Vakkundig

Beide heren waren optijd aanwezig en deden hun werk goed en vakkundig. Gaven ook de nodige informatie. Aanrader.

Prima werk afgeleverd

Ets isolatie hebben het isoleren van onze vloer keurig uitgevoerd, alles precies volgens afspraak

Goed werk geleverd

Vriendelijke personeel en netjes gewerkt

Komen afspraken niet na

Helaas heb ik slechte ervaring met dit bedrijf. De auto kon mijn straatje niet in (terwijl ze drie weken daarvoor bij mijn buurman achter wel voor de deur konden komen, en dan moet je langs mijn huis) uiteindelijk toestemming gegeven om in de straat te parkeren waardoor de mensen in de buurt tijdelijk om moesten rijden en is de slang met EPS bolletjes over de heg gelegd. Halverwege paniek, want de slang was verstopt. Toen ze de slang loskoppelde om de verstopping op te lossen, zijn heel veel bolletjes de straat in gevlogen (er stond veel wind) twee buren kwamen bij mij klagen over de vele bolletjes in hun tuin, terwijl ze al uren bezig waren geweest om het onder hun carpoort en voor hun deur op te ruimen. Klacht ingediend met foto’s van mijn tuin, vijver en tuin van de buren en gemaild. Drie keer een afspraak gemaakt en zouden ze langskomen en een keer is het van ETS zijde afgezegd. De andere twee dagen zijn ze niet langsgekomen. Vandaar deze reactie. Ik vind dit vooral tegenover mijn buren een misser van de kant van ETS. Hopelijk hoor ik nog iets van hun.

Vlotte correcte afhandeling

Aardige en vakbekwame mensen. Keurig en correct afgehandeld

Uitstekend!

Het team, Reinout en Rob, dat vooraf de inspectie kwam uitvoeren was professioneel, gaf duidelijke advies wat in onze situatie het beste paste en berekende ons ook nog voor hoeveel subsidie we terug konden krijgen. We kozen voor zowel spouwmuurisolatie als vloerisolatie voor ons dertigerjaren huis. De spouwmuur is inmiddels gedaan door Hamza, hij deed de klus in zijn eentje en heeft prima werk geleverd. Na afloop heeft hij alles netjes opgeruimd en aangeveegd. Alleen maar complimenten! Als de vloerisolatie gedaan is plaatsen we weer een review.

Gaan direct aan het werk en werken schoon, mooi !

Volgens zeggen moet dit energie schelen, maar dat zal de toekomst vertellen.

komen op afspraak, werken snel en goed en ruimen ook de rommel op. Top.

komen op afspraak, werken snel en goed en ruimen ook de rommel op. Top.

Super!

Goede ervaring met ETS Isolatie. Na een vrijblijvend gesprek definitief gekozen voor ETS Isolatie. Deze vakmensen verstaan hun vak goed, zijn vriendelijk en adviseren. De tijdsplanning werd keurig medegedeeld en het isoleren is netjes verlopen. Ik raad ETS isolatie bij iesereen aan.

Professioneel, vriendelijk personeel waarmee je goed kunt overleggen.

Zowel spouwmuur en vloerisolatie bij ETS laten doen. Beide ploegen hebben waren vriendelijk, ze hebben netjes gewerkt. De spouw ploeg heeft nog een hoeksteen van de muur netjes herstelt met cement. (Deze hoeksteen schade heb ik zelf ooit een keer gemaakt). Heb ik niet om gevraagd, maar toch zagen ze het, en hebben het herstelt.

Vriendelijke en vlotte medewerkers

Wij zijn tevreden met het resultaat en de snelle afwerking.

Goede en vakkundige voorlichting.

Ik ben uitstekend en vakkundig geholpen, ben tevreden over het resultaat. Was snel en goed geleverd.

Vriendelijke, kundige mensen

Zorg voor de klant

Bij mijn subsidieaanvraag kwam ik er met de pc niet helemaal uit. 1 telefoontje naar ets en binnen 5 minuten was het geregeld, heb ik nog nooit ergens meegemaakt. Oprechte dank aan frank die alles voor mij heeft geregeld.

Keurig bedrijf, met name nette werknemers

De jongens die geïsoleerd hebben waren echt super netjes...beleefd...professioneel. Prima bedrijf en goedkoper dan de grote jongens ....Pluimers....

ETS heeft onze woning geisoleerd na alle tevredenheid. De jongens hebben hard gewerkt. En de adviseur is na de isolatie werkzaamheden nog langs gekomen om ons te helpen met de subsidie aanvraag. Geweldig!

Probleemloos van offerte tot en met uitvoering.

Ter plaatse waren monteurs op de hoogte van afspraken. Vriendelijke/servicegerichte en vriendelijke mensen die zonder vuil achter te laten efficiënt werkten.

Goede afspraken. Netjes gewerkt en alles naar wens verlopen

Uitstekend!!

Na een prettig gesprek bij ons thuis hebben wij de opdracht gegund aan ETS, om onze vrijstaande jaren 70 woning, te voorzien van spouwisolatie en vloerisolatie. Eind december 2021 zijn de werkzaamheden naar volle tevredenheid uitgevoerd. Vriendelijke en hardwerkende mensen die de werkzaamheden keurig hebben uitgevoerd, naderhand alles netjes opgeruimd. Kortom wij zijn heel tevreden over ETS en kunnen dit bedrijf zeer zeker aanbevelen. Hartelijke groet, Henri en Christa Mulder

Snel spouw en dak isolatie

Bij mij aan de minkmaatstraat hebben de medewerkers van ETS zowel spouw als dakisolatie gedaan. Erg snel en vakkundig. Ben er zeer tevreden over. Bedankt, medewerkers van team A en Team B.

Vakmanschap voor een betaalbare prijs

Het zijn vakmensen die een goed stuk werk leveren. Zijn op tijd, denken met je mee, nemen geen risico, als het nodig mocht zijn dan komen ze terug. Al met al een betrouwbaar bedrijf met vakmanschap hoog in het vaandel.

slecht

Na een prettig kennismakingsgesprek een opdracht gegeven tot het vullen van onze spouw en het compleet renoveren van onze begane grond. Er zou nog contact met ons opgenomen worden voor het maken van een afspraak voor de spouw, een andere voor een technische schouw en een 3e voor de renovatie. Na 2 maanden niets gehoord zelf contact op moeten nemen (meerdere keren moeten bellen/mailen voor reactie). Dit werd naar mijn inziens afgedaan met een smoesje dat degen van de planning zijn werk niet goed deed en er niet meer werkzaam was. Bij het vullen van de spouw werd door een medewerker de trapleuning eraf gelopen die wij zelf konden repareren. Bij de afspraak van de technische schouw is er niemand op komen dagen. Gelijk gebeld en te horen gekeregen dat er geen afspraak in de agenda stond. Onze vaste aanspreekpunt (die al lastig bereikbaar was) was toevallig ook ziek op dat moment. De directe collega zou erin duiken waarna ik een mail heb gestuurd met bovenstaande ter uitleg. Hierop kreeg ik de telefonische reactie dat ik beter een ander bedrijf kon zoeken omdat er geen vertrouwen meer zou zijn. Blijkbaar lopen de zaken zo goed dat er niet harder gelopen word bij een offerte van 10k. Ik zou dit bedrijf niemand aanraden met zo'n werkwijze en vingers wijzen naar andere maar zelf niets willen/kunnen oplossen!

netjes gewerkt, snel en goed personeel

Snel een werkafspraak kunnen krijgen, helaas door ziekte één week uitgesteld. Goed en snel gewerkt en opgeruimd. Zijn prima tevreden. Nu afwachten wat de besparing opleverd. Bedankt

Uiterst professioneel bedrijf met dito werknemers.

ETS heeft bij ons de garage geïsoleerd met Pur. Goed materiaal, goed gereedschap en werknemers die weten waar ze over praten. Kortom: vakwerk! Volgende keer zeker weer.

Professioneel gedreven en vriendelijke behandeling

Ik ben zeer tevreden. De 2 vriendelijke heren die het isolatie materiaal onder ons huis hebben geplaatst hebben na een al heel lange dag toch nog een stop bij ons gemaakt. Ik ben tussentijds netjes op de hoogte gehouden dat het later werd. Van jullie bedrijf en kwaliteit kan menig bedrijf nog een hoop van leren. Zeer vriendelijke groet en dank, Sean swart

Over ETS Isolatie