemen gekregen maar helaas geen vergoeding om de extra kosten te dekken

Beste Blaauw, Bedankt voor het omschrijven van jullie probleem. Klanttevredenheid staat bij ons op 1 en als er iets misgaat proberen dit natuurlijk zo goed mogelijk op te lossen in samenwerking met de klant. Daarnaast proberen we zo veel mogelijk te leren van de gemaakte fout, om eenzelfde fout in de toekomst te kunnen voorkomen. Inmiddels hebben wij ook contact gehad en is het bovengenoemde probleem zo goed mogelijk verholpen. We hopen dat je nog veel plezier beleeft van de genomen verduurzamingsmaatregelen.

Geen afspraak mee te maken.

Geen afspraak mee te maken. Isolatie is op zich redelijk gedaan, maar afspraak op afspraak afgezegd. Halve zij-tuin gesloopt bij gevelisolatie. Verder herhaalde het afzeggen en verplaatsen van afspraken zich bij het vullen van boorgaten die ze waren vergeten. De hoeveelheid 'spoedgevallen', 'apparaat stuk', 'ziekte' zijn niet te tellen. Degene die steeds belt zou dat afbellen toch met enige(of juist veel?) schaamte moeten doen. Kortom onbetrouwbaar bedrijf voor wie afspraken nakomen heel erg moeilijk is.

Beste Gert, Allereerst bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze pijnpunten te beschrijven in een review. Klanttevredenheid staat bij ons op 1 en als er iets misgaat proberen dit natuurlijk op te lossen in samenwerking met de klant. Daarnaast proberen we zo veel mogelijk te leren van de gemaakte fout, zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden. Inmiddels hebben wij ook contact gehad en zijn de bovengenoemde problemen verholpen. We hopen dat je nog veel plezier beleeft van de genomen verduurzamingsmaatregelen.

Voldoende/goed

Als ETS een opdracht heeft voor isoleren dan komen ze hun afspraak niet na. Als er naderhand nog roosters geplaatst moeten worden dan bellen ze niet voor een afspraak dan moet je zelf steeds contact opnemen. En dan heb je vanmorgen om 8.00 uur een afspraak en dan komen ze niet en laten ook niets van zich horen. Slechte service ben helemaal klaar met ETS. Na een moeilijke start heeft ETS alles heel goed hersteld. Ik ben blij met de nu geboden service. ETS nog bedankt voor de mooie bos bloemen. Gelukkig is alles gegekomen.

Beste Marianne, We zijn erg blij dat we gezamenlijk alsnog tot een goed resultaat zijn gekomen. Bedankt voor deze review, en voor uw vertrouwen in ETS Isolatie!

Aanrader; binnen no-time alles goed geregeld met een uitstekend advies!

Snelle service, een duidelijk advies met daarbij een goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik raad ETS zeker aan!

Bedankt voor deze review Lotte, daar zijn we natuurlijk erg blij mee!

Vol deed aan verwachting

Jongen was alleen maar werkte netjes. Was wat langer bezig alleen. Alles netjes gedaan.

Bedankt voor je review Jack, daar zijn we erg blij mee!

Voldeed aan de verwachting

Komst was zoals afgesproken. Klein probleempje werd netjes overlegd. Prettige communicatie. Vlot afgewerkt. Bezemschoon achterlaten mag iets meer aandacht.

Bedankt voor uw review, daar zijn we erg blij mee!

Vakmanschap voor een aantrekkelijke prijs

De mensen zijn praktisch en pragmatisch in hun aanpak van offerte en uitvoering van de vloerisolatie. Er ging wel nogal veel fout in de planning door ziekte en strakke planning, maar de communicatie daarover was correct en overleg bleef mogelijk. Gecombineerd met de scherpe prijs zijn wij zeer tevreden.

Bedankt voor deze review Peter, we zijn blij dat je tevreden bent met de vloerisolatie.

Professioneel team, met kundige vakmensen

Wij hebben de vloer, spouwmuur en het dak geïsoleerd. Zijn zeer tevreden over het eind resultaat. ETS is goed bereikbaar en zeer behulpzaam indien wij vragen hadden. Tevens zijn we goed geholpen met de subsidie aanvraag op de isolatie werkzaamheden.

Beste familie den Hollander, hartelijk bedankt voor jullie review, we zijn blij dat jullie tevreden zijn met onze werkzaamheden.

Correct en klantvriendelijk

De mensen van ETS Isolatie hebben onder vloer van mijn huis isolatie aangebracht. Dat gebeurde op een correcte manier. Het personeel was deskundig en vriendelijk. Tijdens en nadien was er contact over de voortgang en de afhandeling. Ik beveel daarom ETS Isolatie van harte aan!

Bedankt voor deze review Angela, het doet ons erg goed om te lezen dat jullie tevreden zijn met de door ons geleverde diensten!

Lijkt mij een goede investering

Het is nog te vroeg om het resultaat van de muur isolatie te constateren,maar in ieder geval hebben de installateurs keurig gewerkt en geen sporen achter gelaten. Ze hebben vlot en netjes gewerkt. Ik denk dat ik er geen spijt van heb

Bedankt voor je review Florus, daar zijn we erg blij mee!

Goede ervaringen

Goede ervaringen kwam men De afspraken goed na en super netjes gewerkt en alles netjes achter gelaten

We zijn blij dat je tevreden bent met de door ons geleverde diensten Gert. En bedankt voor deze review!

Goede ervaring, aardige en nette werknemers, goed werk geleverd

Ze waren netjes op tijd, helaas zat het weer niet voor ze mee maar hadden alles netjes op tijd af. Ben zeer tevreden met het geleverde werk.

Bedankt voor het schrijven van deze review Vincent, daar zijn we erg blij mee!

Over ETS Isolatie