Een veilig 'feestje' buiten mijn comfortzone

Een prachtig weekend met een mooie opbouw in de oefeningen, met mannelijke of vrouwelijke partner, ook daar was een mooie wisseling. Veilige bedding, respect, liefdevol. Hoe intiem kun je zijn met iemand door diegene alleen maar in de ogen te kijken, woordenloos, bij mezelf, in verbinding. Wat heb ik door de veilige bedding kunnen oefenen met alles wat ik spannend vind of waar ik nog wel eens naar mijn hoofd vertrok. Volledig aanwezig in mijn lijf, in alles wat ik deed. Wauw! Hoe voelbaar waren de grenzen die mijn lijf aangaf, bij iedere deelnemer weer anders. Vervuld, dankbaar, ontroerd. Zoveel lol ook gehad. Mijn levenslust, die ik dacht kwijt te zijn, weer mogen voelen. Ik heb mijn schaamte afgelegd. Ik pak nog steeds de cadeaus uit die dit weekend me heeft gegeven.

• Leeftijd 60
  • Beroep Kunstzinnig docente

Contact, verbinding en sensueel

Dag, Een heel ontspannen, waardevol en sensueel weekend. In een veilige bedding waar overgave aan het proces gewoon vanzelfsprekend is. Zowel verdiepend voor het individu als voor een relatie. Wilma & Paul creëren een fijne sfeer met de goede randvoorwaarden voor een prachtige "reis".

Tantra-weekend voor singles

Op vrijdagavond kom je met een aantal onbekenden samen en op zondagmiddag verlaat je het pand met vrienden! In een veilige setting ga je met gelijkgestemden oefeningen doen, die soms best wel confronterend maar altijd passend zijn. De opbouw is gestructureerd en elke oefening brengt je een stapje verder. Soms om te vertragen, soms om uit je comfortzone te komen, maar altijd om inzicht in jezelf en jouw handelen te krijgen. Ik had zoveel energie na het weekend! Heerlijk!

• Wat heb je bij ons gedaan? Tantra Weekend voor Singles

Had ik dit erder moeten doen, hele mooie ervaring!

Net mee meegedaan aan een Tantra Introductieweekend voor Singles. In tegenstelling tot wat ik had verwacht, voelde ik me gelijk op mijn gemak in de groep dankzij Wilma en Paul die weten een hele ontspannende sfeer te creeren. De verloop van de week end ging soepel door de perfect uitgekozen oefeningen dat je samen met de andere deelnemers doet. Je voel je daardoor steeds meer verbonden met elkaar. Fantastisch ervaring! Niet onbelangrijk, de maaltijden waren ook heerlijk :) Bedankt Wilma en Anja!

• Beroep Ingenieur
  • Wat heb je bij ons gedaan? Kashmirische Massage / Individuele sessie bij Wilma

Hartverwarmend

Ik werd meegesleept naar een Tantra-weekend door mijn vriendin. Voor mij was het een hele fijne warme ervaring, waarin door vertraging het intieme veel bewuster en gewoner is geworden. Paul en Wilma zijn heel fijn en veilig maar zijn zelf wel heel vrij. Dat nodigt uit, zonder te dwingen. Echt een aanrader!

• Leeftijd 52
  • Beroep IT

Tantrisch relatieweekend

Tantrisch relatieweekend Een mooie locatie (met meerdere 2-persoons slaapkamers) waarin ik met mijn partner werd ondergedompeld in een heerlijk lang weekend met oefeningen, meditaties, dans, (intieme) gesprekken en heerlijke maaltijden. Het weekend werd afgesloten met een Tantrische massage, waarbij waardevolle aanwijzingen werden gegeven door Paul en Wilma. Ik vond het heel spannend om te doen, maar ben achteraf blij dat ik het gedaan heb, want het heeft me veel gebracht. Op meerdere vlakken en niveau's. Voor herhaling vatbaar!

• Leeftijd 55
  • Wat heb je bij ons gedaan? Relatieweekend 'De Kunst van het Beminnen'

Een warme eerste tantra kennismaking

Een tantra introductie dag gedaan. Vond het spannend om te doen , maar met een warm gevoel weggegaan. Mooi opgebouwde dag. Goede begeleiding in een veilige omgeving.

• Leeftijd 62
  • Beroep Gezondheidszorg
  • Wat heb je bij ons gedaan? Tantra Introductiedag (Workshop)

Kashmirische verwendag was een echte verwendag

De begeleiders weten een hele fijne en veilig sfeer te scheppen. In de ochtend fijne en praktische meditaties om helemaal vanuit je hoofd in je lijf te landen. Hierdoor kun je elkaar in de middag met alle aandacht masseren. Wat ik heel erg fijn vond was de warmte, ruimte en ongedwongenheid en heerlijk in contact met je eigen partner. Bedankt voor deze mooie en verbindende dag!

• Leeftijd 41
  • Beroep Zelfstandig Ondernemer
  • Wat heb je bij ons gedaan? Kashmirische Verwendag (Workshop)

buitengewoon leerzaam en plezierig

Voor mij was de introductie dag van 11 november jl. zeer bijzonder. Met veel nieuwsgierigheid ben ik daarheen gegaan. Ik kwam gevoelens in mijzelf tegen die ik al jaren had weggedrukt, die zeker de moeite waard zijn om die te voelen. Het was dusdanig leerzaam dat ik mij heb aangemeld voor een heel weekend, zodat ik nog meer kan voelen en mijzelf een beetje terug kan vinden. Een aanrader voor iedereen! Arie.

• Leeftijd 72
  • Beroep gepensioneerd
  • Wat heb je bij ons gedaan? Tantra Introductiedag (Workshop)

Verrassend fijn, leerzaam op het gebied van afstemmen en verbinding maken

Paul en Wilma creëren een sfeer van openheid en eigenheid. Met in achting nemen van ieders eigenheid en gevoel.

• Leeftijd 60
  • Beroep Sociaal Wijkbeheerder
  • Wat heb je bij ons gedaan? Tantra Introductiedag (Workshop)

Bij jezelf komen in de ontmoeting met de ander

Hele mooie dag gehad bij Paul en Wilma. En met de groep natuurlijk! Was fijn om mezelf weer beter te leren kennen door oefenervaringen in een veilige omgeving. Heel diverse oefeningen. Veel plezier gemaakt. Het werd mij duidelijk hoezeer ik het afgelopen jaar een negatief zelfbeeld heb los kunnen laten. Voelde veel vrijheid. Ik denk er met een warm gevoel aan terug en verwacht nog wel een keer terug te komen.

• Beroep Software engineer
  • Wat heb je bij ons gedaan? Tantra Introductiedag (Workshop)

Ik ben bij Paul en Wilma in een warme en veilige bedding gekomen. En kon daarin op een fijne manier kennis maken met tantra. Een hele fijne en mooie ervaring, in een veilige en warme groep.

• Leeftijd 55
  • Wat heb je bij ons gedaan? Tantra Introductiedag (Workshop)

Veilig, intiem en verdiepend.

Fijne, veilige setting. Voor ons de juiste verhouding tussen theorie en praktijk. Fijne ervaring. Dank. Hartegroet van Cathelijn en Ramon

• Leeftijd 48
  • Beroep Holistisch Relatietherapeut en Lifecoach
  • Wat heb je bij ons gedaan? Kashmirische Verwendag (Workshop)

Liefde- en begripvol begeleiding die verrassend veel verschil maakt in je dagelijkse leven.

Mijn interesse aan tantra was eigenlijk gebaseerd op de hoop om eindelijk echt van intimiteit/seksualiteit te kunnen genieten. In plaats daarvan was ik altijd alleen in mijn hoofd bezig en niet in staat om daadwerkelijk waar te nemen wat ik voelde. Echter bleek al gauw dat er eerst nog wat andere 'probleempjes' opgelost moesten worden. Nadat mijn zelfvertrouwen in een eerder relatie nogal beschadigd was geraakt, heeft Wilma mij geholpen om mijn eigenwaarde terug te vinden en beter na mijn eigen behoeftes te luisteren. Daarnaast heeft zij ons in mijn huidige relatie geholpen, om beter met elkaar te communiceren. En ons zo van een hele boel alledaagse irritaties verlost. Inmiddels zijn wij recent begonnen om mijn "barrières" in zaken intimiteit/seksualiteit op te lossen. En dat was/is nogal confronterend en best wel eng. Gelukkig gaat Wilma hierbij heel begripvol met je om en helpt zij jou daarbij jouw eigen grenzen op tijd waar te nemen en aan te geven. Wilma zorgt voor een aangename vertrouwde sfeer. Zij oordeelt niet over jou en staat altijd met een goed (relatie-) advies voor je klaar.

• Leeftijd 31
  • Beroep Dierenverzorger

Een intens,intiem,leerzaam en verbindend weekend weg met elkaar .

Samen zijn we dit avontuur aangegaan en heb er geen moment spijt van. We zijn erg professioneel en gastvrij meegenomen in de wereld van de de tantra. Een erg leuk programma en heel erg leerzaam ! Ik heb voor het eerst in mijn leven kennis mogen maken met mediteren wat voor mij voor het eerst is geweest en ik zakte er gemakkelijk in omdat Paul en Wilma mij (en de rest van groep) er goed in hebben begeleid . Ik ben echt tot rust gekomen en heb nog beter leren "voelen" en loslaten . Hoewel ik voor het uitje openstond , had ik echt niet verwacht dat het zo goed zou bevallen .. Dit echt een van de beste weekendjes weg die je als koppel kunt gaan doen . Veel van de lessen dit weekend zal je de rest van je leven toepassen in de praktijk Mijn dank aan Paul en Wilma is groot .

• Leeftijd 33
  • Beroep Audio/Evenemententechnicus
  • Wat heb je bij ons gedaan? Relatieweekend 'De Kunst van het Beminnen'

Aangeraakt en vastgehouden als nooit tevoren

Voor mij was het mijn eerste ervaring met de kasmirische massage. Mijn man mocht later die dag bij Wilma een sessie ondergaan. Voor mij waren tijdens deze sessie 'kunnen ontvangen' en 'de controle loslaten' thema's om te onderzoeken. Het telefonisch intakegesprek voorafgaand vond ik erg prettig, Paul heeft een prettige stem en straalde door de telefoon al rust uit, dit stelde mij op mijn gemak. De sessie zelf was magisch! Alles in alle rust en op mijn tempo. Paul is zeer toegewijd en allert tijdens de sessie. Hij straalt een en al rust en liefde uit. Om mijn thema's te kunnen onderzoeken heeft hij veel gespeeld met zachte en stevige aanrakingen. Altijd controlerend bij mij of het goed voelde. Tijdens de sessie heb ik vele emoties mogen ervaren. Er was nostalgisch gemis, onzekerheid, verwondering, plezier en dankbaarheid. Na de sessie voelde ik me zo licht, in mezelf en in het nu, ontzettend bijzonder. Ik ben Paul zeer dankbaar voor zijn inzet om deze eerste ervaring zo fijn te maken en ik weet zeker dat dit niet de laatste ervaring zal zijn. Als je de rust vindt om te ontvangen en alle lagen van projectie af kan gooien is dit echt een prachtig cadeau om jezelf te geven!

• Leeftijd 36
  • Beroep Masseuse
  • Wat heb je bij ons gedaan? Kashmirische Massage / Individuele sessie bij Paul

Dankjewel voor je hele mooie review Liv! Fijn om te lezen hoe je je eerste Kashmirische massage ervaren hebt. Vanzelfsprekend ben je heel erg welkom voor een vervolg van je Tantrische Reis wanneer dat verlangen zich weer aan dient. Dan neem ik je met heel veel Liefde, Passie & Plezier verder mee in de 'Overgave' en het helemaal zakken in je lijf..... Paul - The Field of Love

Heel verrijkend en prachtig wat ik en mijn lief deze dag allemaal ervaren hebben samen!

Fijne oefeningen en even helemaal tot de kern komen bij elkaar door de heerlijke bewuste aandacht die je aan elkaar geeft

• Leeftijd 45
  • Beroep levenskunstenaar
  • Wat heb je bij ons gedaan? Tantra Introductiedag (Workshop)

Zeer open en direct inspelen op mijn vraag.

Vrouwendag. Bij de start was er best wel wat onrustige verbale spanning in de groep. Bij de meditatie veranderde dit meteen. Een mooie meditatie over de vrouwen voor mij in het leven. Mijn moeder en haar moeder en de vrouwen daarvoor hebben zich nooit geuit over seksualiteit. Vandaar dat ik er zoveel over mag leren. Daarna de tandava dans. Wat een vrouwelijke energie voelde ik in mij. Met daarbij ook nog het zingen met de andere vrouwen op de muziek waarop ik op danste. Een aanrader om te ervaren. Warme groet Margreet

• Leeftijd 56
  • Beroep Aktiviteiten begeleidster
  • Wat heb je bij ons gedaan? Kom in Harmonie met je Vrouwelijke Energie (Workshop)

Een open toegankelijke sfeer waarbinnen ik makkelijk dicht bij mijzelf kon komen.

Heel fijne dag, met mooie subtiele oefeningen om te doen. Wilma en Paul nodigden mij/ons uit om uit te vinden wat de oefening met mij/ons deed. Woorden geven aan een ervaring waarbij intimiteit een rol speelt, vergt preciesheid en aandacht. Dat is niet heel makkelijk, maar helpt goed bij het vergroten van je bewustzijn. Wij verheugen ons op het tantra- weekend. Veel dank voor jullie beiden. Lieve groet, Wim en Jellie

• Leeftijd 72

Heerlijk!

Ik was op de 'kom in harmonie met je vrouwelijke energie' dag. Ik heb Wilma ervaren als een warme, open, ontpannen, stevig staande vrouw, die veel begrijpt en veel weet en voelt. Fijne stem voor de meditaties, mooie oefeningen, warme sfeer, ook onderling. Echt een heerlijk warm bad! Kan ook confronterend zijn, maar daar is eerlijke maar liefdevolle ruimte voor. Aanrader!

• Leeftijd 57
  • Beroep Activiteitenbegeleidster en coach

Genieten

Deze x voor de vrouwen dag gekozen heerlijk om in de warmte van Wilma te mogen zijn. Heel de dag is een ontspannen feestje voor jezelf met andere vrouwelijke deelnemers. Mooie lokatie

• Leeftijd 63
  • Beroep Verpleegkundige

Mijn innerlijke godin omarmd

Op een hele fijne zachte manier mijn vrouwelijkheid mogen omarmen en vrouwelijke warmte omarmd.

• Beroep Coach

Een hele bijzondere en leerzame dag ondergedompeld in vrouwelijke energie

Voor mij was het een hele bijzondere dag en heb veel mogen leren op een zachte vrouwelijke manier. Terug bij mijn vrouwelijkheid gespiegeld door de andere mooie zielen in vrouwenlichamen . Samen onze vrouwelijkheid vieren, fijne oefeningen en dieptransformerende meditaties en dans en samen genieten van lekker met liefde meegebracht eten. Ik ben dankbaar voor deze mooie liefdevolle vrouwendag. Echt een cadeau voor mezelf. Liefs KarinXxx

• Leeftijd 56
  • Beroep Transformatieve coach

Koestering, omhulling en liefdevolle aanraking.

De uitspraak op de website; Voor iedereen die in een veilige & vertrouwde omgeving wil kennismaken met Tantra! Is precies zoals ik de eerste sessie bij Paul heb ervaren. Na een fijn intake gesprek belde ik toch wat gespannen aan, een man met een rustige en open uitstraling deed open. De sessie startend vol rust, waardoor ik tranen (van onzekerheid en spanning) kon laten wegzakken in de grond, het maakte plaats voor vertrouwen. Vertrouwen om tegen hem aan te komen zitten en mij over te geven aan zijn liefdevolle aanraking. In zijn sterke armen voelde ik mij veilig en zakte helemaal in mijn lijf. Een sensuele warmte daalde over mij neer en ik kon vol overgaven genieten. Er gaat nog steeds een tinteling over mijn huid en een siddering door mijn lijf als ik eraan denk. Mijn lichaam is gevoeliger voor aanraking. Tegelijk heb ik zoveel geleerd: Oefenen welke aanraking vind ik fijn en dat uitspreken. Ik werd uitgedaagd om te verwoorden wat ik voelde, mijn behoefte of wens uit te spreken en te zeggen wat liever niet of anders wilde. Paul stimuleerde mij om het geleerde mee te nemen naar mijn partner. Open en eerlijk op weg naar meer verbondenheid en intimiteit. De prachtige beschrijving op de website was een mooi startpunt om samen in gesprek te gaan. Via de online kaarten set ‘Een Tantrisch gesprek’ hopen we meer de verdieping in te gaan en elkaar weer op nieuw te ontdekken. Het was fijn dat hij ook enkele dagen na de sessie oprecht geïnteresseerd was hoe het met mij ging en ik met vragen en mijn onzekerheid bij hem terecht kon. Ik voelde mij gezien. Door deze ervaring heb ik besloten nog een aantal Intimiteitscoachingsessies aan te gaan. Heel erg bedankt voor deze intense ervaringen. Ik heb zoveel mogen voelen, genieten, leren en oefenen. En misschien nog wel voor mij het belangrijkste: Het gevoel ik mag er zijn, heel dicht bij, veilig in sterke armen. Ik ben benieuwd hoe de volgende sessie zich zal ontvouwen, wat ik mag ervaren en leren!

• Leeftijd 48
  • Beroep Leerkracht
  • Wat heb je bij ons gedaan? Intimiteitscoaching bij Paul

Vriendelijke en veilige sfeer

Het was een fijne dag met mijn partner. We gingen met als doel een dag helemaal samen te zijn en goed af te stemmen op elkaar en dat is gelukt.

• Leeftijd 38
  • Wat heb je bij ons gedaan? Tantra Introductiedag (Workshop)

Over The Field of Love - Intimiteitscoaching, Relatiecoaching & Tantrische massages

"Wij begeleiden vrouwen, mannen en stellen in het (weer) ​helemaal vrij laten stromen en genieten van hun levensenergie, sensualiteit en seksualiteit. ​ Die onuitputtelijke bron van plezier, creativiteit en levenslust die we allemaal in ons dragen, maar waar we ook helaas maar al te vaak het contact mee verloren zijn! "​ Met Liefde, Passie & Plezier, Paul Krol en Wilma de Boer ​