Filters

10

Goed

Kreeg uitnodiging van Envida, lijstje ingevuld en verstuurd, dag erna mijn eerste prik! Vriendelijke vrouw, mooie locatie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Voor mij was alles goed
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Heb zelf geen punt voor een verbetering
10

Top

Vlug en zeer goed geholpen!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prima geregeld. Fijne mensen.

Kwaliteit goed. Lieve mensen. Snelle afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Prettige medewerkers en een fijne vaccinatie!

Snelle werknemers die duidelijk weten wat ze moeten doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Misschien een wit doek tussen de twee prikkers in verband met privacy.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Zie bovenstaande.
10

Erg vriendelijke en fijne ervaring

Ik kwam binnen en mocht gelijk gaan zitten op me te laten vaccineren; ik hoefde dus niet te wachten (erg fijn). De mensen waren vriendelijk en stond binnen een aantal minuten weer buiten! Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

Op mijn gemak

je voelt je welkom en personeel legt alles goed uit. Dat kan je meekijken met ze maar je spuit geschiedenis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Prima

Vriendelijke dames, goed en snel geholpen. Locatie is een beetje vreemd maar ik had al vernomen dat deze verdwijnt. Wat dan dus ook betekend dat ik over een maand naar sittard moet en dus 2 uur moeten rijden om een prikje te halen. Hier ben ik minder blij mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Locatie
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Ook in het noorden van limburg een locatie
8

Goede service

Klantvriendelijk en snelle dienstverlening

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

goed ervaren

Ik heb mij wel goed gevoeld. Is alleen jammer dat ik voor mijn vervolg afspraak helemaal van Venlo naar Sittard moet rijden. Had ook wel van te voren wat meer toelichting willen hebben over de behandeling. Ook dat er meerdere spuiten nodig zijn en die niet meer in Venlo gegeven kunnen worden. Dat als ik naar Venlo zou willen ik deze dan zelf moet betalen omdat die geen verband hebben met de zorggroep.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Locatie in Venlo
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

goed en duidelijk

snel en duidelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

goede service , wat te lange wachttijd resultaat

de afname van de PCR test ging prima, zonder wachttijd en op tijd. Vriendelijk deskundig personeel. Nadeel met betaling was dat geen credit cards geaccepteerd werden , wat toch vaak in zakelijke wereld wel gebruikelijk is. De gegarandeerde wachttijd voor het resultaat was langer dan tijd tot mijn vertrek met vliegtuig naar mijn bestemming. Dus was ik afhanleijk van (het waarschijnlijke) toeval dat resultaat vroeger zou komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? wachttijd resultaat PCR
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? kortere tijd voor lab onderzoek , dit is ook in verhouding dan met de hogere prijs voor pcr test
9

Prettig

Erg prettig bezoek

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goede ervaring bij EASE

Goede ervaring bij EASE

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

De wachttijd .......

Jammer dat je wat lang moet wachten ....verder vriendelijke medewerkers!

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

goede dienstverlening

Ik ben zeer goed geholpen. De prijs vind ik persoonlijk erg hoog (te hoog)

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? de prijs
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Prijs
  • Hoe kunnen we verbeteren? prijs verlagen
10

Prima geregeld

Fijne en snelle afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
9

goed en deskundig geholpen

goed ontvangen en deskundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
8

Vriendelijk personeel en duidelijke uitleg

De zorgprofessional was vriendelijk en gaf duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Tijdsplanning
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd
  • Hoe kunnen we verbeteren? Nog beter de tijd monitoren.
10

ging prima

Ik was er nog nooit geweest, maar ik ben snel geholpen en supervriendelijk. goede uitleg van de vaccinatie die ik moest hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? beter gebouw
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
7

Snel, vriendelijk, prettig

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Locatie venlo
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
10

Prettig, kundig personeel

Ik werd vriendelijk ontvangen daar aardig, kundig personeel Medicatiegebruik werd goed bekeken en besproken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? N.v.t.
6

Zorgzaam personeel, maar niet op de hoogte van alle protocollen

Ik moest langs komen voor keuring om aan de slag te kunnen op een nieuwe werkplek. Hiervoor heb ik 3 formulieren met nagenoeg dezelfde informatie in moeten vullen. Daarnaast moest ik tussendoor vrij lang wachten en heb ik ze zelf nog moeten herinneren aan een bepaalde test.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? Werkwijze
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Wachttijd, Consult
  • Hoe kunnen we verbeteren? Betere kennis en verbeteren formulieren
10

Super

Heel vriendelijk personeel de vrouw achter de balie was heel vriendelijk en lief en de vrouw van de prik ook heel open vriendelijk met gezonde dosis humor en toch proffesioneel . Kortom super personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? N.v.t.
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? N.v.t.
  • Hoe kunnen we verbeteren? Nvt
6

voldoende

de verpleegkundige deed goed haar werk. Was mij niet duidelijk dat ik me eerst moest melden bij balie. Jammer, daardoor 15 min. gewacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Wat zouden wij moeten verbeteren? gebouw inrichting
  • In welke categorie passen jouw verbeteringen? Medewerkers
  • Hoe kunnen we verbeteren? gebouw oogt rommelig en druk met overal bordjes, pampletten e.d. daardoor erg zoeken waar je moet zijn. oogt daardoor onprofessioneel. Niet duidelijk dat je je eerst bij balie moet melden. Vraag me af waarom er überhaupt een baliemedewerker moet zijn, de verplk. kan toch ook afspraken in agenda maken.

Over Ease-travelclinic

Ease Travel Clinic & Health Support is gespecialiseerd in reizigersadvisering, reisvaccinaties en bedrijfsvaccinaties. Onze reizigersverpleegkundigen geven je persoonlijk advies en de benodigde inentingen op basis van jouw bestemming, gezondheid en reisplannen. Je kunt terecht bij één van onze vier vestigingen in Limburg. Ease is powered by Maastricht UMC+ en GGD Zuid-Limburg.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd