Wij zijn als familie zeer tevreden over de manier waarop Van Dongen UitvaartZorg BV de uitvaart van onze vader heeft verzorgd. Professioneel en betrokken. Niets was te veel.

Goede

Ik heb goeie ervaring met van Dongen ik font het fantastisch geregeld alles was in de puntjes geregeld bedankt voor alles. A de Jager

Super lief en professioneel

Van Dongen heeft mijn moeder en vader de uitvaart verzorgd precies op de manier zoals hun wilde en onze wensen waren.. ze leven mee met de nabestaanden. En niks is teveel want als je dan nog twijfelde over vragen en dan reageren ze altijd heel snel , helpen en denken mee . Nee hoor Iwan en al zijn collega's krijgen van mij een dikke 10+

Prima.

Heel prettige medewerker die heel betrokken was en bijzonder behulpzaam en meedenkende.

Keurig respectvol verzorgde uitvaart

Er werd goed geluisterd naar de wensen. Ook werden er suggesties aangedragen: zoals mogelijkheid vingerafdrukken. Verder was ook de begeleiding naar crematorium perfect geregeld.

Attent

Ik heb goede ervaring met Angelique. Heel behulpzaam. Alles was snel geregeld. Ook de uitvaart en condoleance was goed geregeld Jammer was alleen dat de foto's 2keer dezelfde waren. Misschien ook een idee dat er een speaker komt bij de uitgang zodat het laatste lied te horen is als de kist langs de genodigden gaat Verder prima verzorgd. Hartelijk dank

Heel fijn!

Zeer professioneel en fijngevoelig.

• Bereikbaarheid

Wij denken mede door van Dongen terug aan een respectvol en liefdevol afscheid.

Een warme, respectvolle begeleiding met oog voor de nabestaanden en hun wensen. Mede door hun inzet kunnen wij terug kijken op een liefdevol afscheid. Nooit hebben wij het gevoel gehad dat er iets moest of dat er een verdienmodel achter stak. Hartelijk dank voor jullie inzet.

• Bereikbaarheid

Goede service, fijne mensen die meeleven en meedenken

Persoonlijk en meedenkend

Ik heb de begeleiding door Mieke bij de uitvaart van mijn broer als heel prettig ervaren. Goed meedenkend en adviserend in de mogelijkheden, maar ze stond ook open voor eigen ideeën en keuzes. Ik kijk hierdoor met een goed en tevreden gevoel terug op een emotionele dag.

Liefdevol en kundig ontzorgd

Fijne begeleiding bij al onze wensen mbt de uitvaart van onze moeder. Bijzonder, we kregen deze begeleiding van dezelfde uitvaart medewerker als bij de uitvaart van onze vader in 2019. Dat voelde heel vertrouwd! Het gebruik van de familiekamer voelde voor ons heel prettig. De aula is stemmig en prima voor onze groep, die niet zo groot is. De ligging van het bedrijf is dicht bij het station. Voor de ouderen zonder eigen vervoer beter dan de Meerbloemhof.

Warme en persoonlijke begeleiding

Goede, warme en persoonlijke begeleiding. Onze uitvaartverzorgster is ook familie van ons en dat maakt het erg vertrouwd en fijn in een moeilijke tijd.

rustige en degelijke ondersteuning

De uitvaartverzorging is van het begin tot het einde prima geregeld. Op alle punten waar we ontzorgd wilden worden is dat ook daadwerkelijk gedaan. Het vinden van alternatieven werd proactief gedaan.

Volledig naar wens

Meer dan prettige ervaring voor de tweede maal met v.Dongen UitvaartZorg; kundig in het meedenken en verzorgen van een intense week van overlijden tot uitvaart.

• Bereikbaarheid

De hele uitvaart was goed geregeld

Het was van A tot Z goed geregeld.

• Bereikbaarheid

Professioneel, betrokken, dat wat je nodig hebt op zo’n moment.

Relatief kort na het overlijden van mijn moeder verloor ik ook mijn vader. Heel fijn dat ik Mieke direct kon benaderen en met haar snel een zelfde uitvaart kon regelen. Er was ruimte voor al mijn wensen en haar medeleven en meedenken was fijn.

Henk Pieters

Ben al 2 keer geweest bij van Dongen. Begrafenissen of Crematies zijn nooit leuk. Maar je word daar perfect ondersteund en al ingelicht wat er nog komen gaat dus ben je al voor bereid.

• Bereikbaarheid

Een uitvaart zoals je verwacht. Liefdevol en zeer betrokken

Goede betrokken uitvaartzorger

Een heel prettig en rustig persoon heeft ons begeleid. Hij heeft geholpen om keuzes uit te leggen , en ons zelf laten beslissen. Dit hebben wij als veilig en prettig ervaren

Perfect verzorgd

De uitvaart is verzorgd door Angelique Fossen. Wij zijn zeer te spreken over de manier waarop zij ons heeft bijgestaan. Wij vonden het fijn dat ze altijd te bereiken was en alle tijd nam om onze vragen te beantwoorden. De uitvaart was tot in de puntjes verzorgd. Wij kijken terug op een mooie en perfect geregelde uitvaart en kunnen Van Dongen uitvaartzorg van harte aanbevelen. Met vriendelijke groet, Familie van der Sluis

Geweldige en correcte steun

Op 07 februari is de crematie van mijn schoonvader op uiterst respectvolle, warme en correcte manier door van Dongen verzorgd. Enorm veel respect en dankbaarheid voor alle steun die we van Henk Pieters hebben mogen ontvangen. Niets was te veel of lastig voor hem. 24/7 bereid om te reageren of zaken te regelen. Juist in zo’n kwetsbare periode kan je deze steun gebruiken.

een heel mooi afscheid

Na het onverwachte overlijden van mijn vader was het prettig om thuis in alle rust de uitvaart en alle mogelijkheden te bespreken. Fijn dat alles geregeld wordt. Ook bij het tussentijds verzoek om de kist te sluiten werd alle tijd voor ons genomen. De uitvaart zelf was waardig en heel respectvol en zoals wij het ons voorgesteld hadden. Hierdoor hadden we een heel mooi afscheid.

• Bereikbaarheid

Ontzorgt daar waar nodig en ruimte voor eigen inbreng

Erg prettig, duidelijke informatie en denkt mee. Het enige jammere is dat de bloemen na de dienst niet in de vaas gelaten werden (in de bloemenkamer) waardoor veel bloemen een dag later bij ophalen (die wij naar huis mee wilde nemen) al verwelkt waren.

• Bereikbaarheid

professioneel bedrijf met sympathieke medewerker

Bij de voorbereiding van de herdenkingsbijeenkomst werd ik deskundig geadviseerd over de mogelijke invulling, rekening houdend met het katholieke geloof van de familie van mijn overleden partner. De heer Pieters is een grote steun met begrip voor de gevoelens van de nabestaanden. De bijeenkomst was uitstekend georganiseerd (ontvangst, verloop bijeenkomst met afwisselend muziek en sprekers, koffie met broodjes). Prettig was ook dat de heer Pieters de gang van zaken begeleidde. Van Dongen Uitvaartzorg kan ik iedereen aanraden.

Een luisterend oor.

Er wordt actief meegedacht, alles is tot in de puntjes verzorgd

Bredewater 20 a

2715CA Zoetermeer

079 343 43 03

Over Van Dongen UitvaartZorg B.V.

Waar uitvaarten vroeger volgens een strak protocol verliepen, is er tegenwoordig steeds meer ruimte voor een persoonlijke invulling. Nabestaanden hebben vaak geen idee van alle mogelijkheden. Wij inspireren u graag. Door goed te luisteren en nooit nee te zeggen, verrassen we met een waardevolle invulling. Samen zorgen wij dat het een mooie herinnering wordt.