Filters

10

Super service

Kom nu al jaren bij De Vos autoschade deze garage kan je voor alles terecht, en nu ook voor ruitschade

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Anders namelijk
  • Anders namelijk: De Vos autoschade
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... Bij garage langs gegaan
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerk erkend bedrijf
  • Anders namelijk: N.v.t.
9

Op een bijzonder enthousiaste wijze goed geholpen, dat maakt het verschil

8 september 2020 bezoek gebracht aan de GlasGarage/ De Vos Autoschade in Utrecht. De meneer die mij bij de balie aansprak was echt zeer enthousiast, luisterde goed en was behulpzaam. Ik kwam voor een sterretje in de voorruit én een probleem die voortvloeide uit een eerdere reparatie bij een andere (inmiddels gesloten) vestiging van de Glasgarage. Voor mijn bezoek had ik het algemene nummer gebeld en (hoofdkantoor glasgarage) om aan te geven hoe ik met het probleem voortvloeiend uit een eerdere reparatie moest omgaan. Werd daar telefonisch fijn geholpen, wat vervolgens werd doorgegeven aan de vestiging in Utrecht. Ik kwam om even naar het probleem te laten kijken en een vervolgafspraak te maken, maar tijdens de inspectie bleek dat de spullen voorradig waren en ik gelijk geholpen kon worden. Op de vraag of ik met het net gemaakte sterretje wel door de wasstraat mocht rijden, werd er gezegd: wij hebben hier een wasstraat en rijden uw auto er wel even doorheen. Kortom: dit was de zogenaamde 'above customer expectation' en ik moet zeggen dat het begrip en het enthousiasme de kers op de taart waren. Ik kan niet meer zeggen dan dat ik zeer tevreden naar huis reed. Met een glimlach denk ik nu nog terug aan de enthousiaste medewerker van de Glasgarage/ De Vos Autoschade.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Eerdere ervaring
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Anders, namelijk:
  • Anders namelijk... De glasgarage gebeld
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: Ik had mijn voorruit al een tijd daarvoor laten vervangen, waarna er een tijd later bleek dat de regensensor niet goed werkte.
8

Vlot, vriendelijk en service gericht

Vriendelijk te woord gestaan. Alles vlot geregeld en glasgarage handelt het af met de verzekeraar. En als extra service auto gewassen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Wat heeft u als eerste gedaan toen u ontdekte dat u ruitschade had? Contact opgenomen met verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk... N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: Al eerder sterreparatie laten doen via glasgarage
10

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling, aardige mensen. Lekker bakje koffie. Goede uitleg. Top service

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Familie/Vrienden/Kennissen
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Vertrouwen
  • Anders namelijk: N.v.t.
9

Afspraak op korte termijn, snelle service

.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Zoekmachine
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Door keurmerk erkend bedrijf
  • Anders namelijk: N.v.t.
10

Top service

Belde zondagavond laat en werd gelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Website
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? In de buurt
  • Anders namelijk: N.v.t.
9

Ik heb heel goede ervaring bij Vos autoschade bedrijf. ze hebben me goed geholpen.

Eerste keer was mijn vervangende voorruit niet naar mijn wens. Met een klant gerichte, vriendelijke en flexibele houding hebben ze mijn voorruit op nieuwe vervangen zonder extra kosten. daar voor ben ik heel dankbaar. Niet alleen deze voorruit, maar ook voor een onderzoek i.v.m motorlamp branding en leen auto heb ik niets betaald.

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Via Lease-/Verzekeringsmaatschappij
  • Anders namelijk: door Vos
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Anders
  • Anders namelijk: verwezen door Vos auto schade .
10

Top!

Fijn contact gehad met de medewerker, binnen een klein uurtje was het gerepareerd. En nog een fijne wasbeurt gehad voor de auto! Zeker tevreden met mijn keuze

  • Aanbevelen? Ja
  • De snelheid tot het maken van een afspraak*
  • De eerste indruk van het bedrijf*
  • De klantvriendelijkheid van de medewerker(s)*
  • De informatieverstrekking m.b.t. de herstelwerkzaamheden*
  • Het herstel van de ruitschade*
  • Waar kent u GlasGarage van? Zoekmachine
  • Anders namelijk: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor GlasGarage? Prijs
  • Anders namelijk: N.v.t.

Over GlasGarage

GlasGarage is in korte tijd uitgegroeid tot dé autoruitspecialist van Nederland. Met ruim 80 vestigingen door heel Nederland beschikt GlasGarage over het grootste netwerk binnen de branche. GlasGarage is dan ook ‘altijd dichtbij’! Bij GlasGarage bent u verzekerd van een betrouwbare, snelle en kwalitatief hoogstaande dienstverlening. Niet in de laatste plaats omdat we zijn aangesloten bij de FOCWA, een keurmerk dat garant staat voor kwaliteit.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd