Super persoonlijke benadering en extra advies

Na het opvragen van een offerte worden we gevraagd of Alexander langs mag komen om een betere offerte op te kunnen stellen. In een zeer prettig gesprek zijn onze wensen en de daarvoor beschikbare systemen aan de orde gekomen. Daarna een passende offerte mogen ontvangen. Na het tekenen snel een afspraak kunnen maken voor het plaatsen van de panelen op ons dak! Super geregeld en super tevreden over het geleverde systeem!

Alles prima verlopen,nette monteurs,strak werk

De zonnepanelen werden nog voor de afgesproken datum in een dag geïnstalleerd. De installatie is op keurige wijze gedaan. De zonnepanelen en de omvormer hebben vanaf de eerste dag storingsvrij gewerkt.

Snelle en betrouwbare service voor een goede prijs

Fijn dat men voor de offerte op locatie komt en het gesprek met je aangaat. Prijs was zeer interessant en na akkoord op offerte lagen de zonnepanelen binnen zeer korte tijd al op het dak. Installatie verliep prima en uitleg en hulp bij overige zaken zoals belastingteruggave en werking van de app waren helder en makkelijk.

Conform afspraken geplaatst en keurig afgewerkt

Persoonlijk bezoek was erg prettig, ter plekke de situatie bekijken met mogelijkheden en beperkingen doorgenomen. Plaatsing door kundig en net team, niet eerder weg totdat alles optimaal functioneert!

Zeer goed en fijn bedrijf om zonnepanelen te laten installeren.

Goede service Goed meedenkend Komt netjes de afspraken na. Kortom zeer tevreden met Pfixx Solar Systems.

Netjes gewerkt! Afspraken nagekomen.

Prima uitleg, en er werd geluisterd en meegedacht. Alles werkt naar behoren. We zijn tevreden!

Pfixx Solar Systems doen wat ze beloven!

Ze komen vooraf met een gesprek en leggen duidelijk uit wat zonnepanelen inhouden..hoe het werkt..hoe ze alles plaatsen..wat de kosten zijn..en dat doen ze prima!! Ook daarna nog een nagesprek. Zeer tevreden!

Alles netjes en correct gedaan.

De schouwer zat er een beetje naast maar de monteurs hebben alles netjes opgelost van plaatsing en ect. Uitstekend werk geleverd en erg blij mee . Complimenten

Een prettige bedrijf om zaken mee te doen.

Mijn ervaringen zijn positief

goed bedrijf

Prima, paar misverstanden en kleine dingetjes fout gelopen, ook die problemen werden uiteindelijk naar tevredenheid opgelost. 7-9-2021

Nette prijs en afspraken

Goede prijs en wat afgesproken is is ook afgesproken ondanks er wat meer werk aan zat. Alles netjes achtergelaten en vriendelijke monteurs. Conclusie, zeker aan te bevelen . Rob Foppen s-Heerenberg

Zeer goed , netjes en afgewerkt geïnstalleerd

Heel correct en zorgvuldig de gemaakte afspraken na gekomen. De kwaliteit en prijs zijn tot vandaag goed in balans. Alles functioneert zoals verwacht mag worden. De software van de APP mag wel beter.

Goede service en nette afwerking

Vakkundige montage en een nette afhandeling. Zou dit bedrijf zeker willen aanraden.

Goede ervaring, goed geholpen ook bij vragen.

Goede ervaring, ook problemen werden naar tevredenheid opgelost.

Het systeem is aangelegd volgens de vooraf gemaakte afspraken.

De installatie is snel en soepel verlopen. Wij hadden al voldoende eigen zonne-stoom om ons huis van stroom te voorzien. Dit met een installatie van 2009. Die installatie is al ruim terug verdiend en functioneert nog iedere dag prima. Nu hebben we opnieuw geïnvesteerd met een extra installatie. Dit om onze elektrische auto, voor de rest van ons leven, 15.000 km per jaar vooruit te duwen. (circa 1Kwh voor 5 km rijden). Dus nooit meer benzine of diesel tanken.

Prima, paar kleine dingetjes fout gelopen,

Prima, zijn tevreden, ook over personeel, denken goed mee

Prima vriendelijke mensen netjes gewerkt

Vertrouwd, kwaliteit en snel

Vertrouwd bedrijf met jarenlange ervaring, goede referenties die bij ons ook waargemaakt werden: goede informatie, fijne mensen, goede planning, kwaliteit, en snel geleverd.

zeer tevreden over alles zeer vriendelijk

Nu de panelen 2 maar op huis alles werkt perfect

Goede informatie bij verkoop fase en correcte installatie.

Goede service, behulpzaam, nette afwerking, bekwame vaklui

Onze ervaringen zijn goed. Ze hebben zich goed aan de afspraken gehouden en het proces goed uitgevoerd. Voor- tijdens en na de plaatsing voldoende contact en uitleg. Ze zijn goed bereikbaar en doen moeite voor de klant. Monteurs zijn vakkundig, werken snel en leveren goed op.

Nette goede en correcte levering volgens wens en afspraak.

Na het eerste e-mail contact een snelle en duidelijke afspraak en bezoek van verkoper waarna ook een duidelijke concurende prijsopgave en productinformatie waarna we tot koop overeenkomst zijn gekomen en het produkt volgens overeenkomst volledig tot tevreden heid geplaatst is en nu na 3 maanden werkt alles nog steeds tot volle tevredenheid.

Tevreden

Netjes en klantvriendelijk bedrijf en personeel is vakkundig

Goed en correct werk geleverd

van offerte tot het plaatsen van de zonnepanelen alles goed geregeld . Monteurs werken zeer netjes. Als je na het plaatsen van de zonnepanelen nog vragen hebt worden deze netjes en correct beantwoord.

Het Kattenburg 3

7041AS

06 428 46 116

Over Pfixx Solar Systems

Pfixx Solar is specialist op het gebied van zonne-energiesystemen. Sinds 2004 realiseren wij zonne-energieprojecten voor particulieren, bedrijfsleven, overheid en institutionele markten. Naast het leveren en installeren van systemen, ontwikkelt en bouwt Pfixx Solar zonne-energiesystemen voor beleggers in Europa en de Cariben. Pfixx Solar heeft ruime ervaring met het bouwen van solarinstallaties op schuine en platte daken, maar ook op grote bedrijfsdaken, agrarische daken, woningbouwprojecten en veldinstallaties