Goede aandacht en begeleiding

De uitvaart was erg mooi en goed verzorgd, er werd goed voldaan aan onze wensen

• Bereikbaarheid

Uitmuntend, persoonlijke unieke aandacht niets is onbespreekbaar en totaal ontzorgend

Helaas voor ons overleden kort op elkaar onze ouders. De eerste keer geattendeerd door de thuiszorg op Van Dongen Uitvaartzorg. Achteraf gezien een uitmuntende keuze. Door een perfecte begeleiding van uitvaartleider Henk Pieters, en uiteraard het team van van Dongen, is er vanaf het eerste moment veel voor ons uit handen genomen. Dag en nacht konden wij met onze vragen terecht en kregen wij deskundig advies en begeleiding tot een uitvaart waar wij ons helemaal in konden vinden. Bij het tweede overlijden was het voor ons dan ook vanzelf sprekend. We belden weer met Henk, en nogmaals werd dit perfect uitgevoerd. Zeker niet onbelangrijk, de nazorg was zeer hart verwarmend. Ondanks dat we in een verdrietige situatie verkeerden kijken we terug twee mooie uitvaart momenten. Wij bevelen dit bedrijf warm aan!! Bob en familie.

gedegen

Het contact was prettig, vriendelijk en duidelijk

• Bereikbaarheid

Een goede hulp op het moment dat je het nodig hebt.

Vanaf begin goede hulp, snel, goede uitleg en mogelijkheden om het naar wens te krijgen.

• Bereikbaarheid

Henk Pieters heeft ons geweldig fijn begeleid.

Mijn ouders overleden vrij kort na elkaar. Henk Pieters heeft voor zeer verzorgde, passende, persoonlijke en waardige uitvaarten gezorgd, waar we zeer dankbaar voor zijn. Alles was zeer goed verzorgd en Henk dacht in alle stappen met ons mee. We zijn ontzettend blij dat we voor van Dongen hebben gekozen in deze moeilijke tijd. Carla, Zoetermeer

• Bereikbaarheid

Een goede uitvoering van onze wensen

Een fijne uitvoering van wat wij zelf in gedachten hadden. Niets zonder overleg, alles was bespreekbaar.

Fijne samenwerking

Goed ontvangen en super geholpen. Samenwerking was super fijn en werd geluisterd naar onze wensen.

• Bereikbaarheid

De organisatie van de uitvaart is prima verlopen en goed verzorgd! Fijn contact en complimenten voor bereikbaarheid en betrokkenheid!

• Bereikbaarheid

De totale plechtigheid tot volle tevredenheid uitgevoerd

Van intake gesprek tot afloop van de crematie alles precies uitgevoerd zoals wij dat besproken hadden. De medewerker dacht met ons mee zonder iets te willen opdringen. De route van het rouwcentrum via het huis van mijn overleden moeder naar het crematorium was geen probleem, hij had zelfs de route verkend. Kortom, een uitvaartverzorger die oog voor de wensen van de nabestaanden heeft.

alles perfect geregeld

Mieke van Bergen Henegouwen was een topper. Al mijn wensen konden vervuld worden. Zij stond op elk moment voor mij en mijn dochters klaar. Wat kan ik nog meer zeggen, een dikke 10!

• Bereikbaarheid

Veel aandacht voor de persoon

Vanuit Van Dongen is er met veel respect voor de overledene omgegaan. Daarnaast werd er echt de tijd genomen om stil te staan bij wat voor de nabestaande belangrijk was, en dit werd zeer gewaardeerd door ons. Ook konden wij als nabestaanden gebruik maken van een sleutelkamer, waardoor we te alle tijden toegang hadden tot het pand.

• Bereikbaarheid

Een deskundige uitvaartverzorger met persoonlijke aandacht

Van Dongen Uitvaartzorg heeft voor ons een uitvaart verzorgd. De persoonlijke aandacht en deskundigheid voor en tijdens de uitvaart en de nazorg hebben ons enorm geholpen. Ik beveel Van Dongen Uitvaartzorg dan ook aan.

erg goed geregeld.

al onze wensen zijn uitgevoerd, Mieke was erg betrokken en kwam met goede ideeën. mijn familie en ik zijn zeer content met het verloop van de crematie en de dagen ervoor. bij deze erg bedankt.

• Bereikbaarheid

Betrokken, ontzorgend, ter zake kundig

De zin hierboven dekt het volledig

Een zorg minder

Er zijn goede afspraken te maken waar men zich aan houdt. Zelfs in het weekend is contact mogelijk. Men neemt zoveel als je wenst uit handen. Alles op een lokatie.

• Bereikbaarheid

Geen opdrachtgever maar wel de moeder van overledene.

Wanneer je gescheiden bent en een kind ten grave moet brengen, kies een ander. De tweede partij wordt gewoonweg vergeten. Geen uitleg, meerdere malen dezelfde vragen moeten stellen, weinig/geen terug koppeling. Ook niet na 2 dagen wanneer informatie er nog niet is. Sluiten kist nadat de ene ouder heeft gesloten is niet als suggestie gegeven. Gewoon de andere ouder niet meenemen in het proces. Na de uitvaart een uitgebreid gesprek op kantoor gehad. Met deze uitvaart heeft men nieuwe inzichten gekregen mbt gescheiden ouders. Helaas zijn er mensen die zelfs in tijden van diep verdriet en rouw andere nabestaanden buitensluiten met onvolledige informatie en oneerlijkheid. In de toekomst zullen stappen gemaakt gaan worden om dit in de toekomst te voorkomen. Ik kan nu met een beter gevoel terug kijken. Ook bij de uitvaartverzorger zagen ze dit gedrag niet aankomen.

• Bereikbaarheid

Geachte mevrouw, Via dit medium willen wij niet in detail treden in verband met privacy. Maar u was niet onze formele opdrachtgever van de uitvaart. Wij hebben wel geprobeerd u te betrekken bij de uitvaart. Helaas is dat in uw ogen niet gelukt. Graag nodig ik u hierbij uit voor een gesprek.

Warm en betrokken.

Een professioneel, betrokken, toegankelijk Uitvaartzorg. Duidelijk in de uitleg en geven je ruimte in eigen mogelijkheden, zonder zichzelf op te dringen.

een zeer menselijke begeleiding

een zeer goede begeleiding en mee denken over de dienst.

• Bereikbaarheid

Prettig contact en de zaken worden afgehandeld zoals het hoort.

Vanaf eerste moment een prettig contact. Alles wordt in alle rust doorgenomen. Men neemt de tijd voor je. Er is ter zake kundig, ervaring.

een warm afscheid

Na het onverwachts overlijden van mijn man , heeft Iwan ons heel goed begeleidt. We hadden de sleutelkamer en hebben dit als zeer prettig ervaren. Ook de uitvaartdienst bij Van Dongen was erg prettig en intiem. We kijken terug op een mooie en waardige afscheidsweek. Onze dank hiervoor Iwan. Fam Hoff

Prima bedrijf

Mieke heeft de uitvaart van mijn vader begeleid dit heeft zij uitstekend gedaan. Mieke was in alles snel, flexibel en deskundig.

• Bereikbaarheid

Uitstekende verzorging van de uitvaart

Dhr. Pieters heeft ons vakkundig geholpen; integer, respectvol. Goed verzorgde accommodatie.

• Bereikbaarheid

Ontzorging op een professionele en menselijke manier

De heer Henk Pieters van Van Dongen Uitvaartzorg heeft ons van het eerste tot en met het laatste moment ontzorgd op een uiterst professionele en menselijke wijze. De communicatie, zowel persoonlijk, telefonisch als via de mail, verliep bijzonder prettig en efficient. Ook de flexibiliteit getoond tijdens enkele onvoorziene gebeurtenissen verdient een pluim. Zo werd de uitvaart van onze moeder een waardevolle gebeurtenis om met tevredenheid op terug te kijken.

Prettige samenwerking.

Prettige medewerkster, voortvarend en meedenkend. Ontzorgen in een moeilijke periode. Prijs is acceptabel en volledig overeenkomstig offerte. Geen aanmerkingen, alleen maar complimenten.

• Bereikbaarheid

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Zijn ook 's avonds bereikbaar!!

Bredewater 20 a

2715CA Zoetermeer

079 343 43 03

Over Van Dongen UitvaartZorg B.V.

Waar uitvaarten vroeger volgens een strak protocol verliepen, is er tegenwoordig steeds meer ruimte voor een persoonlijke invulling. Nabestaanden hebben vaak geen idee van alle mogelijkheden. Wij inspireren u graag. Door goed te luisteren en nooit nee te zeggen, verrassen we met een waardevolle invulling. Samen zorgen wij dat het een mooie herinnering wordt.