Zeer service gericht

Staan altijd klaar en reageren snel en duidelijk.

Beste EKR, Bedankt voor dit prachtige cijfer. Wij vinden het fijn te horen dat u een positieve ervaring heeft met onze collega’s. Een goede service vinden wij erg belangrijk. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Graydon

Snelle service, prima resultaat

De tooling is op orde en accountmanagement is goed & erg vriendelijk!

Beste Johan, Bedankt voor dit mooie cijfer. We zijn blij dat u zo tevreden bent over onze tool en dat het contact met uw accountmanager goed verloopt. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Graydon

Snelle rapportage

Diverse rapporten (binnen en buiten Nederland), altijd snel beschikbaar en voldoende informatief. Voor rapporten van partijen die niet direct bekend zijn (vnl buitenland) zijn ook mogelijkheden die op korte termijn informatie geven. Daarnaast prima accountmanagerschap en zeer meedenkend over mogelijkheden als gevolg van veranderende bedrijfsontwikkelingen.

Beste Pascal, Wauw. Wat een prachtig cijfer! Bedankt voor uw mooie review. Kwaliteit en een goede service vinden wij erg belangrijk. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Graydon

Fijne tool om kredietwaardigheid te kunnen inzien en beoordelen

Fijne tool om kredietwaardigheid van partijen te kunnen inzien en beoordelen

Beste Dorine, Bedankt voor dit mooie cijfer. Wij vinden het belangrijk om onze klanten van waardevolle informatie te voorzien, zodat u de juiste keuzes kunt maken. Fijn dat dit gelukt is! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Graydon

Hoge kwaliteit rapporten

Graydon levert goede rapporten met actuele data.

Beste Peter, Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te horen dat wij u kunnen helpen met onze bedrijfsinformatie! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Graydon

Fijne inzichten in de situatie van een bedrijf. Info makkelijk leesbaar.

Voor privé doeleinden een rapport opgevraagd.

Beste Dineke, Bedankt voor dit mooi cijfer. Wat fijn dat u zo positief bent over de bedrijfsrapporten. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Graydon

betrouwbare partij

Met graydon in een offerte traject veel samengewerkt. Ze denken erg goed mee en geven goed opvolging aan afspraken.

Beste Jerry, Bedankt voor deze mooie review. Kwaliteit en een goede service vinden wij erg belangrijk. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Prettig om inzicht te krijgen in een bedrijf

Bij een verbouwing hebben wij een aantal aannemers uitgenodigd. Erg fijn om vooraf te zien hoe een bedrijf ervoor staat en of ze wel bij de KvK geregistreerd staan.

Beste Tessa, Bedankt voor dit prachtige cijfer. Wij vinden het belangrijk om onze klanten van waardevolle informatie te voorzien, zodat u de juiste keuzes kunt maken. Fijn dat dit gelukt is! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Graydon

Al jaren een plezierige relatie met Graydon

Een gerenommeerd bedrijf met uitstekende bedrijfsdata. Voor ons is het decision model inmiddels een dagelijkse vraagbaak. Erg blij mee.

Beste Hans, Bedankt voor dit mooie cijfer. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent. We kijken uit naar nog vele jaren intensieve samenwerking. Met vriendelijke groeten, Graydon

Innovatief en klantgericht

Ik heb uitstekende ervaringen met Graydon omdat ze keer op keer met nieuwe producten en datapunten komen waardoor ik nog beter kansen en risico's voor mijn bedrijf kan inschatten. Of het nu om prospect info gaat of KYC. Ook zijn het vriendelijke mensen die meedenken.

Beste Paul, Wauw, wat een prachtig cijfer! Bedankt voor uw mooie review. Fijn dat u een goede ervaring heeft gehad. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groeten, Graydon

klantvriendelijk systeem

Beste Michel, Bedankt voor dit mooie cijfer. Wat goed om te horen dat u tevreden over ons bent! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Goede en duidelijke uitleg gekregen van de beschikbare informatie voor Atradius

Het is een makkelijk systeem dat je door middel van de verschillende duidelijke opties makkelijk naar de gewenste informatie leidt. De informatie is duidelijk leesbaar en in begrijpelijk Nederlands. Wij van Atradius kunnen alleen maar beschikking krijgen over BENELUX en Duitsland en helaas niet de andere landen.

Beste Ben, Bedankt voor deze uitgebreide review. Fijn om te horen dat u zo gemakkelijk met ons systeem kunt werken, zodat u snel de gewenste informatie kunt vinden. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Sparring partner in Business Information

Onze ervaring met Graydon zijn heel erg goed. De lijntjes zijn kort. Vragen worden adequaat opgepakt. Ook bij de ondersteuning naar een nieuwe interface is Graydon pro-actief. Informatie voorziening blijft op deze manier goed gewaardborgd.

Beste Martine, Bedankt voor dit prachtige cijfer. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent. Wij kijken uit naar nog vele jaren intensieve samenwerking. Met vriendelijke groet, Graydon

Betrouwbare informatie altijd beschikbaar

de informatie van Graydon is betrouwbaar en makkelijk toegankelijk via het portal.

Beste Erwin, Bedankt voor deze mooie review. Wat goed om te horen dat u zo positief bent over de informatie die wij te bieden hebben en over ons portaal. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Betrouwbare en klantvriendelijke diensverlener

Kwalitatief goede en betrouwbare rapportages en dienstverlening. Vorig jaar heeft er onaangekondigd een wijziging plaatsgevonden in de rapporten. Dit is keurig gecompenseerd. Al met al erg tevreden.

Beste Ward, Bedankt voor dit mooie cijfer. Kwaliteit en een goede service vinden wij erg belangrijk Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Overzichtelijke rapporten, verkrijgen van de juiste marketingdata niet altijd makkelijk

Over het algemeen vind ik het een gebruiksvriendelijk systeem, zijn de rapporten overzichtelijk en de medewerkers behulpzaam en klantvriendelijk. Ik vind het alleen nog wel lastig om de juiste zoekcriteria te gebruiken voor de marketingdata. Een collega van Graydon heeft me zo goed als kon geholpen, maar het blijft nog even een puzzel om de juiste zoekcriteria te gebruiken voor de gewenste resultaten (niet teveel, niet te weinig). Daarnaast zijn de rapporten niet altijd betrouwbaar (als je de jaarcijfers erbij legt). Voor een snelle, eerste screening is het wel fijn en ben ik wel tevreden.

Beste Laura, Bedankt voor deze beoordeling en feedback. Fijn dat u zo positief bent over de bedrijfsrapporten en onze collega’s. Ik zal uw feedback doorgeven aan de collega’s van deze afdeling. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Betrouwbare informatie in een gebruiksvriendelijk platform

Betrouwbare informatie in een gebruiksvriendelijk platform

Beste Erik, Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te horen dat wij u hebben kunnen helpen met onze bedrijfsinformatie! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Uitstekende dienstverlening

Bij vragen altijd snel en vakkundig antwoord. Daarnaast ook deskundig advies als daar behoefte aan is.

Beste Niek, Bedankt voor dit prachtige cijfer. Wij vinden het fijn te horen dat u een positieve ervaring heeft met onze collega’s. Een goede service vinden wij erg belangrijk. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Beste David, Bedankt voor dit mooie cijfer. Wat fijn om te horen dat u tevreden over ons bent! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Goede kredietrapporten via een prima user interface

Ik ben geen heavy user (<50 rapporten per jaar), maar ik ben erg tevreden over het gemak waarmee ik het goede bedrijf vind en de diepgang van de rapportages.

Beste Rogier, Bedankt voor dit mooie cijfer en deze review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze kredietrapporten! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Company / search API

Wij hebben de Company / search API's in ons systeem geimplementeerd t.b.v. de klant acceptatie. Dit werkt naar wens.

Beste Robert, Bedankt voor dit review. Fijn dat u tevreden over ons bent! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Fijne en overzichtelijke kredietrapporten

Graydon geeft handige kredietinformatie via overzichtelijke rapporten. Het is even wegwijs worden in het systeem om de verschillende opties uit elkaar te houden, maar vervolgens werkt het prettig.

Beste Lucienne, Bedankt voor deze mooie review. Wij zijn blij om te horen dat onze service u zo goed van dienst kan zijn. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Toegevoegde waarde

Graydon biedt ons een tool waar wij bij acceptatie van klanten altijd gebruik van maken. In die zin levert het ons toegevoegde waarde. Account manager is altijd beschikbaar voor tekst en uitleg. Wij werden zelf enigszins verrast met kosten voor meerverbruik waar we niet uitkwamen. Verder was de samenwerking prima en heeft Graydon ons vrijblijvend een demonstratie gegeven van hun data-afdeling.

Beste Vincent, Bedankt voor deze review. Fijn om te horen dat u goed gebruik heeft kunnen maken van onze tool en u de samenwerking met ons als positief heeft ervaren. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Prima, goede ervaringen mooie overzichten

Beste Raymond, Bedankt voor dit mooie cijfer. Fijn dat u tevreden over ons bent! Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Graydon

Fijne Kredietinformatierapporten!

Fijne en overzichtelijke Kredietinformatierapporten! Graydon is daarnaast een fijne partner om mee samen te werken.

Beste Caroline, Woow. Bedankt voor dit prachtige cijfer! Wij kijken uit naar nog meer jaren intensieve samenwerking. Met vriendelijke groet, Graydon