Een geweldig inspirerende dag

Voor iedereen die wil kennismaken met tantra is dit een geweldige eerste stap. De oefeningen die gedaan worden, nemen je voorzichtig mee in deze mooie wereld. Er zit een goede opbouw in de oefeningen. Steeds een stapje dichter bij jezelf en dichter bij elkaar. Echt een aanrader!

• Wat heb je bij ons gedaan? Tantra Introductiedag (Workshop)

Fijne dag met mooie ervaring

Het was een fijne dag samen met m'n lief. Oefeningen die ons weer mooie tools hebben aangereikt. Voelde mij prettig en veilig bij Wilma en Paul.

• Leeftijd 49
  • Beroep Coach en psychedelisch begeleider

Warme en verbindende dag

Paul en Wilma hebben ons op een fijne manier kennis laten maken met de wereld van tantra. Door een minimale hoeveelheid “zweverigheid” en maximale menselijke verbinding zijn wij inmiddels nog benieuwder naar elkaar en wat tantra nog meer te bieden heeft!

• Leeftijd 44
  • Beroep CEO & Creative Director
  • Wat heb je bij ons gedaan? Tantra Introductiedag (Workshop)

Een hele energetische dag!

Ik heb de tantra introductiedag bij Paul & Wilma als erg fijn, warm en zeer energetisch ervaren.

• Leeftijd 51
  • Beroep Accountmanager

Wat een sensatie!

Voor het eerst een 4 handen massage gehad van Wilma en Paul. Een aantal weken vantevoren telefonisch contact gehad met Wilma, voor een eerste kennismaking. Bij binnenkomst heb je, als je voor het eerst komt, een kennismakingsronde. Hier krijg je ook te horen wat je kan verwachten tijdens en na de massage. Bij Wilma en Paul kun je ook een omslagdoek kopen, als je die nog niet hebt. De massage zelf is fantastisch. Ik koos ervoor om een blinddoek om te doen, zodat ik mij beter kan focussen op de aanrakingen. De hele sessie staat in het teken van wederzijds respect en vertrouwen. Wilma en Paul, dank jullie wel voor deze geweldige ervaring.

• Leeftijd 31 jaar
  • Wat heb je bij ons gedaan? Kashmirische 4-Handenmassage

Geweldige ervaring en veel geleerd

Ondersteund door duidelijke documentatie en een handig werkboek heb ik mijn 7 chakra's leren kennen en activeren. Begeleid door de warme stem van Wilma waren de meditaties per Chakra bijzonder plezierig en enorm rustgevend. Ik heb nu meer inzicht gekregen hoe ik mijn lichaam en geest verder kan ontwikkelen om nog meer te genieten van het leven.

• Leeftijd 66
  • Beroep Pensioen
  • Wat heb je bij ons gedaan? Reis door de Zeven Chakra's (Online)

Ongelofelijke ervaring

Pas geleden heb ik een massage mogen ontvangen van Wilma. Ik werd hartelijk begroet en vervolgens een fijn gesprek met een bakje thee. Dit hielp mij om te ontspannen. De kamer waar je gemasseerd wordt is netjes, schoon en knus ingericht. De massage werd rustig opgebouwd waarop de energie die los komt mij helemaal liet ontspannen en kon overgeven aan de flow. Het was ongelofelijk om te ervaren hoeveel energie er door m’n lichaam ging. Ik ervaarde een ongekende fijne flow. Toen ik weer thuis kwam was ik moe en heb s’nachts heerlijk geslapen. De volgende dag voelde ik vooral rust in m’n hoofd, en energie in m’n lichaam. Heerlijk om de dag zo te beginnen. Dank je wel Wilma voor deze heerlijke ervaring. Je bent een warme vrouw die tantra draagt. Ik kom graag weer terug.

• Leeftijd 48
  • Beroep Hoofduitvoerder energie techniek
  • Wat heb je bij ons gedaan? Kashmirische Massage / Individuele sessie bij Wilma

Ik heb een goede ervaring met Wilma als coach

Wilma is een betrokken, warme persoonlikheid

• Leeftijd 45
  • Beroep Ondernemer
  • Wat heb je bij ons gedaan? Heel je Familielijn (Wilma)

Rustgevend en verontrustend

Een Kashmirische massage kan je van allerlei brengen als je er voor open staat, je lijf er klaar voor is te ontvangen. En dat is wel een dingetje om vrijelijk te mogen ontvangen, van je zijn en je lijf te mogen genieten. De persoonsgerichte en veilige aanpak van Wilma was daarbij voor mij de goede op het goede moment. Zowel emotioneel als fysiek liet ze zien en merken wat de tantrische massage voor mij mocht betekenen: als ik het in stapjes toelaat. Er zijn. Met je hele problematische hebben en houden. Zacht en intens vastgehouden en gestreeld. En daarna in verwarring door met stromen. Kan en mag het dan dus!

• Leeftijd 60

Buitengewoon

Ik heb mijn 1e tantra massage kunnen ervaren bij Wilma. De afstemming van te voren was zorgvuldig en legde de basis voor mijn openstellen. Het voelde immens intiem waarbij ik mijn body en mind weer als één geheel kon beleven. Het is aan te raden als je vervreemd bent geraakt van jezelf om op deze wijze weer contact te maken.

• Leeftijd 61
  • Beroep Groepsleerkracht

Bevrijdend!

Wilma stelt je heel erg op je gemak en ik heb sessie heel je familielijn gedaan, een aanrader! Er viel een last van mijn schouders en voel me veel vrijer. Heel de familielijn

• Leeftijd 43

Helend

Na een lang ziekteproces en een ander lichaam dan voorheen, besloot ik dit avontuur aan te gaan. Ik snakte naar intimiteit, maar niet naar seks. Paul belde me terug en heeft me alles duidelijk uitgelegd. Deze kaders had ik nodig om mezelf goed voor te bereiden en daadwerkelijk te kunnen ontspannen. Ik heb een persoonlijke tantrasessie bij Paul gedaan waar ik erg van onder de indruk was. Nog nooit eerder heeft iemand aan mijn hoofd en voeten mogen komen! Ook mijn eindeloos gepieker was even verdwenen en als klap op de vuurpijl was alle pijn en blokkade uit mijn onderrug en bekken weg. Ik zie uit naar de volgende afspraak...

• Leeftijd 45
  • Beroep Onderwijs
  • Wat heb je bij ons gedaan? Kashmirische Massage / Individuele sessie bij Paul

Je brengt jezelf mee en samen ontstaat een prachtige dag

In de voorbereiding begon het plezier al :-) Aangekomen op de verrassende, intieme en mooie locatie een hartelijk welkom van Wilma en Paul en even tijd om aan te komen. Opbouw van de dag biedt veiligheid, vertraging en ontmoeting. De meditatie in de ochtend en de massage in de middag, praktisch, liefdevol en een heerlijke ervaring.

• Leeftijd nvt
  • Beroep nvt
  • Wat heb je bij ons gedaan? Kashmirische Verwendag (Workshop)

Fijne veilige sfeer en duidelijke kaders

Doordat er duidelijk werd gecommuniceerd voelde het heel veilig en konden we ons volledig ontspannen.

• Wat heb je bij ons gedaan? Kashmirische Verwendag (Workshop)

Een cadeau van liefdevolle aandacht en verbinding voor elkaar.

We hebben onwijs genoten van de kasmirische verwendag. Een dag die we onszelf cadeau gaven omdat we 4 jaar samen zijn. We werden ontvangen in een prachtige open ruimte in een groene omgeving. De opbouw van het programma was erg prettig. Eerst landen in jezelf en daarna opbouwend in contact komen met je partner. Het voelde heel natuurlijk. De kasmirische lunch was een grote verrassing. We hadden beide nooit eerder zoiets gedaan, maar wat een plezier hadden we! Lekker spelen en uitdaging met een vleugje sensualiteit. Erg veel gelachen en bovendien heerlijk gegeten :) En de kers op de taart was natuurlijk de massage zelf. Het heeft heerlijk gestroomd tussen ons. We hebben samen al veel kasmirische massages bij elkaar gedaan maar dit was toch weer een hele andere ervaring. Maar hebben er zeker niet minder om genoten! Met een heel voldaan gevoel sloten we de dag af. In een liefdevolle verbinding met elkaar en onszelf. Bedankt voor de mooie dag!

• Leeftijd 27
  • Beroep Video-editor

Liefdevolle en veilige intimiteitscoaching

Met veel liefde en begrip werd ik ontvangen door Paul. Intuïtief voelde hij al snel aan wat ik nodig had. Met intimiteitscoaching zijn we samen mijn onzekere stukken op het gebied van intimiteit en levensenergie aangegaan. Dit deden we door middel van de 7 sluiers. Elke sluier symboliseert een bepaalde mate van intimiteit. We zijn bij sluier 1 (elkaar aankijken) begonnen, en daar kwam bij mij de eerste sessie al veel emotie los die in de weg zat. Door Paul’s liefdevolle aanwezigheid durfte ik dit helemaal te doorvoelen en ervaarde ik gelijk de eerste sessie al een doorbraak hierin. Toen heb ik besloten een aantal sessies te volgen. Wat ik fijn vond is dat altijd duidelijk van tevoren de grenzen werden besproken, en dat Paul ook een tijd na de sessie oprecht wilde weten hoe het ging en onzekerheden op een fijne manier besproken konden worden.

• Leeftijd 29
  • Beroep Docent
  • Wat heb je bij ons gedaan? Kashmirische Massage / Individuele sessie bij Paul

Inspirerend

Onze ervaring van het relatieweekend was enerverend, inspirerend, confronterend, gezellig, open waarbij vertragen het sleutelwoord was. Dit onder deskundige en inspirerende begeleiding van Wilma en Paul en de beide dames die ons goed verzorgde. Mede door dit weekend gaan we meer tijd voor elkaar vrijmaken en vertragen Namaste Sonja & Perry

• Leeftijd 62
  • Beroep Interim manager
  • Wat heb je bij ons gedaan? Relatieweekend 'De Kunst van het Beminnen'

Warme, open en veilige sfeer. Aandacht, vertragen, humor, speelsheid.

Sinds april 2022 hebben mijn man en ik coaching middels het vip-traject waarin we thuis "werken", nou, eigenlijk juist meer leren om niet te werken, maar te Zijn (oh, dat klinkt lekker cliché en verheven, maar oké ;-)). Enfin, 'zijn' in het moment door te vertragen, langzamer te ademen en tegelijkertijd nieuwsgierig te zijn en buiten de lijntjes durven kleuren, te ontdekken wat fijn of juist vervelend is en dat helder durven uit te spreken. Aanvankelijk zag ik zo’n weekend als dit niet zo zitten, maar ik ben de figuurlijke drempel overgestapt en de spanning viel van mij af toen we vrijdagavond aan de avondmaaltijd zaten. Dit Relatieweekend voelde als een mooie aanvulling waarin we een paar dagen onze dagelijkse dingen achter konden laten en nog meer konden vertragen en groeien in de intimiteit tussen ons. Intimiteit in oogcontact (o.a. eye-gazing), communicatie, beweging zonder aanraking van elkaar en later met aanraking, subtiel en soms steviger. Bewegen /dansen op muziek, alleen en ook samen. Het samen dansen was een fijne nieuwe ervaring. Er moest niets en alles mocht, binnen de afgesproken kaders, want die creëren juist veiligheid. Wij ervaarden een veilige, open en warme sfeer waarin ook humor en speelsheid verweven zat. Voelen ons dankbaar voor deze verrijkende ervaring.

• Leeftijd 46
  • Beroep Coach & holistisch masseuse
  • Wat heb je bij ons gedaan? Relatieweekend 'De Kunst van het Beminnen'

De eerste stappen gezet in een ontdekkingsreis

Mijn partner en ik wilden onze intimiteit verder verdiepen en hebben ons daarom opgegeven voor een weekend “De kunst van het beminnen”bij Paul en Wilma van The Field of Love. We vonden het bij aanvang erg spannend. Paul en Wilma zijn in staat om op een heel integere en rustige manier deelnemers mee te nemen in de zeven sluiers van intimiteit. Met behulp van meditaties en oefeningen hebben we kennis gemaakt met de kunst van vertraging en fases van intimiteit. Ik heb veel nieuwe sensaties mogen ervaren. Er is nog een wereld te ontdekken!

• Leeftijd 50
  • Wat heb je bij ons gedaan? Relatieweekend 'De Kunst van het Beminnen'

Ontzettend waardevolle, verbindende en fijne dag!

Wat een mooie dag was het! Paul en Wilma weten vanaf het welkom een warme en veilige setting te creëren. De lichaamsgerichte meditaties en oefeningen helpen vervolgens om te landen in je lichaam en in verbinding te komen met jezelf en de ander. Mooie opbouw vh programma, afwisselend met veel plezier en ook serieus zijn. Ik voelde me sensueel, aantrekkelijk en compleet geliefd aan het einde vd dag. Ook heel goed geschikt om als single naar toe te gaan.

• Leeftijd 40
  • Beroep Projectcoördinator sociaal werk

Indrukwekkende kennismaking met tantra

In een groep van twaalf onder leiding van Paul en Wilma een dag lang ondergedompeld in liefde, verbinding en bewustwording. Oefeningen worden zorgvuldig opgebouwd en begeleid in een veilige setting. Voor ons als stel een fijne ervaring die 'smaakt naar meer'.

• Leeftijd 64
  • Beroep Levensgenieter

Heerlijk genoten, ontspannen ontvangen

Ik heb een heerlijke massage ontvangen. Paul heette me welkom in een fijne, zachte sfeer. Vertelde goed en duidelijk wat we gingen doen, maakte contact en vroeg wat ik wilde en verwachtte. Ik voelde me fijn ontvangen. In de massage bleef hij fijn checken hoe het met me was. Ik kon me helemaal overgeven. Het was echt heerlijk!

• Leeftijd 41
  • Beroep psycholoog
  • Wat heb je bij ons gedaan? Individuele sessie bij Paul

Een mooie liefdevolle dag die je laat stralen

Samen met gelijkgestemden is het een heerlijke dag met veel mooie ontdekkingen. In een sfeer van openheid, integriteit aandacht en vertrouwen begeleidt Wilma op een fijne manier de dag en nodigt je uit mee te doen met de oefeningen en vooral te voelen wat er in jou gebeurd. Met een glimlach en een heerlijk gevoel ging ik naar huis, waar mijn man en een vriendin zeiden: je straalt!!

• Leeftijd 62
  • Wat heb je bij ons gedaan? Kom in Harmonie met je Vrouwelijke Energie (Workshop)

Warm en liefdevol

Samen vertragen in verbondenheid en sensualiteit heeft mij een nieuwe dimensie aan intimiteit gegeven . Intens voelen en genieten. Tantra is zoveel meer dan dat het gaat over seks - het is een wereld van genot voor de zintuigen (nog voor er überhaupt kleren uit gaan).

• Leeftijd 32
  • Beroep Juf

Mooie kennismaking met tantra

Paul en Wilma bezorgen je een mooie dag

• Leeftijd 58
  • Beroep Allround medewerker
  • Wat heb je bij ons gedaan? Kashmirische Verwendag (Workshop)

Over The Field of Love - Intimiteitscoaching, Relatiecoaching & Tantrische massages

"Wij begeleiden vrouwen, mannen en stellen in het (weer) ​helemaal vrij laten stromen en genieten van hun levensenergie, sensualiteit en seksualiteit. ​ Die onuitputtelijke bron van plezier, creativiteit en levenslust die we allemaal in ons dragen, maar waar we ook helaas maar al te vaak het contact mee verloren zijn! "​ Met Liefde, Passie & Plezier, Paul Krol en Wilma de Boer ​