onbetrouwbaar

ipv 14 cm isolatie, werd er op mijn zolder ongeveer 30 cm gespoten. dat betekende dus dat ik de zolder niet kon aftimmeren. dit zou snel opgelost worden, alsdus een medewerken, na vele telefoontjes werd het op een zaterdag morgen met veel haast redelijk opgelost, met als gevolg, een kwart van mijn zolder vol met afval, dat door het hele huis dwarrelt, sept 2019 aangebracht, mei 2020 zijn ze bezig geweest. en nu juli 2020 ligt de troep er nog en nog niet opgehaald zoals belooft. schakel dit bedrijf nooit in als u uw zolder wilt isoleren. ik behoed u voor een boel elende.

Gebrek aan communicatie

Na een nogal regenachtige avond stond onze kruipruimte vol water en ze konden dus niet isoleren. Daar moesten we €375 voor betalen wat blijkbaar in onze offerte stond. Dit is niet van te voren besproken en staat ook zeer onduidelijk in de papieren! Dat er een boeteclausule is, prima maar bespreek dit van te voren en stuur je klanten een herinneringsmail. Ga niet direct dreigen met een incasso, sta klanten netjes te woord en gooi niet de hoorn erop! Het is zelfs zo erg dat ik deze recensie bijna niet durf te plaatsen!

na opdracht snelle levering

Voel me financieel opgelicht!!!!

Had telefonisch afgesproken voor de vloer en spouwmuur isolatie. dat het niet tegelijkertijd gedaan hoefde te worden. Het had de hele week geregend waardoor de vloer niet gedaan kon worden ivm vochtige kruipruimte. Daarvoor moest ik al 500 euro extra betalen in eerste instantie. Uit boosheid alles geannuleerd waardoor ik een rekening kreeg van bijna 1500 euro annulering. Die heb ik betaald. Daarna geprobeerd om netjes alles af te sluiten . Kreeg een nieuwe offerte plus een nieuwe rekening van ruim 2000 euro.

Verschrikkelijk bedrijf

Slecht geïsoleerd, lekkage via meterkast die men niet wil verhelpen. Inmiddels vier puinzakken vol isolatie weg kunnen gooien. Daarnaast ter plaatse contact 100 euro moeten afrekenen wat niet wordt verwerkt op de rekening. Kortom gelieg en bedrieg, ga niet in zee met deze gasten.

Snel en vakkundig

Bedankt voor het uitvoeren. Goed klantcontact. Wat beter gekund had was het in dezelfde kleur terug schilderen van de achtergelaten opgevulde voegen.

Doen wat ze moeten doen.Aardige jongens

Samen met de buren gedaan.Binnen 3 uur was alles gedaan.Kan niet beoordelen of er nu nog geventileerd wordt in de kruipruimte, maar ga er wel vanuit. Vieze lucht nadien valt mee. Verder prima bevallen. Ben benieuwd komende winter wat het resultaat is.

Bekwame vaklui

Onlangs heeft ETS-Isolatie een reparatie aan de gevel uitgevoerd. Het zijn bekwame en ervaren vaklui die goed op elkaar zijn ingespeeld.

Snelheid wachttijd van uitvoering : super?

Mijn ervaring met de vertegenwoordiger R.W. was goed, zijn informatie over een spouwmuur isolatie kwam zeer betrouwbaar over. Bij akkoord van de offerte werd ik gelijk gebeld en ingepland voor de volgende dag. Sneller kan het niet (veel vragen van iedereen hebben ze dan niet zoveel werk)??? De dag van afspraak hebben ze mij zeker 2 uur laten wachten zonder een telefoontje van het wordt later dan gepland, oké maar ze kwamen. 2 vriendelijke mannen maar tegen elkaar waren ze niet zo vriendelijk, veel geschreeuw tegen elkaar en elkaar te wijs af. Ook mijn buren kwamen met die mededeling: Nou ze waren duidelijk aanwezig of niet? Paar kleine dingen, de roosters in de muur zijn er slordig aangezet, schroeven krom en half erin. Ik vroeg naar hun ervaring: de een 3 maanden en de ander nog korter. Dus mijn vraagtekens daarbij??? Ik had wel ervaren mensen verwacht die de muren kwamen isoleren. Wel hebben ze alles netjes opgeruimd. Nu maar hopen dat de isolatie wel goed uitgevoerd is daar heb ik geen zicht op.

Uitgevoerd zoals afgesproken

Vriendelijke en nette kerels, prima op tijd en werkzaamheden uitgevoerd zoals afgesproken, geen rotzooi achtergelaten.

Snel

Snel tot stand gekomen. Woensdag wezen kijken en maandag kon de isolatie gedaan worden. Op dit moment lijkt alles nog goed. Begreep dat 1 v/d personeelsleden wat veel aan de telefoon hing maar het werk is geklaard in 1 dag. Minder: Direct vragen of er gepind kon worden, terwijl er nog niet eens een offerte was ( alleen mondeling afgesproken ) Savonds de factuur dat er de volgende dag Meteen betaald moest worden. Ik had een fout, gebeld en netjes nieuwe factuur, wel met bericht vandaag betalen. ( dit terwijl er onder aan de factuur staat: binnen 8 dagen betalen, anders geld de korting niet.. ook niet zo netjes )

Uitstekend werk netjes beleefde mensen

Nette snelle reacties via mail of telefoon. Ook de mensen die het uitvoeren uiteindelijk beleefd netjes. Alles netjes afgedekt en weer opgeruimd.

Snel en netjes geholpen

Na prettig kennismakingsgesprek met ETS en schappelijke offerte meteen een afspraak gemaakt voor het isoleren van de spouw. Er werd goed met me meegedacht. Afspraak die gemaakt was werd wel een dag verzet maar daar werd ruim van te voren netjes over gebeld (met de vraag of dat oké was). Nette mensen!

Communicatie liep erg stroef.

Communicatie verliep moeizaam. Meerdere keren zelf achter afspraken moeten gaan. Dag van de isolatie was de afspraak dat de monteurs in de middag pas zouden komen. Monteurs stonden om 10:30 voor de deur. Installateur was een beetje bijdehand. Eerste vraag was “ heb je koffie in huis”

Goede service; snel offerte en isolatie werd op korte termijn uitgevoerd

Via organisatie De-A in contact gekomen met ETS Isolatie voor een offerte van de spouwmuren en vloerisolatie. De offerte prijs kwam bijna overeen met het indicatie rapport van DE-A. De offerte is vlak na het eerste contact gemaakt en nog geen week later werden eerst alle spouwmuren gedaan en een dag later de vloer. Tevens werd aangegeven dat er voor-tijdens en na de isolatie foto's moeten worden gemaakt voor het aanvragen van subsidie. De contacten met zowel de kantoormedewerkers als alle andere medewerkers is vlot en goed verlopen. Voor de subsidie aanvraag werd een document ingevuld met de gegevens die nodig zijn. Wel vond ik het jammer dat de offerte aanvraag niet iets uitgebreider was met specificaties van aantal meters/gebruik materiaal en arbeidsuren. De extra isolatie hebben wij vooral laten doen om meer comfort in huis te krijgen, door een plavuizen vloer zal het effect bij vloerisolatie is minder zijn dan bij een houten vloer. Het is fijn dat dit bij het maken van de offerte is vermeld. In een andere beoordeling die ik gelezen heb werd iets over rommel vermeld. Bij het boren in cement valt dit op de grond, en geeft stof bij de ramen/deuren. Dat hoort bij de werkzaamheden. Dit vond ik niet storend en was snel opgeveegd.

**GWOON,....GOED.

Het kan altijd,....... beter,....,,.Wij" zijn Tevreden.

Competent advies, uitvoering en afhandeling

Na een overtuigend en vooral duidelijk adviesgesprek hebben wij voor ETS isolatie gekozen. Vakkundig hebben ze de oude spouwmuurisolatie verwijderd, de spouw voorzien van nieuwe isolatie, en de vloer van onze woning geïsoleerd. Daarnaast goed advies ontvangen voor de geldende subsidieregeling. En ook een foutje in de financiële afhandeling vlug en correct naar onze tevreden hersteld. Super Bedankt!

Goed bereikbaar, vriendelijk, correct, menselijk. Een prima keuze

klantvriendelijk en professionele service

Heb het contact met EST Isolatie als zeer goed ervaren, iedereen die ik heb gesproken was vriendelijk in het contact en gericht op samenwerking

Goede prijs, netjes en snel uitgevoerd

Na een fijn gesprek met de vertegenwoordiger een offerte opgesteld de werkzaamheden zijn na contact met planning op kort termijn zeer netjes en vakkundig uitgevoerd. Wij zijn zeer tevreden

Bij mij moest uit zeer oude buitenmuur nieuwe voegen in.. De jongens die kwamen zijn hardwerkende lieve vriendelijke jongens, leveren zeer goed werk vragen ook elke keer of je tevreden bent.komen elke keer op afgesproken tijd BIj problemen word er oplossing gezocht laten alles netjes achter ik ben echt heel tevreden met eindresultast

Beleefd personeel en alles volgens afspraak

Het personeel was beleefd en vakkundig, zowel de vloer als spouw isoleerders. Er is flink doorgewerkt en alles netjes opgeruimd en achtergelaten, nergens werd een punt van gemaakt.

Goed netjes aangebracht.

Na twee keer de afspraak verzet te hebben (had ik zelf aangegeven omdat we nu in een moeilijke coronatijd leven, planning mochten ze zelf bepalen en ons stak het niet op een dag) waren de mannen om 8 uur aanwezig. Ze gingen gelijk voortvarend te werk en wisten van wanten. Met een speciale machine werd de Knauf supafil d.m.v. een lange slang naar de blaasmond geblazen en in de in de gaten die vooraf naar de spouw waren geboord. Aldus werd ons huis (2 onder een kap) binnen 5 uur compleet van spouwmuurisolatie voorzien. Het gaf wat stof en herrie van het boren maar de overlast minimaal en was voorzien. De gaten in de voegen werden weer netjes in dezelfde kleur cement afgedicht. Bedankt allemaal.

Zeer slechte ervaring

Een zeer chaotisch bedrijf Als je ze eerste keer aan de telefoon hebt is het een harstikke leuk gesprek , vervolgens afspraken gemaakt en geregeld voor het isoleren . Toen ze hier eenmaal waren zeer chaotisch te werk en snel snel echt een hele grote chaos achtergelaten , gaten in de voeg niet gedicht verkeerde kleur voeg in de voegen , pur allemaal laten zitten in de oude ventilatie roosters en daar mooi overheen gevoegd , dus de pur steekt uit het voegwerk . Echt super onproffesioneel bedrijf !

Plezierige contacten met ETS-medewerkers

EPS parels laten inbrengen in de kruipruimte. Nu kijken we met veel belangstelling uit naar de effecten. Door de harde wind ten tijde van de uitvoering zijn nogal wat ´gemorste´ parels naar omliggende tuinen gewaaid, wat vervelend is. Dit moet o.i. 'technisch' beter kunnen, wat als suggestie aan ETS is meegegeven. De contacten met ETS, zowel telefonisch als bij de uitvoering ter plaatse, zijn steeds plezierig verlopen.

Over ETS Isolatie