Filters

10

Aandacht voor de klant en niets is ze te veel!

Ik had schoenen besteld op de site die helaas, achteraf, al verkocht bleken te zijn. Het betaalde bedrag werd snel teruggestort. De firma Donkersteeg kwam wel direct met een alternatief. Deze schoenen moesten zij bestellen bij de fabriek en zou kosteloos toegestuurd worden. Wel was de optie geboden, niet goed, geld terug. Gelukkig bevielen de schoenen goed en de pasvorm voor mijn neuropathie was ook goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf? N.v.t.
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte? N.v.t.
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid? N.v.t.
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen? N.v.t.
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd? N.v.t.
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen? N.v.t.
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus? N.v.t.
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen? N.v.t.
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst? N.v.t.
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren? N.v.t.
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen? N.v.t.
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen? N.v.t.
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd? N.v.t.
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken? N.v.t.
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! Via een internet zoekmachine, bijv. Google
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Fijn dat u zo tevreden bent en hartelijk dank voor de mooie review.

9

Uitmuntend ben erg tevreden over de hulp.

Heerlijk om serieus genomen te worden chapeau voor hun expertise.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw mooie review!

9

Fijn geholpen en mooie schoenen

Toen ik hoorde dat ik orthopedische schoenen kreeg dacht ik twee blokken te krijgen. Maar ik heb prachtige schoenen en ik had veel inspraak in de kleur en leer soort, ik ben er zeker heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! Anders
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor uw mooie review. We zijn blij dat we u aan een mooi paar orthopedische schoenen hebben kunnen helpen.

10

professioneel en klant vriendelijk.

Ik ben zéér tevreden omdat Donkersteeg mij altijd en berichtje stuurt voor controle van mijn schoenen en mocht er een reparatie nodig zijn wordt gelijk ingepland.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! Via een bekende
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? De kwaliteit van de schoenen zijn zodanig goed dat ik langer met mijn schoenen kan blijven lopen dan de aangegeven periode van twee jaar.

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw mooie review. Goed te horen dat u zo tevreden bent met uw orthopedische schoenen.

10

Geweldig

2021... Prijzenswaardig vakbedrijf. Wat een passie, wat een kennis, wat een geduld. Nee, zelden doe ik moeite mij uit te laten over verloren service en kwaliteiten. Dit bedrijf staat echt op EEN met kop en schouders in de regio. Wat betreft echte verantwoordelijk voor echte voetzorg. Deze vakmensen onderscheiden zich van zogenaamde voetexpers.. Doe uw voeten een groot plezier. En laat je eens keurig helpen door deze vakmensen... Top.. Zeer aanbevelenswaardig

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! Via een internet zoekmachine, bijv. Google
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? Het is niet gewoon prachtige servies te verlenen

Reactie van het bedrijf

Wat een mooie review! Heel erg bedankt daarvoor!

9

Was uitstekend.

De voorbereiding was prima. Het overleg verliep ook uitstekend. En de gemaakte afspraken zijn nagekomen. Ook de afronding en de levering was goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid? N.v.t.
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen? N.v.t.
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd? N.v.t.
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen? N.v.t.
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus? N.v.t.
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen? N.v.t.
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst? N.v.t.
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren? N.v.t.
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen? N.v.t.
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen? N.v.t.
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd? N.v.t.
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken? N.v.t.
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
8

Ontwerper schoenen geweldig

Jammer dat er geen gladde zolen onder zitten blijft veel tussen ribbels zitten . Veel werk om de schoenen steeds aan en uit te doen

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf? N.v.t.
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid? N.v.t.
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
9

Ze staan altijd voor je klaar

Ik kom er al jaren en voor dezelfde schoenen. Ze helpen je prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? Prima zaak.
9

Geweldig

Ik ben echt super blij met mijn schoenen zitten erg lekker nog nooit schoenen gehad die zo goed zitten kan weer eindje gaan lopen zonder zere voeten en zijn nog erg mooi ook bovendien. Ze helpen je met kiezen van je schoenen wordt er erg fijn geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? Ben erg blij met jullie
10

Mooie comfortabele schoenen, goede service

Je wordt altijd vriendelijke en goed geholpen. De schoenen zijn comfortabel en lossen mijn problemen goed op. En ze zien er ook nog mooi uit. Erg goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
9

Word altijd goed geholpen en vriendelijke mensen.

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen? N.v.t.
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
10

Degelijk en vertrouwd zoals altijd!

Goede en vriendelijke service

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
8

positief

Ik kreeg steeds slechtere ervaringen met steunzolen.Toen ik op advies van degene die mij hielp met die steunzolen naar een orthopeed ging, ried deze mij na diagnose aan orthopedische schoenen te laten maken door Donkersteeg. Ik heb nu twee paar. Een wat steviger en een wat sjieker paar. Beide bevallen goed, al heb ik de laatste tijd weer wat pijn bij het lopen aan één voet. Dus misschien moet ik weer eens langs komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen? N.v.t.
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
8

Goed vakmanschap

Word goed geluisterd, wensen worden meegenomen in ontwerp.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
7

Altijd prima geholpen

Ik loop al 25 jaar op zijn schoenen en ben er zeer tevreden over

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid? N.v.t.
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen? N.v.t.
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd? N.v.t.
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen? N.v.t.
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus? N.v.t.
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen? N.v.t.
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst? N.v.t.
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren? N.v.t.
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen? N.v.t.
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen? N.v.t.
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd? N.v.t.
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken? N.v.t.
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
9

prima geholpen

vriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen? N.v.t.
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus? N.v.t.
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen? N.v.t.
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! Naamsbekendheid
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u goed bent geholpen en u tevreden bent.

8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen? N.v.t.
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! Anders
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw mooie review.

8

Goed geholpen

Vakkundige mensen. Goede communicatie. Resultaat: fijne schoenen, tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte? N.v.t.
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat u tevreden bent!

8

Goed

Nieuwe schoenen

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw mooie review!

9

Prettig en goed

Ze waren heel vriendelijk en kreeg goed advies

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? Nee het was prima

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat u zo tevreden bent.

8

na wat extra aanpassingen fijne orthopedische schoenen

De schoenen zijn professioneel aangemeten en er was voldoende uitleg over de mogelijkheden wat betreft het model Voldoende keuzemogelijkheid wat betreft de kleur van het leer, versiersels, veters en de soorten leer. Bij wijze van service is het mogelijk om de schoenen in Zierikzee af te geven wanneer er iets aan mocht zijn zodat ik vanuit Brouwershaven niet helemaal naar Goes hoef te reizen.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf? N.v.t.
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte? N.v.t.
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw review.

10

Perfect

Naar tevredenheid afgehandeld. Zowel opmeten, passen en afhalen is goed verlopen. Zeer tevreden over het dragen van de schoenen.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Heel fijn te horen dat u zo tevreden bent met uw orthopedische schoenen. Heel erg bedankt voor uw geweldige review!

8

Goede kwaliteit en service.

Snelle afspraak, correcte meting en goede aflevering.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid? N.v.t.
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen? N.v.t.
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd? N.v.t.
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen? N.v.t.
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus? N.v.t.
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen? N.v.t.
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst? N.v.t.
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren? N.v.t.
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen? N.v.t.
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen? N.v.t.
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd? N.v.t.
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken? N.v.t.
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! N.v.t.
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
8

Netjes en correctie

Ik werd netjes en correct behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte? N.v.t.
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! Anders
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.
8

Goede services en adviezen

Ik heb aangepaste schoenen die goed verzorgt zijn afgeleverd. Na een aantal maanden liet er een naad los, dit probleem is snel en gratis opgelost. Ik vind de schoenen wel erg duur.

  • Aanbevelen? Ja
  • 1). Wat vindt u van het uiterlijk van de schoenen?
  • 2). Wat vindt u van de pasvorm en draagcomfort van de schoenen?
  • 3). Wat vindt u van de de kwaliteit van de gebruikte materialen?
  • 4). Hoe was de ontvangst bij ons bedrijf?
  • 5). Wat vindt u van onze wachtruimte?
  • 6). Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid?
  • 7). Heeft de schoentechnicus voldoende tijd voor u genomen?
  • 8). Heeft de schoentechnicus goed naar u geluisterd?
  • 9). Heeft de schoentechnicus uw klachten serieus genomen?
  • 10). Bent u correct behandeld door de schoentechnicus?
  • 11). Bent u voldoende op de hoogte gesteld over de werking van uw schoenen?
  • 12). Komen uw verwachtingen w.b.t. de effectiviteit van de schoenen overeen met het beeld dat de schoentechnicus u heeft geschetst?
  • 13). Heeft u voldoende privacy in de paskamer ervaren?
  • 14). Heeft u voldoende advies en uitleg gekregen over de geleverde schoenen?
  • 15). Bent u op de afgesproken tijd geholpen?
  • 16). Wat vindt u van de afgesproken levertijd?
  • 17). Wat vindt u van het nakomen van afspraken?
  • Alleen als u confectieschoenen heeft gekocht, graag deze vraag beantwoorden. Als u orthopedische schoenen heeft, dan Niet van toepassing aanvinken! Anders
  • Wilt u nog toelichting geven op een vraag? Heeft u nog opmerkingen/suggesties? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Piet Heinstraat 2 A

4461GL Goes

0113 251 720

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.