Zeer vakkundig begeleid en opgeleid in het behalen van mij A rijbewijs

Vanaf dag 1 had ik direct door dat ik goede handen was, het vertrouwen in het handelen van een motorfiets ging direct de hoogte in na het zien wat Thomas De Instructeur met een motorfiets kan en wat zo'n machine toelaat, ook de vakkundige uitleg, hulp en begeleiding in de maneuvers was zeer motiverend en belonend. De evaluatie na de ritten op de baan door Dag heb ik ter harte genomen en hebben er toe geleid dat ik mijn A rijbewijs behaald heb op de dag van het examen! Merci mannen t was echt 100%!!

Gewoon perfect

Rijschool is een aanrader,

Vriendelijk, duidelijk en goed materiaal

Top rijschool ze weten waar ze me bezig zijn.

Het was leerrijk.

Ik heb met veel verschillende leraren les gehad. Ik heb van elke leraar iets bijgeleerd. Ik was vooral tevreden over de aanpak van de lessen. De motivatie dat ik ook telkens had meegekregen heeft voor een goede ervaring gezorgd.

heb mijn Rijbewijs in 2 keer gehaald mede dank aan UVA rijschool

aangezien ik nl ben en eigenlijk helemaal van niks wist heb de rijschool UVA me heel goed geholpen bedankt daarvoor Nu binnenkort me Motor rijbewijs en natuurlijk ook bij UVA bedankt een 10 groetjes Wim

Zeer veel geleerd door de hulp van top instructeurs!

De mensen op den bureau zijn zelfs nog beter als de instructeurs.

super tevreden

Super vriendelijk en super kwaliteit met alles. ik kan niet weten wat nog beter kan zijn. blij met zo een service

Een intensieve leerrijke menselijke ervaring

Mijn dank aan het team Inne, Thomas en Jan! Zij hebben mij klaargestoomd voor het stresserend examen en met succes !

Zeer vriendelijke en bekwaam personeel.

Op alle vlakken zeer goed. Lessen werden snel ingepland omdat ik snel zelfstandig moest kunnen rijden ivm werk. Omwille van de planning kreeg ik les van verschillende instructeurs, maar toch vormde het lessenpakket een mooi geheel. De instructeurs bereiden je niet alleen maar voor op het examen, maar zorgen er ook echt voor dat je je vlot en veilig kan verplaatsen in het verkeer. Ze doen dit op een rustige en aangename manier zodat je met plezier les komt volgen.

Geweldige opleiding en voorbereiding om veilig op de weg te kunnen

Zeer goede en vriendelijke lesgevers, ik ga met een goed en veilig gevoel de baan op!

klaar en duidelijk, leuk te volgen

Zeer duidelijke uitleg zowel theorie als praktijk.

Enorm content van de communicatie en begeleiding !

Een rijschool met prima service en flexibele planning.

Ondertussen hebben 5 van onze chauffeurs hun rijbewijs C en Ce behaald bij UVA. Dank zij hun flexibele planning lukte het om een rijbewijs halen te combineren met een voltijdse job.

duidelijk en goed uitgelegd.

zeer vriendelijk en goed ontvangen.

super correct en vriendelijke mensen

Alles word rustig uitgelegd. Als je niet snapt mag je wel 4 x vragen,blijven rustig. ben in 1x geslaagd. Personeel en eigennnaar heel vriendelijk. het lessen was gewoon gezellig echte aanrader voor iedereen.

Een betere rijschool is er niet.

Ontzettend veel geleerd tijdens de altijd leuke en gezellige lessen. De opleiders zijn heel vriendelijk, altijd in voor een praatje en leren je op een rustige manier super goed rijden. Door jullie goede lessen ben ik in 1 x geslaagd voor mijn praktijk examen. Ik raad iedereen Rijschool UVA aan.

Top service tussen Hoogstraten en Deurne!

Zeer tevreden! Alles werd rustig uitgelegd. Het was fijn om meteen de baan op te kunnen. Het praktische en theoretische werd steeds aan elkaar gekoppeld, waardoor je inzicht krijgt in het verkeer. Na de les kreeg ik steeds feedback op een motiverende manier.

Zeer professioneel en correct!

Zeer professioneel en correct!

Professionele begeleiding met goede tips. Zeer aangename lesgevers.

Professionele en aangename lesgevers. Duidelijke uitleg en bruikbare tips. Heb genoten van mijn 20 uren opleiding en nadien een goede begeleiding naar het praktisch examen toe. Zeker aan te raden!

Leuke lesgevers!

Leuke lesgevers waardoor de lessen aangenaam waren. En waardoor ik ook slaagde

Beter kan niet !

Professionele ervaring, ik begreep alles perfect duidelijke uitleg en over het onderwerp. Kortom, aardige mensen die elke vraag beantwoordden. UVA is de beste !!!

Goede uitleg en goede begeleiding

Met de lessen had ik een veilig gevoel voor der aan te beginnen en eerste maal op de baan goed begeleid dus ben zeer tevreden

Heb een prettige ervaring meegemaakt

Ik heb 20 uur rijlessen gevolgd bij rijschool UVA. Het werd mij alles heel duidelijk en prettig uitgelegd. Daarna heb ik mijn Voorlopige rijbewijs gehaald. Na 3 manden rijervaring heb ik aan rijschool UVA gevraagd om Rijexamen te mogen doen. En op 17-01-2022 had ik Rijexamen in Deurne Examencentrum via Begeleiding van UVA rijschool. Ik heb nog voor examen 2 uurtjes gereden en heb in eerste keer geslaagd voor mij rijbewijs B . Ben hartstikke blij om. Echt een aanrader.

Uitstekend, zeer vriendelijk

Zowel theorie als praktijk, prima begeleiding en informatie

Gelmelstraat 20

2320 Hoogstraten