geweldig!!

allemaal aardige mensen die zeer professioneel zijn. raadt UVA zeker aan. bedankt!

Veel geleerd!

Ik ben begonnen als een heel onzeker meisje achter het stuur. Na een aantal lessen met mijn begeleidster Ria kreeg ik het auto rijden onder de knie en werd ik zelf zekerder. Na 11 maanden veel oefenen heb ik onlangs mijn rijbewijs B gehaald en dit van de eerste keer zonder fouten.

Veel geleerd!

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen

Ik werd zeer hard op mijn gemak gesteld voor mijn examen en kreeg heel goede tips

Prima rijschool.

Dag is n prima instructeur die mij perfect begeleid heeft naar het behalen van mijn motor rijbewijs .

Heel tevreden, Top!

Het was voor mijn rijbewijs A. En gehaald! Dit te danken aan mijn twee instructeurs: Dag en Thomas. Nu hoor ik u al zeggen, welke is de beste dan ga ik die pakken. Geen probleem ze zijn allebei top! Ze geven u vertrouwen en pushen u niet om maar een klant te hebben. Wat ik hoorde is: als het het niet meteen lukt geven ze advies wat u het beste kunt doen. Ook de les motoren zijn heel fijn om op te rijden, Kawasaki Z650. Met normale zit of een lagere zit. Dus altijd wel een moto die past. Wat ook goed was aan het halen van mijn A rijbewijs is een refresh van de theorie. In 46 jaar dat ik mijn rijbewijs heb, B en C is er wel het een en ander veranderd. Dus ik ben weer helemaal bij. Ook de mensen op kantoor zijn geweldig. Ze houden alles nauwgezet bij. Herinnering per mail voor de volgende les of examen. al met al een top team die van de Uva. zeker aan te bevelen.

Zeer goed verlopen

Nette en degelijk les materiaal als ook het terrein is goed onderhouden , toffe instructeurs helpen je goed op weg en geven handige en nuttige tips . Mij ervaring met UVA is uitstekend, een echte aanrader ! Bij deze nogmaals bedankt aan het UVA team voor het behalen van mijn rijbewijs.

Enorm veel bijgeleerd hier aan UVA. Shoutout naar Tinne ❤️

Top rijschool

Zeer toffe en aangename lesgevers die alles goed uitleggen en al uw vragen beantwoorden.

Met UVA rij je je toekomst tegemoet.

Alles top voor elkaar. Theorielessen gezellig, dynamisch en goede theorie-praktijk weergave. Met praktijklessen een goede omgang en vriendelijke mensen. Een 'familiale' sfeer en een aanpak op maat maakt het leren aangenaam. Goede tips en duidelijke instructies. Kortom een aanrader. ;)

ontzettend vriendelijke rijinstructeurs

vriendelijke rijinstructeurs en leuke lessen.

Zeer fijne en vakkundige rijinstructeurs.

Zeer fijne en vakkundige rijinstructeurs. Mooie vlot met auto's, motoren, trailers en vrachtwagens. Aanrader voor iedereen. Bedankt voor de snelheid en flexibiliteit waarmee jullie me hebben kunnen inroosteren.

Aangenaam les volgen met goede instructeurs.

Ik heb hier een aangename cursus gevolgd met gedreven instructeurs die je op een vriendelijke manier door elk probleem doorhelpen. Een aanrader !

Kundige instructeurs, veel geleerd!

Het onthaal met Bob is heel aangenaam, duidelijke (e-mail) communicatie. Ik heb zowel van Thomas als Dag motorrijles gehad. Beide heren geven enorm goede tips en tricks, ik had een beetje het gevoel “best of both worlds” te hebben gehad door van beiden les gekregen te hebben. Door hun toedoen heb ik in 1x mijn manoeuvres en openbare weg gehaald. 100x dank! Ik raad UVA zeker aan!

Super blij met het behalen van mijn C nu op naar mijn CE en me met zulke goede instructeur lukt het me zeker alvast bedankt aan de instructeurs

Zeer goede begeleiding en uitleg met rustige en vriendelijke begeleiders .s .

Vanaf dag één werd ik goed opgevangen en werd alles goed en duidelijk uitgelegd . Het was wel spannend dat we in één keer de baan opgingen . Ook tijdens mijn examen stelde mijn begeleider me gerust en herhaalde de belangrijkste punten nogmaals .

Super tevreden

Zowel de theorie lessen en de praktijk lessen zijn echt inorde.

Ik werd goed geholpen en begeleid!

Ik kreeg vooral door Jan hele nuttige tips voor mijn manoeuvres! Bedankt Jan!

Vriendelijke instructeurs

Na meer dan 30 jaar in het verkeer denk je, die c1 haal ik even op een voormiddag . Echt makkelijk is het toch niet en de eerste keer lukte het niet . De rijschool heeft alles op alles gezet zodat ik 14 dagen later weer kon proberen . Vooral de ondersteuning van Tinne verdient een pluim . Kritisch , opbouwend en vriendelijk …met vakkennis! Alleen had me dat zeker niet gelukt . Dik zijn geld waard !

Ervaren instructeurs die je op korte tijd die juiste skills bijbrengen om te slagen voor het praktisch rijexamen!

Topbegeleiding

Goede uitleg Juiste correcties en waar ik op moet letten Van 1 ste keer geslaagd bedankt Brend

Top ervaring

Leuke vriendschappelijke sfeer.