Zeer tevreden met de service.

Afspraak kon op korte termijn. Zeer vriendelijke klantbenadering en goede wachtruimte.

Service is zeer goed.

Mijn complimenten aan dylan! Service staat toch echt voorop bij dit bedrijf. Is er iets waar je het niet mee eens bent, of ben je van mening dat iets anders gedaan had moeten worden... BESPREEK dit gewoon, en ze denken echt met je mee om het naar tevredenheid op te lossen. Reparaties worden goed uitgevoerd en vooraf word er altijd eerst netjes een begroting/ offerte gestuurd Betrouwbaar bedrijf! Service gericht! en niet geheel onbelangrijk... deskundig!

Zoals altijd goed en prettig geholpen

Vriendelijke medewerkers. Altijd top service van Dylan. Leuk om Jaap en Thijs ook even te zien. En m’n Giulia loopt na de beurt weer als een zonnetje. Jammer dat Nijmegen dicht is want het is nu een uur extra rijden voor mij.

Fantastisch!

Alfa Giulia gebracht voor onderhoud. Keurig en deskundig geholpen bij Kien. Tot de volgende keer!

Vriendelijke mensen, goed service en goede prijs kwaliteit verhouding

Heel positief

Kwaliteit en professionals

De open en vriendelijke houding samen met snelle en professionele onderhoud maakt het een prettige afspraak. Van het maken van een telefonische afspraak tot het weer ophalen van het voertuig, alles verloopt aardig en correct.

Voldoende zeker verbeterpunten.

Ik rij in een abarth krijg een leen auto fiat 500, Niet echt een vergelijkbare auto om in te rijden als je een abarth gewend bent. Ik heb een blik selenia motorolie gekocht van 48 euro nu weet ik dat het blik 5 jaar houdbaar is maar hij is al uit 2021 dus hij is voor mij nog maar 3 jaar houdbaar, zorg ervoor dat je ze van 2023 op de plank hebt staan. Verkoper was erg vriendelijk, de man van de werkplaats receptie kon niet er niet echt tegen dat ik op een grappige manier mijn onvrede over de leenauto uitte. Dame van de receptie kan ook nog wel een lesje klantvriendelijk hebben, leenauto was nog niet terug omdat ik iets te vroeg was ze zegt we gaan het oplossen dus ik denk krijg een andere auto vervolgens zegt ze je mag even boven wachten waar ik vervolgens bijna 45 min heb gezeten voor ik nieuwe informatie kreeg.

Je wordt meteen welkom geheten .

Na kennismaking en een aangeboden drankje, uitgebreide informatie omtrent de auto naar keuze.

Betrouwbaar

Kom al vele jaren met plezier naar de garage. Wordt altijd vriendelijk geholpen, onderhoud van de auto's altijd goed uitgevoerd.

Wat fijn te horen mevrouw Mak, wij zien u graag een volgende keer weer!

Uitstekend uitgevoerd.

Ondanks wat issues bij de leasemaatschappij alles prima uitgevoerd en als bonus de LM ook nog kunnen overtuigen dat de banden vervangen moesten worden, Prima, dank.

Heel leuk om te horen meneer Bruil, wij zien u graag een volgende keer weer!

Zeer kundig geholpen

Fijn te horen meneer Van Mil, ook leuk u nog even gesproken te hebben en tot een volgende keer!

Helemaal top, alleen jammer dat ik niet gebeld ben toen de auto klaar was.

Beste heer Cornelissen, onze excuses dat wij u niet op de hoogte gehouden hebben, we gaan er op letten. Dank voor de beoordeling en wij zien u graag weer een volgende keer.

prettige professionele snelle service

Ik ben zoals altijd netjes geholpen

Heel goed te horen mevrouw Postma, wij zien u graag een volgende keer weer!

Service gericht

Een speciale auto is kien op een speciale verzorging! Kost wat … Wel volste vertrouwen in de uitvoering.

Fijn te horen dat de speciale verzorging bij Kien u bevalt meneer Hoen, graag tot een volgende keer!

Professioneel en betrouwbaar.

Mijn ervaring met Kiem is van een andere order. APK, onderhoud en repaties worden op een fijne en prettige manier uitgevoerd.

Wat fijn dat u bij Kien altijd een fijne ervaring heeft, dat horen wij graag. Tot een volgende keer meneer Sluiter!

geweldig

goede ontvangst en vriendelijk

Fijn te horen dat u hier een goed ontvangst heeft gehad en dat de werkzaamheden u bevallen, graag tot ziens meneer Oomen!

Top service, snel, vriendelijk.

Ondanks vakantie, ziekte toch tussendoor even gekeken naar het probleem. Oplossing op korte termijn mogelijk met prima flex werkplek en heerlijke koffie. Hele fijne ervaring. Kien Velp is je vertrouwen meer dan waard!

Hallo Lilian, wat goed te horen dat u een fijne ervaring heeft gehad hier en dat de werkplekken hier ook goed bevallen. Wij zien u graag een volgende keer weer!

Klantvriendelijkheid en kwaliteit blijft prima

Jammer dat er een onderdeel niet aanwezig was om reparatie te kunnen afronden. Om - na de sluiting van vestiging Nijmegen- maar 1 keer gebruik te hoeven maken van de haal-en brengservice had ik APK juist gecombineerd met reparatie, De haal-en brengservice is een extra kostenpost ( hoewel de kosten zeker in verhouding staan met de geleverde dienst).

Goed te horen dat u ons als vriendelijk en kwalitatief ervaart, wij streven er altijd naar om alles gelijktijdig uit te kunnen voeren, soms lukt het helaas niet. Wij zien u graag een volgende keer weer meneer Smit!

Goede hoop

Alleen bij terugkomst zit er aan de bestuurders kanteen onderdeel bij het instappen los. Dit was niet niet toen wij de auto neerzette. Verder willen wij graag een boekje van de jeep compass. Daar hij soms nog start op de motor en soms electrisch en dit vinden wij nog veemd . Mvg Sandra. Wel willen wij graag met de jeep bij jullie in onderhoud blijven.

Dank voor het vertrouwen mevrouw De Bie, we zien u graag weer!

supergoed , vooral Dylan is echt een topper

Erg goede ervaring , uitermate correct en netjes .... Zeker aanbeveling voor anderen

Dank meneer Eysbouts, wij zien u graag een volgende keer weer!

Super goede en snelle service

Ik word altijd heel correct bij Kien geholpen. De informatievoorziening over wat er ontdekt is door de monteur is altijd uitstekend.

Wat goed te horen dat u altijd zo tevreden bent meneer Advocaat, tot een volgende keer!

Snel en professioneel geholpen

Snel en professioneel geholpen

Fijn dat wij u zo snel hebben kunnen helpen meneer Bijl, wij zien u graag weer een volgende keer!

Vriendelijk ontvangen

Op de afgesproken tijd klaar en fijn geholpen

Goed te horen dat u tevreden bent meneer en mevrouw Hueskens, wellicht kunnen wij u de volgende keer meer duidelijkheid verschaffen over de werkzaamheden die we aan uw auto hebben verricht.

Vertrouwen wekkend bedrijf

Transparante uitleg en begeleiding door Dylan en vakkundige monteurs.

Fijn te horen dat u zo tevreden bent over Kien mevrouw Ruigrok. Graag tot een volgende keer!

Perfect!

Zo hoort een bedrijf te zijn! - Zeer bereikbaar en klantvriendelijk - Snelle behandeling en heldere afspraken - Als t even kan klaar terwijl je wacht - Vakbekwaam

Wat een mooie beoordeling meneer H. Fijn dat u zo tevreden bent over Kien, wij zien u graag een volgende keer weer!

Markweg 2

6883JM Velp

026-369 00 00 / 06 19 19 32 34

Over Kien B.V.

In 1999 begon de gepassioneerde Willem Kien zijn eigen Chrysler, Jeep & Dodge dealerbedrijf in Arnhem. Vandaag de dag behoort Kien Groep B.V. tot één van de grootste Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Abarth & Dodge dealers en specialisten van Nederland. Ruim 40 medewerkers staan dag in dag uit met een lach voor je klaar bij de twee vestigingen in Velp (Arnhem) & Nijmegen. Op zoek naar vrijblijvend advies? De koffie staat klaar!