Goed geregeld

Auto netjes opgehaald, perfect onderhouden weer teruggebracht

Perfect als altijd

Heb ik al jaren goede ervaringen mee

Fijn en vakkundig

Ik vind het een fijne garage. Daniëlle- mijn uiterst favoriet! Dylan is ook top!

Prettig contact gehad

Erg prettig contact gehad met Thijs richting de aanschaf van deze nieuwe Tonale.

Ben prima geholpen bij de aan koop en verkoop.

Reparatie prima verholpen. Auto schoon teruggekregen.

Medewerkers hebben mij keurig te woord gestaan. Was duidelijk in de kosten. Fijne ervaring!!

Kwam voor een storing aan de ruitenwisser. Bleek een probleem in de body computer te zijn. Onderdeel was wel een stuk later dan verwacht maar de reparatie was snel uitgevoerd. kortom: prima :)

Fijn geholpen

Mooi bedrijf met fijne mensen. Kom hier graag voor het onderhoud aan mijn Jeep.

Geweldige service, er wordt met je meegedacht.

Zeer vriendelijk personeel. Alles wordt besproken en je krijgt op een vriendelijke manier advies zonder dat je het idee krijgt dat men je iets opdringt. Eventuele misverstanden worden keurig opgelost. Staan graag voor je klaar. Bedrijf komt zeer vakkundig over.

uitstekend , super service

Haal en breng uitstekende service

Complexe storing kachel Abarth

Kachel functioneert niet, blaast alleen koude lucht. Oorzaak analyse: Kachelklep tandwiel defect. Reparatie alleen mogelijk door vervangen kachelhuis. Besloten om niet te vervangen maar te laten repararen. Dit was een stuk goedkoper. Reparatie elders laten uitvoeren

Zoals Kien dat altijd doet

Alles netjes geregeld, vriendelijk en professioneel.

Ben erg tevreden met de service top , zal de volgende keer graag terug komen met alle vertrouwen dat ik weer zo goed geholpen wordt . Groet Frans

Professioneel en service gericht.

Gewoon goed!

Fijne prettige vriendelijke professionele

Mijn Jeep is al meer dan 10 jaar in onderhoud bij Kien. Ik word altijd op een correcte èn zeer vriendelijke manier door het personeel van zowel balie als werkplaats te woord gestaan. Maar nog belangrijker : mijn auto wordt altijd professioneel onderhouden. Dankzij dit onderhoud rij ik al meer dan 10 jaar rond zonder noemenswaardige problemen.

Jeep helemaal op en top, ik blij!

Naast dat het nodige onderhoud was uitgevoerd werd mijn Jeep grondig gereinigd (wasstraat en stofzuiger) terug gegeven. Bovendien werd mijn leenfiets direct omgewisseld voor een leenauto toen het pijpenstelen bleek te regenen op de dag van het onderhoud. Ik kon mijn regenpak weer droog mee naar huis nemen! Zeer tevreden. Wel jammer dat Kien Nijmegen gesloten is. Gelukkig werk ik (nog) in Arnhem.

Professioneel en vriendelijk

Ook een goede medewerkster aan de balie.

Kien medewerkers doen hun best

Tevreden over t onderhoud, Jeep was netjes gewassen. Dank! Leenauto was overigens niet schoon ( was overkomenlijk, en rook niet fris, dat was echt minder. Bovendien was de tank al bijna leeg toen ik m meekreeg. Aandachtspuntjes wat mij betreft.

Goeder ophaal- en brengservice

jammer dat navigatiesysteem niet is ge-update (heb een abonnement tot 1/11-24) en de huidige kaarten hebben omissies

Wij zijn erg tevreden over Kien

Het bedrijf straalt rust uit! De Klant staat centraal i.c.m. vakmanschap.

Best wel heel OK!

Tis vooral zo goed te zien dat Alfa in het bloed zit.

verwarrend, niet eerlijk

Na de prognose dat ik een lekkage aan een veerpoot had links voor had, werd verteld dat alle twee de veerpoten vernieuwd moesten worden omdat die alleen per set kwamen. Datum ingepland, en twee dagen voor de geplande datum werd ik gebeld dat het orginele onderdeel niet meer te krijgen was en dat er een 400,- euro duurdere of imitatie van 100,- duurder in moest. Toen ik vertelde dat het nog een garantie gevalletjes was waren de veerpoten opeens wel los te krijgen en monteren maar werd er wel stelligst geadviseerd om de tweede tegen eigen kosten ook maar te vervangen. Op de dag van uitvoering tot 16.00 uur geen bericht en na zelf de telefoon maar opgepakt te hebben bleken de verkeerde onderdelen besteld te zijn. Nog een dagje extra in de garage dan maar. Dag later was ie al om 10.00 uur klaar gemeld ....... hoe dan. Van het hele verhaal klopt geen hol.... jammer want eerste ervaringen met Kien waren Super.

Zeer tevreden met de service.

Afspraak kon op korte termijn. Zeer vriendelijke klantbenadering en goede wachtruimte.

Service is zeer goed.

Mijn complimenten aan dylan! Service staat toch echt voorop bij dit bedrijf. Is er iets waar je het niet mee eens bent, of ben je van mening dat iets anders gedaan had moeten worden... BESPREEK dit gewoon, en ze denken echt met je mee om het naar tevredenheid op te lossen. Reparaties worden goed uitgevoerd en vooraf word er altijd eerst netjes een begroting/ offerte gestuurd Betrouwbaar bedrijf! Service gericht! en niet geheel onbelangrijk... deskundig!

Zoals altijd goed en prettig geholpen

Vriendelijke medewerkers. Altijd top service van Dylan. Leuk om Jaap en Thijs ook even te zien. En m’n Giulia loopt na de beurt weer als een zonnetje. Jammer dat Nijmegen dicht is want het is nu een uur extra rijden voor mij.

Markweg 2 6883JM Velp

026-369 00 00 / 06 19 19 32 34

Over Kien B.V.

In 1999 begon de gepassioneerde Willem Kien zijn eigen Chrysler, Jeep & Dodge dealerbedrijf in Arnhem. Vandaag de dag behoort Kien Groep B.V. tot één van de grootste Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Abarth & Dodge dealers en specialisten van Nederland. Ruim 40 medewerkers staan dag in dag uit met een lach voor je klaar bij de twee vestigingen in Velp (Arnhem) & Nijmegen. Op zoek naar vrijblijvend advies? De koffie staat klaar!