goede service, goed behandeld

Het advies voor onze vloer is zeer gewaardeerd en zijn nog altijd blij met deze keuze.

• Ervaring met: vloer

goede service, goed behandeld

Over het geheel zeer tevreden over het interieuradvies en over de levering van de meubels. Komen zeker nog terug voor bijpassende meubels. Onze positieve ervaringen verteld aan onze familie en kennissen. Met het gevolg dat familielid ook een hoekbank gekocht heeft en dat een ander lid binnenkort ook komt voor interieuradvies.

• Ervaring met: interieuradvies
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Geen enkele.

goede service, goed behandeld

Goede service kwaliteit komen afspraken na. Heel fijne winkel om je spullen te kopen.Goede ervaringen mee. Ook mijn meubels gekocht. Zeer tevreden.

• Ervaring met: raamdecoratie
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Heb geen negatieve ervaring

goede service, goed behandeld

Goede service! Jacobs komt ter plaatse de situatie bekijken alvorens er een advies wordt uitgebracht. Het resultaat mag er daarom ook zijn. Ook het plannen van een afspraak ging heel soepel en exact op de tijden die mij het beste pasten.

• Ervaring met: interieuradvies
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Twee maal een beschadigd artikel gekregen (beschadigd in de verpakking, dus buiten de schuld van Jacobs), maar dit is razendsnel correct opgelost. Eén artikel (een gordijn) is eerst vervangen voor een nieuwe en de beschadigde is ingekort en voor een raam in een andere ruimte gehangen. Dit alles zonder extra kosten. Ik ben er dus simpelweg beter van gewoden. Niets dan complimenten dus.

goede service, goed behandeld

Service en advies hier over zijn wij zeer goed geadviseerd, mede daardoor zijn toedoen zijn wij bij deze firma gebleven. Wij raden iedereen aan, om is bij Jacobs en Jacobs binnen te lopen.

• Prijsniveau
  • Ervaring met: maak een keuze

Over Jacobs en Jacobs

De ideale ruimte is een omgeving die jou werkelijk inspireert. Een ruimte die volledig bij jou hoort, waar je helemaal tot jouw recht komt. Ruimte afgestemd op jouw eigen wensen en verwachtingen. Van huiskamer tot kantoorinrichting, van slaapkamer tot winkelinrichting; Jacobs & Jacobs creëert graag de ruimte die bij je past.