Top ervaring

Leuke vriendschappelijke sfeer.

Allemaal toppers!

Merci Tinne voor de goede begeleiding!

Toppers

Leuke sfeer, geduldig, zeer geduldig. Fijne mensen in omgang. Dag = top instructeur.

Heel vlot verlopen , Top mensen die je begeleiden

goed geholpen

prima begeleiding

Zeer goede begeleiding

Zeer goede begeleiding op maat

Ik kon hier snel terecht en goed les gehad. In de planning is er veel mogelijk en ze kijken met je mee hoe dit het best in jou agenda past. Tevens ook mee gegaan met de Ardenne dag, was een goede oefening.

Aangenaam les volgen.

Goede instructeurs die hun kennis op een kalme en aangename manier overbrengen.

Alles ging vlot.

Alles vlot verlopen, duidelijke uitleg gekregen en goed geregeld.

Efficient en aangenaam

Ik kon er op zeer korte termijn terecht, dat was voor mij zeer belangrijk. De prijs is iets hoger dan de concurrentie, maar de lesgevers zijn zeer bekwaam en vriendelijk.

Top! Uitleg werd voltallig gegeven en duidelijk gegeven, instructeur had heel veel geduld.

12 uur aan leren, hoe je het voertuig kan beheersen en veilig rijden.

Topservice en goeie begeleiding

na de vele werknemers die voor ons bedrijf al scholing hebben gevolgd kan ik alleen maar zeggen dat we enkel positieve ervaringen hebben opgedaan bij UVA. we worden steeds heel goed verder geholpen en onze chauffeurs hebben een prima opleiding genoten.

Helemaal top, begripvol en leerrijk

Rijbewijs A2 gehaald via UVA. Officieel nog nooit op een motor gereden en heel goed vanaf stap 1 geholpen en begeleid naar een goed afgelopen examen, heel leervolle tips en tricks van de instructeurs.

Leuke ervaring

Goede leeraars en vriendelijke ontvangst.

Zeer vriendelijke en heel goeie lesgevers!!

Zeer goeie les gehad en tips!! En mij super geholpen met slecht gehoor op hun manier!! Bedankt!!

Hele vriendelijke en professionele begeleiding!

Ik heb mijn lesperiode bij UVA Hoogstraten als zeer positief ervaren. Mijn motor lessen van Dag en Thomas waren erg leerzaam, zij kunnen veel vertellen maar op een eenvoudige en makkelijk te begrijpen manier. De fouten die ik gemaakt heb met lessen zijn duidelijk uitgelegd, mede daardoor ben ik in 1 keer geslaagd!

Goede rijschool

Met succes mijn rijbewijs gehaald, goede rij opleiding gehad hier!

Goede ervaringen, soms wat verwarring

Ik heb zeker veel gehaald uit de rijlessen, maar ik wil wel even vermelden dat de verschillende rij-instructeurs tijdens de lessen wat verwarrend waren. Ze spraken elkaar vaak tegen in wat ik moest doen. Daarnaast wil ik iedereen toch bedanken voor de goede zorgen!

Aangename. Opleiding.

Professionele leuke opleiding gehad

goede en aangename begeleiding , vlotte communicatie

goede en aangename begeleiding , vlotte communicatie

Een aanrader

Beide zonen van de eerste keer geslaagd onder leiding van UVA rijschool te Hoogstraten. Vlot in het maken van afspraken en fijne rijbegeleiders. Dank u wel!

Vriendelijk en correct behandeld.

Fijn.

Fijne communicatie. Er werd altijd naar oplossingen gezocht.

Top ervaring.

Iedereen die bij Uva werkt zijn top mensen. Altijd zeer goede uitleg. Sociaal sympathiek. Gewoon top

Rijbewijs C 1ste keer geslaagd Rijbewijs CE 1ste keer geslaagd Deze mensen leren je het op een uitstekende manier! Toffe instructeurs ook!

Gelmelstraat 20 2320 Hoogstraten

0032 3 314 63 71