Fantastisch!

Vanaf het eerste contact liep alles vlot en efficiënt. Werknemer Hamza Vayef heeft werkelijk fantastisch werk geleverd. Ongelooflijk hoe hij alles, helemaal alleen(!!!), zo snel voor elkaar gekregen heeft. Groot compliment voor deze hard werkende en vriendelijke jongen!

Snel en vakkundig

Vriendelijke mannen met een fijne klantgerichte instelling.

Goede service, goed overleg en komen afspraken na.

Goede service, goed overleg en komen afspraken na

Keurig advies en uitvoering

Keurig advies gekregen waarbij alle mogelijkheden besproken werden. Er werd geadviseerd dak en vloer te isoleren. Uitvoering is keurig verlopen en huis netjes achtergelaten. Aardig personeel en volgens afspraak uitgevoerd.

Vakkundig

Beide heren waren optijd aanwezig en deden hun werk goed en vakkundig. Gaven ook de nodige informatie. Aanrader.

Prima werk afgeleverd

Ets isolatie hebben het isoleren van onze vloer keurig uitgevoerd, alles precies volgens afspraak

Goed werk geleverd

Vriendelijke personeel en netjes gewerkt

Opruimen moest achteraf gebeuren

Helaas heb ik minder goede ervaring met dit bedrijf. De auto kon mijn straatje niet in (terwijl ze drie weken daarvoor bij mijn buurman achter wel voor de deur konden komen. de slang met EPS bolletjes is toen over de heg gelegd. Halverwege paniek, want de slang was verstopt. Toen ze de slang loskoppelde om de verstopping op te lossen, zijn heel veel bolletjes de straat in gevlogen (er stond heel veel wind) twee buren kwamen bij mij klagen over de vele bolletjes in hun tuin, terwijl ze al uren bezig waren geweest om het onder hun carpoort en voor hun deur op te ruimen. Klacht ingediend met foto’s van mijn tuin, vijver en tuin van de buren en gemaild. Drie keer een afspraak gemaakt en zouden ze langskomen en een keer is het van ETS zijde afgezegd. Uiteindelijk zijn ze gekomen en hebben ze vooral bij mijn buren de tuin gestofzuigd waar ik heel blij mee ben. Conclusie. De slang niet over een hoge heg leggen en meteen goed opruimen. Het product ligt prima in mijn kruipruimte.

Vlotte correcte afhandeling

Aardige en vakbekwame mensen. Keurig en correct afgehandeld

Uitstekend!

Het team, Reinout en Rob, dat vooraf de inspectie kwam uitvoeren was professioneel, gaf duidelijke advies wat in onze situatie het beste paste en berekende ons ook nog voor hoeveel subsidie we terug konden krijgen. We kozen voor zowel spouwmuurisolatie als vloerisolatie voor ons dertigerjaren huis. De spouwmuur is inmiddels gedaan door Hamza, hij deed de klus in zijn eentje en heeft prima werk geleverd. Na afloop heeft hij alles netjes opgeruimd en aangeveegd. Alleen maar complimenten! Als de vloerisolatie gedaan is plaatsen we weer een review.

Gaan direct aan het werk en werken schoon, mooi !

Volgens zeggen moet dit energie schelen, maar dat zal de toekomst vertellen.

komen op afspraak, werken snel en goed en ruimen ook de rommel op. Top.

komen op afspraak, werken snel en goed en ruimen ook de rommel op. Top.

Goede ervaring met ETS Isolatie. Na een vrijblijvend gesprek definitief gekozen voor ETS Isolatie. Deze vakmensen verstaan hun vak goed, zijn vriendelijk en adviseren. De tijdsplanning werd keurig medegedeeld en het isoleren is netjes verlopen. Ik raad ETS isolatie bij iesereen aan.

Professioneel, vriendelijk personeel waarmee je goed kunt overleggen.

Zowel spouwmuur en vloerisolatie bij ETS laten doen. Beide ploegen hebben waren vriendelijk, ze hebben netjes gewerkt. De spouw ploeg heeft nog een hoeksteen van de muur netjes herstelt met cement. (Deze hoeksteen schade heb ik zelf ooit een keer gemaakt). Heb ik niet om gevraagd, maar toch zagen ze het, en hebben het herstelt.

Vriendelijke en vlotte medewerkers

Wij zijn tevreden met het resultaat en de snelle afwerking.

Goede en vakkundige voorlichting.

Ik ben uitstekend en vakkundig geholpen, ben tevreden over het resultaat. Was snel en goed geleverd.

Vriendelijke, kundige mensen

Zorg voor de klant

Bij mijn subsidieaanvraag kwam ik er met de pc niet helemaal uit. 1 telefoontje naar ets en binnen 5 minuten was het geregeld, heb ik nog nooit ergens meegemaakt. Oprechte dank aan frank die alles voor mij heeft geregeld.

Keurig bedrijf, met name nette werknemers

De jongens die geïsoleerd hebben waren echt super netjes...beleefd...professioneel. Prima bedrijf en goedkoper dan de grote jongens ....Pluimers....

ETS heeft onze woning geisoleerd na alle tevredenheid. De jongens hebben hard gewerkt. En de adviseur is na de isolatie werkzaamheden nog langs gekomen om ons te helpen met de subsidie aanvraag. Geweldig!

Probleemloos van offerte tot en met uitvoering.

Ter plaatse waren monteurs op de hoogte van afspraken. Vriendelijke/servicegerichte en vriendelijke mensen die zonder vuil achter te laten efficiënt werkten.

Goede afspraken. Netjes gewerkt en alles naar wens verlopen

Uitstekend!!

Na een prettig gesprek bij ons thuis hebben wij de opdracht gegund aan ETS, om onze vrijstaande jaren 70 woning, te voorzien van spouwisolatie en vloerisolatie. Eind december 2021 zijn de werkzaamheden naar volle tevredenheid uitgevoerd. Vriendelijke en hardwerkende mensen die de werkzaamheden keurig hebben uitgevoerd, naderhand alles netjes opgeruimd. Kortom wij zijn heel tevreden over ETS en kunnen dit bedrijf zeer zeker aanbevelen. Hartelijke groet, Henri en Christa Mulder

Snel spouw en dak isolatie

Bij mij aan de minkmaatstraat hebben de medewerkers van ETS zowel spouw als dakisolatie gedaan. Erg snel en vakkundig. Ben er zeer tevreden over. Bedankt, medewerkers van team A en Team B.

Vakmanschap voor een betaalbare prijs

Het zijn vakmensen die een goed stuk werk leveren. Zijn op tijd, denken met je mee, nemen geen risico, als het nodig mocht zijn dan komen ze terug. Al met al een betrouwbaar bedrijf met vakmanschap hoog in het vaandel.

Over ETS Isolatie