Jeanine Tucker heeft de begrafenis van mijn moeder ontzettend goed begeleid. Dit alles op een zeer persoonlijke, en tot in de puntjes verzorgde wijze. Een zeer betrokken vrouw die samen met de familie de begrafenis van mijn moeder tot een gedenkwaardige, persoonlijke plechtigheid heeft gemaakt.

• Was de uitvaart persoonlijk? Ja

Jeanine bevordert dat je goed afscheid kunt nemen van een dierbare.

Zij heeft een goed evenwicht tussen ruimte geven en de regie houden. Emoties mogen er zijn en zij interfereert daarin niet maar blijft aanwezig. Ze regelt zaken duidelijk en zoals afgesproken.

• Was de uitvaart persoonlijk? Ja

Professioneel en oprecht, voor een uitvaart zoals je wenst

Vanaf het eerste contact ben je duidelijk en zet je op een fijne manier de koers uit zonder hierin sturend te zijn. Je schakelt snel en zorgt ervoor dat vragen adequaat worden beantwoord. Vanaf het eerste telefoontje tot de begrafenis kom je regelmatig langs en neem je de zorgen uit handen. Je hebt een mooi team met mensen om je heen en we zouden je van harte aanbevelen bij mensen die een keuze moeten maken voor een geschikte uitvaart begeleider.

Meelevend, meedenkend, uitstekende totaalzorg

Bij het overlijden van onze moeder kwamen wij in een hele verdrietige periode waarin alles snel geregeld moest worden, maar dankzij onze uitvaarverzorgster Jeanine is het een heel mooi afscheid geworden. Jeanine heeft ons in alles gesteund en begeleid, was altijd bereikbaar voor vragen en droeg oplossingen aan waar we zelf niet uitkwamen. Kortom alles was tot in de puntjes geregeld en wij zijn haar daar zeer dankbaar voor.

• Was de uitvaart persoonlijk? Ja

Finesse zorgt en ontzorgt en daardoor ruimte voor verdriet en delen van gevoelens.

Finesse was er vanaf het moment van overlijden. Vanaf het moment dat je iemand nodig hebt. Iemand die meeleeft, warmte geeft en meedenkt in al die dingen die geregeld moeten worden. Daarnaast een luisterend oor voor de wensen en ideeën. Met uiteindelijk een mooie afscheidsdienst waar alles inzat wat wij wilden.

• Was de uitvaart persoonlijk? Ja

Mijn ervaring met Finesse was heel erg fijn en respectvol.

Mijn ervaring met Finesse was een hele fijne ervaring. Jeanine dacht werkelijk aan alles, ze zette echt overal de puntjes op de i. Jeanine heeft ons, echt in alles, die dagen heel erg goed begeleid. Ze hield alles heel goed in de gaten. Wat ik zelf als heel erg netjes en respectvol ervaren hebt, is dat Jeanine bij het crematorium ons op stond te wachten en voor de lijkwagen ging lopen toen wij daar aankwamen. Jeanine is zeer transparant en komt haar afspraken heel goed na.

Over Finesse uitvaartbegeleiding

U heeft een dierbare verloren en gaat een verdrietige periode tegemoet. U wilt een mooi en persoonlijk afscheid en vindt zorgvuldige begeleiding belangrijk. U heeft ideeën over de begrafenis of crematie maar wilt weten wat er nog meer mogelijk is. Wij proberen aan te voelen hoe uw dierbare in het leven stond en hoe u op een persoonlijke manier afscheid van hem of haar kunt nemen. Wij denken mee over de kosten van een uitvaart en zijn hier vanaf het eerste contact transparant over. Wij verzorgen uitvaarten in de regio Geldermalsen, Culemborg, Leerdam en Tiel. Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek via 0345-228537 of info@finesse-uitvaart.nl.