First Class Service

Gedrevenheid, betrokkenheid en loyaliteit zijn allemaal zaken die van toepassing zijn op Mr. Oosterhagen van Loonstein Advocaten. Hij verricht zeer deskundig onderzoek en voorziet u van betrouwbaar advies. Mocht uw zaak niet haalbaar zijn dan zegt hij u dat gewoon. Zo weet u altijd waar u aan toe bent. Zodra hij aan de slag gaat voor u, zal hij u niet in het ongewisse laten. Hij houdt u netjes op de hoogte van alle werkzaamheden die voor u verricht worden. Ook omtrent ontwikkelingen in uw zaak wordt uitgebreid de tijd genomen om overleg te voeren. Ik kan Mr. Oosterhagen van Loonstein Advocaten van harte aanbevelen.

• Betrokkenheid
  • Geholpen door: De heer mr. H.J. (Johan) Oosterhagen

Noordhollandstraat 61

1081 AS Amsterdam

Over Loonstein Advocaten

Bij Loonstein Advocaten werken advocaten die persoonlijk betrokken zijn bij u en uw zaak. Wij zijn doortastend en werken op toegankelijke wijze. Wij vechten, voor iedereen die juridische hulp nodig heeft, met kennis, lef en creativiteit om te komen tot gewenste oplossingen. Dat doen we op onze eigen wijze: altijd volgens de wet, niet altijd volgens het boekje.

Over Advocaatscore.nl