ממליצה לכל מי שמחפש משרד עורכי דין מצוין.

עובדים מסודר אנושיים ואדיבים ולא מרפים עד שמגיעים לתוצאות. ממליצה מאוד מניסיון אין להם תחליף.

Toppers!

Mijn ervaring was top!

• Geholpen door: De heer mr. H.J. (Johan) Oosterhagen

Zeer persoonlijk en goede inzet voor de zaak.

Top advocaten. Zeker een een aanrader! Goed geholpen.

Hele goede ervaring

Staat dag en nacht klaar om me te begeleiden bij mijn zaak. Uitermate scherpe en geniale ideeën, waarmee ze hoop en een goede uitgangs positie bieden, waar dat eerst door mij voor onmogelijk werd geacht. Over iedere stap die wordt ondernomen wordt er heel duidelijk gecommuniceerd, wat ook als erg prettig wordt ervaren.

• Geholpen door: De heer mr. B.Z. (Benzi) Loonstein

De heer Loonstein heeft binnen een week het resultaat geboekt wat een ander advocaat in 8 maanden niet gelukt is. Mijn dank is groot. Hartelijk dankt Mr. Loonstein

• Geholpen door: De heer prof. Mr. H. (Herman) Loonstein

Beste advocatenkantoor met top advocaten, zeker een aanrader!

Zeer goed geholpen.

Fantastisch op alle vlakken

Het voelde heel vertrouwd en op professionele wijze ben ik bijgestaan, niet alleen door de goede adviezen, is er ook heel doelgericht gehandeld wat heeft geleid tot een bijzonder en zeer tevreden resultaat.

Fijn advocaten kantoor

Ik doe al enige tijd zaken met Loonstein en ben dan ook erg tevreden over de vakkundigheid, de kennis, het enthousiasme maar vooral voor het vertrouwen wat zij geven.

• Geholpen door: De heer mr. B.Z. (Benzi) Loonstein

echt betrokken, goede verdediging gevoerd

prettig contact, goede voorbereiding van het proces, en gedreven om de zaak tot een goed einde te brengen.

Goeie juridische hulpverlening

Ben zeer blij dat mijn klachten worden behartigt door de advocaat die mij hulpverlening geeft.! Hopelijk komen we uit op de gewenste maatregelen met de aanpak! Alles wordt netjes zwart op wit bevestigt aan beide kanten. (Advocaat) (Klager) Hopelijk komt de rechtssysteem rechters met een goeie straf.!

Persoonlijk betrokken en vakkundig

Ontzettend goed geholpen. Zeer betrokken bij de zaak en duidelijke uitleg, zodat u goed weet wat de mogelijkheden zijn. Bedankt voor de goede hulp en ondersteuning tijdens dit proces.

• Geholpen door: De heer mr. H.J. (Johan) Oosterhagen

Goed en duidelijk en snel geholpen.

wie weet tot ooit in het nieuwe gebouw.

• Geholpen door: De heer mr. H.J. (Johan) Oosterhagen

Meneer B.Z. Loonstein is een zeer professionele advocaat.

Meneer B. Z. Loonstein is een zeer professionele advocaat.

Voortreffelijk snel en persoonlijk

De heer Loonstein is meer dan advocaat hij begrijpt waarhet over gaat niet in minuten maar in seconden, Mr Loonstein adviseert ook na afloop van de zitting terwijl ik een andere advocaat gewoon weg zag lopen van de client

• Geholpen door: De heer prof. Mr. H. (Herman) Loonstein

Professionals op hun gebied die extra service geven door hun betrokkenheid en gedrevenheid.

Mijn advocaat is Johan Oosterhagen, hij (zowel advocaat B Loonstein ) zijn echte professionals op hun gebied, en weten van aanpakken. Wat ik fijn vind is dat Johan Oosterhagen (en advocaat B. Loonstein) erg betrokken zijn. Ze zijn altijd bereikbaar. Ik ben dan ook zeer tevredenr.

• Geholpen door: De heer mr. H.J. (Johan) Oosterhagen

Op een snelle en zeer deskundige wijze geholpen.

Mijn zaak is zeer snel opgepakt waarbij er veel tijd voor je wordt genomen. De communicatie is altijd goed en duidelijk. Ten alle tijden heb ik de juiste doeltreffende advies gekregen en kan ik zeker zeggen dat meneer Oosterhagen de beste advocaat is geweest voor mij!

Extremely Professional and Highly Recommended

Mr H Loonstein represented me in a business dispute. He was at all times extremely professional in the handling of my case and fiercely protected my best interests. I will continue to use his services if needed in the future and would not hesitate to recommend him.

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement
  • N/A

Onverwachte positive resultaat

Advocaat die echt de tijd voor je neemt. De heer Loonstein is fijne rustige advocaat. Neemt veel tijd voor je. Leest zich goed in. Gaf onze zaak gelijk een onverwachtse voor ons positieve draai. Tegenpartij in ongelijk gesteld. Als we weer een advocaat nodig hebben dan nemen we weer gelijk contact op met Loonstein Advocaten

• Geholpen door: De heer mr. B.Z. (Benzi) Loonstein

Escrever sobre si , nao tenho palavras para o descrever, sei que a sua simplicidade, age pruden

Essa simplicidade que transmite , e prudente, e dedicada . como posso descreve-lo e assim -uma palavra que eu gosto muito da tora , aonde o Rei salomao , afirma , que tudo que nos esforcamos e fazemos e apenas vaidade, mas o que eu consigo captar de si ADVOCAAT Johan e sua atitude e humana, (afiada) e como se agachar -se de numa forma humilde , sem tocar a vergonha de quem esta do outro lado ,. A humildade e transparente e seguridade e transmitida sem muito de si , e por isso eu posso deleitar a minha historia e ser eu mesma , esquecendo que apenas estou aqui e sei que fara tudo ao seu alcance , porque e honesto e o seu trabalho esta na sua comunicao e alma. Mas senhora Jurista Romy tambem tem esse caracter, e muita paciencia ,e eu me pergunto e afirmo , Que no teto de Advocaat Loonstein exitem pessoas que podem inspirar muitos outros profissionais , e assim que se pode edificar um com justica .Nao porque tirou a minha filha da boca do lobo no ano 2018, mas porque eu testemunhei no meio de tanto obscuridade, a sua certeza no seu olhar , que me defendia , porque tirar um filho de uma mae e para mim o maior crime, mas estando tao longe de mim , eu senti que eu tive voz., obrigada

Als er 10 sterren waren geweest, had ik er 11 gegeven

Zeer goed voorbereid en veel kennis. Scherp en pakt zaken goed en snel op. Ik kan me geen betere advocaat voorstellen en ik zal Johan zeker aanbevelen aan veel mensen in een vergelijkbare situatie. Erg fijn dat hij, in hele korte tijd, zo veel heeft kunnen betekenen. Dit is een man met hart voor zijn werk. Dezelfde complimenten gelden overigens ook voor Rome. Met vriendelijke groet en fijn weekend. Patricia ter Heegde

Snel en accuraat

Altijd telefonisch bereikbaar en verplaatst zich goed in de situatie van de betrokken partijen.

• Geholpen door: De heer mr. B.Z. (Benzi) Loonstein

Zeer doeltreffend en adequaat geholpen

De communicatie van Loonstein advocaten is snel, bondig en duidelijk. We zijn zeer goed en vooral deskundig geholpen met een ingewikkelde arbeidszaak.

• Geholpen door: De heer mr. B.Z. (Benzi) Loonstein

Zeer goede en prettige ervaring

Wij ervaren de samenwerking met Loonstein Advocaten als zeer prettig. Het persoonlijk contact met Benzi en zijn collega’s wordt door ons erg gewaardeerd. Benzi is tevens zeer deskundig in zijn vakgebied en komt zelfverzekerd over. Het is fijn om te weten dat zij indien nodig snel kunnen adviseren dankzij de korte lijnen. Geen Juridische taal, maar taal die wij ook snappen. Ik kan iedereen aanraden gebruik te maken van dit kantoor.

Grandioos

Ik kon geen beter advocaten kantoor wensen; spot on, doeltreffend en efficient. Wat wil je nog meer? Benzi had mij geholpen en hij is ook heel aardig en begaan.

Kennis, service en lef

Herman en Benzi beiden als hele kundige advocaten leren kennen, ze weten inhoudelijk veel, hebben een strategie die uit is op resultaat ipv veel uren kunnen schrijven en dat is bijzonder! Daarnaast hebben ze veel put en lef zonder de menselijke maat uit het oog te verliezen! Liever heb ik helemaal geen juridische uitdagingen maar met Loonstein, is snel de angel eruit!

Over Loonstein Advocaten

Bij Loonstein Advocaten werken advocaten die persoonlijk betrokken zijn bij u en uw zaak. Wij zijn doortastend en werken op toegankelijke wijze. Wij vechten, voor iedereen die juridische hulp nodig heeft, met kennis, lef en creativiteit om te komen tot gewenste oplossingen. Dat doen we op onze eigen wijze: altijd volgens de wet, niet altijd volgens het boekje.

Over Advocaatscore.nl