prima werk en beleefde medewerkers

We hebben gekozen voor dit bedrijf op basis van een collectieve offerte-aanvraag waar alleen zij op reageerden. Prijsvergelijking gedaan met de buren die al isolatie hebben en ze zitten zeker niet bovenaan de markt. Goed overleg met vertegenwoordiger en offerte werd ter plekke uitgewerkt. De werkzaamheden (gevelisolatie) zijn netjes uitgevoerd. Boorgaten moet je echt zoeken, zo goed weggewerkt. Medewerkers beleefd en mooi om te zien hoe de oudere van de twee, de jongere medewerker instructie en feedback gaf. Snel gewerkt. Factuur in orde voor de duurzaamheidsubsidie. Binnenkort doet dit bedrijf ook de vloerisolatie bij ons.

Super snel met top kwaliteit!

Zeer goed contact, korte levertijd, zeer vriendelijk personeel en bedrijfseigenaar.

Snel en professioneel!

We hebben gisteren een team van twee medewerkens thuis mogen ontvangen voor de vloerisolatie. De uitvoering ging heel professioneel en er werd netjes gewerkt, alle "afval" werd keurig opgeruimd.

Een zeer on te vrede klant. Zeer slecht opgeleverd

ETS heeft de kruipruimte geïsoleerd. Na een controle bleek dat meer dan de helft maar 1/3 van de voorgeschreven isolatie dikte had. Op sommige plekken zat maar 1 cm isolatie. Terwijl 14 cm in de offerte stond. Op 2 plekken was maar 14 cm. Verder heeft de verkopen mij duidelijk verteld dat het vlak wordt opgeleverd. Met maximale golven verschil van 2 cm. Dit was echt niet zo. Er zitten golven van meer dan 15 cm tussen. Ook op veel plekken hangen druipers. Ik heb contact gehad met de verkoper. Hij heeft mij gevraagd om hier foto`s van te sturen. En hopelijk wordt dit netjes opgelost Gr. Frank

concurrerende prijs, snel uitgevoerd, subsidie ontvangen

Vloer en spouwmuurisolatie. Goede concurrerende aanbieding, goed uitgevoerd, geen rommel achtergelaten, goed geholpen met de subsidie. Helemaal tevreden.

Goed werk verricht alles netjes opgeruimd

Vriendelijke arbeiders en deskundig

De werkers waren zeer vriendelijk en terzake kundig. Werkten vlot en zeer netjes. Prima!

Fantastisch bedrijf!!

Via vrienden terecht gekomen bij ETS. Zij waren al tevreden en niets was gelogen. Wij hebben vloer en spouwmuurisolatie uit laten voeren door ETS. Wij zijn eigenlijk zeer tevreden over de hele gang van zaken. Contact is zeer vriendelijk en alles verliep heel vlot, zoals offerte en de uitvoering. Werkzaamheden verliepen netjes en secuur. Ze waren allen ook behulpzaam bij het maken van foto's en dergelijke. Ze houden zich aan de afspraak voor de subsidieaanvraag. We merken direct al verschil in huis. Kortom...... Zeker geen spijt!!!! Bedankt ETS.

Snel afgewerkt en goed werk geleverd

De voorbereidingen waren snel en er werd goed doorgewerkt wat resulteerde in goed en kwalitatief tevreden werk.

Super bedrijf

Super bedrijf, je wordt goed geholpen en de vragen worden goed behandeld, de jongens die hier hebben gewerkt, zijn zeer netjes, en hebben alles opgeruimd. Met andere woorden een super bedrijf.

eerlijk bedrijf, komen hun afspraken na

Professioneel en vriendelijke vaklui. Geen troep die zij achterlaten of overal moeilijkheden willen zien. Aanrader.

leuke en profesioneel mensen die weten waar ze over spreken

ik kreeg een man die mij een goede uitleg gaf en advies gaf , de man die het kwam uitvoeren was gemotiveerd en netjes in zijn werk en communicatie

Uitstekend werk klant vriendelijk medewerkers

Goeie direkte afspraak, goeie werk aanpak profecioneel, goeie prijzen en netjes in afronding van hun werkzaamheden.

SNEL EN VAKUNDIG

De man van ETS heeft de klus in 3/4 dag geklaard. Nadat de opdracht één werkdag eerder was verstrekt.

Vriendelijke en nette mensen

keuze uit meerdere spullen. Goede uitleg hier van. Zo heb je je keus snel gemaakt.

Korte lijnen ,verkopen geen onzin daar houden we van

Goede ervaring

Duidelijke afspraken. Uitvoerende personen als prettig ervaren. Minpunt, aftersales voldoet niet. Instructie van collega hoorbaar, onduidelijk met naam, luistert niet naar wat de klant te vertellen heeft. Kan nog een klantvriendelijke training gebruiken.

Goede service en snel handelen

Het bedrijf ETS isolatie is een professioneel bedrijf wat snel en netjes werkt. Ondanks de kleine misverstanden is alles zeer goed opgelost en is er prima werk afgeleverd.

Helder en snel!

Online kwam ik bij ETS terecht en ze belde me netjes voor een afspraak op locatie welke meteen 2 dagen laten kon plaats vinden. De vriendelijke meneer legde alles duidelijk uit, gaf advies en liet me alles zien wat hij deed. De offerte kreeg ik meteen in mijn mail en na akkoord werd ik gebeld om een afspraak te maken voor de werkzaamheden welke de volgende week al uitgevoerd kon worden. Op de dag zelf werd ik netjes gebeld dat ze er bijna waren en hebben ze het op locatie verder geregeld met de aannemer. Er mochten foto's gemaakt worden van alles en na afloop kon ik meteen betalen. Prima partij die snel kan schakelen en duidelijk en vriendelijk in het contact is. Toppers!

Goed bedrijf, serieuze werknemers

Goede ervaringen zowel voor de spouw- als voor de vloerisolatie, afspraken wel een keer verzet wegens ziekte van personeel maar keurig op tijd aangegeven en weer nieuwe afspraak gemaakt. Personeel was vriendelijk en werkten hard en goed.

snelle en nette afhandeling

Geheel volgens verwachting heeft ETS de kruipruimte en de zolder geïsoleerd met Soudafoam. Ik ben tevreden over de snelle en nette werkwijze van de mannen.

goede prijs, goed uitgevoerd

Ets bood een concurrerende prijs. Isolatie vloer en spouw in 1 morgen uitgevoerd. Prima vakbekwame mensen. Alles netjes achtergelaten. Helemaal goed.

Een bedrijf dat waar maakt wat het belooft.

Op 21.01.20 zijn de muren van mijn huis geïsoleerd. Door verkeersdrukte konden de medewerkers niet op tijd in West-Brabant zijn. Er werd gebeld met de mededeling dat men een half uur later zou zijn. Prima mannen die snel en correct werkten. Werkzaamheden zijn uitgevoerd. Mijn huis is geen standaard huis. Door een miscommunicatie en niet goed controleren van mijn kant was er een hele buitenmuur niet behandeld. Een telefoontje naar kantoor van ETS en ruggespraak met degene, die de klus had opgenomen en "het probleem" werd opgelost. De volgende dag kwamen er 3 medewerkers die alsnog deze muur hebben behandeld. Op 28.02.20 is er isolatie aangebracht tegen het dakbeschot. Ook hier weer 2 medewerkers die eerst goed keken hoe men zo goed mogelijk te werk kon gaan zonder al te veel overlast te bezorgen. Bijvoorbeeld de slang door een raam op de 1e etage in plaats van helemaal de trap op en de gang door. Ik ben zeer tevreden en zal ETS zeker aanbevelen als men vraagt hoe ik het heb ervaren.

Werk net uitgevoerd en opgeruimd

De jongens arriveerden op afgesproken tijd en waren binnen redelijke tijd klaar. Afvoegen van gaten zal nog plaatsvinden omdat wegens regen de muur te nat was. Effect van muur isolatie moeten we natuurlijk nog even afwachten !

Prima uitvoering werkzaamheden

Zowel de offerte als de werkzaamheden zijn naar onze tevredenheid. De medewerkers had ik gevraagd de uitsparing, die ik gemaakt had om in de kruipruimte onder het fundament door te kunnen, na de werkzaamheden af te vullen met zand. Dat was geen probleem. Leuk dat zo een klusje er even bij gedaan kon worden.

Over ETS Isolatie