Goede begeleiding

Mieke van Bergenhenegouwen heeft prima werk geleverd. De familie was enthousiast over het begeleiden van de uitvaart. Stond mij goed bij toen ik in paniek was over het feit dat twee familie leden corona hadden en de crematie uitgesteld moest worden. Goede inschatting van de kosten gemaakt. Prima catering na gedenk bijeenkomst. De muzikale apparatuur moet bij jullie worden bijgesteld. Vooraan hoorde ik de muziek niet goed en de piano is vals.

• Bereikbaarheid

Uitstekend verzorgde uitvaart van onze moeder!

Onze complimenten aan Mieke, die van het begin tot het einde de uitvaart van onze moeder uitstekend begeleid en geregeld heeft!

• Bereikbaarheid

Het was een prachtige ervaring

Henk was al snel na mijn moeder haar overlijden aanwezig, dit was heel fijn om alles zo snel mogelijk te regelen. Alles is professioneel tot in de puntjes uitgevoerd! Wij zijn dermate blij dat we voor Van Dongen hebben gekozen.

Meelevend

De persoonlijke benadering en vooral het begrip voor de gevoelens en de (laatste) wensen van de overledene en de nabestaanden, helpt bij het afscheid nemen.

• Bereikbaarheid

Eén vast aanspreekpunt, snelle en goede persoonlijke service. Toezeggingen worden strikt nagekomen. Zeker aan te bevelen.

uitstekend

Vriendelijk, snel, professioneel en inlevend.

• Bereikbaarheid

Uitstekend verzorgde uitvaart met veel persoonlijke aandacht

De uitvaart van mijn vader werd begeleid door Iwan van Dongen. Hij heeft ons in de moeilijke periode direct na het overlijden uitstekend bijgestaan. Hij was altijd goed bereikbaar en reageerde altijd snel. De uitvaart was tot in de puntjes geregeld met veel aandacht voor onze persoonlijke wensen. Wij denken niet dat het veel beter had gekund. Nogmaals onze dank hiervoor

• Bereikbaarheid

Van Dongen steekt met kop en schouders boven de andere uitvaartondernemers uit

Het was een overweldigende ervaring in vergelijk met andere uitvaartverzorgers. Hier wordt je met respect behandeld, zowel de nabestaanden als de overledenen. Het voor de rouwauto uitlopen van Mieke bij het verlaten van het woonhuis alsmede voor het aankomen bij het crematorium heeft mij zeer ontroerd. Je ziet dit niet meer maar kan het nog wel herinneren van vroeger. Er was een duidelijke en heldere uitleg ook d.m.v. het draaiboek en begroting. Perfect geregeld door Mieke.

Fijn

Mieke heeft ons in deze periode heel fijn begeleid. De mogelijkheid die zij aanbood om een 24 uurs kamer te nemen was heel bijzonder en gaf een gerust gevoel dat je ten alle tijden daar terecht kon. Wij hebben alles kunnen doen zoals wij wilden.

Respectvol

Zeer vriendelijk en kundig en respekt vol Luisteren goed naar persoonlijke wensen

• Bereikbaarheid

Wij kijken terug op een heel mooi afscheid

Onze steun en toeverlaat was Henk Pieters. Hij heeft heel fijn meegedacht en er daardoor mede voor gezorgd dat wij terug kunnen kijken op een afscheid waar wij ons goed bij voelden. Heel hartelijk bedankt daarvoor. De twee collega's die mijn man zijn laatste verzorging hebben gegeven hebben dat ook geweldig goed gedaan, ik wil ze daarvoor nog heel hartelijk bedanken.

Uitstekend verzorgd

In februari heeft Iwan van Dongen de uitvaart van mijn schoonmoeder begeleid. In alles werd meegedacht en kundig advies gegeven. We konden altijd bellen als er vragen waren. Ook hebben wij het als heel fijn ervaren dat de mooie aula beschikt over de modernste technieken waardoor het mogelijk was de dienst online uit te zenden en vele mensen die niet konden of in het buitenland verbleven toch mee hebben kunnen kijken. Iwan nogmaals dank voor alles, je bent en rots in de branding in moeilijke dagen die zich snel opvolgen.

Uitstekend verzorgde uitvaart!

De uitvaart van mijn moeder is perfect verzorgd door Van Dongen Uitvaartzorg. Wij zijn heel goed begeleid door Henk Pieters. Er was alle ruimte voor onze persoonlijke wensen en als wij het zelf niet meer wisten was daar altijd Henk met goede suggesties en adviezen. Door de goede zorgen van Henk Pieters en zijn collega's hebben wij op een goede en waardige manier afscheid kunnen nemen van mijn moeder. Hartelijk dank hiervoor!

• Bereikbaarheid

Heldere uitleg. Goed bereikbaar. Er was even onduidelijkheid bij het crematorium. We hadden van tevoren niet begrepen dat we het laatste stukje mee zouden lopen. Op zich was dat wel heel fijn.

• Bereikbaarheid

Goede commucatie en uistekende uitvoering

Prettige omgang. Goede organisatie

• Bereikbaarheid

Voor de uitvaart van mijn vrous hadden we absoluut geen betere keus kunnen maken.

De gehele begeleiding vanaf het allereerste tot het laatste kontakt was uitstekend. Bij alle kontakten 100% steeds met respect en gevoel behandeld. Met name het kontakt met Mieke werd door mij als zeer grote steun ervaren. Overigens zonder ook maar iemand van de andere medewerkers tekort te willen doen. Mijn zeer grote dank voor alles.

• Bereikbaarheid

Begeleiding en organisatie top!

Rustig, deskundig en heel emphatisch

Alles was bespreekbaar

Als uitvaartbegeleider kregen wij Mieke van Bergenhenegouwen toebedeeld, nog steeds zijn wij van mening dat ze er was wanneer nodig. Hoewel ze als professional niet al onze ideeën even verstandig vond heeft ze toch er voor gezorgd dat wij als gezin en familie op onze eigen manier de uitvaart konden doen. Wij zijn haar daar erg dankbaar voor, ook dat ze had gezorgd dat er mensen achter de hand waren om zaken eventueel op het laatste moment over te nemen. Maar ook de overige mensen van uw onderneming waar wij mee te maken kregen hebben wij als zeer keurig ervaren. Zelfs het in de stromende regen met de loopkoets naar de buitenkant van ons dorp gaan werd geenszins afgeraffeld. Al met al houden wij aan de samenwerking met van Dongen uitvaartzorg zeer goede herinneringen over. Met hartelijke groet, Arie Druif Kinderen kleinkinderen

• Bereikbaarheid

Zeer vakkundig, vertrouwd en met zoveel respect en rust voor een ieder.

Ik ben Henk Pieters van van Dongen uitvaartzorg zo intens dankbaar. Anderhalf jaar geleden is mijn vader na een kort ziekbed onverwacht overleden en mocht ik kennis maken met de vakkundigheid van Henk en zijn team. Henk is geboren voor dit vak. Hij heeft ons zo respectvol bijgestaan. In alle rust, met veel geduld en veel ervaring heeft hij ons van het begin tot het eind de warme begeleiding geven waardoor wij een mooi en zeer waardig afscheid van mijn vader hebben kunnen verzorgen. Henk heeft in deze periode ook mijn moeder leren kennen. Op het moment dat duidelijk werd dat mijn moeder zou komen te overlijden heb ik dan ook contact gelegd met Henk om er zeker van te zijn dat hij ons wederom in dit proces kon begeleiden. Wij hadden het geluk dat dit mogelijk was en net als bij mijn vader zijn wij zo dankbaar voor al zijn hulp. Henk voelt voor ons inmiddels als familie en dit is ook precies het gevoel dat hij overbrengt, meelevend en warm. Weliswaar zonder knuffelen (lang leve de corona en uiteraard de professionaliteit) maar met dezelfde liefdevolle verzorging voor de overledene als voor de nabestaande. Alles tot in de puntjes verzorgd en daar waar mogelijk meedenkend in oplossingen. Lieve Henk, je bent altijd welkom op de koffie, alleen dan voor de gezelligheid. Mijn gevoel van dankbaarheid kan ik niet eens in woorden omschrijven. Jouw kennis, ervaring, jouw jou zijn in dit vak, dat wens ik een ieder toe die een dierbare heeft verloren. Ik kan niet anders zeggen dat een aanbeveling voor jou dubbel en dwars verdiend is.

• Bereikbaarheid

Fijn contact en goed georganiseerd

Mieke is snel, scherp en prettig. Zo’n periode is al verdrietig genoeg, dan heb je iemand nodig die meedenkt, de juiste vragen stelt en tegelijk flexibel is.

• Bereikbaarheid

Goede service en prima bereikbaarheid

Wij zijn in het algemeen zeer tevreden op de manier waarop wij dankzij de steun van Mieke van Bergenhenegouwen afscheid van onze vrouw, moeder en oma hebben kunnen nemen. Mieke was tijdens deze voor ons hectische dagen prima bereikbaar en dat is belangrijk. Het ophalen van mijn vrouw, het drukken van de rouwkaarten en de uitvaart-ceremonie zelf verliepen voor het grootste deel ook goed. In de aula kon 1 muzieknummer echter niet worden afgespeeld; Mieke liet dit vervolgens via haar mobiel horen. Niet ideaal, maar goed. Wat ernstiger was, is dat bij het graf, waar ook 3 korte toespraken gehouden werden, de microfoon niet functioneerde, zodat die toespraken minder goed verstaanbaar waren. Echt pijnlijk voor ons was - mijn vrouw had dit nummer nota bene zelf uitgekozen - dat de geluidsinstallatie buiten evenmin werkte, zodat het geplande nummer The last resort van de Eagles niet afgespeeld kon worden. Dit vonden wij echt een enorme deceptie. Volgens ons had dit tevoren getest moeten worden, zodat de gebreken tijdig zouden zijn gebleken en opgelost hadden kunnen worden.

Super goed en betrokken

Super…!!! Fijne uitvaart voor mijn vrouw geregeld…!

Zeer professioneel ervaring

Zeer goeie uitvaartcentrum wat ik al zij professionele begeleiding dienst alles goed geregeld.... Dus voor mijn een 10 Wij zijn jullie dankbaar voor alles Gr stefan waser

• Bereikbaarheid

Snelle reactie op onze aanmelding en goede afwikkeling van alle zaken.

Goede afhandeling.

Op ons gemak voelen.

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen. Henk Pieter straalde rust uit en gaf ons ook een rustig gevoel. Top geregeld.

• Bereikbaarheid

Over Van Dongen UitvaartZorg B.V.

Waar uitvaarten vroeger volgens een strak protocol verliepen, is er tegenwoordig steeds meer ruimte voor een persoonlijke invulling. Nabestaanden hebben vaak geen idee van alle mogelijkheden. Wij inspireren u graag. Door goed te luisteren en nooit nee te zeggen, verrassen we met een waardevolle invulling. Samen zorgen wij dat het een mooie herinnering wordt.