Slecht

Als ETS een opdracht heeft voor isoleren dan komen ze hun afspraak niet na. Als er naderhand nog roosters geplaatst moeten worden dan bellen ze niet voor een afspraak dan moet je zelf steeds contact opnemen. En dan heb je vanmorgen om 8.00 uur een afspraak en dan komen ze niet en laten ook niets van zich horen. Slechte service ben helemaal klaar met ETS.

Aanrader; binnen no-time alles goed geregeld met een uitstekend advies!

Snelle service, een duidelijk advies met daarbij een goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik raad ETS zeker aan!

Knooierts

Het zijn grote knooierts daar in Enter en nog brutaal ook. Met de offerte uitbrengen willen ze eerst niet langskomen omdat ik al een offerte heb van een ander. Uiteindelijk zeggen ze langs te komen en 'vergeten' ze de afspraak. (Jammer van mijn vrije middag, maarja.) Uiteindelijk maar een offerte laten opmaken op basis van gegevens van Pluimers, die wel keurig langs kwamen volgens afspraak. Maar ETS was goedkoper. Prima. Toen ik uiteindelijk nadacht over akkoord geven voor de opdracht en netjes vroeg of ik nog bedenktijd mocht of ik met ze in zee wil gaan worden ze boos of ik ze niet vertrouw. Heel achterdochtig gedoe... Maar gelukkig niet getekend aangezien ik mijn zwager op een verjaardag sprak en hij me sterk afraadde het te laten doen door ETS. Bij hem hebben ze in het verleden veel schade aangericht doordat tegels in de badkamer beschadigden door gebruik veel te lange boor en vervolgens niks willen vergoeden. Een grote bende hebben ze achter gelaten bij hem. Gaten niet gevuld en niet overal zit isolatie (wol) in kwamen ze achter toen er onverhoopt een kozijn vervangen moest worden een jaartje later. Loop je eerst besparing mis, heb je al schade aan tegels en nog niks willen compenseren, alleen een grote mond. Knooierts eerste klas dus. Lees trouwens ook goed de annulerings kosten die je krijgt mocht je om welke reden dan ook afzien van de opdracht. 30% v.d. opdracht betalen en je krijg 0 komma 0 geleverd. Daarom wilden ze er denk ik niks over zeggen, maar dit staat in kleine lettertjes op de achterkant vd offerte. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Vol deed aan verwachting

Jongen was alleen maar werkte netjes. Was wat langer bezig alleen. Alles netjes gedaan.

Bedankt voor je review Jack, daar zijn we erg blij mee!

Voldeed aan de verwachting

Komst was zoals afgesproken. Klein probleempje werd netjes overlegd. Prettige communicatie. Vlot afgewerkt. Bezemschoon achterlaten mag iets meer aandacht.

Bedankt voor uw review, daar zijn we erg blij mee!

Vakmanschap voor een aantrekkelijke prijs

De mensen zijn praktisch en pragmatisch in hun aanpak van offerte en uitvoering van de vloerisolatie. Er ging wel nogal veel fout in de planning door ziekte en strakke planning, maar de communicatie daarover was correct en overleg bleef mogelijk. Gecombineerd met de scherpe prijs zijn wij zeer tevreden.

Bedankt voor deze review Peter, we zijn blij dat je tevreden bent met de vloerisolatie.

Professioneel team, met kundige vakmensen

Wij hebben de vloer, spouwmuur en het dak geïsoleerd. Zijn zeer tevreden over het eind resultaat. ETS is goed bereikbaar en zeer behulpzaam indien wij vragen hadden. Tevens zijn we goed geholpen met de subsidie aanvraag op de isolatie werkzaamheden.

Beste familie den Hollander, hartelijk bedankt voor jullie review, we zijn blij dat jullie tevreden zijn met onze werkzaamheden.

Correct en klantvriendelijk

De mensen van ETS Isolatie hebben onder vloer van mijn huis isolatie aangebracht. Dat gebeurde op een correcte manier. Het personeel was deskundig en vriendelijk. Tijdens en nadien was er contact over de voortgang en de afhandeling. Ik beveel daarom ETS Isolatie van harte aan!

Bedankt voor deze review Angela, het doet ons erg goed om te lezen dat jullie tevreden zijn met de door ons geleverde diensten!

Lijkt mij een goede investering

Het is nog te vroeg om het resultaat van de muur isolatie te constateren,maar in ieder geval hebben de installateurs keurig gewerkt en geen sporen achter gelaten. Ze hebben vlot en netjes gewerkt. Ik denk dat ik er geen spijt van heb

Bedankt voor je review Florus, daar zijn we erg blij mee!

Goede ervaringen

Goede ervaringen kwam men De afspraken goed na en super netjes gewerkt en alles netjes achter gelaten

We zijn blij dat je tevreden bent met de door ons geleverde diensten Gert. En bedankt voor deze review!

Goede ervaring, aardige en nette werknemers, goed werk geleverd

Ze waren netjes op tijd, helaas zat het weer niet voor ze mee maar hadden alles netjes op tijd af. Ben zeer tevreden met het geleverde werk.

Bedankt voor het schrijven van deze review Vincent, daar zijn we erg blij mee!

Eerlijk en goed advies

Wij hebben bezoek gehad van Ricardo, hij gaf ons een eerlijk advies en hebben dit als zeer prettig ervaren. Het werk is uitgevoerd door Frank en Hamza. Hele vriendelijke behulpzame heren die oog hebben voor de klant en kwaliteit.

Bedankt voor deze review Bert, daar zijn we erg blij mee! Goed om te lezen dat alles naar wens is geweest, we zullen dit ook zeker doorgeven aan Frank en Hamza!

eerlijkheid

Vanmorgen heb ik bezoek gehad van een medewerker van ETS isolatie BV. Voor onderzoek naar spouwmuurisolatie.Dit onderzoek werd gedaan door Reinout medewerker van ETS Isolatie BV. Hieruit is gebleken dat het bij isoleren van de woning niet nodig was. Ben zeer onder de indruk van de eerlijkheid van u medewerker Reinout en ook jullie als bedrijf. Zou mij iemand vragen naar spouwmuurisolatie dan zal ik zonder meer ETS isolatie aanbevelen.

Bedankt voor je mooie review Jan, daar zijn we erg blij mee!

Aardige jongens keurig gewerkt

Vanmiddag bijna 3 uur gewerkt! 48 m2 Ben er heel blij mee Keurig gewerkt en achtergelaten.

Bedankt voor deze mooie review Azarja, daar zijn we erg blij mee!

doeltreffend

door omstandigheden wederzijds en een aanpassing moesten wij de uitvoering een paar keer verzetten dit alles verliep vlekkeloos ,en het meedenken van de uitvoerende mensen zijn wij uitermate tevreden goede communicatie kost niks alleen maar rendement.

Beste Wiggers, Bedankt voor deze review, daar zijn we ontzettend blij mee! Ook fijn dat het verzetten van de afspraak vlekkeloos is verlopen. We hopen dat jullie nog veel plezier en comfort ervaren van de genomen verduurzamingsmaatregel.

Spouwmuur isolatie, professioneel en vakkundig uitgevoerd

Service, bereikbaarheid en tijd van respons op vragen is uitstekend. Uitvoering van werkzaamheden gaan vlot en vakkundig. Kai, Roy en Dennis weten wat ze doen. Zeer tevreden met het resultaat en de wijze waarop alles is opgeleverd. We zullen anderen ETS zeer zeker aanraden.

Bedankt voor jullie review familie den Hollander, daar zijn we erg blij mee! We zullen Kai, Roy en Dennis doorgeven dat jullie zeer tevreden zijn met de door hen geleverde werkzaamheden!

hartstikke tevreden

Een belletje als men wat later komt dan afgesproken zou helemaal top zijn geweest. Verder harstikke tevreden over het geleverde werk.

Beste Koster, Bedankt voor je review, we zijn blij dat je tevreden bent met de geleverde diensten! We zullen in het vervolg een telefoontje plegen als onze ploeg een paar minuten verlaat is, bedankt voor de tip!

Tevreden klant

Na werkzaamheden netjes en schoon achter gelaten

Bedankt voor je review Selis, dat doet ons goed!

Solide en professionale dienstverlening!

Afgelopen week heeft ETS de spouwisolatie in ons huis verzorgd. Dit gebeurde naar volle tevredenheid. Betrokken en enthousiaste medewerkers, van sales t/m uitvoering een sluitend geheel! We hopen en verwachten veel profijt te hebben van de diensten van ETS!

Bedankt voor je review René, we zijn blij dat onze diensten naar tevredenheid zijn geweest!

zoals afgesproken alles top

de heren die bij ons de isolatie hebben uitgevoerd gewoon weg uitstekend in de ochtend plus/min acht uur begonnen doorgewerkt zonder pauze tot ongeveer achttien uur bij deze dan ook nog de complimenten voor Hamsa en Boy dikke vette pluim

Bedankt voor je review Hans, wat fijn om te zien dat alle werkzaamheden naar tevredenheid zijn uitgevoerd!

Werkzaamheden werden vakkundig uitgevoerd

De werkzaamheden werden vakkundig uitgevoerd door vriendelijke vakmensen.

Bedankt voor je review Jan, daar zijn we erg blij mee!

Vriendelijke mannen we zijn erg tevreden.

Terwijl het erg warm was hebben ze op een hele goede en vriendelijke manier het werk gedaan. We zullen jullie zeker aanbevelen als het ergens ter sprake komt. Heel erg bedankt.

Bedankt voor je review Cedric, erg fijn te horen dat alles naar wens is geweest!

tevreden klant!

ETS heeft allereerst een prima opname van de situatie en een daarop gebaseerd aanbod gedaan. Het aanbod was to the point en erg competitief, en de uitvoering was sneller dan verwacht. Ter plaatse is alles netjes en zorgvuldig uitgevoerd. Helemaal goed !

Bedankt voor je reactie Alexandru, daar zijn we erg blij mee! Goed om te lezen dat zowel het aanbod als de uitvoering als positief zijn ervaren.

korte levertijd, snelle afhandeling werkzaamheden

Goede adviseur, snelle levering, aan te bevelen

Beste G, Bedankt voor je review, daar zijn we erg blij mee!

Offerte opgevraagd en gelijk gekomen

Fijn bedrijf niet duur

Bedankt voor je review Marian, dat doet ons goed!

Over ETS Isolatie