Service perfect!

Recent een BMW cabriolet gekocht. Alles prima en goed geregeld. Nadat er een paar keer een lampje was gaan branden, contact gehad met Tonen hoe dit op te lossen. Afgesproken auto voor een dag terug te brengen. Tonen Automotive heeft het probleem in een dag definitief opgelost. Dus ook na verkoop een meer dan goede ervaring! Ronald en Niels, bedankt voor deze service!

Een pareltje uit Duiven

Bij de aankoop van de vorige auto Volvo XC 60 straalden de ondernemers Niels en Ronald vertrouwen uit, correcte benadering. Men was pas tevreden als de koper dat ook was. Bij een defect in de garantieperiode, wat een aanzienlijke financiële strop betekende, gaf men correct thuis en werd de daad bij het woord gevoegd. Dit gaf vertrouwen voor een volgende aankoop. Nu een Audi Q2 2017 aangekocht, op de site betiteld - als in nieuwstaat - ook nu weer zeer correct behandeld en na enige tijd hierin te hebben gereden is onze conclusie: inderdaad een strakke auto met mooi vloeiend schakelende automaat, met mooie opties en rijdt fijn.

Fijne persoonlijke aandacht

Prettige mensen om een normaal verkoopgesprek mee te hebben, komen afspraken na.

Rustige, betrouwbare mannen, met een echt autohart!

Op zoek naar een tweede hands BMW cabriolet zijn wij bij toeval terecht gekomen bij Tonen. De BMW die werd aangeboden bleek direct onze voorkeur te hebben. Prachtige Bmw 1 serie cabrio, volledige onderhoudsgeschiedenis, Compleet met alle opties welke wij wilden hebben. Auto ziet er uit als nieuw. Enige reserve welke wij hadden, dit kan niet waar zijn!!! Ronald en Niels komen rustig en betrouwbaar over. Vertelde het complete verhaal rond deze auto. Komt uit Luxemburg en is de afgelopen 10 jaar gebruikt. Nadat wij twee keer met deze auto hebben gereden en ons ervan overtuigd hebben dat dit de auto is waar wij naar op zoek zijn besloten nog een aankoopkeuring laten uitvoeren bij officiële BMW dealer. Niels en Ronald hebben meegeholpen om deze aankoopkeuring snel voor elkaar te krijgen. Resultaat aankoopkeuring : auto is perfect. Wij hebben de auto opgehaald en gaan ongetwijfeld genieten van deze cabriolet. Gedurende het aankoopproces zijn Niels en Ronald constant bezig geweest om de verkoop optimaal te begeleiden. Maar nooit opdringerig. Bij een volgende auto gaan wij zeker terug naar Tonen Automotive. Betrouwbaar, betrokken en bedreven zoals hun slogan aangeeft.

Deskundig advies en scherpe prijs

Goed advies, nette begeleiding en een prima prijs

Erg goede en nette verkopers

Voelt niet als de standaard auto handelaar. Ze zijn actief bezig met het zoeken naar een goede deal voor jou. Kortom erg goed geholpen en nog steeds erg blij met mijn aankoop!

Ronald, dank voor je hulp en eerlijke advies!

Na een Volvo V70, een Mini Cooper, een Volvo XC60, nu een prachtige BMW-1 via jullie aangekocht. Na een zoektocht naar een juiste occasion in Duitsland uiteindelijk ‘gewoon’ in Nederland uitgekomen. De verwachtingen over het comfort en rijplezier van de BMW zijn meer dan uitgekomen. Een keuze die ik zonder jouw advies niet zomaar gemaakt zou hebben.

Degelijk en heel correct

Via marktplaats in contact gekomen met Ronald van Tonen Automotive. Na een kort telefonisch contact, gauw een afspraak gemaakt voor een proefrit. Prijs afgesproken en paar dagen later opgehaald. Echter bij ophalen bleek een led strip van de auto kapot te zijn. Heel goed opgelost door Ronald, mocht het namelijk laten repareren bij een garage bij mij in het dorp. Scheelde mij toch weer 2x 100km rijden en een halve dag tijd. Kortom, ZEER TEVREDEN over dit auto bedrijf uit Duiven!

Zeer professioneel bedrijf met uitstekende service en kwaliteit

Wij hebben vandaag 2 auto's mogen ophalen bij Niels. En naar volle tevredenheid! Niels heeft gedegen kennis van auto's en is zeer professioneel. Regelt zaken snel en accuraat. Een betrouwbaar bedrijf.

Vriendelijke mensen, nemen de tijd en het voelde vertrouwd.

Ronald Brugman heeft ons heel vrijblijvend de auto laten bekijken en waar nodig de toelichtingen gegeven. Het voelde van begin af aan goed en vertrouwd. Geen opdringerige verkooppraat. Autobedrijf Tonen komt zijn afspraken na. De aflevering van de auto doet niet onder bij een dealer. Er werd ruim de tijd genomen om alles uit te leggen.

Met de slogan ‘Betrouwbaar, Betrokken en Bedreven’ overdrijft Niels niet!

Op zoek naar een mooie Mini Countryman CooperS met weinig kilometers kwamen wij bij Tonen Automotive terecht. Niels voelde precies aan wat wij wilden en binnen een paar weken was het bingo! Goeie inruil, goeie prijs en perfecte service! Een bedrijf waar je je nog welkom voelt en waar iedereen moeite voor je doet! Een echte aanrader dus! Wij dolgelukkig met onze Mini Countryman CooperS!!!

Begin november ‘19 een mooie (uit Duitsland ingevoerde) Audi Q3 mogen aankopen bij Tonen Automotive/Duiven. Bij een ongeplande bezichtiging van de auto meteen een persoonlijke benadering door Ronald Brugman die mijn auto meteen herkende van mijn via mail verstuurde foto’s. Als vrouw, op zoek naar nieuwe auto, serieus genomen door Ronald. Na een mooi inruilvoorstel kon ik na een week de auto ophalen. Alles netjes afgewikkeld met RDW en nieuw kenteken. Op advies een welkomstcheck bij de dichtstbijzijnde Audi garage laten doen. Op een kleinigheid na blijkt dat ik een goede aankoop heb gedaan. De persoonlijke benadering van Ronald gaf mij het vertrouwen dat ik een goede keuze zou maken. Een volgende auto zou ik zeker weer aankopen via Tonen Automotive.

Tonen Automotive staat voor kwaliteit en topservice

Als je op zoek bent naar een auto, dan is Tonen Automotive het bedrijf waar je moet zijn. Ze denken mee, gaan een stap verder dan de rest en zijn erg sterk in de service nadien. Kortom, een absolute aanrader op alle denkbare vlakken!

Klantvriendelijk, professioneel en kwaliteit

Vanaf binnenkomst tot en met de aflevering van de auto, een fraaie BMW318i in mijn geval, een uitermate vriendelijke en professionele opstelling. Dat geeft een vertrouwd gevoel wat zeer zeker op zijn plek is gezien de hoge kwaliteit van de geleverde auto. Heren, vriendelijk dank voor uw goede service en ik zal met plezier weer bij u een auto kopen in de toekomst. Groet, Bert

Beloften worden nagekomen en kwaliteit staat voorop!

Niels gevraagd een speciale auto te zoeken in Duitsland en daarmee heeft hij de verwachting overtroffen. Nog meer auto dan gevraagd te zoeken tegen een scherpere prijs dan opgegeven. Ook de after -service was naar wens. Volgende keer zeker weer eerst even bij Tonen automotive langs als ik ik een nieuwe auto zoek.

Zeer goede service door mee te denken!

Bij aankoop een zeer goed en eerlijk advies over de kwaliteit van de aankoop. Gescherpt geprijsd met goed service. Gevoel dat ze tijd voor je nemen. Persoonlijk invulling en eigen inbreng van alternatieven van Tonen. Wbt Servise ook prima. altijd van op aan dat op tijd een beurt gedaan wordt. Zeer goede communicatie bij reparatie over de kosten. Echt transparant. Ook bij bandenwissel. Top!

Wij vragen, jullie draaien!!!!

Als je een bijzondere auto zoekt moet je bij Tonen zijn. Zij zoeken met je mee en regelen alles!!! Twee auto's gekocht en zeer tevreden!!!

Betrouwbare partner

Inmiddels heb ik tweemaal een prachtige Volvo bij Niels en Ronald gekocht. En tot volle tevredenheid! Waar zij het verschil in maken is dat ze echt meedenken, hun uiterste best doen om het pareltje te vinden waar je als klant naar op zoek bent en als er dan onverhoopt toch iets met de auto mis is, dan lossen ze dat een een geweldige manier op. Zij doen alles voor een optimale klantbeleving en dat geeft vertrouwen. Als ik weer toe ben aan een andere auto neem ik direct weer contact met hen op.

Buitengewoon vriendelijk! Heb een zoekopdracht achtergelaten en heel goed geslaagd!

Professioneel en kennis van zaken

Inmiddels mijn 2de auto gekocht bij Tonen Automotive. Erg fijne en betrouwbare garage. Niels heeft een neus voor mooie volle auto’s tegen een zeer redelijke prijs. Aftersales ook prima geregeld! TOP ga zo door 👍

Betrouwbaar

Garantie zonder gezeur. Volvo specialist - jammer dat hij nu weinig Volvo's heeft. Daarmee wordt het een " gewone" garage.

Goede ervaring

Ik vond de service echt goed en ook de auto voldoet aan mijn verwachting ook doen ze bij Toonen wat ze beloven geen addertje onder het gras perfect👍

Geweldig en betrouwbaar

Al diverse Volvo’s bij Niels gekocht en altijd met dezelfde vertrouwde service. Zelfs voor kleine zaken kan ik altijd terecht!

Niels doet wat hij zegt.

Niels Tonen verkocht "eerlijke auto's" aan ons. Perfecte service en Niels Tonen is eerlijk, waar vind je dat nog tegenwoordig.

Zeer goed bedrijf en top service.

nvt

Over Tonen Automotive

Welkom bij Tonen Automotive - Betrouwbaar, Betrokken en Bedreven. Wij hebben ruim 25 jaar ervaring in de autobranche en wij zijn gespecialiseerd in het importeren van de Europese premiummerken. Doorgaan waar anderen ophouden, dat is wie wij zijn en hoe wij werken. Met dank aan onze onuitputtelijke drang om alleen de beste en meest gewilde auto’s naar Nederland te halen.