Op ons gemak voelen.

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen. Henk Pieter straalde rust uit en gaf ons ook een rustig gevoel. Top geregeld.

Verzorgd en respectvol

Ik ben uitstekend geholpen door Henk. Ik zag als een berg op tegen het regelen van de cranks en hij heeft die zorgen heel snel weggehaald. Hij dacht goed mee en heeft gezorgd voor een mooi en waardevol afscheid van mijn broer.

Made a very difficult time manageable - Thank you

The support and guidance was excellent - and the event on the day what i had wanted and had expected thanks to Henk's professionalism.

• Bereikbaarheid

Hele fijne ondersteuning bij de uitvaart

Onze ervaringen met Van Dongen bij de uitvaart van onze moeder was zeer positief. In deze verdrietige tijd hielp Mieke van Bergenhenegouwen van Van Dongen met zorg, accuratesse en gepaste humor. We hebben de sleutelkamer zeer gewaardeerd en raden iedereen die op zijn eigen wijze afscheid wil nemen van een geliefde zeker aan om met Van Dongen Uitvaartzorg in zee te gaan.

• Bereikbaarheid

Goed geholpen en met respect.

Na het overlijden van mijn vader zijn wij op een fijne manier geholpen en onze wensen zijn gerespecteerd. Wij vonden het ook prettig om na de plechtigheid een moment voor een evaluatie te hebben. Zo konden we het op een goede manier afsluiten.

Erg goed

De heer Henk Pieters heeft ons uitstekend bijgestaan. Veel dank daarvoor. Hij was altijd goed bereikbaar en reageerde snel. We zijn erg tevreden.

• Bereikbaarheid

Alles tot in de perfectie geregeld

Vanaf het eerste contact tot na de uitvaart is er een prima service geleverd , waarbij duidelijk uitgelegd is wat de mogelijkheden waren en goed naar onze wensen is geluisterd. We hebben een zeer mooie uitvaartplechtigheid gehad. De technische mogelijkheden waren erg goed waarbij de livestream voor ons een uitkomst was. Het contact na de uitvaart hebben we ook als prettig ervaren. Al met al zijn wij zeer content met de firma van Dongen

• Bereikbaarheid

Een uitvaart om nooit te vergeten.

De uitvaart is op een buitengewone manier verlopen. Heel hartelijk en innemend. Ook de inrichting van de locatie heeft eraan bijgedragen. De wijze waarop het allemaal geregeld is verdient alle lof. M.n. chapeau voor Mieke die heel meelevend van begin tot eind ons begeleid heeft.

• Bereikbaarheid

Een en al lof en complimenten voor de uitstekende zorg!

Een geweldige verzorging van de uitvaart ondanks onze bijzondere situatie. Van online uitvaartbespreking, begeleiding, regelmatige communicatie via diverse kanalen tot de mooie uitvaart. Wij zijn Iwan en zijn team ontzettend dankbaar voor de uitstekende zorg en de warme herinneringen die we hebben overgehouden aan de uitvaart van onze tante.

• Bereikbaarheid

Ondanks dat het een verdrietige dag was is alles perfect en mooi verlopen.

Wij zijn prettig geholpen. Alles was mooi geregeld en zag er goed uit. Rustige mensen met een luisterde oor. Ondanks dat het een verdrietige dag was is alles perfect en mooi verlopen.

• Bereikbaarheid

Een liefdevolle uitvaart voor mijn man

Het regelen van de uitvaart na het overlijden van mijn geliefde man, geregeld door Mieke, heb ik ervaren als een warme deken. Zij was zeer liefdevol en begripvol en heeft alles tot in de puntjes geregeld. Mijn dochter en ik hebben de samenwerking met Mieke als zeer prettig ervaren en zij heeft zich als een vakvrouw gemanifesteerd. Haar steun en begeleiding zijn ons zeer dierbaar. Wij zijn Mieke en Van Dongen Uitvaartzorg zeer dankbaar voor het feit dat zo'n verdrietige gebeurtenis toch een mooie herinnering is geworden.

Zeer vakkundig en menselijk

Ik had reeds eerder gehoord over Van Dongen Uitvaartzorg in positieve zin. Mijn man kwam zeer onverwacht te overlijden en bij het zoeken naar een uitvaartonderneming dacht ik direct aan Van Dongen Uitvaartzorg. Het heeft mijn stoutste verwachtingen overtroffen. Direct nadat wij contact met u hadden gezocht kwam Mieke bij mij thuis. Zij vertelde ons wat de mogelijkheden waren en zij paste haar opdracht meteen aan onze wensen aan. Wij hebben Mieke ervaren als een zeer deskundige en menselijke vrouw, die werkelijk alles heeft gedaan om het voor ons zo intiem en mooi mogelijk te maken. Ik ben haar hiervoor zeer dankbaar. Alles was zo goed verzorgd. Ik beveel uw bedrijf bij iedereen die een goed uitvaartbedrijf zoekt van harte aan. Ik dank u en speciaal Mieke, voor alle goede zorgen.

Zeer proffesioneel

Alles tot volle tevredenheid behandeld.

• Bereikbaarheid

Wij zijn tevreden over hoe Mieke van Bergenhenegouwen ons begeleid heeft.

Onze ervaring met Mieke is goed te noemen. Het contact /communicatie met degenen die de kist brachten en het kisten deden vond ik persoonlijk wat minder. Hier werd een iets mindere betrokkenheid ervaren. Het onderdeel communicatie en respect voor wensen is dan ook niet vanwege Mieke iets minder beoordeeld.

• Bereikbaarheid

Persoonlijk, professioneel en betrokken medewerkers

Bij het verlies van een dierbare is het geregel iets waar je als nabestaande niet veel energie van krijgt. Het is dus fijn als je een betrouwbare partij hebt, die je meeneemt in alles waar je mee te maken krijgt. Die partij vonden wij bij Iwan en zijn team.

• Bereikbaarheid

Ervaren medewerkers met aandacht voor de nabestaanden.

Al bij het ophalen van de overledene werd duidelijk dat de nabestaanden betrokken werden bij het proces waar je in terecht komt. In de achtbaan van emoties waarin veel zaken op zeer korte termijn geregeld moeten worden blinkt deze uitvaartondernemer uit in vakmanschap. Er zijn ons veel zorgen uit handen genomen en alles was tot in de puntjes geheel volgens de afspraken die we hebben gemaakt verzorgd.

• Bereikbaarheid

Niet alles is vlekkeloos verlopen

Er zijn wat schoonheidsfoutjes opgeteden: * uitvaart was 1 dag te laat. Was op geattendeerd * op dag zelf werd volgorde besproken? Was bij de intake al besproken? Volgorde ging op dag zelf toch nog mis Tijdens de plechtigheid excuses voor aangeboden, aardig maar ons inziens niet gepast? * muziek try-out vlak voor de plechtigheid Is gehoord door vroege gasten. Waarom geen geluiddichte zaal? * zou cirkel zaalopstelling zijn. Was er niet. * verzoek voor veganistisch broodje met sla en tomaat werd niet ingewilligd. Later bleek op alle broodjes met beleg sla en tomaat te liggen? * crematie 2 dagen later zijn we mee akkoord gegaan maar was niet geweldig. Waarom crematie in Delft ipv Zoetermeer Helaas is een niet naar tevredenheid verlopen. Geen kritiek op de uitvaartmedewerkster, want we vinden haar erg aardig. Ook aardig was het feit, dat door enorme files 1 gaste 15 minuten later arriveerde en dat op haar komst is gewacht. Waarschijnlijk was dit in te lassen door de eigen locatie en er niet aansluitend een andere uitvaart was.

• Bereikbaarheid

Perfect en met gevoel geregeld allemaal. Op alle gebied.

Vanaf het eerste contact met de medewerkers van Van Dongen waar we positief verrast. Men was respectvol, emphatisch betrokken en deskundig. Ook in de verdere begeleiding tussen overlijden en begrafenis was niets teveel en deed men alles om het ons zo makkelijk en prettig mogelijk te maken. Wij hebben er een ontzettend fijn gevoel over, waar we heel goed en fijn op terugkijken. Onze contactpersoon, Iwan Van Dongen, was echt niets teveel, altijd bereikbaar en ook heel empathisch en deskundig. Ook de medewerker voor het opbaren van mijn moeder was uitermate respectvol en heeft ons fijn bijgestaan. Beter had het niet gekund!!! Alles klopte bij van Dongen. Zo hoort een uitvaart te gaan en helpt beslist bij de verwerking van het verlies van onze moeder. Kortom ,niets dan lof voor jullie allemaal!!

Zeer behulpzaam

Ik ben zo goed geholpen ik heb niet eens zo veel van mijn familie gehad dan met mieke ze is een zeer bijzondere vrouw top vrouw ik heb mijn broers wensen kunnen zeggen ze was er na de crematie ook nog met mij in contact super

• Bereikbaarheid

Goede begeleiding, alles was in de puntjes geregeld. Hele vriendelijke mensen en zeer meelevend. Ik kan niets anders zeggen dan jullie hebben het perfect geregeld. Ben jullie zeer dankbaar voor alles.

• Bereikbaarheid

Alle wensen zijn zorgvuldig uit gevoerd.

De crematie van mijn moeder is uitgevoerd door Henk Pieters. Fijn om met deze man over de crematie van mijn moeder te praten. Niets was te veel en konden hem altijd bereiken. Samen met mijn vader, broer en Henk kwamen we snel tot een mooie uitvaart. Omdat wij het moeilijk vonden om te spreken werd ook aangedragen dat er een uitvaartspreker is. Wim Roosenburg Fijn dat Wim ons zo goed kon verwoorden. Onze complimenten. Hartelijk dank voor de mooie uitvaart.

• Bereikbaarheid

De persoonlijke wensen van de familie zijn op een respectvolle en waardige wijze vervult.

Tijdens de verdrietige periode voorafgaand aan de uitvaart hebben wij als familie veel steun, geduld en ruimte ervaren van Iwan van Dongen. Ook heeft hij ons weten te verrassen met de komst van Pastor Van der Bie. De kleinzonen zijn bij de dragen van de kist op een zorgzame wijze begeleid. We kijken als familie terug op een bijzonder mooie, respectvolle en waardige uitvaart.

Warm en vriendelijk

Ik kan niet anders zeggen dan dat wij na het overlijden van mijn man in deze zware en verdrietige tijd warm en vriendelijk zijn bijgestaan door de heer Henk Pieters. Niets was hem te veel, zoveel vragen als we ook hadden ze mochten altijd gesteld worden op welke tijd dan ook. Alles is zo mooi en verzorgt geweest. Ook een speciaal woord van dank aan de heer Wim Roosenburg. Het was een heel mooi, liefdevol en intiem afscheid van mijn man. Deze mooie herinnering zal ik voor altijd blijven koesteren.

• Bereikbaarheid

Een goede gang van zaken.

Wij zijn deskundig bijgestaan bij het regelen van de begrafenis van onze tante. Alles is punctueel uitgevoerd. De rouwkaarten zagen er prima uit. De kosten zijn ook reëel.

Zeer tevreden over de dienstverlening door Van Dongen UItvaartzorg

Heb de dienstverlening door - in ons geval - de heer Pieters van het begin tot en met de afronding in alle opzichten als prettig ervaren. Respectvol, ondersteunend, flexibel, aandacht voor het persoonlijke en met oprechte empathie.

Bredewater 20 2715CA Zoetermeer

079 343 43 03

Over Van Dongen UitvaartZorg B.V.

Waar uitvaarten vroeger volgens een strak protocol verliepen, is er tegenwoordig steeds meer ruimte voor een persoonlijke invulling. Nabestaanden hebben vaak geen idee van alle mogelijkheden. Wij inspireren u graag. Door goed te luisteren en nooit nee te zeggen, verrassen we met een waardevolle invulling. Samen zorgen wij dat het een mooie herinnering wordt.