Komen alle afspraken na.

Snel en goed werk. Nemen alle zorg uit handen.

Professioneel, snel en goed rapport

Ik had een asbestinventarisatie rapport snel nodig en AsbestdakAdvies kwam hiervoor zaterdagmorgen lands en 48 uur later had ik een goed bruikbaar rapport

een prima bedrijf denkt met je mee

prima mensen om mee te werken oplossinggericht

Duidelijk verhaal, denken mee, reageren snel, beleefd en netjes.

Kundig en volgens afspraak

Aardige mensen die doen wat ze zeggen .

deskundig,gedegen,

Goed bureau dat een deskundig rapport opsteld.Geen onnodige dingen doet.Was een goede keus van ons.

Snelle service en erg klantvriendelijk

Hele snelle service door Astbest dakadvies en erg klantvriendelijk.

Goed advies van een fijne inspecteur

Goed advies en duidelijke uitleg. Afspraken goed nagekomen. Vanuit de gemeente ook geen opmerkingen gekregen.

Snelle service, Goede afhandeling!

Ben snel en goed geholpen! Een aanrader!

Snel en praktisch

Fijne samenwerking met dit bedrijf, doeltreffende aanpak en altijd goed overleg.

Snel én goed geregeld!

Wij hebben goede ervaring met het opmaken van asbestinventarissatierapporten bij AsbestdakAdvies. Dit doen ze naar volle tevredenheid, snel en goed! Het contact verloopt prettig en wij zouden AsbestdakAdvies dan ook zeker aanbevelen.

Praktisch en doelgericht!

Praktische en doelgerichte rapportages. Geen onnodige informatie en zo min mogelijk beperkingen. Contact tussen kantoor, DIA en klant is/ wordt goed verzorgt. Indien noodzakelijk wordt er met spoed geïnventariseerd!

fijn bedrijf

fijn bedrijf

Goed meegedacht en snel geïnventariseerd!

Voor onze verbouwing moest er e.e.a. geïnventariseerd worden. Asbestdak Advies dacht goed met ons mee, inventariseerde het nodige, en zo konden wij weer snel verder met de verbouwing! Top!