Super restaurant

• Leeftijdscategorie: 66 jaar en ouder
  • Wat zijn uw positieve ervaringen met ons? Rust !
  • Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst Huiselijke sfeer van weleer weer terug !! Zeer Jammer van de koffie /theefaciliteiten in de lounge !! De huiselijke sfeer ontbreekt nu !!!

Te eenzijdig Dag menu was fijner

• Wat zijn uw positieve ervaringen met ons? Alles Behalve internet En de keuken
  • Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst Zie boven

Heerlijk gegeten, attente en vriendelijk bediening

• Leeftijdscategorie: 66 jaar en ouder
  • Wat zijn uw positieve ervaringen met ons? Vriendelijke en deskundige medewerkers bij dorn en breus, triggerpointmassage, lymfdrainge, shiatsu. Goede hotelkamer, restaurant.
  • Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst Mogelijkheid tot meerdaagsverblijf zonder saunagebruik. Betere info op website over wat inbegrepen is bij arrangement reuma vitaal. (Duidelijkheid over 2 gangen diner en geen lunch).

Guter Service, gut behandelt

Sehr kundenorientiert, stets freundlichen Mitarbeiter, die einem gerne alle Wünsche erfüllen und Fragen beantworten

• Restaurant 'Waters of the World' NZ
  • Altersklasse 21 - 25 Jahre
  • Haben Sie noch Vorschläge für uns? In der Brasserie wäre es schön wenn es ein paar mehr günstige Kleinigkeiten zu Essen gäbe

voldoende, een redelijke ervaring

We hebben vaker in dit restaurant gedineerd maar dit keer vond ik de bediening niet vriendelijk eerder te bijdehand en had ik bovendien een hard stuk plastic in mijn gepofte uiensoep! Ik had hierin kunnen stikken! Ik heb dit gemeld bij de serveerster maar ze kwam hier niet meer op terug. Nadat ik haar gevraagd had hoe de keuken hierop heeft gereageerd vertelde ze dat ik al de 2e gast was die dit meemaakte die avond maar het enige wat ze voor mij kon doen was 1 wijn van de rekening halen, terwijl ik de soep ook niet meer opgegeten had. Het eten was verder niet om naar huis over te schrijven, ik denk dat er een nieuwe kok is die de borden wel heel mooi opmaakt maar de smaak valt tegen. Het ontbijt was wel heerlijk!

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar
  • Wat zijn uw positieve ervaringen met ons? Zwembaden, sauna’s en de massages waren fijn.
  • Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst Meer klantgericht, vriendelijk personeel aannemen, zowel in de restaurants als degene die de opgieting uitvoert. Wij irriteerden ons eraan dat er nergens waterkoelers waren. Ik vind dat niet kunnen voor een wellness. Wel gratis doppindas en een mierzoet welkomstdrankje en dan een flesje water verkopen voor €2.20 Geeft duidelijk de indruk dat het management teveel met winst maken bezig is dan met het welzijn van zijn gasten. Jammer.

Fantastisch heerlijk gegeten met een uitstekend gastheer

• Leeftijdscategorie: 66 jaar en ouder
  • Wat zijn uw positieve ervaringen met ons? Gastvrij en duidelijk
  • Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst Geen gasten in badjassen in de ontbijtruimte. Beter in aparte ruimte, denk aan hygiene

De combinatie van de overnachting met het heerlijke bad en saunalandschap is heerlijk; pure verwennerij! De vriendelijkheid van het personeel (en Gerdien, al zeker 20 jaar een vertrouwd gezicht voor ons!)

• Leeftijdscategorie: 61 - 65 jaar

De obers doen echt hun best om mij te bedienen, geen vraag is teveel. Maar, de menukaart is te beperkt en ik kan niet begrijpen waarom ? De kaart wordt steeds kleiner. Het eten, is het niet tijd om terug te gaan naar normale menu's ? Te veel onbelangrijke versieringen op de bord, te veel smaken tezamen op het bord. De soepen zijn uitstekend,maar de hoofdgerechten kunnen beter,speciaal de "Wiener schnitzel" die geen Wiener is en geen schnitzel,veel te dik. Doordat dat wij goed zijn bediend,was altijd een plaats voor verandering naar ons wensen. conclusie van mij,Doe iets aan de menukaart,

• Leeftijdscategorie: 66 jaar en ouder
  • Wat zijn uw positieve ervaringen met ons? De uitstekende personeel van Fontana, geen wens te veel en altijd aardig en beleefd.
  • Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst Men heeft de koffiemaschine in de lounge weggehaald, waarom ? nu is de lounge leeg, overdag en in de avond. Vroeger was het de plaats om mensen te ontmoeten, een glas water of koffie en thee te drinken,als substituut heeft men een koffie apparaat in de kamers geplaatst, zonder voor het geld.Ik en ook veel gasten zo als ik het hoorde gebruiken het niet. Men had beter ventilators in de kamers geplaatst, het was bloed heet in de kamers, gelukkig heb ik mijn eigen ventilator mee genomen. De kamers zijn niet meer voor deze tijd, er is nog niet een lade in de kamer waar men kleine dingen kan bewaren,zoals medicijnen, een bril e.z.v. Het is de eerste hotel in mijn jaren lange ervaring met hotels in binnen en buitenland, in 5 sterren hotel of in een kleine pension, nog nooit hoefde ik te betalen voor een extra handdoek, maar deze keer vraagt Fontana het wel, Bravo,jullie hebben een primeur. De prijzen, ik kom al meer dan 25 jaar naar Fontana, maar ik bereik nu mijn grens wat betreft de prijzen en ik ga nu twee keer denken voordat ik zal gaan boeken.

Schone kamers vriendelijk personeel

• Leeftijdscategorie: 66 jaar en ouder
  • Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst De koffie hoek in de lounge weer terug nu zit er haast niemand meer en voor die tijd wel.Was altijd gezellig

Alles is verzorgd en mooi, kamer (minibar en koffieapparaat fijn), park, thermen, gym etc Zeer vriendelijk personeel en prettige sfeer.

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar
  • Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst Ophangmogelijkheid voor natte handdoeken en badjas, zowel binnen als buiten (voor slecht en mooi weer).. Nu zijn de stoelen buiten en binnen daarvoor nodig.

De lunch was een welkome aanvulling op jullie schema. Goed verzorgd en betaalbaar.

• Brasserie 'Bubbels' (Thermen) N.v.t.
  • Thermen (faciliteiten behorende tot het Thermaalbad en Saunalandschap) N.v.t.
  • Leeftijdscategorie: 66 jaar en ouder
  • Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst Weer gratis koffie in de lounge. Zeker als alleen reizende was de lounge een plek om even een praatje te maken. Nu was de lounge bijna altijd leeg.Koffieapparaat in de kamer is niet handig. Lastig om het waterreservoir te vullen. Te kleine kopjes. Volgende keer neem ik oploskoffie mee en een eigen beker. Bovendien werden de kopjes niet afgewassen en op dag drie was een klein kopje en een theelepeltje meegenomen en niet teruggebracht. Badjasbadge op de jas, lijkt me toch handiger. Nu was weer mijn badjas verdwenen. Ik had gelukkig een katoenen zakdoek in mijn zak gedaan (voor het geval mijn jas zou zijn gaan wandelen), dus bij zakkencontrole kwam ik mijn jas weer tegen. Er zijn blijkbaar mensen die op een bepaald nummer willen hangen en dan de boel gewoon vrij maken.

eten bij de brasserie of de saunalogge

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar
  • Wat zijn uw positieve ervaringen met ons? goede hotelkamers, heerlijk rustig complex tot nu toe, Medewerkers zijn erg aardig, snelle bediening, behulpzaam en vrolijk. Geen enkele minpunten
  • Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst hopen dat er door de nieuwe samenwerking met de nieuwe saunagroep dit niet ten koste gaat van het prettige en rustige verblijf. Als we naar de massale sauna willen gaan gaan we wel naar de Veluwse bron waar de medewerkers niet zo aardig zijn omdat ze te druk zijn en alles overvol is. Verbeterpunt weer kofiie//thee in de hotellounge en als je een kamer boekt zoals eerder was de badjassen en handdoeken gratis en niet pas na 14.00 en de tijd ervoor als je er eerder bent gearriveerd laten betalen, belachelijk voor een paar uurtje. Was eerder ook nooit zo. Dit vindt ik nu een slechte service vanuit het hotel.

Verfijnde keuken met verrassende gerechten. Zeker de opmaak verdient een groot compliment.

• Leeftijdscategorie: 61 - 65 jaar
  • Wat zijn uw positieve ervaringen met ons? Zoals altijd werden alle afspraken keurig nagekomen. Het is altijd een feest om een paar dagen hotel te combineren met wellness.
  • Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst Ik heb dat al eerder opgemerkt maar ik vind de website van Fontana geen toonbeeld van overzichtelijkheid en gebruiksgemak. Jullie proberen door beprijzing de klant wel in de richting van de website te duwen maar het is zover ik weet nog steeds niet mogelijk om voorkeurstijden aan te geven. Het zou bijvoorbeeld een oplossing zijn om bij iedere behandeling tijdblokken aan te geven die je dan kan aanklikken. Het moet toch mogelijk zijn om het hele reserveringsproces klantvriendelijker te maken. Bij ons laatste bezoek bleek het koffieapparaat in de lounche bij de receptie verwijderd te zijn met als direct gevolg dat daar bijna niemand meer gaat zitten. Een drankje bestellen o.i.d. is mogelijk maar onduidelijk is bij wie. Je gaat toch niet iedere keer de receptionist lastigvallen voor een bestelling. Nu Fontana op het punt staat een nieuwe eigenaar te krijgen willen wij pleiten voor het instandhouden van een aantal "medische" behandelingen zoals accupunctuur. Op de kamer staat nu een Nespresso apparaat waarbij blijkbaar het uitgangspunt is dat iedereen van sterke koffie houdt. Smaken verschillen maar zorg in ieder geval voor lichtere varianten. De loper op het uiteinde van het bed wordt ogenschijnlijk niet meegenomen in de wasserij want het exemplaar op ons bed vertoonde een aantal dubieuze hobbyvlekken en dat is in het geheel letterlijk een smet op de verder keurige kamer.

Bediening mag meer klantvriendelijk zijn. Stoelleuningen plakten. Eten is uitstekend.

• Leeftijdscategorie: 61 - 65 jaar
  • Wat zijn uw positieve ervaringen met ons? De algehele sfeer, hygiene en ruimte heb ik als plezierig ervaren. Ook de vriendelijke bediening en aandacht in Bubbels. De voetreflexbehandeling was fantastisch. Pluim voor deze dame.
  • Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst Kamerkeuze voor de klant. Ik had nr 220, als je alleen bent is wat meer uitzicht wel prettig.Eerste verdieping vond ik fijn. Ik kan me voorstellen dat anderen weer graag begane grond hebben.

Guter Service, gut behandelt

Sehr freundliche Bedienung. Gute Angebote.

• Altersklasse 66 Jahre und alter
  • Was sind Ihre positiven Erfahrungen in Fontana? Wir sind seit vielen Jahren Gast im Fontana, es gibt oft etwas Neues. Die Angebote nutzen wir sehr gerne.
  • Haben Sie noch Vorschläge für uns? Alles gut.

voldoende, een redelijke ervaring

+: veel amuses en eten ziet er mooi uit -: smaak is minder, vreemde combinaties tip: minder letten op de aankleding maar zorgen voor betere kwaliteit/smaak van het eten

• Leeftijdscategorie: 41-50 jaar
  • Wat zijn uw positieve ervaringen met ons? Prima thermen en sauna, veel keuze. Toch lekker kleinschalig.
  • Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst Personeel mag wat vriendelijker en service mag wat omhoog (gratis kraanwater, watertappunten, badjas ruilen wanneer deze vies is (en niet meteen geld vragen)). Flesje water bij vertrek is attent, maar heb liever dat deze aandacht naar het verblijf gaat ipv vertrek. Hotel en restaurant kunnen wel een update gebruiken, beetje gedateerd/ouderwets.

Guter Service, gut behandelt

Das Esssen ist fantastisch. Uns hat es nicht so gut gefallen,das man beim Abendessen sehr dicht aneinander sitzt.Man kann sich nicht gut unterhalten,ohne das der Nachbar alles mithört. Man kommt schnell ins Gespräch ,aber wenn man persönliches zu besprechen hat ,ist es eher unangenehm.

• Altersklasse 51 - 60 Jahre
  • Was sind Ihre positiven Erfahrungen in Fontana? Freundliches Personal,erholsame Umgebung

Ik ben een avondmens, dus eerst omkleden om te eten en daarna weer naar de sauna is een beetje een gekke volgorde. Maar ik begrijp heel goed dat juist in dit restaurant de gasten gewoon gekleed dienen te gaan, dat past beter bij het karakter van het restaurant dan mensen in badjas.

• Leeftijdscategorie: 31-40 jaar
  • Wat zijn uw positieve ervaringen met ons? Schoon, klantvriendelijk, ruim, professioneel.
  • Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst In het hotel hoor je heel veel lawaai van de ventilatie, zeker op de tweede verdieping. Het is er nooit stil, de laagfrequente trillingen kun je gewoon voelen. Ik vraag me af of de machines die zo brommen niet beter geïsoleerd kunnen worden of ingebouwd kunnen worden in een isolerende 'verpakking'. Verder is het ook ontzettend heet in het zwembaddeel van de sauna als de zon op die kant schijnt, het wordt dan heel benauwd. Er stond even een raam open, maar dat was ook weer heel snel dicht. Ik ben zelf astmapatiënt en ik merk dat die hitte in combinatie met chloor erg op de luchtwegen slaat. Jammer, want even zwemmen tussen de saunagangen door is fijn en het thermaalbad naast de saunalodge is niet geschikt om baantjes te trekken. Wat meer frisse lucht zou volgens mij de ruimte veel prettiger maken, temeer omdat gasten daar juist afdouchen en hun handdoeken en badjassen hebben hangen: je moet er altijd heen.

We hebben er niet gedineerd, maar genoten van een heerlijke lunch, die - zo begrepen wij - nieuw was.

• Leeftijdscategorie: 66 jaar en ouder
  • Wat zijn uw positieve ervaringen met ons? gastvrij, vriendelijk, schoon, mooie badjassentuin
  • Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst uitleg bij de nieuwe Nespresso-apparaten. iets meer toezicht (er waren mensen met badkleding in het sauna-gebeuren)

zu teuer es gibt keine kleinen Gerichte. Nur die Hauptgänge

• Massagen, Moor- und Hamam Behandlungen
  • Altersklasse 61 - 65 Jahre
  • Was sind Ihre positiven Erfahrungen in Fontana? sehr erholsam
  • Haben Sie noch Vorschläge für uns? 1 Kugel Eis 4€ das ist schon heftig

Guter Service, gut behandelt

Der Service war hervorragend, das Essen war sehr lecker.

• Altersklasse 26 - 30 Jahre
  • Was sind Ihre positiven Erfahrungen in Fontana? Das Fontana ist für uns persönlich das beste Saunaresort.
  • Haben Sie noch Vorschläge für uns? Es ist schade das es in der Hotellobby keinen Tee und Kaffee mehr gibt. So ist man doch mit anderen Gästen ins Gespräch gekommen.

bijna alles klant vriendelijk ( niet overdrijven dat is niet fijn.)

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar
  • Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst rekening beter controleren stond 1 water te veel op 'geen probleem voor mij maar is wel ...

Zoete toetje bij 5 gangen diner was een beetje te veel van het goede

• Leeftijdscategorie: 51-60 jaar
  • Wat zijn uw positieve ervaringen met ons? Hele relaxte sfeer. Veel keuze bij sauna’s. Veel plekken om lekker buiten te zitten
  • Verbeterpunten/suggesties voor de toekomst Meer koudwaterdrinkpunten. Geen geld vragen voor kraanwater. Bij meerdere nachten automatisch schone saunahanddoeken.

nicht genutzt

• Massagen, Moor- und Hamam Behandlungen
  • Aromatherapie, Fussreflexzonentherapie, Körperpackungen und- peelings
  • Restaurant 'Waters of the World' NZ
  • Altersklasse 51 - 60 Jahre
  • Was sind Ihre positiven Erfahrungen in Fontana? War sehr erholsam, gesamte Anlage inkl. Therme, Nass-, Sauna- und Badebereiche sauber und gepflegt.
  • Haben Sie noch Vorschläge für uns? Weiche Polsterungen am Beckenrand der Thermalbäder wegen Kopfablage wären nicht schlecht.

Perfekt, auf jeden Fall zu empfehlen

Sehr nettes Personal

• Altersklasse 41 - 50 Jahre
  • Haben Sie noch Vorschläge für uns? Keine

Over Fontana Resort Bad Nieuweschans

Fontana Resort Bad Nieuweschans is een luxe en compleet wellnessresort waar u vele faciliteiten vindt voor pure ontspanning en gezondheid. Hier kunt u heerlijk genieten van een mineraalrijk Thermaalbad (36°C), verschillende saunafaciliteiten, de rust en weldaad van het rustpaviljoen, ontspannende behandelingen en een sfeervol Fontana Hotel**** met alle bijbehorende faciliteiten. Dit alles (en meer!) maakt Fontana Resort Bad Nieuweschans de ideale locatie om eens alles achter u te laten en weer uitgerust en als herboren huiswaarts te keren! Fontana Resort Bad Nieuweschans Weg naar de Bron 3-9 9693 GA Bad Nieuweschans T: 0597-527777 E: info@fontanaresort.nl