Kan mij niet uitschrijven bij Graydon

Uw verzoek heeft u gedaan. Wij hebben hierop ook toegelicht waarom wij uw bedrijfsgegevens niet verwijderen. Uw nadere toelichting heeft ons standpunt hierin niet gewijzigd. Er zal dan ook niet verder op uw berichten worden gereageerd voor zover ze strekken tot verwijderen van uw bedrijfsgegevens. Met vriendelijke groet, Graydon Nederland

Bedrijf publiceert grtis mijn btw nummer

Bedrijf oubliceert gratis btw nummers van al mijn bedrijven. En verwijst dat kvk dat ook doet. Op een uitreksel staat geen btw nummer en een uitreksel kost geld. Ik heb aangifte gedaan bij de persoonsgegevens authoriteiten en ik ben bezig met een schadelclaim, door dat graydongo dit gratis prubliceert, maken criminelen gebruik van dit btw nummer die graydon klakkeloos publiceert. Helemaal geen meedogenloosheid van Graydon. Nou vond ik creditsafe sowie sow een prutsbedeijf met onjuiste creditscores. Ik heb altijd mijn facturen binnen 2 werkdagen ipv 14 dagen betaald en geven ze mij een slecht ontereechte score.

Snelle en correcte afhandeling

Contact gehad met Faouzi Jirari die mijn aanvraag snel en correct heeft afgehandeld. Contact verliep ook soepel. Kan hem en dit bedrijf zeker aanbevelen.

Snelle en correcte afhandeling

Gaan zonder enige vorm van toestemming met persoonsgegevens aan de haald

Ik heb nooit enige vorm van toestemming aan Graydon gegeven voor wat dan ook, desondanks verwerken ze verschillende persoonsgegevens van mij en weigeren deze te verwijderen.

Goede informatie, duidelijk & leesbaar

De rapporten zijn goed en leesbaar van structuur en de informatie is nagenoeg altijd Up to Date. Ook VOF en ZZP worden redelijk beoordeeld, wat bij sommige kredietinformatie verstrekkers stuk slechter is omdat die bijna alleen (BV) deponeringen beoordelen.

Beste Edward, Bedankt voor deze hele mooie review. Dit appreciëren wij enorm! Mocht u alsnog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Vriendelijke groeten en een hele fijne dag gewenst, Graydon

superslechte klantvriendelijkheid

Gaat enorm slecht om met jarenlange trouwe klanten

Beste Edward, Wij vinden het zeer spijtig dat u ons een negatieve beoordeling heeft gegeven en dus niet tevreden bent. Het spijt ons dat u deze ervaring heeft gehad. Wij hebben diverse malen een oplossing aangeboden, helaas niet naar uw tevredenheid. Wij vinden het erg jammer dat u ons verlaat. Mocht u nog aanvullende vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen via +31 20 567 9501 of [email protected]. Met vriendelijke groeten, Graydon

Prettig

Fijn om met de monitoring tool op de hoogte te blijven van wat er speelt bij klanten en leveranciers.

Beste Maarten, Bedankt voor dit mooie cijfer. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze monitoring tool. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Graydon

Hele fijne samenwerking en service ervaring met Graydon en meer expliciet mevrouw Driehuis.

De combinatie van Graydon data gecombineerd met onze specifieke onderzoeksopdrachten zorgen voor vertrouwen en rust bij onze gerespecteerde cliënten. De persoonlijke benadering van mevrouw Driehuis tezamen met haar serviceverlening en meedenken bij specifieke casussen wordt door ons kantoor hogelijk gewaardeerd.

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor dit prachtige cijfer. Fijn dat u een goede ervaring heeft gehad met onze collega. Ik zal uw complimenten zeker doorgeven aan mevrouw Driehuis. Wij kijken uit naar nog meer jaren van intensieve samenwerking! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Graydon

Ik ervaar Graydon als service gericht, klantvriendelijk & Hulpvaardig

Voor een specifieke vraag werden we snel en goed geholpen door mevrouw Driehuis. Ze blijft rustig en ze communiceert duidelijk goed en helder, ze analyseert de vraag of opdracht, of hetgeen je graag wilt hebben. Ze denkt met je mee. Ze komt met opties en ze bespreekt de resultaten met je door, zodat je tot een goed pakket komt wat je nodig hebt. Goede vlotte service van iemand die je prettig te woord staat en kennis van zaken heeft.

Beste Arne, Bedankt voor deze mooie uitgebreide review. Fijn dat u een goede ervaring heeft gehad met onze collega. Ik geef uw complimenten zeker door aan mevrouw Driehuis. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Graydon

nog kort bezig heb vertrouwen in.

mijn ervaring is nog te kort voor juiste antwoord te geven

Beste Roland, Bedankt voor deze review. Fijn om te horen dat u tot nu toe tevreden over ons bent. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Graydon

Prima samenwerking.

Wij werken inmiddels al meer dan 12,5 jaar samen met Graydon. Deze samenwerking in combinatie met het totaalproduct dat Graydon levert versterkt onze bedrijfsprocessen op het gebied van onder andere debiteurenbeheer.

Beste Marco, Bedankt voor deze mooie review. We kijken uit naar nog vele jaren intensieve samenwerking. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Graydon

Graydon helpt ons bij meer datagedreven werken.

De data van Graydon voorziet ons goed bij het verkrijgen van een vollediger klantbeeld.

Beste Ralf, Bedankt voor dit mooie cijfer. Wij vinden het belangrijk om onze klanten van waardevolle informatie te voorzien, zodat u de juiste keuzes kunt maken. Fijn dat dit gelukt is! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Graydon

Hele prettige samenwerking met elkaar gehad

Beste Rens, Bedankt voor dit prachtige cijfer. Wat fijn om te horen dat u een prettige ervaring met ons heeft gehad en dat u tevreden over ons bent. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Graydon

Perfecte samenwerking!

Accuraat en zeer fijne samenwerking. Gesprek was bijzonder open en eerlijk. Waarbij goed werd gekeken naar onze wensen. Financiële inzichten waar we erg veel aan hebben gehad. Dank!

Beste Daan, Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te horen dat u een prettige ervaring met ons heeft gehad en dat u tevreden over ons bent. Kwaliteit en een goede service vinden wij erg belangrijk. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Graydon

Fijne samenwerking

Fijn om incidenteel inzicht te krijgen en een fijne samenwerking gehad!

Beste Ben, Bedankt voor dit prachtige cijfer. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Graydon

Prima datavoorziening

Door gebruik te maken van de Graydon tool exceptions hebben wij vroegtijdig in ons proces een potentiële fraudeleuse aanvraag ontdekt. Exception toonde een organisatiestructuur die niet paste bij de aard van de werkzaamheden. Nadat wij een paar andere zaken hebben ontdekt, is de aanvraag hebben afgewezen. Een paar maanden later kwam dit bedrijf voor in een landelijke fraudezaak waarbij het bedrijf veel financiers om de tuin heeft geleid. Wij zijn blij met onze partner Graydon

Beste Guido, Wauw. Bedankt voor deze prachtige review. Wat fijn dat u een frauduleuze aanvraag heeft kunnen onderscheppen met onze tool. Wij vinden het belangrijk om onze klanten van waardevolle informatie te voorzien, zodat u de juiste keuzes kunt maken. Fijn dat dit gelukt is! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Graydon

Makkelijk en meedenkend

Graydon is erg meedenkend in alle opzichten en daarnaast werken ze graag met je mee als partner. Tevens komen ze met verbetervoorstellen voor de organisatie. Rapporten zijn makkelijk op te vragen en hier zit dan ook een duidelijke structuur in. Als je nog geen klant bent, zeker de moeite waard om eens een gesprek aan te gaan.

Beste meneer/mevrouw, Wauw. Bedankt voor dit prachtige cijfer. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze tool en het contact met onze collega’s. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Graydon

Gedegen financiële informatie.

Ik werk al jaren met Graydon. De gevraagde informatie ontvang ik bijna altijd heel snel. Waar het meer tijd vergt heb ik binnen een week de informatie.

Beste Henk, Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te horen dat u tevreden over ons bent. We kijken uit naar nog vele jaren intensieve samenwerking. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Graydon

Meer dan financiële achtergrondcontrole van BV-Nederland

Klantvriendelijke organisatie die meedenkt in mogelijkheden en afstemming.

Beste meneer van de Braak, Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te horen dat u tevreden over ons bent! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Graydon

Kan 9 van de 10 rapporten vinden en indien niet altijd binnen paar dagen per mail na aancraag

Beste mevrouw Taylor, Bedankt voor dit mooie cijfer. We zijn blij dat u zo tevreden bent over onze tool en service. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Graydon

Duidelijke uitleg en snelle afwikkeling van opdracht!

Wij hebben onlangs gekozen voor snelle en eenvoudige kredietcheck van onze klanten via het Graydon Decision Model.

Beste Bart, Bedankt voor deze mooie review. Heel fijn om te horen dat u zo goed en snel geholpen bent. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Graydon

Fijn contact met zeer goed resultaat

Behulpzaam, snel, denkt mee en kijkt verder dan verwacht

Beste Marco, Bedankt voor dit prachtige cijfer. Wat goed om te horen dat u tevreden over ons bent. Kwaliteit en een goede service vinden wij erg belangrijk. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Graydon

goede en vakinhoudelijk begeleiding

Er wordt snel en adequaat gereageerd op vragen en opmerkingen.

Beste Kees, Bedankt voor deze mooie review. Heel fijn om te horen dat u zo goed en snel geholpen bent. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Graydon