Zeer vakkundig, vertrouwd en met zoveel respect en rust voor een ieder.

Ik ben Henk Pieters van van Dongen uitvaartzorg zo intens dankbaar. Anderhalf jaar geleden is mijn vader na een kort ziekbed onverwacht overleden en mocht ik kennis maken met de vakkundigheid van Henk en zijn team. Henk is geboren voor dit vak. Hij heeft ons zo respectvol bijgestaan. In alle rust, met veel geduld en veel ervaring heeft hij ons van het begin tot het eind de warme begeleiding geven waardoor wij een mooi en zeer waardig afscheid van mijn vader hebben kunnen verzorgen. Henk heeft in deze periode ook mijn moeder leren kennen. Op het moment dat duidelijk werd dat mijn moeder zou komen te overlijden heb ik dan ook contact gelegd met Henk om er zeker van te zijn dat hij ons wederom in dit proces kon begeleiden. Wij hadden het geluk dat dit mogelijk was en net als bij mijn vader zijn wij zo dankbaar voor al zijn hulp. Henk voelt voor ons inmiddels als familie en dit is ook precies het gevoel dat hij overbrengt, meelevend en warm. Weliswaar zonder knuffelen (lang leve de corona en uiteraard de professionaliteit) maar met dezelfde liefdevolle verzorging voor de overledene als voor de nabestaande. Alles tot in de puntjes verzorgd en daar waar mogelijk meedenkend in oplossingen. Lieve Henk, je bent altijd welkom op de koffie, alleen dan voor de gezelligheid. Mijn gevoel van dankbaarheid kan ik niet eens in woorden omschrijven. Jouw kennis, ervaring, jouw jou zijn in dit vak, dat wens ik een ieder toe die een dierbare heeft verloren. Ik kan niet anders zeggen dat een aanbeveling voor jou dubbel en dwars verdiend is.

• Bereikbaarheid

Fijn contact en goed georganiseerd

Mieke is snel, scherp en prettig. Zo’n periode is al verdrietig genoeg, dan heb je iemand nodig die meedenkt, de juiste vragen stelt en tegelijk flexibel is.

• Bereikbaarheid

Goede service en prima bereikbaarheid

Wij zijn in het algemeen zeer tevreden op de manier waarop wij dankzij de steun van Mieke van Bergenhenegouwen afscheid van onze vrouw, moeder en oma hebben kunnen nemen. Mieke was tijdens deze voor ons hectische dagen prima bereikbaar en dat is belangrijk. Het ophalen van mijn vrouw, het drukken van de rouwkaarten en de uitvaart-ceremonie zelf verliepen voor het grootste deel ook goed. In de aula kon 1 muzieknummer echter niet worden afgespeeld; Mieke liet dit vervolgens via haar mobiel horen. Niet ideaal, maar goed. Wat ernstiger was, is dat bij het graf, waar ook 3 korte toespraken gehouden werden, de microfoon niet functioneerde, zodat die toespraken minder goed verstaanbaar waren. Echt pijnlijk voor ons was - mijn vrouw had dit nummer nota bene zelf uitgekozen - dat de geluidsinstallatie buiten evenmin werkte, zodat het geplande nummer The last resort van de Eagles niet afgespeeld kon worden. Dit vonden wij echt een enorme deceptie. Volgens ons had dit tevoren getest moeten worden, zodat de gebreken tijdig zouden zijn gebleken en opgelost hadden kunnen worden.

Super goed en betrokken

Super…!!! Fijne uitvaart voor mijn vrouw geregeld…!

Zeer professioneel ervaring

Zeer goeie uitvaartcentrum wat ik al zij professionele begeleiding dienst alles goed geregeld.... Dus voor mijn een 10 Wij zijn jullie dankbaar voor alles Gr stefan waser

• Bereikbaarheid

Snelle reactie op onze aanmelding en goede afwikkeling van alle zaken.

Goede afhandeling.

Op ons gemak voelen.

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen. Henk Pieter straalde rust uit en gaf ons ook een rustig gevoel. Top geregeld.

Verzorgd en respectvol

Ik ben uitstekend geholpen door Henk. Ik zag als een berg op tegen het regelen van de cranks en hij heeft die zorgen heel snel weggehaald. Hij dacht goed mee en heeft gezorgd voor een mooi en waardevol afscheid van mijn broer.

Made a very difficult time manageable - Thank you

The support and guidance was excellent - and the event on the day what i had wanted and had expected thanks to Henk's professionalism.

• Bereikbaarheid

Hele fijne ondersteuning bij de uitvaart

Onze ervaringen met Van Dongen bij de uitvaart van onze moeder was zeer positief. In deze verdrietige tijd hielp Mieke van Bergenhenegouwen van Van Dongen met zorg, accuratesse en gepaste humor. We hebben de sleutelkamer zeer gewaardeerd en raden iedereen die op zijn eigen wijze afscheid wil nemen van een geliefde zeker aan om met Van Dongen Uitvaartzorg in zee te gaan.

• Bereikbaarheid

Goed geholpen en met respect.

Na het overlijden van mijn vader zijn wij op een fijne manier geholpen en onze wensen zijn gerespecteerd. Wij vonden het ook prettig om na de plechtigheid een moment voor een evaluatie te hebben. Zo konden we het op een goede manier afsluiten.

Erg goed

De heer Henk Pieters heeft ons uitstekend bijgestaan. Veel dank daarvoor. Hij was altijd goed bereikbaar en reageerde snel. We zijn erg tevreden.

• Bereikbaarheid

Alles tot in de perfectie geregeld

Vanaf het eerste contact tot na de uitvaart is er een prima service geleverd , waarbij duidelijk uitgelegd is wat de mogelijkheden waren en goed naar onze wensen is geluisterd. We hebben een zeer mooie uitvaartplechtigheid gehad. De technische mogelijkheden waren erg goed waarbij de livestream voor ons een uitkomst was. Het contact na de uitvaart hebben we ook als prettig ervaren. Al met al zijn wij zeer content met de firma van Dongen

• Bereikbaarheid

Een uitvaart om nooit te vergeten.

De uitvaart is op een buitengewone manier verlopen. Heel hartelijk en innemend. Ook de inrichting van de locatie heeft eraan bijgedragen. De wijze waarop het allemaal geregeld is verdient alle lof. M.n. chapeau voor Mieke die heel meelevend van begin tot eind ons begeleid heeft.

• Bereikbaarheid

Een en al lof en complimenten voor de uitstekende zorg!

Een geweldige verzorging van de uitvaart ondanks onze bijzondere situatie. Van online uitvaartbespreking, begeleiding, regelmatige communicatie via diverse kanalen tot de mooie uitvaart. Wij zijn Iwan en zijn team ontzettend dankbaar voor de uitstekende zorg en de warme herinneringen die we hebben overgehouden aan de uitvaart van onze tante.

• Bereikbaarheid

Ondanks dat het een verdrietige dag was is alles perfect en mooi verlopen.

Wij zijn prettig geholpen. Alles was mooi geregeld en zag er goed uit. Rustige mensen met een luisterde oor. Ondanks dat het een verdrietige dag was is alles perfect en mooi verlopen.

• Bereikbaarheid

Een liefdevolle uitvaart voor mijn man

Het regelen van de uitvaart na het overlijden van mijn geliefde man, geregeld door Mieke, heb ik ervaren als een warme deken. Zij was zeer liefdevol en begripvol en heeft alles tot in de puntjes geregeld. Mijn dochter en ik hebben de samenwerking met Mieke als zeer prettig ervaren en zij heeft zich als een vakvrouw gemanifesteerd. Haar steun en begeleiding zijn ons zeer dierbaar. Wij zijn Mieke en Van Dongen Uitvaartzorg zeer dankbaar voor het feit dat zo'n verdrietige gebeurtenis toch een mooie herinnering is geworden.

Zeer vakkundig en menselijk

Ik had reeds eerder gehoord over Van Dongen Uitvaartzorg in positieve zin. Mijn man kwam zeer onverwacht te overlijden en bij het zoeken naar een uitvaartonderneming dacht ik direct aan Van Dongen Uitvaartzorg. Het heeft mijn stoutste verwachtingen overtroffen. Direct nadat wij contact met u hadden gezocht kwam Mieke bij mij thuis. Zij vertelde ons wat de mogelijkheden waren en zij paste haar opdracht meteen aan onze wensen aan. Wij hebben Mieke ervaren als een zeer deskundige en menselijke vrouw, die werkelijk alles heeft gedaan om het voor ons zo intiem en mooi mogelijk te maken. Ik ben haar hiervoor zeer dankbaar. Alles was zo goed verzorgd. Ik beveel uw bedrijf bij iedereen die een goed uitvaartbedrijf zoekt van harte aan. Ik dank u en speciaal Mieke, voor alle goede zorgen.

Zeer proffesioneel

Alles tot volle tevredenheid behandeld.

• Bereikbaarheid

Wij zijn tevreden over hoe Mieke van Bergenhenegouwen ons begeleid heeft.

Onze ervaring met Mieke is goed te noemen. Het contact /communicatie met degenen die de kist brachten en het kisten deden vond ik persoonlijk wat minder. Hier werd een iets mindere betrokkenheid ervaren. Het onderdeel communicatie en respect voor wensen is dan ook niet vanwege Mieke iets minder beoordeeld.

• Bereikbaarheid

Persoonlijk, professioneel en betrokken medewerkers

Bij het verlies van een dierbare is het geregel iets waar je als nabestaande niet veel energie van krijgt. Het is dus fijn als je een betrouwbare partij hebt, die je meeneemt in alles waar je mee te maken krijgt. Die partij vonden wij bij Iwan en zijn team.

• Bereikbaarheid

Ervaren medewerkers met aandacht voor de nabestaanden.

Al bij het ophalen van de overledene werd duidelijk dat de nabestaanden betrokken werden bij het proces waar je in terecht komt. In de achtbaan van emoties waarin veel zaken op zeer korte termijn geregeld moeten worden blinkt deze uitvaartondernemer uit in vakmanschap. Er zijn ons veel zorgen uit handen genomen en alles was tot in de puntjes geheel volgens de afspraken die we hebben gemaakt verzorgd.

• Bereikbaarheid

Niet alles is vlekkeloos verlopen

Er zijn wat schoonheidsfoutjes opgeteden: * uitvaart was 1 dag te laat. Was op geattendeerd * op dag zelf werd volgorde besproken? Was bij de intake al besproken? Volgorde ging op dag zelf toch nog mis Tijdens de plechtigheid excuses voor aangeboden, aardig maar ons inziens niet gepast? * muziek try-out vlak voor de plechtigheid Is gehoord door vroege gasten. Waarom geen geluiddichte zaal? * zou cirkel zaalopstelling zijn. Was er niet. * verzoek voor veganistisch broodje met sla en tomaat werd niet ingewilligd. Later bleek op alle broodjes met beleg sla en tomaat te liggen? * crematie 2 dagen later zijn we mee akkoord gegaan maar was niet geweldig. Waarom crematie in Delft ipv Zoetermeer Helaas is een niet naar tevredenheid verlopen. Geen kritiek op de uitvaartmedewerkster, want we vinden haar erg aardig. Ook aardig was het feit, dat door enorme files 1 gaste 15 minuten later arriveerde en dat op haar komst is gewacht. Waarschijnlijk was dit in te lassen door de eigen locatie en er niet aansluitend een andere uitvaart was.

• Bereikbaarheid

Perfect en met gevoel geregeld allemaal. Op alle gebied.

Vanaf het eerste contact met de medewerkers van Van Dongen waar we positief verrast. Men was respectvol, emphatisch betrokken en deskundig. Ook in de verdere begeleiding tussen overlijden en begrafenis was niets teveel en deed men alles om het ons zo makkelijk en prettig mogelijk te maken. Wij hebben er een ontzettend fijn gevoel over, waar we heel goed en fijn op terugkijken. Onze contactpersoon, Iwan Van Dongen, was echt niets teveel, altijd bereikbaar en ook heel empathisch en deskundig. Ook de medewerker voor het opbaren van mijn moeder was uitermate respectvol en heeft ons fijn bijgestaan. Beter had het niet gekund!!! Alles klopte bij van Dongen. Zo hoort een uitvaart te gaan en helpt beslist bij de verwerking van het verlies van onze moeder. Kortom ,niets dan lof voor jullie allemaal!!

Zeer behulpzaam

Ik ben zo goed geholpen ik heb niet eens zo veel van mijn familie gehad dan met mieke ze is een zeer bijzondere vrouw top vrouw ik heb mijn broers wensen kunnen zeggen ze was er na de crematie ook nog met mij in contact super

• Bereikbaarheid

Over Van Dongen UitvaartZorg B.V.

Waar uitvaarten vroeger volgens een strak protocol verliepen, is er tegenwoordig steeds meer ruimte voor een persoonlijke invulling. Nabestaanden hebben vaak geen idee van alle mogelijkheden. Wij inspireren u graag. Door goed te luisteren en nooit nee te zeggen, verrassen we met een waardevolle invulling. Samen zorgen wij dat het een mooie herinnering wordt.