Prima juridische hulp!

Johan hielp me uitstekend in een penibele situatie. Schatte de situatie goed. Tijdens het vervolg van de case bleek hij tot in detail ingelezen en minutieus de zaak te hebben voorbereid, wat uiteindelijk een uitstekende uitkomst tot vervolg had.

• Geholpen door: De heer mr. H.J. (Johan) Oosterhagen

Zeer positief op alle onderscheiden wetsgebieden

De eerste ervaring is al 30 jaar geleden en betrof arbeidsrecht. Vervolgens privaatrechterlijke begeleiding en strafrechterlijke begeleiding. Altijd consistent met alle mogelijke diepgang verdeelt over alle relevante aspecten. Correcte en stipte opvolging met terugkoppeling.

• Geholpen door: De heer mr. B.Z. (Benzi) Loonstein

Zeer positief, objectief en doordachte manier van handelen, zeer helder overgebracht.

Er wordt open en objectief geluisterd waarna er na gedegen onderzoek en overdenking een passend juridisch advies gegeven wordt, waarbinnen de mogelijkheden in zijn geheel helder worden uiteengezet. Hierop wordt dan vervolgens zonder aarzeling en binnen zeer afzienbare tijd actie op ondernomen en een weldoordacht plan de campagne ten uitvoering gebracht. Ik ben zeer content over de kennis van, en manier van handelen door, meester Oosterhagen, ik vindt zijn stukken indrukwekkend doordacht en ben zeer tevreden over zijn dossierkennis en betrokkenheid bij het behandelen van mijn casussen, hetgeen voor mij een aangename geruststelling is. Ik zal meester Oosterhagen, alsmede het gehele kantoor Loonstein welke mijn ondersteuning mede mogelijk maakt, dan ook zeker aan iedereen willen aanbevelen .

• Geholpen door: De heer mr. H.J. (Johan) Oosterhagen

Zetten zich voortvarend in om zorg te dragen voor een spoedige afhandeling

Na auto ongeval en zelf getracht hebbende om de schade vergoed te krijgen is de heer Oosterhagen aan de slag gegaan. Hij werkt snel en concreet en laat niets versloffen. Wat mij bij de heer Oosterhagen opvalt is dat hij zich uitsluitend beperkt tot de feiten en zich niet bezighoud met aannames en andere onduidelijke verhalen of zich door de wederpartij van slag laat brengen. We zijn nog niet aan het einde van de procedure maar so far so good.

• Geholpen door: De heer mr. H.J. (Johan) Oosterhagen

Bij Loonstein werken ze duidelijk en efficient

Loonstein kwam snel met een plan erg fijn.

• Geholpen door: De heer mr. B.Z. (Benzi) Loonstein

Erg tevreden met de hulp die mij geboden is. Ontzettend bedankt!

Mr Oosterhagen heeft mij goed geholpen!

• Geholpen door: De heer prof. Mr. H. (Herman) Loonstein

Het gewenste resultaat is bereikt.

Er wordt op alle vlakken zeer nauwkeurig en deskundig gewerkt. Daarnaast is men betrokken bij je persoonlijke situatie en is men begripvol. Het contact is warm en tegelijkertijd zakelijk.

• Geholpen door: De heer prof. Mr. H. (Herman) Loonstein

Prettig contact met doortastende aanpak

Het advocatenkantoor is persoonlijk in de omgang en er wordt actief meegedacht. Ook na de hulpverlening is er aandacht voor een korte evaluatie.

• Geholpen door: De heer prof. Mr. H. (Herman) Loonstein

Advocaten die voor hun klanten gaan

Het moment dat ik bij Loonstein advocaten binnen stapte werd ik meteen meteen goed ondersteund en begeleid. Ze luisteren ook goed naar je, zodat ze je precies verwoorden in stukken en tijdens zittingen zoals je bedoeld.

geweldig

goede ontvangst,zeer bekwame en goed inzicht in zaken,ook goede betrokkenheid. allesomvattend...professioneel.

• Geholpen door: De heer mr. H.J. (Johan) Oosterhagen

Ik heb zowel volledige inzet als volledig begrip voor mijn zaak ontvangen.

Ik heb de inzet van Loonstein Advocaten als uitstekend ervaren. Niet alleen vanuit deskundig oogpunt, maar ook wat betreft de getoonde persoonlijke betrokkenheid bij mijn zaak. Naast volledige inzet, waar nodig door meerdere van de partners, was er waar nodig ook advies dat niet altijd was zoals ik het had gewenst, maar dat juist was voor mijn beslissingen in de gang van zaken. Ik ben de heren Loonstein en Aviv daarvoor zeer dankbaar en beveel hun diensten dan ook van harte aan.

• Geholpen door: De heer mr. B.Z. (Benzi) Loonstein

Fantastisch geholpen door Benzi Loonstein , zeer betrokken , vriendelijk en behulpzaam. Het resultaat boven verwachtingen! Geweldig

Doortastend. Doeltreffend.

Verschillende teleurstellingen in de advocatuur gehad. Op advies contact gezocht met het advocaten kantoor Loonstein. Betreft Hoger Beroep: schade-letsel. Mr J Oosterhagen heeft voor het Hoger Beroep een Memorie van Grieven geschreven. Je kunt waarnemen hij exacte kennis van het dossier heeft. Gedetailleerd heeft aangegeven "waarom"" niet eens met het vonnis van de lagere rechter. Het roept geen vragen op of geeft overbodige informatie. Geen discrepantie in de informatie die hij heeft geschreven. De zaak is nog niet voor de Hoger Rechter gekomen maar de Memorie van Grieven is van hoge kwaliteit. Vakkennis van deze advocaat.

SUPER GOED VOORBEREID

Goed voorbereid, duidelijk, altijd in contact, snel en accuraat. Bij vragen zeer snel en voor ons zeer duidelijk geholpen.

goed en ter zake doende

Advocaat Benzi Loonstein is een kundig advocaat die aandachtig luistert en precies op het juiste moment spreekt. Hij is aardig maar vastberaden en slim. Hij geeft mij het gevoel dat hij het uiterste doet om mijn zaak goed te verdedigen omdat hij m.i. de juiste verbanden legt.

Toppers!!

Mijn ervaring was er goed bij Loonstein advocaten. Mr Johan Oosterhagen heeft ons erg goed geholpen bij onze zaak. We zijn hem erg dankbaar.

• Geholpen door: De heer mr. H.J. (Johan) Oosterhagen

Benzi weet waar hij het over heeft en is zeer kundig in zijn vak. Hij is integer en stelt je op je gemak. Ik ben uiterst tevreden en zou hem zeker aanbevelen.

• Geholpen door: De heer mr. B.Z. (Benzi) Loonstein

Integer, betrouwbaar, recht door zee, vriendelijk, correct, helder, transparant

Ik heb met Herman Loonstein en Benzie Loonstein een super goede ervaring. Deze partij is zowel voor strafrecht, als ondernemingsrecht de beste die je kan wensen doordat ze afspraken nakomen en niet voor 100% maar voor 1000% voor hun klanten gaan. Ik ben meer dan tevreden en kan deze heren/ het kantoor aan iedereen bevelen.

• Geholpen door: De heer mr. B.Z. (Benzi) Loonstein

Perfecte contact, zeer goed bij de cliënt betrokken

Mijn gezin ( moeder, oudste zoon ) zijn al 3 jaar klant bij Loonstein advocaten. Net als met onze voormalige advocaat R. Skala te Groningen ( welke niet meer actief is als advocaat ) is onze ervaring met Meester H. Loonstein, B. Loonstein en J. Oosterhagen meer dan perfect. Advocaten zijn goed bereikbaar zowel telefonisch als per e-mail, bereiden de zaken zeer goed voor en lezen zich goed in. Helemaal geen klachten.

• Geholpen door: De heer mr. H.J. (Johan) Oosterhagen

Made the impossible possible!

Mr. Oosterhagen managed to turn an ongoing case (running close to 10 years) upside down. The verdict before starting with Mr. Oosterhagen was irrevocable, at the time i had open: to serve an imprisonment of *17 months* which Mr. Oosterhagen managed to turn into a financial fine of €3,000 - "case closed". Also did the Dutch government refuse to renew my Dutch passport, Mr. Oosterhagen turned this around as well. Mr. Oosterhagen truly did the impossible and i strongly recommend Mr. Oosterhagen.

• Geholpen door: De heer mr. H.J. (Johan) Oosterhagen

Loonstein ontzorgt en staat meteen klaar.

Door een juridisch conflict ben ik via mijn netwerk doorverwezen naar Meester Benzi Loonstein. Alvorens het kennismakingsgesprek had ik geen idee van wat mij te wachten zou staan en wist ook niet zo goed waar ik aan begonnen was. Tijdens het kennismakingsgesprek kreeg ik meteen een goed gevoel. Benzi is heel feitelijk, kan goed geruststellen en stippelde een heel traject voor ons uit. Terugkijkend op de samenwerking met Loonstein kan ik zeggen dat Benzi de beste advocaat was voor mij. Hij had hart voor de zaak en kende deze binnenste buiten. Waarom ik de samenwerking als prettig heb ervaren is omdat er altijd open en eerlijke communicatie is geweest. Naast dat Benzi geleerd en deskundig is, komt hij ook erg vlot over, zowel verbaal als in schrift. Ik zou Loonstein advocaten zeer aanbevelen, zij hebben mij meer grip gegeven op mijn zaak.

• Geholpen door: De heer mr. B.Z. (Benzi) Loonstein

Goede service en hart voor de zaak

Goede ervaring en heel goed geholpen

• Geholpen door: De heer mr. H.J. (Johan) Oosterhagen

Uitstekende advocaat. Toont veel inzet en doorzettingsvermogen.

Mr. H.J. Oosterhagen heeft mij vertegenwoordigd in een zaak tegen een waardetransportbedrijf. Dit bedrijf heeft mijn Vespa aanzienlijke schade toegebracht. Zij weigerden aanvankelijk schuld te bekennen en de schade te vergoeden. Dankzij het doorzettingsvermogen en de inzet van Mr. H.J. Oosterhagen is de schade (meer dan) volledig vergoed. Mr. H.J. Oosterhagen handelt adequaat, heeft mij altijd correct geadviseerd en komt zijn beloften na.

• Geholpen door: De heer mr. H.J. (Johan) Oosterhagen

Het totstandkomen van juridisch advies was snel, efficient, deskundig en vriendelijk

Wij vroegen een advies voor een Stichting, die op zeer korte termijn een belangrijke beslissing moest nemen, waar we als bestuurders juridisch niet helemaal zeker over waren. Na het inroepen van hulp van Loonstein Advocaten zijn we na het overleggen van alle gegevens binnen twee dagen geholpen met een goed leesbaar en helder advies. Dit gebeurde op een heel prettige wijze, snel en efficient, zodat alle bestuurders zeker waren van de juistheid van de beslissing.

Noordhollandstraat 61 1081 AS Amsterdam

Over Loonstein Advocaten

Bij Loonstein Advocaten werken advocaten die persoonlijk betrokken zijn bij u en uw zaak. Wij zijn doortastend en werken op toegankelijke wijze. Wij vechten, voor iedereen die juridische hulp nodig heeft, met kennis, lef en creativiteit om te komen tot gewenste oplossingen. Dat doen we op onze eigen wijze: altijd volgens de wet, niet altijd volgens het boekje.

Over Advocaatscore.nl