Teleurstellend

Afspraak gemaakt om 08:00u. Paar dagen van te voren kreeg ik bericht of het ook om 08:30 kon. Niet fijn maar geen onoverkomelijk probleem voor mij. Kom ik daar om 08:30, is alles nog dicht, rolluiken omlaag. Monteur kwam dus iets te laat, ook nog geen onoverkomelijk probleem. Toen bleken mijn wielen er niet te liggen, die zouden in Zundert liggen. Of ik maar een nieuwe afspraak wilde maken. Even later bleken mijn wielen er toch te liggen. Uiteindelijk toch nog de wielenwissel uitgevoerd. Maakt geen professionele indruk, en op de koop toe ook nog even een prijsverhoging van bijna 10% zonder kennisgeving vooraf. Had ik al verteld dat een kopje koffie er niet bij was, want de automaat stond in storing. Normaal altijd goed geholpen hier, maar deze keer was het een blamage.

mijn ervaring was goed

prettig. vriendelijk en deskundig

duidelijkheid, vriendelijk, behulpzaam.

als je geen verstand van auto's hebt en zo goed geholpen wordt, dan heb je vertrouwen

Meedenkend

De medewerker denkt mee om de beste oplossing te krijgen. 2 nieuwe zomerbanden die alvast gemonteerd worden om de velgen en daarna gewisseld worden met de winterbanden. Top!

• Bereikbaarheid

Eerlijk geholpen, goede service en ze doen wat ze beloven. Ook goede tips gekregen

• Bereikbaarheid

Goed geholpen, duidelijke comunicatie en uitstekende service!

Snel en goed geholpen

Prettig en snel geholpen

• Bereikbaarheid

Stuur staat weer mooi recht en rijd ook weer soepel merk het meteen goed gedaan jongens dankjewel

Snelle service

Binnen 30min lagen er nieuwe banden op nadat ik binnen kwam lopen zonder afspraak, goeie snelle service!

Helemaal top!

Vriendelijk personeel, snelle service en goede prijzen!

• Bereikbaarheid

Fantastisch uit de brand geholpen!

Door een misverstand heeft onze vaste garage geen allseasons maar een zomerset gemonteerd en daar kwamen we op de dag van vertrek “gelukkig” achter. Dikke paniek natuurlijk maar De Snep was écht onze reddende engel en konden dus een set winterbanden leveren én ze ook nog wisselen. Nogmaals super bedankt voor de fantastische service en het redden van onze vakantie ❤️

Snel en ,goed, 2 voorbanden. Dank je voor de service

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Bereikbaarheid

Goed bereikbaar duidelijke uitleg en vlotte service

Heb gevraagd om winterbanden te kunnen huren hadden helaas de maat niet meer beschikbaar maar gaven wel een alternatief adres voor de verhuur van een collega. Toch maar besloten winterbanden te kopen deze zijn vlot gemonteerd gebalanceerd. Binnen een uur alle vier de banden vervangen.

prima service

Volgens afspraak op uur en tijd de nieuwe banden opgelegd, en snel geholpen. Vriendelijke ontvangst en uitleg qua keuze.

Dikke prima

Snel en vakkundig geholpen

• Bereikbaarheid

Nu al sinds enige jaren onderhoudt, wisselt en slaat Snep mijn zomer- en winterbanden op, naar mijn volle tevredenheid. Laatst had ik een lekke band, waarop ik naar Snep ben gegaan zonder hen vooraf te hebben gewaarschuwd. Hoewel het zeer druk was in verband met het winterseizoen, boden zij mij aan om nog diezelfde dag de band te repareren, én om ook de zomer- naar de winterbanden te wisselen, waarbij ik tevens een vervangende auto ter beschikking kreeg. Bij deze, enorm bedankt!

Snelle en goede service

In twee dagen twee auto's met een lekker band gebracht. Beide snel gereed. Ook goed meedenkend om de kosten te beperken.

• Bereikbaarheid

Prima service voor prima prijs

Ik kom al jaren bij de Snep voor mijn jaarlijkse ‘bandenwissels’. Gemakkelijk afspreken via hun website, klopt altijd. Vriendelijke service, goede adviezen. Kortom: prima!

Professionele service.

De Snep is een professionele autogarage die zowel bandenwissel als algeheel onderhoud kan verrichten van allerlei merken auto’s. Een heel allround bedrijf.

top! super geholpen!

top! super geholpen!

• Bereikbaarheid

Prima service en prima prijs

Onverwachte schade is goed verzocht met pechhulp en werkzaamheden binnen de garage

Snel en goedkoop

Altijd al goede mensen hier met verstand van zaken. Kunnen banden en nog een snel regelen en vervangen. Daarnaast nog de kosten die de helft zijn dan een dealergarage

• Bereikbaarheid

Altijd zeer correct en vriendelijk Ben zeer tevreden Kom daarom al jaren bij jullie terug

Goede service en betaalbaar

Zeer vriendelijk personeel, snelle service en ook zeer betaalbaar. Er wordt goed met je meegedacht. Een echte aanrader, deze garage!

Goede service vakkundig

Over De Snep Autogroep

De Snep biedt u een complete service voor uw auto. Een echte alles onder één dak formule; one-stop-shopping met complete ontzorging! De Snep Autoverkoop & Lease De Snep Carwellness De Snep Garage De Snep Bandenservice Zie www.desnep.nl Tot ziens