Men begrijpt meteen waar het om gaat!

En handelt er naar.

• Geholpen door: De heer J.M. (Sruli) Loonstein

Zeer bekwaam advocaten kantoor.

Mijn ervaring met Loonstein Advocaten is meer dan positief staan altijd open voor een gesprek, en geven hierin altijd een duidelijk advies omtrent je vraag. Het kantoor heeft ons bijgestaan in een tweetal zaken die best ingewikkeld waren voor ons beide. Deskundigheid, vriendelijkheid en betrokkenheid meer dan voldoende aanwezig bij dit kantoor.

• Geholpen door: Mevrouw mr. R.A. (Romy) van den Heuvel

ik voel mij dankbaar, ik ben zeer netjes en met empathie behandeld.

Meester Oosterhagen heeft mij zeer goed geholpen met een oudere zaak waar al meerdere advocaten mee bezig geweest zijn, maar eigenlijk niets in bereikt hebben. Meester Oosterhagen heeft mijn zaak zeer goed doorgenomen en heeft goed naar mij geluisterd. Ik heb mij gesteund gevoeld tijdens de gehele gang van zaken en ik ben zeer tevreden met hoe ik ondersteund ben, en met de uiteindelijke uitkomst. Met dank aan meester Oosterhagen kan ik het nu een plaatsje gaan geven. Bedankt.

Uitstekend!

Mijn zaak gewonnen dankzij Loonstein Advocaten. Uitstekend geholpen en blij met de uitkomst!

• Geholpen door: De heer prof. Mr. H. (Herman) Loonstein

Johan is een advocaat pur sang.

• Geholpen door: De heer mr. H.J. (Johan) Oosterhagen

Goed geholpen bij me zaak

Wist precies wat die moest doen Heeft me goedgeholpen Zeker een aanrader

Deskundig en nu zo blij

Luistert met empathie en voel me serieus genomen. Handelt direct en deskundig, houd me op de hoogte met de nodige uitleg. Geeft mij rust en vertrouwen en zo blij met de positieve uitspraak. Johan Bedankt !

• Geholpen door: De heer mr. H.J. (Johan) Oosterhagen

Zeer vakkundig en uiterst scherp

Altijd bereikbaar en oog voor detail

• Geholpen door: De heer prof. Mr. H. (Herman) Loonstein

eerlijke & integere advocaten die voor je vechten

Sinds mijn kennismaking met Johan is hij mijn vaste advocaat en heeft hij ook meerdere familieleden geholpen met zaken. Johan heeft ons en vooral mij altijd heel goed geholpen en van goed advies voorzien. Wat mij vooral bevalt is het doorzettingsvermogen van dit advocatenkantoor. Ze zoeken alles tot op de puntjes uit en zorgen ervoor dat er alles wordt uitgehaald. Ik heb dan ook geen enkel moment het gevoel gehad dat ze er niet genoeg mee bezig waren of het voor het geld deden. Iets wat ik bij veel andere kantoren wel heb meegemaakt. Dit hebben ze ook keer op keer bewezen met hun diensten. Ik wil dan ook Johan & Benji en iedereen van loonstein advocaten van harte bedanken voor hun inzet en professionele hulp.

עורכי דין מומלצים בהולנד

אני ממליצה על משרד עורכי דין לונשטיין בגדול. עזרו לי מאד. בקיאים וחכמים.

Beste Advocatenkantoor!!!

Uiterst vriendelijk personeel, zeer snelle en professionele afhandeling door de Advocaat en zijn hele team. We voelden ons heel goed verzorgd - het had niet beter kunnen gaan!

Tevredenheid, Betrouwbaar en Loyaal

Ik ben deze advocaten erg dankbaar voor de hulp die ze mij hebben toevertrouwd, ze hebben een fijne discipline en helpen je graag in de moeilijkste situaties. Ze zijn erg vriendelijk en zeker betrouwbaar, het bevindt zich op een fijne locatie in een mooie omgeving met een mooi kantoor. Ze komen hun afspraken na wanneer deze gemaakt zijn, en geven je vooral de steun die je nodig hebt. Ik ben ervan overtuigd dat deze mensen heel goed zijn in hun vak en de juiste hulp kunnen aanbieden en informatie geven die nodig zijn. Ze streven naar een doel en dat is vooral van belang dat ze met je meedenken wanneer dit nodig is en daarvan een conclusie trekken, en volledig achter je staan als je dat verwacht.

• Geholpen door: De heer mr. B.Z. (Benzi) Loonstein

lekker snel en meteen goed

De heer B. Loonstein moest voor mij een aantal overeenkomsten opstellen, lekker snel en meteen goed. Waarbij een eerlijk en gebalanceerde overeenkomst binnen drie dagen klaar lag.

Duidelijk, zorgvuldig, behulpzaam

Heel er goed geholpen in een letselschadezaak. Alles werd heel duidelijk uitgelegd. Heel zorgvuldig en doelgericht, met mooie en goede resultaten. Ik waardeerde het heel erg dat er gelijk acties werd ondernomen, met oog op wat het beste was voor mij! Al met al zal ik Loonstein Advocaten aan iedereen aanraden!

Adembenemend

Goed bereikbaar! Klantvriendelijk altijd interesse in de klant

professioneel

Snel vakkundig & professioneel

Zeer betrouwbare advocaten bureau

Super geholpen met mijn zaak!

• Geholpen door: De heer mr. E. (Eric) Aviv

Kunst is alleen kunst, als nabootsing stopt

Prof.Mr. Herman Loonstein, een onnavolgbare collage van juridische kennis, win-win resultaten, en humor. Een top advocaat en een geweldig mens. Herman heeft mij bijgestaan met de allerbeste intenties en hoogstaande juridische procedures en adviezen, ik ben hem daar zeer dankbaar voor. Warmly, Gerard Lasés

• Geholpen door: De heer prof. Mr. H. (Herman) Loonstein

Fantastisch geholpen, geadviseerd en snelle communicatie

Het is een kantoor met goede reputatie. Vakkundig en betrouwbare advocaten. Het goed onderling overleg. Duidelijk communicatie met veel kennis van zaken. Representatief kantoor, makkelijk bereikbaar en parkeren. Mijn zaak is goed afgerond en raad dit advocatenkantoor ook zeker aan.

• Geholpen door: De heer prof. Mr. H. (Herman) Loonstein

Meedenken, doelgericht en fijne communicatie

Loonstein advocaten hebben mij altijd bijgestaan. Altijd een fijne samenwerking gehad door de juiste service en het snelle handelen.

Snel en doelmatig

Ben zeer te spreken over de snelle en voorbeeldige aanpak van ingewikkelde kwesties door Loonstein Advocaten

• Communicatie N.v.t.
  • Geholpen door: N.v.t.

Top advocatenkantoor.

Ben heel goed bijgestaan en geholpen in mijn juridische zaken. Ik ben super tevreden met mijn advocaat Benzi Loonstein

Zeer positief

Voel me serieus genomen en wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Alles wordt duidelijk uitgelegd. Wij zijn zeer tevreden

שירות מקצועי ואמין ביותר. תודה רבה

אין לי מילים להודות על שירות מקצועי ואדיב אותו קיבלתי ממשרד עורך הדין לונשטיין. לצערי עברתי הליך גירושין קשה ארוך ומייגע בשלוש השנים האחרונות הצוות במשרד עבד קשה והיה זמין בכל עת לשאלות והסברים. כל הליך ודיון לווה בהתייעצות והסבר ומענה לכל שאלה תוך שמירה על האינטרסים שלי. הצוות היה מקצועי וסיפק שירות על פי לוח הזמנים הרגישות של הצוות בראשות עורך הדין לונשטיין עזרה ללא ספק לעבור את התקופה הקשה הזאת בצורה קלה יותר. הצוות מיומן והכין כל דיון בצורה מעולה ועל כן ברוך השם גם התוצאות היו לשביעות רצוני. תודה רבה מרגלית פפרמן

• Geholpen door: De heer prof. Mr. H. (Herman) Loonstein

Zeer professioneel en een overzichtelijke aanpak.

Ik had een complexe casus vooral voor een leek op het gebied van rechten zoals ik. Loonstein Advocaten heeft de tijd genomen om met mij door de hele casus te lopen en mij alle onduidelijkheden voor te leggen. Het gehele proces ben ik goed op de hoogte gehouden. Totdat ik als winnaar uit de strijd kwam! Een zeer fijne samenwerking. Van harte aanbevolen.

Over Loonstein Advocaten

Bij Loonstein Advocaten werken advocaten die persoonlijk betrokken zijn bij u en uw zaak. Wij zijn doortastend en werken op toegankelijke wijze. Wij vechten, voor iedereen die juridische hulp nodig heeft, met kennis, lef en creativiteit om te komen tot gewenste oplossingen. Dat doen we op onze eigen wijze: altijd volgens de wet, niet altijd volgens het boekje.

Over Advocaatscore.nl