Prima welkom en fijne service

Het voelt goed om onze auto die niet zomaar een auto is en waar wij zuinig en trots op zijn: door goede handen te laten verzorgen ! Goed nieuw jaar gewenst!

Prima uitgevoerde onderhoudsbeurt

Vriendelijk te woord gestaan, werkzaamheden zijn goed uitgevoerd met duidelijke uitleg over wat er uitgevoerd is en de koffie was lekker.

Prima geholpen

Vriendelijk en goed geholpen

Vriendelijke ontvangst

Ik werd vriendelijk ontvangen en snel geholpen en huurauto stond klaar.

Voor de eerste beurt van onze Renagade bij Kiein in Velp geweest. Ik kon erop wachten, met een uurtje weer weg. Prima koffie!!

erg vriendelijk personeel uitstekend geholpen

Ben vriendelijk en correct geholpen en ook weer een leenauto gekregen zodat we in de beurt kunnen verblijven, nadat we een belletje krijgen dat de auto weer klaar is, gaan we terug naar de garage en kunnen we gelijk mijn auto mee nemen, bedankt voor de snelle service zijn erg te vrede, groet Frans Scholten

uitstekend elke keer weer

Beste service vanuit garage die ik nog heb gehad In het bijzonder van Dylan

De service is gewoon goed. Men heeft kennis van zaken en alles wordt in detail overlegd. Het zou wel goed een locatie in Nijmegen te hebben, voor het brengen en ophalen van de auto.

ben uitstekend geholpen toen mijn auto defect was

Afspraak is afspraak , snelle goede terugkoppeling met veel vriendelijkheid

Het is niet alleen maar de opdracht uitvoeren, het is de extra aandacht de tips , de waarde die het personeel geeft aan de klant, dat is wat dit bedrijf een fijn bedrijf maakt waar ik graag mijn auto laat onderhouden.

top

ook top

Vriendelijk, professioneel en correct

Ruim 6 jaar geleden mijn auto bij Kien gekocht. SIndsdien zijn steeds alle reparatie en onderhoud tot volle tevredenheid uitgevoerd. Dit bezoek aan Kien was voor de bandenwissel. Het was geen probleem om ook een wintercheck en een complete wieluitlijning te voeren.

Netjes en vakkundig geholpen.

Correct en volgens afspraak! Onduidelijkheden worden direct verholpen Ik heb geen klachten en neem aan gezien de nota dat er gedaan is wat er gedaan moet worden heb geen flauwe notie over de kwaliteit van het werk. Heb er trouwens ook niets over gehoord of gelezen!

is priema

is goed

Goed en klantvriendelijk

Geen opmerkingen over Kien. Enig nadeel is wachttijd op vervangend onderdeel waardoor ik mijn auto 2 weken moest missen

perfect, keurig op tijd

Was gezellig, niet te lang gewacht op de service beurt, alles top

Ik vertrek al 12 jaar na een onderhoudsbeurt van de auto bij Kien met een tevreden gevoel.

Plezierige medewerkers zowel bij de technische receptie als in de werkplaats en goede service. De telefoniste is helemaal het positieve einde. De blije verbale verwelkoming is een diamant voor Kien.

Goede service en vriendelijke behandeling

Kien geef ik een TIEN

Goede service gecombineerd met vakmanschap.

Goed geregeld

Auto netjes opgehaald, perfect onderhouden weer teruggebracht

Perfect als altijd

Heb ik al jaren goede ervaringen mee

Fijn en vakkundig

Ik vind het een fijne garage. Daniëlle- mijn uiterst favoriet! Dylan is ook top!

Prettig contact gehad

Erg prettig contact gehad met Thijs richting de aanschaf van deze nieuwe Tonale.

Ben prima geholpen bij de aan koop en verkoop.

Over Kien B.V.

In 1999 begon de gepassioneerde Willem Kien zijn eigen Chrysler, Jeep & Dodge dealerbedrijf in Arnhem. Vandaag de dag behoort Kien Groep B.V. tot één van de grootste Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Abarth & Dodge dealers en specialisten van Nederland. Ruim 40 medewerkers staan dag in dag uit met een lach voor je klaar bij de twee vestigingen in Velp (Arnhem) & Nijmegen. Op zoek naar vrijblijvend advies? De koffie staat klaar!