Goed werk voor een mooie prijs

de spouw en vloer laten isoleren door ETS Isolatie het werk is uitgevoerd door vrolijke mensen en goed uitgevoerd

Vlekkeloos verlopen

Na positieve ervaringen met ETS in onze vorige woning hebben wij bij onze nieuwe woning het dak, de vloer en de spouw laten isoleren. Ze hebben weer prima werk afgeleverd( voor een prima prijs) en ook alles weer netjes achter gelaten

Beste A. Van Veen, Hartelijk dank voor uw review, wat fijn om te horen dat alles wederom naar wens is geweest!

Heel net bedrijf

Vriendelijke mensen snelle werkers en zeer netjes alles opgeruimd

Bedankt voor je positieve review Sjaak :) Dat doet ons goed!

Goede communicatie en het werk ook naar tevredenheid

ETS is een bedrijf wat vertrouwd aanvoelt. Goed werk willen leveren, zonder tijdsdruk, wat we eerder hebben meegemaakt bij de 'grote' bedrijven. Communicatie was ook prima.

Bedankt voor je aardige review Pieter, daar zijn we erg blij mee!

Zeer slechte service! Mensen kijk verder!

Door dit bedrijf zowel spouw- als vloerisolatie laten doen. Bewust tijdens de verbouwing gekozen voor eerst isoleren en daarna de spouwmuur aan de buitenkant laten schilderen (huis wit laten schilderen door een bedrijf). Komen we er na 3 jaar achter dat op veel plekken in de spouwmuur helemaal geen isolatiemateriaal zit! Na veel heen en weer gemail en late of geen reacties van het bedrijf willen ze de spouwmuur bijvullen maar de beschadiging van het schilderwerk (omdat er weer gaten geboord moeten worden) vergoeden ze niet. Door hun fout worden wij op kosten gejaagd omdat het schilderwerk beschadigd wordt. Tevens al die jaren dus een slecht geïsoleerd huis gehad. Wij hebben dus absoluut niet gekregen waarvoor wij betaald hebben. Tevens wordt de schade die zij veroorzaken niet vergoed. Mensen, kijk verder en ga NIET met dit bedrijf in zee.

Prima werk geleverd

De spouwmuurisolatie is snel en goed uitgevoerd en gelijk merkbaar aan een warmer huis zonder meer te hoeven stoken. De bodemisolatie ging niet helemaal vlekkeloos maar is uiteindelijk ook perfect uitgevoerd.

Slordig gewerkt

Tijdens spouwisolatie hebben ze mijn toiletruimte door geboord en toiletruimte volgespoten met isolatiemateriaal. Alle tegels van de zijwand kapot. Ze vergoeden niks! Mijn internet kabel doorgeboord tijden het boren van ventilatiegaten. Niks vergoed gekregen!! Tijdens vloerisolatie is de hele kruipruimte volgespoten met isolatiemateriaal waardoor mijn kruipruimte niet meer toegankelijk is hier door zijn we grote problemen tijden een verbouwing/uitbouw tegen gekomen. Kortom hebben ze veel problemen veroorzaakt en ze helpen me nergens mee!! Ze lossen niks op. Eerst geven ze fout toe dan een jaar aan het lijntje houden en na allerlei documenten overleg word er gezegd: ,,zoek het zelf maar uit”... ???? Grote prutsers zijn het.

Klantcontact

Probleem van vloerisolatie opgelost. Nadien contact gehad met Ets en een mooie bos bloemen als excuus ontvangen.

Uitvoering prima

Gevel en vloer laten doen. Prima uitgevoerd.

Verschrikkelijk!

Wát een slechte afwerking, dit is niet normaal. Ons dak laten isoleren en we zijn ons kapot geschrokken door het eindresultaat. Het dak is niet meer netjes te krijgen. Ze hebben het alles behalve netjes en veel te dik gespoten, waardoor wij het niet kunnen afwerken. Ze hebben er echt een rotzooi van gemaakt, zwaaaar teleurgesteld en ik hoop van harte dat ze dit snel komen fixen. Dit kan zo niet!!!!!

Werkzaamheden keurig uitgevoerd als afgesproken

De uitvoerende mannen hebben keurig hun werk verricht en ik ben zeer tevreden over de uitvoering inclusief de inachtname van de regels conform het Corona protocol. Ik kan u het bedrijf van harte aanbevelen Joop Bos

Mooi praatje maar zeer slechte uitvoering

Alles mooi voorgespiegeld tijdens verkooppraatje. Uitvoering erg slecht. Vloerisolatie slecht en op meerdere plekken helemaal niet aangebracht! Foto's opgestuurd naar Ets. Werd niet op gereageerd. Derden ingeschakeld, toen direct een narrig telefoontje dat het opgelost ging worden. 3 afspraken op de dag zelf afgezegd, de 4e afspraak ging gelukkig door. Medewerkers schrokken van het resultaat. Zijn uren bezig geweest om er nog iets van te maken. Hebben foto's genomen om te laten zien aan Ets. De jongens hebben genoeg excuses gemaakt voor het prutswerk van hun collega's. Inmiddels ook contact gehad met Ets. Een bloemetje en excuses ontvangen. Heel netjes. Wij hebben het nu af kunnen sluiten

Van isolatie t/m subsidie aanvraag perfect!!

Van isolatie t/m de subsidie aanvraag prima geregeld!!

Uitvoering/nazorg-afstersales zorgen voor matige/slechte score

Werkzaamheden in de kruipruimte en zolder laten uitvoeren door ETS. Waar in het begintraject (sales) er veel aandacht wordt besteed qua telefoon en mailverkeer, voor het binnenhalen van de opdracht, is er na het plaatsvinden van de werkzaamheden beperkt contact mogelijk. Voor aanvang van werkzaamheden duidelijk gevraagd wat er moet worden afgedekt/afgeplakt (i.v.m. dakisolatie zolder). Helaas na plaatsvinden werkzaamheden alles onder met isolatie spul zoals o.a. kraanaansluiting wasmachine en CV-ketel. Helaas ook niet op alle plekken de besproken dikte isolatiewaarde genoeg gespoten, op dit moment in afwachting van uitkomst - oplossing van ETS.

Snel en correcte uitvoering

Binnen een paar uur de woning voorzien van vloerisolatie. Vriendelijke mensen die snel en netjes werken. En dat voor een heel scherpe prijs. Aanrader !

Uitmuntend!

Onlangs meerdere woningen door deze firma laten verduurzamen. Tevens deden ze een zeer interessant voorstel voor zonnepanelen, die hebben we er ook maar meteen bij laten installeren. Ben goed behandeld door de dame en heren van ETS.

Goede en vlotte service

Prima werk geleverd en nadien heel erg goed geholpen met de subsidie aanvraag. Ondertussen al na 17 uur en er werd alle tijd genomen om me te helpen. Hartelijk dank hiervoor.

Goed en snel opgelost !

Na een nare ervaring met ETS isolatie , hebben we telefonisch contact gehad . En zijn we samen tot een goede oplossing gekomen ! Prima service en alsnog snel opgelost.

De vloer voelt al meteen warmer aan!

Afgelopen donderdag zijn John en Tomasz de vloer van onze woning komen isoleren. Dit werd gedaan met gesloten cellige PUR. De jongens gingen direct aan de gang en waren ook al weer snel klaar. Net en vriendelijk personeel en leggen goed uit wat ze gaan doen. Na het isoleren rook je eventjes een sterke lucht in de woning, maar na 2 uur was de lucht weer helemaal weg. Nu, na het isoleren, voelt de vloer meteen warmer aan.

in afwachting van de afgesproken oplossing

na een schade verhaal, zijn wij nu bezig met een oplossing. Wij zijn nog in afwachting van het eind resultaat

Klacht over stank na isolatie is opgelost

Half september is onze vloer geïsoleerd. Na oplevering werd aangegeven dat na ongeveer 48 uur de stank weg moest zijn. Na ruim een week stinkt nog het in een deel van het huis en onze klacht daarover wordt niet goed opgepakt door dit bedrijf. Wij hebben gevraagd of iemand kan komen kijken. Telefonisch al 2x contact gezocht en inplannen lukt kennelijk niet vanwege ziekte en er is geen zicht op wanneer onze klacht opgelost wordt en dat stoort ons enorm. Er werd voor uitvoering wel steeds gebeld over de datum van uitvoering, maar verhelpen van onze klacht is kennelijk moeilijk. Positief aanbevelen is hierdoor op dit moment moeilijk, tenzij het bedrijf er adequaat op gaat reageren. Inmiddels zijn er 2x medewerkers geweest om de klacht te verhelpen. De ventilatie onder de vloer was onvoldoende door dichtgespoten roosters. We wachten nu af of de klacht definitief is verholpen.

Zeer klantvriendelijk. Komen hun afspraken na. Uitleg zeer goed. Begeleiding ook zeer goed. Ze helpen de klanten super goed. Echt een aanrader.

Spouw en vloer isolatie laten doen door ETS. Zeer netjes en professioneel uitgevoerd door uitermate vriendelijke en meedenkende werknemers. Ook mbt de subsidie aanvraag is goed advies gegeven door de accountmanager. De prijs is absoluut concurrerend ten opzichte van andere aanbieders met dezelfde oplossingen. Niks anders dan lof over dit bedrijf.

Prima bedrijf

Komen hun afspraken na. Geven graag advies. Scherpen prijs kwaliteit verhouding. Werken in hoog tempo gaan niet eerder weg tot het werk klaar is. Prima werk geleverd.

Bedankt voor de mooie review Ed!

Klantgerichte kwaliteit

Op donderdag bij Maud een offerte aangevraagd, 2 uur later ontvangen en de volgende dag is het werk uitgevoerd. Twee ‘topgasten’(Hamza en Ronnie) hebben geïsoleerd! Maar werkten ongevraagd ook wat beschadigde voegen bij. Ruimden de omgeving netjes op. Je zag dat ze samen plezier hadden om de klant te verrassen. ETS wees zuinig op deze visite kaartjes! Kortom veel waarde voor je €!

De jongens hebben het ook als zeer prettig ervaren, dankjewel!

Over ETS Isolatie