Helemaal perfect.

• Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Tapijten reinigen

Correct afgewerkt

De afspraken werden goed nagekomen. Netjes gewerkt. Goed overleg.

• Ik beoordeel als Zakelijk klant
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Het opknappen van onze vloer.

Vakkundig

Onze natuur stenen vloer was naar 18 jaar heel lelijk geworden. Nu is de vloer weer als nieuw. De medewerkers zijn vriendelijk, serieus en heel vakbekwaam. Ik ben weer blij met mijn vlier!

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Natuur stenen vloer reinigen

Uitstekend werk verricht

40 jaar oude leistenenvloer (100m2), gereinigd en geïmpregneerd. Met zeer mooi resultaat. Van te voren alles mooi afgeplakt. Geen schade aan plinten etc. Mister KOOL'S is een aanrader.

• Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Zie hierboven

Redelijk tevreden

Sympathieke, harde werkers voor en ruim 5 uur durende afmattende klus (exclusief reistijd van 4 uur)! Polymeren in keukengedeelte zijn goed verwijderd, met uitzondering van een aantal randen. Overige vloergedeeltes (dus die zonder polymeerlaag) vertonen een vlekkerig resultaat (ook na een eerste dweilbeurt). Hiervoor graag een reinigingsadvies.

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Reinigen van keramische tegelvloer

Heb mijn ervaring en beoordeling al naar jullie doorgestuurd, ben tot dusver uitermate tevreden.

• Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Reiniging grindvloer

Prima afstemming omtrent opdracht, offerte en uitvoering

Klantvriendelijke, servicegerichte behandeling en tevreden over kwaliteit van de uitvoering.

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? herstel beschadigde natuurstenen vloer

Vriendelijk en goede service

Vriendelijk en goede service. Tevreden met het resultaat.

• Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Leistenen vloer

Resultaat beter dan verwacht. Vriendelijke, klant gerichte en professionele medewerkers. Aanrader!

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Reinigen en schuren vloer

Content

Fijne ervaring , goed werk afgeleverd, hele fijne gemotiveerde medewerker van uw firma die de klus uiterst precies heeft uitgevoerd en heel beschaafd en vriendelijk overkwam , kort om weer een mooi hardsteen aanrechtblad en eiland

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Belgisch aanrecht blad gereinigd en als nieuw weer laten uitzien

Geweldige service

Mijn tuinkussens van de loungeset zijn als nieuw terug gekomen. En dat allemaal voor een hele schappelijke prijs.

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Loungeset buiten kussens gereinigd

Zeer tevreden, zowel offertebezoek als de uitvoering van de werkzaamheden.

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? hardstenen vloer reinigen en impregneren.

Onze stoelen zijn weer fris en schoon!

12 stoffenstoelen in onze spreekkamers laten reinigen. Ze zijn weer helemaal fris en schoon. Ze komen hun afspraken na en de droogtijd was ook prima ingeschat. Al met al zeer tevreden!

• Ik beoordeel als Zakelijk klant
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? reiniging stoelen

Kundig bedrijf, super resultaat!!

Kundig bedrijf met kennis van zaken. Eerlijke omschrijving van werkzaamheden. Super mooi resultaat van leisteenvloer.

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Schoonmaken leisteenvloer en impregneren

Vriendelijk en kundig.

Snelle reacties, houden zich aan de afspraak goede afhandeling ..

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Schoonmaken polijsten en impregneren van de vloer

Zorgvuldig en effectief

Dankzij Mister KOOL's is onze bank weer mooi schoon. Een koffievlek en blauwe (spijkerbroek) tint op een lichtgrijze bank zijn zorgvuldig en effectief verwijderd en de hele bank heeft een opfrisbeurt gekregen.

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Vlekken verwijderd uit meubilair

Goede en eerlijke uitleg gehad. Op tijd een mail en het resultaat was goed. Goed geholpen. Zeer tevreden.

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Reinigen van een wollen tapijt.

Top Kwaliteit

Vakkennis goed Personaal welke ervaring heeft zijn zeer tevreden

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Sta op stoel gereinigt

Prima!

Onze vloer is weer als nieuw.

• Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Schoonmaken tegelvloer

Heb reeds een formulier ingevuld

uitstekend

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? stoel schoon gemaakt

Alles super geregeld van het thuis afhalen tot het terugbrengen op de afgesproken tijd.

• Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Tapijt gereinigd

top

we hebben in ons appartement de vloerbedekking laten reinigen mister kool ziet er schoon en fris uit . vriendelijk personeel echt een aanrader.

• Ik beoordeel als N.v.t.
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? vloerbedekking

Mijn vloer ziet er weer uit als nieuw, en alles binnen de afgesproken tijd

Prima, alles ziet er weer uit als nieuw.

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Marmeren vloer reinigen en polijsten

Vriendelijk, professioneel en zeer goed resultaat

• Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? Tapijtreiniging horecazaak

Prima!

Snel, deskundig, op tijd, vriendelijk en een schone vloer.

• Ik beoordeel als Particulier
  • Welke werkzaamheden zijn bij u uitgevoerd? grindvloer gereinigd

Stayerhofweg 3 5861 EJ Wanssum

Over Mister KOOL's

Sinds 1996 is Mister KOOL`s gespecialiseerd in het reinigen en onderhouden van vloeren en meubels voor de zakelijke en particuliere markt. Vernieuwing in techniek, uitvoer en kwaliteit staan centraal.