Het kamp op HC Naarden was wederom eensucces!

Mijn dochter heeft al een aantal keer deelgenomen aan een kamp op HC Naarden. Elke keer weer zijn we enorm tevreden. Er is veel aandacht voor de kinderen en er wordt serieus gehockeyd. Ze heeft er veel geleerd en heeft er veel plezier gehad!

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Heel positief, altijd weer jammer als de 3 dagen voorbij zijn
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Veel techniek en kritisch naar zichzelf kijken
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Uitstekend, ze weten waar ze mee bezig zin
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Professioneel, serieus. Heel makkelijk benaderbaar

Ik vond het kamp op hc Warande top

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Super leuk gehad
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Ze geeft aan van wel
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Top
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Professioneel

Ik vond het heeeel erg leuk!

Leuk kamp, alleen jammer dat er weinig deelnemers waren (slechts één groepje). Ik heb veel geleerd.

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Leuk en leerzaam
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Techniek en snelheid in de techniek
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Goed
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Professioneel en kwalitatief

Heel leuk om mee te doen

Veel lol, veel geleerd, leuke mensen

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Top
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Techniek vooral
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Goede trainers, weten veel uit te leggen om het nog beter te doen
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Top-hockey

Vught:

Imme Heemskerk heeft het heel leuk gevonden. Leuke activiteiten en begeleiding. Uiteraard was het wel jammer dat de lunch etc niet door kon gaan vanwege Corona, daardoor was het met de lunchtrommeltjes wel een beetje ‘schools’. Ik vond het daarom ook wel een beetje prijzig. Maar ik heb ook begrip voor deze moeilijke tijd, dus waren we ook blij dat het wel door kon gaan.

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Goed
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Veel nieuwe technieken
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Professioneel en betrokken
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Professioneel

Een top eerste hockey ervaring!

Helaas door corona niet mee kunnen kijken maar de verhalen waren leuk en vol plezier!

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Veel nieuwe dingen
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Proffesioneel

Goed voor de ontwikkeling van technische kwaliteiten

Goede balans tussen technische training en plezier

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Zoals altijd met veel plezier
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? verdieping van een aantal technieken
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Goed

Super geregeld

Hele positieve ervaring. Zelfvertrouwen verder gegroeid, leren presteren op een leuke manier ervaren.

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Positief
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Zelfvertrouwen
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Goed voorbereid
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Toegankelijk en persoonlijk

Kamp HC Den Bosch, Heel erg leuk!

Kamp HC Den Bosch was erg leuk. Ze gingen allemaal leuke spelletjes doen waar je echt van leert. De begeleiding was heel aardig.

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? als heel erg leuk
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? hard slaan en hoe je moet scoopen
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? ze waren heel goed
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? professioneel

Het hockeykamp bij HC Den Bosch was superleuk!

Joy heeft meegedaan met het kamp voor 5-7 jarigen. 2 dagen hockeyen met heel veel plezier, leuke oefeningen en spelletjes. Ze kwam elke dag met zoveel leuke verhalen en vol met passie terug. Wanneer mag ik weer mama? Dat was het eerst wat ze vroeg toen ze de volgende dag wakker werd. Kortom: een topkamp voor een 5-jarige!

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Heel leuk, veel leuke oefeningen en opdrachten.
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Basis technieken en behendigheid.
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Ze gingen zo leuk met de allerjongsten om. De trainers hebben een hele positieve invloed op de hockeybeleving gehad.
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Professioneel, vol passie en energiek

Het kamp in Den Bosch vond ik geweldig en ik heb ook nieuwe vrienden gemaakt.

Weer nieuwe dingen geleerd, en oude dingen herhaald. Meteen in de wedstrijd weekend erna terug te zien dat ze in drie dagen kamp veel geleerd heeft

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? positief, voor herhaling vatbaar
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? scoopen, steelen, jebben waren het meest nieuw
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? heel goede trainers, fijn dat ze zelf hoog hockeyen
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? flitsende, goeie uitstraling

Fantastisch hockeykamp!

Het hockeykamp bij HC Den Bosch afgelopen zomervakantie (17-21Aug) was het eerste kamp van Hockey Support waaraan onze dochter heeft meegedaan, en ze vond het fantastisch! Ze hockeyt graag en veel, en heeft eerder al hockeykampen gedaan van andere partijen, en altijd met veel plezier. Maar dit kamp staat echt met stip bovenaan; de kwaliteit van de trainers, het materiaal, de algehele opzet, alles klopt. De kinderen krijgen veel individuele aandacht, leren veel en maken tegelijkertijd veel plezier. Absoluut een aanrader, en voor ons voor herhaling vatbaar!

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Heel goeie ervaring met zowel school als kamp, veel plezier, veel leren, lekker hoge intensiteit.
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Veel! Trucjes, slaan, techniek.
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Hoge kwaliteit trainers die zeer professioneel omgaan met de kinderen en training, met veel individuele aandacht.
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Professioneel, skilled, ervaren, en vooral, plezier in het hockey!

Super leerzaam

Enthousiaste trainers

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Heel erg leuk en leerzaam
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Beter slaan, forehand, backhand, hoog pushen en slaan
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Goed
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Kwalitatief goede trainingen

Een heel leuk en leerzaam hockeykamp!

Ik vond het echt 5 ontzettend leuke en leerzame dagen en zou het iedereen die hockeyen leuk vindt aanraden.

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Erg geslaagd!
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Technisch nog vaardiger dan hij al was
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Heel erg goed

Super leuke training

Saar heeft heel veel plezier gehad en veel geleerd!!

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? veel techniek
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Specialisten

Het hockeykamp bij HC Den Bosch was leuk en leerzaam!

Veel geleerd, lekker cctief, gezellige groep

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? gezellig, actief, leerzaam
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? nieuwe technieken (de akka, turn)
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? goed
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? professioneel, actief

Het Brabo Onfire Goaliekamp was superleuk en -leerrijk!!

-goede trainer-goalieverhouding, met veel persoonlijke aandacht -veel focus doorheen de week waardoor je voelt dat je aan het leren bent -gezellige trainers -tof dat er ook een mix was met veldspelers met goaliecoaching: vooral de shoot-outs waren supercool! -enige tips: *als het mogelijk is, niveau van veldspelers en goalies nog wat meer doen aansluiten *ipv eindoefening op de middag (shotten op goal) liever mini games in de cirkel (bv. 3 tegen 2): leuk en leerrijk voor de veldspelers en voor mij als goalie (maken van keuzes, communiceren)

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Fan-tas-tisch!
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Diverse nieuwe technieken en nog meer oefenen/beter worden in bestaande technieken. En heel veel passie!
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Geweldig; ze weten wat ze doen en tillen je steeds een stapje hoger.
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Plezier en vooral veel leren!

het hockeykamp bij HC Den Bosch was geweldig!

leuke trainers, leuke oefeningen, goede pauzes, gezonde lunch, fijn dat er keepers waren!

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? zeer positief, veel balcontacten, eens iets anders (soorten oefeningen, materialen ...)
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? versterking basistechnieken, (hoog) slepen, een paar nieuwe technieken
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? zeer goed: goede verhouding instructie/demo, haltemoment/feedback, efficiënte communicatie en rotatiesysteem
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? moeilijk in te schatten voor mij, maar mijn indruk: jullie weten wat jullie doen en willen zien (gefocust), kwaliteitsvol programma en begeleiding, eerder prijzig (best niet duurder maken) tenzij de groepjes kleiner worden en er meer individuele feedback (bv. adhv een 'persoonlijk leerplan' volgt) of Raoul/Sjoerd op het terrein ook mee technische ondersteuning geven en dus mee kunnen helpen om makkelijker te differentiëren waar nodig. De beloftes werden over het algemeen zeker bewaarheid. Volgende edities zeker ook inzetten op integratie met keepers. Graag dan ook mini games die zowel voor veldspelers als keepers zeer leerrijk en leuk kunnen zijn. Dit was uiteraard de eerste editie: naar volgende keer in de mate van het mogelijke proberen te mikken op betere aansluiting ontwikkelingsniveau veldspelers - keepers zodat de uitdaging voor beide partijen ook in de integratie verhoogd wordt.

Geweldig hockey kamp Den Bosch

In 1 woord geweldig! Heel veel geleerd, leuke groep en super goede trainers. De trucjes en slidings vond ik erg gaaf. Thijmen en Brent waren mijn favoriete trainers. Ook de lunch was super lekker. Ik heb ook nieuwe vriendjes gemaakt. En mijn zusje Lotte heeft de laatste dag ook meegedaan, zij vond het ook heel gaaf. Volgend jaar komen wij zeker weer. Groetjes Thomas IJzerman

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Super gaaf en heel leerzaam
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Veel baltechniek, slepen en heel veel gave oefeningen en ook gezelligheid met zijn team
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Zeer goed, Thomas was erg enthousiast. Ook als hij iets vroeg om wat te verbeteren is geen probleem. Nemen de tijd voor je en corrigeren je houding en geven advies.
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Top, ervaren trainers, afwisselende oefeningen en veel energie. Hier komen de kids voor.

Mijn hockey kamp op locatie Vught was super leuk. Ik ben erg blij mee

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Erg leuk
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Backhand
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Super
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Ik ben Erg tevreden mee. Voor ons al de tweede kind die mee doe aan hockey school/kamp met merkbaar verbetering. Super professioneel, erg leuk en leerzaam.

Plezier en veel hockeyen met kundige trainers staan voorop

Tijdens de trainingen heb ik altijd veel balcontact en krijg je goed en kundig advies. De sfeer is gezellig en hockeyen staat voorop!

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Meerdere technieken en nieuw was het scoopen .
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Zeer goed
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Plezier en veel hockeyen met kundige trainers staan voorop.

Zeer goede en motiverende training door toptrainers

De ervaring die mijn zoon heeft met de trainingen van Hockeysupport is zeer goed. Hij wordt echt gestimuleerd en gemotiveerd. Hij krijgt persoonlijke aandacht en krijgt opbouwende kritiek. Al met al vindt hij het super leuk.

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? als zeer goed
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? beter techniek
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? zeer professioneel
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? goed

Professionele trainingen door enthousiaste trainers

Onze dochter heeft de trainingen als zeer leerzaam en leuk ervaren. De trainers hadden een duidelijk plan over hoe ze training gaven. Al met al een prima manier om je hockey skills te verbeteren

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? 8
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? 8
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? 9
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? 9

Leuke, goede opzet van oefeningen met goede begeleiding.

Veel herhaling in 1 activiteit, waardoor je structureel kan oefenen. Goede diversiteit in opzet. Oefeningen zijn tijdig uitgezet. Op tijd beginnen en goed uitleg en herhaling van goede uitleg. Kleine groepen, waardoord er adequaat gecoacht kan worden.

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? goed
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? technische vaardigheden
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? goed
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? goed

Zoetermeer: Professionele hockeyschool, met veel persoonlijke aandacht.

Zoetermeer. Het team van Raswan is zeer proffesioneel. Veel persoonlijke aandacht voor de kinderen. Veel techniche oefeningen, waardoor de kids gemotiveerd blijven. Mijn kinderen gaan er elke week met plezier heen. Liv start in maart voor de derde keer en ook mijn andere dochter Bo heeft er nu alweer zin in. Groet Liv en Bo van Dam

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Zeer prettig, start in maart weer voor de derde keer.
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Hockey Technische vaardigheden zijn enorm gegroeid.
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Zeer professioneel, goede uitleg, persoonlijke aandacht.
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Zeer goed.

Zuiderparkweg 65

5216HA

Over Hockeysupport

Dé toonaangevende hockeyschool van Nederland, waarbij we dezelfde visie hanteren bij onze kampen, scholen en clinics. Onze visie is het verbeteren van de diverse technieken op een uitdagende manier om uiteindelijk het zelfvertrouwen te vergroten. Dit is het mooiste doel wat we kunnen bereiken en door individuele aandacht van onze kwalitatieve zeer goede trainers is dit elke keer weer bij ieder kind het geval. Doordat de basistechnieken beter worden en er nieuwe technieken bijkomen ontstaan er meer opties in het veld wat het spelplezier zal doen vergroten. Je krijgt bij ons wel veel individuele aandacht en wordt maximaal uitgedaagd op jouw niveau. Wij laten je ervaren wat je wel kan!