Van harte kan ik mr. (Esther) Sprenkeling aanbevelen als gezinsadvocaat. De wijze waarop zij mij vertegenwoordigde en mij adviseerde in een zeer nare vechtscheiding is buitengewoon goed. Haar focus bleef ook altijd op het belang van onze kinderen. Mr. Sprenkeling wist de rechter te overtuigen dat er sprake is van ouderverstoting! door eenzijdige ouderschuldloyaliteit waardoor er eindelijk beweging komt omdat het verzoek voor een Bijzonder Curator is toegekend.

Efficiënt en vriendelijk

Een zachte landing in een nachtmerrie.

• Betrokkenheid

Gericht op een goede oplossing voor alle partijen

Een echtscheiding is zwaar genoeg. Het is fijn om een advocaat te hebben die samen naar een oplossing te zoeken. Esther is meelevend waar nodig, maar probeert altijd naar een goede oplossing te zoeken en waakt ervoor dat partijen zich in boosheid verliezen.

uitstekend

Esther hebt mij heel goed geholpen en is heel direct en gaat heel professioneel te werk,het is dankzij haar inzet dat ik mijn twee kinderen weer zie en dr is rust in ons gezin na een zeer moeilijke periode.

Esther is goud!

Ze reageert snel en adequaat. No nonsense en goed bereikbaar. Aanrader.

Een uitstekende gezinsadvocaat

Dankzij Esther Sprinkeling kan ik met mijn kinderen in mijn huis blijven wonen

Fijn & persoonlijk contact

Het is laagdrempelig om bij Esther binnen te stappen. Vanaf dat moment is het contact persoonlijk, de adviezen zijn helder en duidelijk. Ze probeert de situatie altijd zo simpel mogelijk te houden. Ik ben zeer tevreden met het proces en het resultaat, zonder Esther had ik dit niet bereikt.

• Betrokkenheid

Esther heeft ons fantastisch bijgestaan,

Esther Sprenkeling is een zeer ervaren en kundige advocate. De scheiding is voor ons naar volle tevredenheid afgerond en ingeschreven. Esther kemerkt zich door als geen ander hoofd- en bijzaken onmiddelijk te scheiden en daardoor heel doelgericht te werk gaat. Voor ons is zij een absolute aanrader voor iedereen als gezinsadvocate!!!

• Betrokkenheid

helder overleg, snel handeling, betrokken en meedenkend

uitstekend

Aangename manier van werk

Heel fijn in de omgang. Heel meedenkend en duidelijk. Al met al een top ervaring

Snel, goed inzicht in materie en fijn advies

Esther heeft mij geadviseerd inzake een issue met de plaatsing van mijn kind op een Middelbare School, waarin ze goed zag welke weg het beste te bewandelen voor een goed resultaat. Wij zijn blij met een positieve uitkomst.

Adequaat en betrokken

Esther stond mijn pleegdochter met raad en daad bij in een lastige en zeg maar gerust smerige alimentatiezaak. Esther kreeg voor elkaar dat de alimentatie zelfs hoger dan gevraagd werd toegekend. Ze toonde zich betrokken en begripvol tegenover mijn vaak gekwetste pleegdochter en wist haar gerust te stellen na elke gerechtelijke sneer van de alimentatieplichtige.

Esther Sprenkeling, Aanrader!!!!!!!

Ik heb (gelukkig) niet vaak een advocaat nodig gehad, en heb ook met een paar gesproken voordat ik bij Esther Sprenkeling terecht kwam, maar wauw! Ik heb echt helemaal geen stress gehad of zorgen hoeven maken over het onderzoeken van iets. Er werd voor alles gezorgd. Ik hoeft alleen stukken en informatie op te sturen en voor ik het wist...... Was ik gescheiden. Zonder poespas. Ik heb echt alleen maar lof. Ik hoefde ook niets uit te leggen. Ik moest zelfs genieten van mijn vakantie die ik gepland had, want zij regelen alles. Ik heb er echt geen omkijken aan gehad. Again, aanrader!!!

Snel, krachtig, overtuigend!

Snel en daadkrachtig gehandeld bij oplossen van conflict.

Esther is een scherpe,heldere advocaat die onrecht goed aangeeft.Annelieve en Monique

Fijne advocaat die zich niet snel uit het veld laat slaan,niet uit het oog verliest waarover het nou precies gaat,heel dankbaar,Monique en Annelieve

Betrokken,eerlijk en behulpzaam

Zeer goede ervaringen.

Goed ervaring

ik had nooit gedacht dat komt een dag dat ik een advocaat nodig is,en dit situatie hoop ik voor nieamand maar als het zover is,zou ik zeker esther sprenkelingadviseren.mijn nederlands taal is niet zogoed ,en zij geeft mij al tijd en aandacht en wat vind ik ook heel belangrijk zij is altijd bereikbaar via telefoon en als zij is niet op kantoor zij gaat mij op het zelfd dag teug bellen .en zij geeft altijd de goed advis op de goed tijd

Professioneel en persoonlijk betrokken.

Mijn ervaring met mevrouw Sprenkeling is heel positief. Bij bespreking van de zaak is zij professioneel en zakelijk en tegelijkertijd voelt ze ook goed aan wanneer er persoonlijk advies nodig is en dan is zij betrokken en empathisch. Een zeer prettige combinatie. Het is duidelijk dat zij hart voor de zaak heeft en dat straalt zij uit in haar manier van werken.

Beste mr. E. Sprenkeling, Enige tijd geleden heb ik u benaderd voor een case. Ik had mij geen lievere & betere advocate kunnen wensen. Onze samenwerking en uw hulp heb ik als zeer prettig ervaren. Mijn zaak is succesvol afgerond! Ik wil u graag bedanken voor alle inzet en gedane zaken.

Mijn ervaring met mevrouw Sprenkeling is heel goed geweest. Zij is achter mijn zaak aangegaan en heeft nooit opgegeven. Wij waren er ongeveer 1,5 jaar mee bezig en zij heeft echt haar best gedaan. Ik ben super blij dat ik het heb kunnen winnen en dat het netjes afgerond kon worden.

Fijne advocaat met goede kennis van zaken

Esther heeft ons geholpen met het bezwaar tegen de schoolloting van onze dochter. Haar jarenlange ervaring en (pro deo) inzet om gedupeerde kinderen te helpen heeft ertoe geleid dat het ook voor onze dochter het gewenste resultaat heeft gebracht. Dankzij haar gedegen kennis van de procedures rondom de loting helpt zij om door de bomen het bos te zien in dit complexe proces. We hebben de samenwerking met Esther als zeer prettig ervaren.

Top advocaat!

Je weet direct wat je aan Esther hebt. Ze stelt het belang van het kind voor op, wat ik persoonlijk heel belangerijk vind. Esther is duidelijk en vriendelijk. Een betere combinatie kan je voor een advocaat niet hebben. De communicatie verliep top. Esther reageerd snel, en stelt niks uit. Ik ben één en al tevreden.

My experience with divorcing in Amsterdam

For this difficult issue I have contacted advocate Mr. E.E. (Esther) Sprenkeling from Loos & Boekema. She estimated all the risks and gave the professional advise about possible solutions from which the most favourable was chosen. As a result, no surprises in the court and got it the right to continue living in my residence home further. Being non-Dutch I appreciate the attention and involvement of advocate so I could relay on her experience and warm support. Many thanks Esther!

Behulpzaam

Esther Sprenkeling ging na een telefoontje met aan de slag met mijn dossier. Zij eas altijd bereikbaar voor vragen. Ook na de uitspraak van de rechter heeft ze me verder geholpen met zaken in order te krijgen. Bedankt

Duidelijke uitleg, snelle communicatie en realistische doelen.

Esther geeft duidelijke uitleg van de procedures en geeft realistische verwachtingen. Ze antwoord snel op mails en volgde mijn casus correct op.

Marnixstraat 184

1016TH Amsterdam