Vanaf het allereerste moment dat ik contact opnam met het kantoor, werd ik professioneel en met de grootste zorg behandeld. Dit gaf mij een gevoel van vertrouwen en gemoedsrust, wetende dat ik in goede handen was. De toewijding en vastberadenheid waarmee Esther mijn zaak heeft behandeld, heeft een diepe indruk op mij gemaakt. Ik kan met volle overtuiging zeggen dat ik geen betere advocaat had kunnen aantreffen. Als u op zoek bent naar een betrouwbare advocaat die niet alleen juridische expertise biedt, maar ook betrokkenheid, zorg en toewijding toont, dan kan ik Esther ten zeerste aanbevelen. Mijn zaak is succesvol afgerond en ik ben haar nog steeds dankbaar.

Sympatiek en flexibel

Esther heeft voor mij en mijn parthner, beide weinig verdienend, pro deo een samenlevings contract samengesteld. Omdat we wat afwijkende ideeën hadden hebben we een gezellige bijeenkomst op haar kantoor gehad en het contract opgesteld. Ook later bij advies over de 'russishe roulette' bij de middelbare school keuze gewoon even kunnen mailen. Ze bestaan nog: advocaten met het hart op de juiste plek. Kamiel Proost en Coleen Olkers

• Betrokkenheid

Vriendelijk, efficient en no nonsense

Ik was op aanraden van een vriend terecht gekomen bij Mr Sprenkeling om snel mijn scheiding te regelen, omdat ik met een andere advocaat niet vlot verder kwam. Wij konden de procedure snel en efficient afwikkelen wat voor alle partijen erg prettig was. Alles is soepel, efficient en professioneel behandeld.

• Betrokkenheid

Uitstekend geholpen, zeer ervaren en resultaatgedreven.

Zeer ervaren mediator, resultaatgedreven, kundig, professioneel en vriendelijk.

• Betrokkenheid

Geweldig ! Wat een geluk dat mevrouw sprenkeling op mijn pad terecht gekomen is.

Mijn ervaring omschrijf ik volgt: Voor iemand die soms niet uit haar woorden kan komen (anders talig opgevoed) of de juiste woorden kan vinden. Mevrouw Sprenkeling de tijd om naar mij te luisteren en begrijpt me dan ook heel goed. zonder dat ik mij hierover druk hoef te maak. Ze is begripvol, geeft goede adviezen en je voelt je gesteund. Er waren momenten dat ik het even niet meer zag zitten maar gelukkig stak ze een hart onder de riem. Iedereen heeft dat wel eens nodig. Bij vragen kun je haar altijd benaderen en ze is heel goed bereikbaar. Zelf vind ik dat ze ook snel reageert op je e-mails.

• Betrokkenheid

Mevrouw Sprenkeling weet wat ze doet!

Mijn ervaring is uitstekend! Ik ben mevrouw Sprenkeling erg dankbaar. Professioneel en effectief. Een gezinsadvocaat en mediator die weet wat ze doet. Dankzij haar kan ik weer met een gerust hart verder. En ik raad haar zeker aan.

• Betrokkenheid

Bijzonder aangenaam en verlichtend in een kleine maar bedrukkende zaak.

Haar bereikbaarheid en voortdurende snelle, adequate respons op de ontwikkelingen in betreffende zaak (schriftelijk, telefonisch en in persoon), resulterend in een uitspraak die niets te wensen overliet, maakten het een vreugde van mr. Sprenkelings diensten gebruik te mogen maken.

Proffesionele hulp in mensentaal

Mijn vragen werden snel en duidelijk beantwoord.

• Betrokkenheid

Esther heeft ieders belangen gewaarborgd, maar ook met name van het kind

Eigenlijk begint de relatie na het uiteengaan van de ouders weer opnieuw, maar in een ingewikkelde situatie. Esther heeft op een fijne persoonlijke manier ons beide belangen vertegenwoordigd, maar vooral duidelijk gemaakt dat we daar samen zitten voor ons kind. Het is erg belangrijk voor een kind om de ouders normaal (volgens de afgesproken regels) met elkaar om te zien gaan. Het ouderschapsplan is een heel goed hulpstuk daarbij, waardoor discussies voorkomen kunnen worden. Dit heeft voor mij een fijne nieuwe start betekent, ook in de relatie en communicatie met mijn ex-partner.

Super geholpen

Denk dat deze zaak erg ingewikkeld was wat feiten betreft. Halverwege was ik beetje bang dat het niet zou lukken maar door het professionele werk toch tot een goed einde gebracht. Ik kan mevr.mr. sprenkeling dan ook vanharte aanbevelen.

• Betrokkenheid

snelle en duidelijke afhandeling.

Snelle en duidelijke communicatie. Klantgerichte organisatie,

Mijn ervaring met Esther Sprenkeling is heel erg goed

Het is een top advocate,die echt naar je luisterd en het beste resultaat voor je eruit haald,ze denkt vooruit en weet situaties goed in te schatten en is daardoor altijd voorbereid op elke mogelijke scenario.

• Betrokkenheid

Bijzonder betrokken en kundige advocaat.

Esther Sprenkeling ingehuurd om voor mijn belangen op te komen in mijn echtscheiding. De werkwijze van Esther is zeer betrokken en meevoelend, ze draagt zorg voor het beoogde doel. Niet alleen de wettelijke uitvoering wordt uitstekend verzorgt maar ook de zo belangrijke menselijke aspecten die bij een scheiding met kinderen komt kijken. Ik raad de hulp van deze buitengewone advocaat zeer aan.

Helder en doortastend

Esther heeft mij heel goed geholpen bij een verzoek om gezamenlijk ouderlijk gezag en een omgangsregeling. Haar efficiënte werkwijze is erop gericht om uit de boksring te blijven, wat positief is voor onze relatie als co-ouders en voor de kinderen. Al haar keuzes en adviezen waren ‘spot-on’.

• Betrokkenheid

Komt op voor welzijn van het kind

Er wordt goed gekeken naar het welzijn van het kind. Hierin wordt je als client ook in alle eerlijkheid verteld wat je kansen zijn. Ook of bepaalde eisen goed zijn voor het welzijn van het kind, en of de rechter je hierin gaat horen. Een hele fijne en duidelijke begeleiding.

• Betrokkenheid

Eindelijk weer rust in mijn leven :-)

Eshter heeft voor mijn gevoel haar uiterste best gedaan om het voor elkaar te krijgen waar ik recht op had, was geen makkelijke zaak maar uiteindelijk heb ik weer rust in mijn leven, vriendelijk dank voor alle hulp Esther :-)

Hartelijk en daadkrachtig

Esther is in het persoonlijk contact hartelijk en betrokken, erg goed bereikbaar en reageert snel. Daarnaast is zij zeer daadkrachtig en doelgericht in haar handelen. Een absolute aanrader wanneer u een advocate zoekt.

Dankbaar

Dankzij Esther Sprenkeling is eindelijk gelukt wat ik niet meer voor mogelijk had gehouden, ben haar zeer dankbaar, mijn leven is weer vredig zonder familie stress zeer aan te bevelen

Zeer kundig geholpen

Vlekkeloos verlopen, weet waar zij het overheeft en zeer vriendelijk. Aanrader voor mensen die een gezinsadvocaat nodig heeft in een toch al nare tijd

• Betrokkenheid

heel erg zakelijk en to the point, kortom hoe een advocaat zijn moet

Hartstikke goed en vriendelijk

• Betrokkenheid

Geweldige juridische hulp met uitgangspunt het kind

Mevrouw Sprenkling is eerlijk, rechtdoor zee met op de eerste plaats oog voor het kind. Ze heeft mij veel steun gegeven en heeft mij geholpen bij al mijn vragen. Ze heeft zich voor mij keihard ingezet en met veel geduld en doorzettingsvermogen bijgestaan in mijn juridisch proces. Zonder haar hulp had ik de moed al lang opgegeven.

Rots in de branding

Met bijzondere aandacht en specialisme voor kinderen in een scheiding heb ik Esther weten te strikken voor mijn vechtscheiding, die (helaas) haar weerga niet kent. Ze staat er als een rots in de branding en daarbij is er ruimte en begrip voor de stroom aan emoties die zo'n scheiding met zich mee brengt. Chapeau!

Krachtig, duidelijk en direct

Ik heb Esther vandaag nog bij iemand aanbevolen. Wat voor mij persoonlijk het meest waardevol was, is dat Esther mij kracht gaf. Als je in scheiding bent, staat je leven natuurlijk behoorlijk op losse schroeven. Esther sprak me moed in, wees me de weg, was heel beslist in welke stappen er gezet moesten worden. Esther is duidelijk en direct en goed bereikbaar. Telkens reageerde ze snel op mijn vragen.

Fijne advocaat

Esther is direct,duidelijk en betrokken.

• Betrokkenheid

Enorm dankbaar voor alle hulp

Advocaat Sprenkeling heeft mij net zo lang geholpen tot er eindelijk een einde kwam aan de strijd met mijn ex. De communicatie was erg duidelijk en consistent. Ook was zij erg betrokken en gaf zij mij goede steun gedurende het hele proces. Super TOP!!

Marnixstraat 184 1016TH Amsterdam

020-3200046