Van isolatie t/m subsidie aanvraag perfect!!

Van isolatie t/m de subsidie aanvraag prima geregeld!!

Uitvoering/nazorg-afstersales zorgen voor matige/slechte score

Werkzaamheden in de kruipruimte en zolder laten uitvoeren door ETS. Waar in het begintraject (sales) er veel aandacht wordt besteed qua telefoon en mailverkeer, voor het binnenhalen van de opdracht, is er na het plaatsvinden van de werkzaamheden beperkt contact mogelijk. Voor aanvang van werkzaamheden duidelijk gevraagd wat er moet worden afgedekt/afgeplakt (i.v.m. dakisolatie zolder). Helaas na plaatsvinden werkzaamheden alles onder met isolatie spul zoals o.a. kraanaansluiting wasmachine en CV-ketel. Helaas ook niet op alle plekken de besproken dikte isolatiewaarde genoeg gespoten, op dit moment in afwachting van uitkomst - oplossing van ETS.

Snel en correcte uitvoering

Binnen een paar uur de woning voorzien van vloerisolatie. Vriendelijke mensen die snel en netjes werken. En dat voor een heel scherpe prijs. Aanrader !

Uitmuntend!

Onlangs meerdere woningen door deze firma laten verduurzamen. Tevens deden ze een zeer interessant voorstel voor zonnepanelen, die hebben we er ook maar meteen bij laten installeren. Ben goed behandeld door de dame en heren van ETS.

Goede en vlotte service

Prima werk geleverd en nadien heel erg goed geholpen met de subsidie aanvraag. Ondertussen al na 17 uur en er werd alle tijd genomen om me te helpen. Hartelijk dank hiervoor.

Goed en snel opgelost !

Na een nare ervaring met ETS isolatie , hebben we telefonisch contact gehad . En zijn we samen tot een goede oplossing gekomen ! Prima service en alsnog snel opgelost.

De vloer voelt al meteen warmer aan!

Afgelopen donderdag zijn John en Tomasz de vloer van onze woning komen isoleren. Dit werd gedaan met gesloten cellige PUR. De jongens gingen direct aan de gang en waren ook al weer snel klaar. Net en vriendelijk personeel en leggen goed uit wat ze gaan doen. Na het isoleren rook je eventjes een sterke lucht in de woning, maar na 2 uur was de lucht weer helemaal weg. Nu, na het isoleren, voelt de vloer meteen warmer aan.

in afwachting van de afgesproken oplossing

na een schade verhaal, zijn wij nu bezig met een oplossing. Wij zijn nog in afwachting van het eind resultaat

Klacht over stank na isolatie wordt niet opgepakt

Half september is onze vloer geïsoleerd. Na oplevering werd aangegeven dat na ongeveer 48 uur de stank weg moest zijn. Na ruim een week stinkt nog het in een deel van het huis en onze klacht daarover wordt niet goed opgepakt door dit bedrijf. Wij hebben gevraagd of iemand kan komen kijken. Telefonisch al 2x contact gezocht en inplannen lukt kennelijk niet vanwege ziekte en er is geen zicht op wanneer onze klacht opgelost wordt en dat stoort ons enorm. Er werd voor uitvoering wel steeds gebeld over de datum van uitvoering, maar verhelpen van onze klacht is kennelijk moeilijk. Positief aanbevelen is hierdoor op dit moment moeilijk, tenzij het bedrijf er adequaat op gaat reageren. Inmiddels zijn er 2x medewerkers geweest om de klacht te verhelpen. De ventilatie onder de vloer was onvoldoende door dichtgespoten roosters. We wachten nu af of de klacht definitief is verholpen.

Zeer klantvriendelijk. Komen hun afspraken na. Uitleg zeer goed. Begeleiding ook zeer goed. Ze helpen de klanten super goed. Echt een aanrader.

Spouw en vloer isolatie laten doen door ETS. Zeer netjes en professioneel uitgevoerd door uitermate vriendelijke en meedenkende werknemers. Ook mbt de subsidie aanvraag is goed advies gegeven door de accountmanager. De prijs is absoluut concurrerend ten opzichte van andere aanbieders met dezelfde oplossingen. Niks anders dan lof over dit bedrijf.

Prima bedrijf

Komen hun afspraken na. Geven graag advies. Scherpen prijs kwaliteit verhouding. Werken in hoog tempo gaan niet eerder weg tot het werk klaar is. Prima werk geleverd.

Bedankt voor de mooie review Ed!

Klantgerichte kwaliteit

Op donderdag bij Maud een offerte aangevraagd, 2 uur later ontvangen en de volgende dag is het werk uitgevoerd. Twee ‘topgasten’(Hamza en Ronnie) hebben geïsoleerd! Maar werkten ongevraagd ook wat beschadigde voegen bij. Ruimden de omgeving netjes op. Je zag dat ze samen plezier hadden om de klant te verrassen. ETS wees zuinig op deze visite kaartjes! Kortom veel waarde voor je €!

De jongens hebben het ook als zeer prettig ervaren, dankjewel!

Uitmuntende service waarbij ETS Isolatie uitstekend werk heeft geleverd tegen redelijke prijs

Nooit van ETS Isolatie gehoord toen ik kontakt met hen legde in het voorjaar. Afspraak gemaakt voor offerte, en het was geen probleem om vanuit Overijssel West-Brabant te bezoeken! Het betrof een noodzakelijke dak isolatie met een oppervlak van 73 m2, waarbij ook nog dakbeschot moest worden aangebracht. Op basis van een eerlijk advies hebben we ter voorbereiding zelf het dakbeschot aangebracht en daarna kon er op korte termijn een afspraak worden gemaakt om het Souda foam met een dikte van 17 cm aan te brengen. Binnen een halve dag gedaan, schoon opgeleverd en wat een geweldige ervaring op onze grote zolder. Volledig tocht dicht en voelbaar warmer.

Hoi Andy, Wat fijn dat je alles zo prettig hebt ervaren, wij zijn je heel dankbaar voor je gastvrijheid en de mooie review!

oplossingsgericht

Na wat onenigheden met het bedrijf ben ik gebeld met een oplossing. Er wordt met je meegedacht. Ze hebben ook excuses aangeboden. Om die reden zou ik het wel aanbevelen.

Beste Emerald, Excuus voor het ontstane ongemak, fijn dat we het correct hebben kunnen oplossen!

Fantastisch!

Aardige kerels die netjes en vlot te werk gingen. Het klusje was zo gepiept en geen koude voeten meer, heerlijk!

Bedankt voor je gastvrijheid Mariska!

Goed en netjes

Wij zijn erg tevreden over hoe ze bij ons de vloer hebben geïsoleerd. De mannen waren op tijd en wij hoefden gelukkig niet een paar uur het huis uit. Ze werkten goed, snel en netjes. Het beetje troep dat ze maakten (bij ons zit het kruipluik niet bij de voordeur) hebben ze netjes opgeruimd en de prijs is ook niet belachelijk hoog.

Hoi Petra, Geniet van jullie goed geïsoleerde vloer!

Uitstekend!

Kan het kort in een woord uitdrukken: "Uitstekend!" Prettige communicatie en keurige heren die het werk hebben uitgevoerd.

Bedankt voor de mooie review!

Goed advies, harde werkers en zorgvuldig

In offerte stadium in prettige gesprekken goed geadviseerd en mijn aanvullende vragen adequaat en snel beantwoord. Nu zijn de spouwmuren geïsoleerd. Twee harde werkers hebben met deskundigheid de muren gevuld. Met grote zorgvuldigheid erop gelet dat de muren volledig (bijv. ook de spouw in de erg hoge funderingsmuur tot helemaal onderin!) gevuld werden. Met goede kleur de gaten gedicht en de zaak netjes achtergelaten. Chapeau. Beloofd veel goeds voor het isoleren van de vloer dat over enkele weken op de planning staat na onze vakantie :).

Ook gaan we bij de vloerisolatie weer voor een 10 Pieter!

Spouwmuur laten isoleren.Netjes gewerkt en alles keurig opgeruimd

Bedankt voor je review Peter! veel besparing en comfort gewenst

Deskundig en netjes

Ik heb zowel mijn vloer als het gehele schuine dak laten isoleren met schuim. De vloer kostte ongeveer een half uur voor 56m2. Er werd netjes gewerkt en men had respect voor mijn muren en vloer, en zorgde dat er niets beschadigde. Wel werd per abuis mijn bezem meegenomen die ik even uitleende. Een maand later werd mijn dak geïsoleerd, en omdat ik niet alles had afgeplakt hebben de mannen mij geholpen. Na het isoleren is alles weer opgeruimd. Mijn bezem was zodanig beschadigd dat ik deze niet meer terug wilde. Ook dit is netjes opgelost door mij het aankoopbedrag van de bezem terug te geven. Het belangrijkste voor een bedrijf als ETS is dat het personeel zuinig omgaat met de huizen van de klanten en dat na afloop van de werkzaamheden alles weer goed is opgeruimd. Aangezien dat hier netjes gedaan werd geef ik ETS een 8 en kan ik hen zeker aanbevelen.

Dag Erik, Bedankt voor je review! Fijn dat je alles als prettig hebt ervaren en wij maken nog dagelijks gebruik van de bezem :)

Prettige ervaringen

Goede service! Goed bereikbaar en afspraken zijn snel geregeld. Er werd snel gehandeld en personeel was snel ter plaatse. Werkzaamheden top uitgevoerd! Enige minpunt; de vertegenwoordiger lag niet op 1 lijn met de organisatie, waardoor ik andere verwachtingen had van een belofte

Afspraken keurig nagekomen

Isolatie aangevraagd via offertevergelijking. ETS Isolatie was snel met adviesgesprek en heeft werk correct en netjes uitgevoerd. Nadien gebeld of alles naar tevredenheid was uitgevoerd. Prima dus.

Net bedrijf

Onze vloer en een spouwmuur zijn geïsoleerd door dit bedrijf. De medewerkers werkten snel en netjes, alles werd naderhand goed opgeruimd. Daarnaast waren ze ook heel vriendelijk! Een minpuntje is wel dat ze, nadat we hierover waren geïnformeerd door onze aannemer, ze ons beter hadden moeten informeren over de vloerisolatie. Gezien we vloerverwarming lieten plaatsen was het achteraf gezien beter en voordeliger geweest als de houten vloer niet was geïsoleerd maar zou worden vervangen door een betonnen vloer.

zeer tevreden

mijn woning spouw laten isoleren was wegens ziekte beetje moeilijk datum te regelen maar uiteindelijk is er 1 persoon in plaats van 2 gekomen hij heeft in zijn eentje prima en keurig gewerkt was ook vriendelijk ondanks de werkdruk die dag

Over ETS Isolatie