Deskundig en netjes

Ik heb zowel mijn vloer als het gehele schuine dak laten isoleren met schuim. De vloer kostte ongeveer een half uur voor 56m2. Er werd netjes gewerkt en men had respect voor mijn muren en vloer, en zorgde dat er niets beschadigde. Wel werd per abuis mijn bezem meegenomen die ik even uitleende. Een maand later werd mijn dak geïsoleerd, en omdat ik niet alles had afgeplakt hebben de mannen mij geholpen. Na het isoleren is alles weer opgeruimd. Mijn bezem was zodanig beschadigd dat ik deze niet meer terug wilde. Ook dit is netjes opgelost door mij het aankoopbedrag van de bezem terug te geven. Het belangrijkste voor een bedrijf als ETS is dat het personeel zuinig omgaat met de huizen van de klanten en dat na afloop van de werkzaamheden alles weer goed is opgeruimd. Aangezien dat hier netjes gedaan werd geef ik ETS een 8 en kan ik hen zeker aanbevelen.

Prettige ervaringen

Goede service! Goed bereikbaar en afspraken zijn snel geregeld. Er werd snel gehandeld en personeel was snel ter plaatse. Werkzaamheden top uitgevoerd! Enige minpunt; de vertegenwoordiger lag niet op 1 lijn met de organisatie, waardoor ik andere verwachtingen had van een belofte

Afspraken keurig nagekomen

Isolatie aangevraagd via offertevergelijking. ETS Isolatie was snel met adviesgesprek en heeft werk correct en netjes uitgevoerd. Nadien gebeld of alles naar tevredenheid was uitgevoerd. Prima dus.

Net bedrijf

Onze vloer en een spouwmuur zijn geïsoleerd door dit bedrijf. De medewerkers werkten snel en netjes, alles werd naderhand goed opgeruimd. Daarnaast waren ze ook heel vriendelijk! Een minpuntje is wel dat ze, nadat we hierover waren geïnformeerd door onze aannemer, ze ons beter hadden moeten informeren over de vloerisolatie. Gezien we vloerverwarming lieten plaatsen was het achteraf gezien beter en voordeliger geweest als de houten vloer niet was geïsoleerd maar zou worden vervangen door een betonnen vloer.

zeer tevreden

mijn woning spouw laten isoleren was wegens ziekte beetje moeilijk datum te regelen maar uiteindelijk is er 1 persoon in plaats van 2 gekomen hij heeft in zijn eentje prima en keurig gewerkt was ook vriendelijk ondanks de werkdruk die dag

Bedankt voor de review!

ETS kan ik u aan bevelen, heb de vloer in de woonkamer\keuken\gang laten isoleren in maart want ik had ijs koude voeten en ik stookte me suf, om de beneden verdieping warm te krijgen, na dat ETS de werkzaamheden gedaan had voelde de vloer een stuk aangenamer aan en mijn energie verbruik ging een stuk naar beneden, dus al met al, verdien je deze investering weer terug, door en lager energie verbruik!

Prima uitvoering van werkzaamheden

Onze spouwmuur en vloer laten isoleren. Het offertetraject hebben we niet zelf gedaan, alleen ervaring met de werkzaamheden op de dag. Alles uitgevoerd volgens offerte, snelle en nette uitvoering. Vriendelijke medewerkers. Deze winter weten we of het geholpen heeft, maar over de installatie zijn we tevreden.

Bedankt voor de review!

Zeer goed en net bedrijf

Vorige maand bedacht ik me eens ik moet mijn huis isoleren. Op dat moment heb ik offertes aangevraagd na 2 bedrijven op bezoek te hebben gehad kwam ETS isolatie. Na de opname met een betrouwbare en aardige adviseur werd ik al snel gebeld voor de uitvoering ETS isolatie heeft mijn huis voorzien van vloerisolatie en van spouwmuurisolatie. Mijn woning heeft nog nooit zo comfortabel gevoeld als nu. ETS bedankt!!

Bedankt voor de review!

Top, goede voorlichting gekregen en deskundig team isolatie uitgevoerd.

Na een heldere voorlichting over spouwmuurisolatie en reiniging gevel, zijn de werkzaamheden in 3 dagen naar volle tevredenheid uitgevoerd. Medewerkers van ETS deskundig, hardwerkend en in goed overleg werk uitgevoerd. Fijn dat de klus afgerond werd zonder daarbij op tijd te letten. Na afloop alles weer netjes achtergelaten. Heel fijn dat het zo kon.

Bedankt voor de review!

ETS Isolatie maakt waar wat zij beloven!

Op 5 augustus een zeer prettig gesprek gehad met Robert Schipper van ETS Isolatie. Kwam direct betrouwbaar over en tot een oplossing op welke manier er geïsoleerd kon worden. Vanmorgen kwamen Kai en Ronnie het uitvoeren. Wat een vaklui, beschaafd en vriendelijk en binnen drie uur alles uitgevoerd en keurig schoon achtergelaten. Ik ben dan ook bijzonder tevreden over ETS Isolatie, niet alleen voor de vloer, maar ook voor uw spouwmuren, bodem- en dakisolatie! Overijssel is niet alleen een prachtige provincie, maar er zijn ook schitterende bedrijven gehuisvest. ik zal ETS Isolatie dan ook zeker warm aanbevelen aan al mijn vrienden en kennissen. Impresariaat Maria C. van Loon, Rijswijk

Hoi Maria, Bedankt voor je zeer enthousiaste en uit het hart sprekende beoordeling, wij vonden het ook fijn werken met jou! Groetjes, Team ETS Isolatie B.V.

Snelle en correcte uitvoering van de werkzaamheden

Snel en zorgvuldig traject

vakkundig afgewerkt

de monteurs hebben het isoleren vakkundig gedaan en de geboorde gaten in de gestukadoorde muren netjes glad afgewerkt

Duidelijk en snel

Ik heb mijn spouw muren laten isoleren. Hierbij heb ik een vriendelijk en duidelijk contact gehad met de vertegenwoordiger. Op afgesproken data/tijd kwamen de monteurs om vervolgens prima werk te leveren. Alles werd ook netjes schoon achter gelaten.

**GWOON,....GOED.

Tot zover,Tevreden ,kundig en profesioneel uitgevoerd,kwalitatief nog een jaartje wachten met een beoordeling,maar eerste indruk is Goed.

Bedankt voor de mooie review, veel besparing en comfort gewenst!

Goede service en geweldig resultaat.

Na contact te hebben gehad was er al snel een inmeetafspraak gemaakt. De isolatie kon al op héél korte termijn geplaatst worden. Alles doorgenomen en isolatie, geheel volgens afspraak, netjes en snel geplaatst. De gemaakte boorgaatjes worden vakkundig en mooi weggewerkt. Wij zitten er aankomende winter lekker warmpjes bij. Bedankt ETS isolatie.

Goed, klantgericht en vriendelijk

Ik ben netjes te woord gestaan door Wilco en ook tijdig gebeld een andere afspraak in te plannen omdat medewerker ziek was (i.v.m. Corona richtlijnen). Twee werkmannen zijn gekomen om de ondervloer te isoleren. Ze hebben het werk netjes gedaan en ook keurig opgeleverd. Ze waren vakkundig en vriendelijk.

Bedankt voor de mooie review, veel besparing en comfort gewenst!

Bedrijf dat afspraken nakomt en marktconform levert.

Prettige samenwerking met RS die langskwam voor opmeten en doorspreken mogelijkheden (tussendoor ook nog een aantal keren contact gehad). Uiteindelijk gekozen voor muurisolatie met Knauf Supafil (8 cm) en zolderisolatie met Soudafoam (14 cm). Beide teams van medewerkers waren goed op elkaar ingespeeld en hebben goed werk afgeleverd.

Erg goed

Ze kwamen op de afgesproken tijd, hielden zich keurig aan de coronaregels en leverden prima werk af netjes alles opgeruimd . We zijn dik tevreden met het geleverde werk.

Beste Eberhard, Bedankt voor de review en fijn dat jullie dik tevreden zijn over het geleverde werk.

Uiteindelijk netjes opgelost.

Na wat onenigheid is dat uiteindelijk netjes opgelost.

Beste Frank, Vervelend om te moeten constateren dat je ervaring met ons niet prettig is. Wij menen keurig, correct en conform de door jou geaccordeerde overeenkomst te hebben gehandeld. Helaas zien wij dan ook geen mogelijkheid om hier van af te wijken. Met vriendelijke groet, ETS Isolatie B.V.

veel gedoe

de oplevering was in de eertse niet helemaal naar mijn zin. maar met wat heen en weer gebel is er voor een prima oplossing gezorgd.

Beste Andre, Bedankt voor je feedback, zojuist hebben we telefonisch contact gehad en besproken dat je ons dit weekend foto's van de situatie mailt en aan de hand daarvan wij maandag contact hebben om de klacht op te lossen. Goed weekend gewenst! Team ETS Isolatie ---- Inmiddels foto's ontvangen, contact gehad met elkaar en afgesproken dat wij deze week gezamenlijk het ontstane probleem oplossen.

Gebrek aan communicatie maar uiteindelijk netjes opgelost

Na een nogal regenachtige avond stond onze kruipruimte vol water en ze konden dus niet isoleren. Daar moesten we €375 voor betalen wat blijkbaar in onze offerte stond. Dit is niet van te voren besproken en staat ook zeer onduidelijk in de papieren! Dat er een boeteclausule is, prima maar bespreek dit van te voren en stuur je klanten een herinneringsmail. Ga niet direct dreigen met een incasso, sta klanten netjes te woord en gooi niet de hoorn erop! Het is zelfs zo erg dat ik deze recensie bijna niet durf te plaatsen! Na een paar weken heeft het bedrijf, de eigenaar, contact opgenomen met ons. De eigenaar heeft onze klachten serieus genomen en ons een mooie compensatie aangeboden. Daarom pas ik deze referentie aan.

Beste Lisanne, Zojuist een prettig telefoongesprek met elkaar gehad en de situatie besproken. Gezamenlijk zijn we tot een voor beide partijen bevredigende oplossing gekomen. Bedankt en een fijne dag gewenst! TEAM ETS Isolatie B.V.

na opdracht snelle levering

Bedankt voor de review!

Had telefonisch afgesproken voor de vloer en spouwmuur isolatie. dat het niet tegelijkertijd gedaan hoefde te worden. Het had de hele week geregend waardoor de vloer niet gedaan kon worden ivm vochtige kruipruimte. Daarvoor moest ik al 500 euro extra betalen in eerste instantie. Uit boosheid alles geannuleerd waardoor ik een rekening kreeg van bijna 1500 euro annulering. Die heb ik betaald. Daarna geprobeerd om netjes alles af te sluiten . Kreeg een nieuwe offerte plus een nieuwe rekening van ruim 2000 euro.

Beste Dave, Op de overeenkomst is overeengekomen dat de kruipruimte droog, puinvrij en toegankelijk dient te zijn op de dag van uitvoering. Echter bleek bij aankomst dat deze niet droog was en wij hier niet tijdig over zijn ingelicht waardoor wij onverrichte zaken huiswaarts hebben moeten gaan met de daarbij gepaard gaande onkosten. Zoals je zelf hebt aangegeven heb je uit emotie de opdrachten bij ons geannuleerd voor zowel de spouw alsmede de vloerisolatie. Wij betreuren ook de emotie van jouw zijde en denken graag mee in een oplossing. Je kunt contact met ons opnemen via: 0547-850975 om de situatie te bespreken en wellicht dat we nog samen tot een oplossing kunnen komen waarbij beide partijen vrede hebben. Graag horen we van je. Met vriendelijke groet, ETS Isolatie B.V.

Verschrikkelijk bedrijf

Slecht geïsoleerd, lekkage via meterkast die men niet wil verhelpen. Inmiddels vier puinzakken vol isolatie weg kunnen gooien. Daarnaast ter plaatse contact 100 euro moeten afrekenen wat niet wordt verwerkt op de rekening. Kortom gelieg en bedrieg, ga niet in zee met deze gasten.

Beste Yvette, Graag gaan wij inhoudelijk in op de door jouw geschreven review. Je schrijft dat je lekkage hebt in de meterkast, hiermee doel je op het feit dat hier achteraf een opening blijkt te zitten naar de spouwmuur toe waar tijdens de werkzaamheden isolatiemateriaal doorheen is gekomen jouw meterkast in. Als deze opening vooraf bij ons gemeld was dan hadden wij deze voor het vullen kunnen dichten zonder problemen aangezien wij hier standaard materialen voor bij ons hebben. Indien gewenst komen wij deze alsnog graag dichten wanneer wij wederom in Rijswijk aan het werk zijn. Hiervoor kun je contact opnemen met onze planning op: 0547-850975. Daarnaast geef je aan dat je ter plekke €100,00 betaald zou hebben aan onze medewerkers. Reeds ook telefonisch aan jou medegedeeld dat wij dit vreemd vinden alsmede dat wij hier niet van op de hoogte van zijn. Er is tevens geen betaling van €100,00 bij ons op kantoor binnengekomen. Je gaf aan aangifte te willen doen bij de politie, wij hebben jou ook medegedeeld dat wij dit begrijpen en staan volledig achter jou keuze om dit te gaan doen. Wij kunnen namelijk geen factuur/betaalbewijs doen toekomen van een betaling welke wij als firma niet hebben ontvangen. Mocht je onze hulp nodig hebben bij het doen van aangifte dan vernemen wij dat graag via: 0547-850975. Jammer dat u ons als firma voor bovenstaande beoordeeld met een "halve ster". Met vriendelijke groet, ETS Isolatie B.V.

Snel en vakkundig

Bedankt voor het uitvoeren. Goed klantcontact. Wat beter gekund had was het in dezelfde kleur terug schilderen van de achtergelaten opgevulde voegen.

Bedankt voor je review Wim! Het schilderen van de boorgaten is iets wat onmogelijk is tegelijkertijd met de werkzaamheden omdat de mortel eerst dient uit te harden. Mocht je alsnog graag willen dat wij hierin iets voor je betekenen dan kun je contact met ons opnemen om dit te bespreken.

Over ETS Isolatie