Alles naar tevredenheid

Goede informatie die gegeven wordt Er is voldoende gelegenheid om vragen te stellen. Er wordt rustig tijd genomen om vragen te beantwoorden.

• Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Voldoet het product dan wel de behandeling aan wat u er kwalitatief van verwacht? N.v.t.
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? N.v.t.
  • Producten & disciplines: Semi orthopedische schoenen

Veel aandacht en kennis

Duidelijke uitleg en maatwerk is uitstekend!

• Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden (steunzolen), Aanpassingen aan confectieschoen(en)
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee

Nog weinig kontakt mee gehad.

Dus nog weinig ervaring.

• Hoe ervaart u het telefonisch contact met Huykman & Duyvestein Maatschoenen? N.v.t.
  • Hoe bent u bij uw bezoek aan Huykman & Duyvestein Maatschoenen ontvangen? N.v.t.
  • Vond de afspraak op de geplande tijd plaats? N.v.t.
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? N.v.t.
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? N.v.t.
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar? N.v.t.
  • Bent u voldoende geïnformeerd over de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Heeft u voldoende uitleg en advies gekregen over het product dan wel de behandeling? N.v.t.
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

Ik ben zeer tevreden, bedankt voor de goede zorgen

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee

Geweldiggggg

Vanaf dat ik me nieuwe schoenen aantrok zaten ze heerlijk .

• Producten & disciplines: Semi orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Ga zo door

Oerdegelijk bedrijf

Als ik al meer dan 20jaar cliënt ben dan zegt dat genoeg

• Vond de afspraak op de geplande tijd plaats?
  • Heeft de behandelaar voldoende tijd voor u genomen? N.v.t.
  • Hoe heeft u de bejegening door de behandelaar ervaren? N.v.t.
  • Voelde u zich gehoord door de behandelaar? N.v.t.
  • Producten & disciplines: Orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Dikkere veters enverzorging product erbij leveren gewoon service

De schoenen zijn nu prima

Beter dan ooit door een prettige opvulling in zowel rechter als linker schoen. Ben er erg blij mee

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? Neen

Prachtig resultaat met prettig contact tijdens hele proces

Het hele proces prettig contact en advies met prachtig eindresultaat. Echte vakmensen

• Heeft u nog verbeterpunten of tips? N.v.t.

Duidelijk en eerlijk advies.

Ik kwam naar Huykman en Duyvestein en vind het heel jammer dat ik niet direct hier terecht ben gekomen. Nu kwam ik hier pas voor een second opinion. De podoloog die mij steunzolen had voorgeschreven, heeft mij veel pijn bezorgd en heeft me uiteindelijk ook werkdagen en extra uitgaven gekost. Ik dank de jongedame en jongeman (sorry ik weet de namen niet meer) voor het uitstekende advies.

• Hoe ervaart u de effectiviteit van het product dan wel de behandeling?
  • Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd? N.v.t.
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden (steunzolen)
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nvt

Mijn schoenen zijn heel goed, steeds weer!

Wesley heeft al vele paren schoenen voor mij gemaakt! En iedere keer heb ik weer andere wensen. Geen probleem, we zoeken samen naar goeie en toch mooie schoenen! En toen ik laatst in het ziekenhuis lag, kwamen de oude vrouwen pantoffels heel goed uit! Alleen maar het ritsje achteraan dichtdoen en strompelen maar! Maar ik heb ook heel sportief ogende wandelschoenen in de kleuren blauw, grijs en zwart. Passen onder veel kledingstukken. Ik ben er stssds weer HHHHHHEEEEEEEEEEEEEEL blij mee!!!

• Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden (steunzolen), Semi orthopedische schoenen, Orthopedische schoenen
  • Heeft u nog verbeterpunten of tips? Nee, altijd tevreden. En al 2 nieuwe klanten daar gebracht!

perfect een dikke 10

zeer goed helemaal top een 10

Fantastisch en gastvrij

Ik voelde me gelijk op mijn gemak toen ik voor de eerste keer (ruim 4 jaar geleden) binnen kwam bij Huykman & Ruggensteun. Ik werd heel vriendelijk ontvangen daar. Bart heeft me heel goed geholpen en hij begreep meteen wat voor model schoenen ik graag wilde hebben. Eind maart kan ik mijn nieuwe schoenen ophalen. Nu een keer een ander model. Ik ben benieuwd naar ik weet zeker dat ik weer heel tevreden de zaak uitloop.

• Is het product binnen de overeengekomen levertijd geleverd?
  • Producten & disciplines: Orthopedische voetbedden (steunzolen), Orthopedische schoenen

Zer goede ervaringen.

Ben perfect geholpen. Bij problemen wordt het direct opgelost.

altijd een vriendelijk ontvangst

is al heel lang goed en ik hoop dat het zo door mag gaan.

Zilverstraat 21

2544EJ Den haag

070 366 18 98

Over Huykman & Duyvestein Maatschoenen

Sinds 1781 zetten wij ons samen met onze medewerkers en klanten in voor mensen met en zonder voetproblemen. Door het constant kunnen leveren van kwaliteit, excellente zorg en service en het blijven investeren in kennis en innovatie zijn wij instaat onze klanten te voorzien van unieke, comfortabele en modieuze schoenoplossingen op maat. Wij streven naar enthousiaste klanten, de wens van onze klant in combinatie met loopplezier, comfort en uitstraling staat hierbij voorop.